WT_Horrido napsal:
Il-2 byl zabugovaný zmetek a lidi to létali kvuli komunitě, přesně tak to bylo.
A CLOD se nelétá protože komunita stojí za hovno. :D
Je ovšem nutno objektivně podotknout, že nejenom stavem BoBka stojí komunita za prd...
MK_KaiN napsal:
Simulátory jsou mrtvé. Je zbytečné ty mrtvoly neustále obracet ze strany na stranu a zkoušet jestli se nestane zázrak. :)
tohle se říkalo už před deseti lety ;)
Upravil/a Hoper dne 12-04-2012 07:13
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
"Hlad" po realistických simulátorech je imho ve světě pořád veliký. Bohužel dnešní tvůrci leteckých her toho neumí využít nebo radši sází na jednodušší střílečky pro masy nenáročných "letců" což přinese větší zisk.
MK_KaiN napsal:
Simulátory jsou mrtvé. Je zbytečné ty mrtvoly neustále obracet ze strany na stranu a zkoušet jestli se nestane zázrak.
tohle se říkalo už před deseti lety
A stále je to pravda. Jen je občas možno o..... méně rozpadlou mrtvolu. Co tam máme...
1. profesorský sim - DCS
2. zaplať za všechno a teď už i za to co možná ani neuděláme - ROF
3. totální zmetek kterého by se před pár lety nikdo nedotkl ani třímetrovou tyčí - CLOD.
Jej, to je života.
Upravil/a WT_Horrido dne 12-04-2012 20:43
WT_Horrido napsal:A CLOD se nelétá protože komunita stojí za hovno.
Komunita je stale v pohode, to len tu na SVK to stoji dost za hovno.
310_Pip napsal:
videl sem i 90 omg to sou kecy zase, este chybi hospodska rvacka a dulezitost offlinu zacina to byti opravdu nudou tyto debaty zde a v dalsich vlaknech, pridte s necim inovativnim...
Letecz napsal:
"Hlad" po realistických simulátorech je imho ve světě pořád veliký. Bohužel dnešní tvůrci leteckých her toho neumí využít nebo radši sází na jednodušší střílečky pro masy nenáročných "letců" což přinese větší zisk.
Robo napsal:
Serte sa uz na to a lietajte co vas bavi.
Jenže nás ještě víc než lítání baví srát se navzájem
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
A Horrido tiez dobre napisal, tych zivych mrtvol je presne 1. 2. 3.
A ako trefne zhrnul Opitz, a nie len fanatikmi do letectva je tato komunita plna.
A preto som sa ja pytal: Je ta buducnost (podla okridleneho vyroku "buducnost je dnes" jedina moznost ako sa dnes bavit hrami simulujucimi nejakym sposobom lietadla?
Ten BOBII je mozny priklad. Dalej Falcon 4.0 BMS, FF, AF. IL2 1946 sa ma stale k svetu, atd atd atd
Podla mna je toho kopec. Akorat ludia uz nejak nechcu spravit ten krok spat a bavit sa dobre ako za starych casov.
Ano, tie hry mali svoje muchy a v porovnani s hrami buducnosti (1. 2. 3.) su zastarale, ale z pohladu zabavy dokazu toho ponuknut rovnako a mozno aj viac
No lidi se chtějí bavit jako za starých časů, jen ty staré časy musí někdo pořádně udělat. Momentálně je nejprodávanější hrou na Steamu Legend of Grimrock. V podstatě remake Dungeon Mastera jen v HD. A dostává to devítková hodnocení a v jejich diskusi je už několik stran nadšených ohlasů. A je to opravdu jen obšlehlý starý dungeon nic víc. http://www.grimro...
(A je to fakt dobré, pokud vám něco říká např. Stonekeep, doporučuji to pořídit, už jsem včera zabil pár zuřivých šneků)
(Jo a je to úplně stejné těžké peklo jako byl DM nebo ten Stonekeep)
Upravil/a WT_Horrido dne 12-04-2012 13:01
HA! Stonekeep začínal tím videem, jak se objevila kráska před princem a říkala něco ve smyslu "Iam >>Efera<< ..." A pak tam byl nějaký previt, co bořil hrad a lidi prchali a ....
A princ někde dostal červený japko a šel hledat princeznu ? :))
pardon za OT, ale nemohl jsem si pomoct, akorát před nedávnem jsem na todle video s nostalgií vzpomínal :D
ed: teď se mi to vybalilo célé...celičké dětství.... YouTube Video
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
WT_Horrido napsal:
No lidi se chtějí bavit jako za starých časů
Pre mna su stare casy teraz Ked budem stary zaprdeny ded tak budem tiez spominat na CloDa a vsetko bude nahovno a najma offline, pani, offline je dolezite
Nastupuje prihodny smajlik z fora letky triduby:
[img]http://www.letkatriduby.sk/forum/images/smilies/afdn_205.gif[/img] is not a valid Image.
310_Pip napsal:
videl sem i 90 omg to sou kecy zase, este chybi hospodska rvacka a dulezitost offlinu zacina to byti opravdu nudou tyto debaty zde a v dalsich vlaknech, pridte s necim inovativnim...
No, a pak prisel nejakej Pip a pronesl bohorovne strasne a zdrcujici moudro neco jako "co to tady zase meleteeee" ...A my si to najednu uvedomime a budeme nazorove "inovativni" a najednou budeme mit Cloda radi a budeme ho letat a budeme ho chvalit... Ackoliv se na nem nezmenilo vubec nic. Kecy jsou jenom kecy, cert je vem, ale kdy prosim zacnou byt inovativni ti panove co zprasili to o cem jsou ty kecy ?
Joo, moment...o to tu vlastne prece vubec nejde. My vlastne musime zabavit Pipa, aby se nam tu nenudil
WT_Flan napsal:a najednou budeme mit Cloda radi a budeme ho letat a budeme ho chvalit...
Tolko strasne vela hier a simulatorov ktore nemam rad a nehravam... a vies co? Nechodim na ich fora mudrovat lebo mi a to nestoja. Preco aj ty nerobis to iste je mi zahadou
Jen tak mimochodem, snad to tu zapadne do diskuze o úspěšnosti/neúspěšnosti čistě online hraní. Jeden z nejstarších, skutečně MMO leteckých simulátorů Aces High slaví 13 let od svého spuštění. Za tu dobu si udržel a řek bych i rozšířil velmi početnou a stabilní komunitu hráčů v řádu několika tisícovek lidí a ti 13 let živí tým cca 7 tvůrců. Udržel si jakés takés renomé solidního simulátoru a nesklouzl k jednoznačné arkádovosti i když by jim to přineslo asi větší zisky. Jeho hráčská základna je dnes stejně početná ne li početnější než základna online hráčů Il2. A to i přes velký handicap jako je zastaralá grafika (chtěl bych vidět kolik by to mělo hráčů kdyby grafika vypadala třeba jako WoP nebo aspoň Il2) a nutnost platit měsíční poplatky za hraní. Tady je aspoň vidět, že pěkná grafika nemusí být to hlavní co lidi táhne. Táhne hlavně zábavný a propracovaný herní systém a AH ho má jeden z nejlepších, jak jsem psal nedávno jinde. Pak jsou lidi ochotní za to platit každý měsíc i několik let v kuse.
Online hraní a zájem o něj není mrtvé
Letecz napsal:
Jen tak mimochodem, snad to tu zapadne do diskuze o úspěšnosti/neúspěšnosti čistě online hraní. Jeden z nejstarších, skutečně MMO leteckých simulátorů Aces High slaví 13 let od svého spuštění. Za tu dobu si udržel a řek bych i rozšířil velmi početnou a stabilní komunitu hráčů v řádu několika tisícovek lidí a ti 13 let živí tým cca 7 tvůrců. Udržel si jakés takés renomé solidního simulátoru a nesklouzl k jednoznačné arkádovosti i když by jim to přineslo asi větší zisky. Jeho hráčská základna je dnes stejně početná ne li početnější než základna online hráčů Il2. A to i přes velký handicap jako je zastaralá grafika (chtěl bych vidět kolik by to mělo hráčů kdyby grafika vypadala třeba jako WoP nebo aspoň Il2) a nutnost platit měsíční poplatky za hraní. Tady je aspoň vidět, že pěkná grafika nemusí být to hlavní co lidi táhne. Táhne hlavně zábavný a propracovaný herní systém a AH ho má jeden z nejlepších, jak jsem psal nedávno jinde. Pak jsou lidi ochotní za to platit každý měsíc i několik let v kuse.
Online hraní a zájem o něj není mrtvé
letecz uplne suhlasim!
+ toto z 1c.
As for Gameplay and 'historical accuracy' that can only be achieved by mission design and engagement rules, assuming FMs are near enough correct, but this will always be prevented in CoD due to the limitation in numbers the game can support. This is why CoD can never represent the scale of the BoB, the best that can be achieved is a representation of a few of the raids. Mission engagement rules are hard to put in place in a general use on-line server because, for example, most Red pilots are reluctant to fly tight Vic formations, are probably incapable of doing it anyway, and fly combat spread instead for obvious reasons. The kind of scenarios flown in the MMPOG 'Aces High' were the closest I ever came with several hundred participants pre-registered and allocated to Squadrons/Units with clear rules of engagement and a moderator to kick/ban anyone who broke those rules. Oh yes, and you only had one life so you were MUCH more careful about what you did and how/whether you engaged. These take a lot of work to set up, even for a small scale representation of a few raids in CoD. I'm sure the community would really enjoy them but many would not because many just want to dogfight and get kills.
No několik tisícovek hráčů hrajících to stejné zastaralé dokola, to je tedy opravdu terno. To se jistě dočkáme nádherných a moderních zítřků. To je jako poukazovat na budoucnost žánru a jako příklad si vzít CS.
Upravil/a WT_Horrido dne 14-04-2012 22:13
Když je něco dobře vymyšlené, může to být zábavné i stovky let. Třeba šachy. Pořád dokola to samé a pořád to baví miliony lidí Sebemodernější grafika a vymakanější FM s DM budou k ničemu když hra zároveň nenabídne dobře udělaný herní systém. A to platí pro online i offline. Myslím, že by kde kdo uvítal v RoF třeba "zastaralou" kampaň z Red Barona. Nebo u Cloda kdyby byla offline kampaň jako ve stařičkých Their Finest Hours od Lucasfilmu. Nebo ne?
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.