saldy napsal:
zkoušim bombardovat se Stuvi, nechci stoupat moc vysoko, tak to zkoušim z vejšky 1500m, níž to asi nemá smysl, nastavení rychlosti 700km a výšky odhozu 500m
...
dve veci me zajimaji:
1) co to ma spolecneho konkretne s verzi 4.10 a timto vlaknem?
2) proc jsi tak nadaval na Stuvi zamerovac, ze ti nefunguje, kdyz ho vlastne ani nepouzivas a hazis to odhadem?
lochness:
ve 409 mě to nenutilo používat, stačilo dát časovač a odhodit v malé výšce se stuvi i bez , 410 ale je třeba cílit z větší výšky, učím se s tím, nahodil jsem nějaký způsob ale zdá se ,že znáš lepší řešení, budu rád když mi poradíš a třeba se zas objeví někdo kdo to umí ještě lépe
saldy napsal:
lochness:
ve 409 mě to nenutilo používat, stačilo dát časovač a odhodit v malé výšce se stuvi i bez , 410 ale je třeba cílit z větší výšky, učím se s tím, nahodil jsem nějaký způsob ale zdá se ,že znáš lepší řešení, budu rád když mi poradíš a třeba se zas objeví někdo kdo to umí ještě lépe
Do toho zamerovace mas prave nstavit hodnoty ktere budes mit v momente odhozu, pak ti jezdec ukaze presny misto.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
Skoro bych řekl, že kvůli těm slavným (a dle mého stupidním) dvěma vteřinám se budou muset měnit zadání misí. Dříve naprosto běžný úkol "máte roj bitevních Fokáčů, zničte tankovou kolonu v K3" se změní na "máte roj bitevních Fokáčů, hoďte bomby někam do K3".
Do teď byly všechny mise udělané tak, že letectvo mělo za úkol všechno zničit a vlastní pozemní jednotky vůbec nemusely bojovat.
Od nynějška už nebudou mít bitevníci rozhodující roli v simulovaných bitvách. Budou tam pouze pro efekt a výsledek bitvy si člověk bude muset domyslet. Např. "sice jste nic netrefili, ale tankisté se polekali vašich motorů a odložili útok na jindy" ...
Kurtis napsal:
Skoro bych řekl, že kvůli těm slavným (a dle mého stupidním) dvěma vteřinám se budou muset měnit zadání misí. Dříve naprosto běžný úkol "máte roj bitevních Fokáčů, zničte tankovou kolonu v K3" se změní na "máte roj bitevních Fokáčů, hoďte bomby někam do K3".
Do teď byly všechny mise udělané tak, že letectvo mělo za úkol všechno zničit a vlastní pozemní jednotky vůbec nemusely bojovat.
Od nynějška už nebudou mít bitevníci rozhodující roli v simulovaných bitvách. Budou tam pouze pro efekt a výsledek bitvy si člověk bude muset domyslet. Např. "sice jste nic netrefili, ale tankisté se polekali vašich motorů a odložili útok na jindy" ...
je to smutné, když FW nebudou moci házet v 800km/h z nějakých 10m nad zemí, co ? ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Možná ti to přijde strašně vtipné, ale jenom pro představu - jestliže pilot Fokáče nebo třeba Mustanga dostane úkol zničit taxík zaparkovaný "na Můstku" (spodní konec Václavského náměstí) bude svojí bombu odhazovat nad budovou Muzea.
Nebo třeba pro někoho z Brna - chcete li zničit kašnu (nebo co to je) na náměstí Svobody, musíte bombu odhodit nad nádražím.
Nicméně chcete-li potopit letadlovou loď, není problém jí vyžabkovat tunovkou - velmi reálné ...
Kurtis napsal:
Skoro bych řekl, že kvůli těm slavným (a dle mého stupidním) dvěma vteřinám se budou muset měnit zadání misí. Dříve naprosto běžný úkol "máte roj bitevních Fokáčů, zničte tankovou kolonu v K3" se změní na "máte roj bitevních Fokáčů, hoďte bomby někam do K3".
Do teď byly všechny mise udělané tak, že letectvo mělo za úkol všechno zničit a vlastní pozemní jednotky vůbec nemusely bojovat.
Od nynějška už nebudou mít bitevníci rozhodující roli v simulovaných bitvách. Budou tam pouze pro efekt a výsledek bitvy si člověk bude muset domyslet. Např. "sice jste nic netrefili, ale tankisté se polekali vašich motorů a odložili útok na jindy" ...
účinnost bômb pri útokoch na tanky bola omnoho menšia ako útok s kanonmi (37-40 mm) a raketami. LW na to prišla velmi neskoro.
Bitevníci v Fw190 sa viac zameriavali na podporné vozidlá ako na tanky.
napríklad. jedna kombinovaná eskadra v januári/lednu 1945. den a počet nasadených lietadiel a pozemné útoky
26.1 -82 lietadiel
27.1 72 lietadiel
28.1 36 lietadiel
29.1. 104 lietadiel
30. 1. 121 a 22 lietadiel
zničených : 395 aut, JEDEN tank ,3 katuše, 1 malorážny flak
+ 3 ietadlá na zemi. (pravdepodobne objavili novovybudované ruské letisko)
1. 1x250kg s SD 4 hodený z 1500m , bomby padli na cest v oblasti ciela, potom útok na samohybku s kanonmi
2. 1x250 + 4x50 zhodené z 2275 m na roh lesa
3 1x500 s velký prierazom zhodená z 400m na cestu v lese. cesta zasiahnutá
4.1x500kg útok na kolonu , zásah nepozorovaný
5.1x500kg, hodená naslepo
6.1x 500kg, hodená naslepo
7.1x500kg + 4x50kg, zásah, cisterna
Werner Gail III/SG3 FWFW190F8
Taktika z 1944
skrátené lebo je to dlhé:
prednostná výzbroj 1s250/500 plus SD2,SD4,SD40
-ak nebol nepriatel v kontaktu s našimi , útoči prednostne na zásobovacie autá.
-ak kontakte ,tak na tanky
-operačná výška 2000m , mimo dosah malorážneho flaku
- počet strojov 4 až 12.
-útok na tanky pri rýchlosti 500km/h vo výške 5 až 10 metrov
- bomby sa zhadzovali až ked im tank zmizol pod krytom motora
- 250kg sa bud odrazili od zeme na tank alebo dopadli priamo na neho
-bomby boli časované na JEDNU SEKUNDU
zdroj : Posledný rok LW, s.70
Upravil/a Tajpan dne 02-01-2011 14:03
We appreciate your support of 4.10 patch and your valuable bug reports. We have been collecting the issues and we are fixing them as we speak. Our intention is to keep the reports running until the first week of January. Then, it will take us some time to build and release a small fix patch 4.101.
Thank you again for your input. Please continue reporting any 4.10 related issues. We are reading your feedback even though we may not have time to respond to each of you individually.
Daidalos Team
takže , lietajte , testuje, získavajte informácie/poznatky a posielajte.
Upravil/a Tajpan dne 02-01-2011 14:04
Tajpan napsal:
Werner Gail III/SG3 FWFW190F8
Taktika z 1944
skrátené lebo je to dlhé:
prednostná výzbroj 1s250/500 plus SD2,SD4,SD40
-ak nebol nepriatel v kontaktu s našimi , útoči prednostne na zásobovacie autá.
-ak kontakte ,tak na tanky
-operačná výška 2000m , mimo dosah malorážneho flaku
- počet strojov 4 až 12.
-útok na tanky pri rýchlosti 500km/h vo výške 5 až 10 metrov
- bomby sa zhadzovali až ked im tank zmizol pod krytom motora
- 250kg sa bud odrazili od zeme na tank alebo dopadli priamo na neho
-bomby boli časované na JEDNU SEKUNDU
zdroj : Posledný rok LW, s.70
hmm, ta výška je zajímavá.
Jen jsem si říkal, že pokud poletím 500km/h ve šturmovi (4.09) a bombu odhodím v 10m na tank, který mi zmizel pod krytem motoru, kam tam bomba dopadne...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Kurtis napsal:
Možná ti to přijde strašně vtipné, ale jenom pro představu - jestliže pilot Fokáče nebo třeba Mustanga dostane úkol zničit taxík zaparkovaný "na Můstku" (spodní konec Václavského náměstí) bude svojí bombu odhazovat nad budovou Muzea.
Nebo třeba pro někoho z Brna - chcete li zničit kašnu (nebo co to je) na náměstí Svobody, musíte bombu odhodit nad nádražím.
Nicméně chcete-li potopit letadlovou loď, není problém jí vyžabkovat tunovkou - velmi reálné ...
mně spíš přijde, jak jsou zde někteří naivní, že si myslí, jak snadné to v reálu bylo...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
R.L. Scott - Bůh je mým druhým pilotem - Přiletěl jsem k cíly od západu se sluncem v zádech, tak nízko, že jsem se obával, aby keře neutrhly malou vrtulku na přídi bomby. Jakmile jsem uviděl most, uvolnil jsem pumu.
Byl to přímý zásah!
Když jsem se vrátil domů a prohlížel stíhačku, nemohl jsem pochopit, že se nezřítila rovnou nad řekou. V přistávacích klapkách a kormidlech byly díry velké jako fotbalové míče. Jedna zela v trupu a pět dalších v křídlech.Nejspíš mě zachránili kopce východně od mostu. Bomba nečekala deset vteřin, aby mě umožnila dostat se z oblasti výbuchu. Explodovala téměř okamžitě a mě to málem sfouklo z oblohy. Jediná desetina vteřiny při rychlosti tři sta mil za hodinu mi umožnila vzdálit se od cíle asi padesát stop, ale i to stačilo, aby mě malý vršek uchránil od hlavní exploze.
Když jsem opět nabral dech, požádal jsem seržanta Boonera, aby od zbrojíře zjistil, co se k čertu s tou bombou stalo. Vrátil se i s ním a zbrojířský expert mi pověděl, že neřekl, že bomba má zpoždění deset vteřin, ale pouze desetinu vteřiny. Čili stokrát méně, než jsem očekával!
A já se ptám - jak je možné, že tohle nejde v našem simulátoru?
V jihozápadním Pacifiku A-20 a B-25 NAPROSTO BĚŽNĚ házeli pumy v rychlosti 300 mph pod výškou 200 stop. A nebyli to jenom parafragy!
A já se ptám - jak je možné, že tohle nejde v našem simulátoru?
Kdybych byl tvůrce mise, dám tam nějaký tuhý tanky, vítr 8 m/s třeba kolmo na jejich kolonu a tím docela dost zamezím tomu "jedna puma = jeden zničený tank". Jinak si myslím, že problém jsou jenom tanky (a možná bunkry?). Jsme spíš trochu nenažraný, zvykly jsme si že ten tank skoro vždycky trefíme. Měkký kolony, vlaky a pod. není snad problém ničit i s tím nešťastným odjišťováním. Tank holt potřebuje skoro přímej zásah. Ono je to teď s novou (ne)přesností zásahů sice IMHO správně, ale způsob jak toho bylo docíleno je špatný.
Ty dvě sekundy na odjištění jsou vycucané z prstu, proto nemají ve hře co dělat.
Farky napsal:
R.L. Scott - Bůh je mým druhým pilotem - Přiletěl jsem k cíly od západu se sluncem v zádech, tak nízko, že jsem se obával, aby keře neutrhly malou vrtulku na přídi bomby. Jakmile jsem uviděl most, uvolnil jsem pumu.
Byl to přímý zásah!
Když jsem se vrátil domů a prohlížel stíhačku, nemohl jsem pochopit, že se nezřítila rovnou nad řekou. V přistávacích klapkách a kormidlech byly díry velké jako fotbalové míče. Jedna zela v trupu a pět dalších v křídlech.Nejspíš mě zachránili kopce východně od mostu. Bomba nečekala deset vteřin, aby mě umožnila dostat se z oblasti výbuchu. Explodovala téměř okamžitě a mě to málem sfouklo z oblohy. Jediná desetina vteřiny při rychlosti tři sta mil za hodinu mi umožnila vzdálit se od cíle asi padesát stop, ale i to stačilo, aby mě malý vršek uchránil od hlavní exploze.
Když jsem opět nabral dech, požádal jsem seržanta Boonera, aby od zbrojíře zjistil, co se k čertu s tou bombou stalo. Vrátil se i s ním a zbrojířský expert mi pověděl, že neřekl, že bomba má zpoždění deset vteřin, ale pouze desetinu vteřiny. Čili stokrát méně, než jsem očekával!
A já se ptám - jak je možné, že tohle nejde v našem simulátoru?
V jihozápadním Pacifiku A-20 a B-25 NAPROSTO BĚŽNĚ házeli pumy v rychlosti 300 mph pod výškou 200 stop. A nebyli to jenom parafragy!
A já se ptám - jak je možné, že tohle nejde v našem simulátoru?
Kdybych byl tvůrce mise, dám tam nějaký tuhý tanky, vítr 8 m/s třeba kolmo na jejich kolonu a tím docela dost zamezím tomu "jedna puma = jeden zničený tank". Jinak si myslím, že problém jsou jenom tanky (a možná bunkry?). Jsme spíš trochu nenažraný, zvykly jsme si že ten tank skoro vždycky trefíme. Měkký kolony, vlaky a pod. není snad problém ničit i s tím nešťastným odjišťováním. Tank holt potřebuje skoro přímej zásah. Ono je to teď s novou (ne)přesností zásahů sice IMHO správně, ale způsob jak toho bylo docíleno je špatný.
Ty dvě sekundy na odjištění jsou vycucané z prstu, proto nemají ve hře co dělat.
takže místo 2s chceš 0,1s ? ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Já tu nechci diskutovat o 2sec...
Jen bych chtěl poukázat na nejpravděpodobnější efekt, že doposud se ničení pozemních cíl věnovalo intenzivně cca 20% pilot a sem tam cca 50%. A to jenom proto, že s trochou tréninku se daly cíle celkem hravě zasáhnout. Ovšem nyní, kdy se mimo polohy cíle musí hlídat ještě výška a rychlost, plus je potřeba si uvědomit, že 500kg puma má asi jinou balistiku než 500lb se pravděpodobnost úspěšnosti limitně blíží nule. ( Nebavím se o těžkých bombardérech). O tom, že třeba tank je potřeba trefit bombou přímo na komoru zde již bylo psáno. Nicméně i statická letadla jsou poměrně odolná.
[img]http://i845.photobucket.com/albums/ab20/BP_Tyrl/bomb1000lb-1.jpg[/img] is not a valid Image.
Zde se jedná o poměrně slušnou blízkost 1000lb pumou a..........nic.
A to se ještě nikdo nezmínil o dalším faktu, že se na serverech začnou objevovat pohyblivé kolony. No a trefit jedoucí tank........ Takže ve finále už to bude všude jenom o masomlejnu. A případný pošuk s pumou bude mít za zadkem 2x tolik borců, než míval doposud. Ale já se to naučím. I když to bude pakárna.
tak likvidace středních tanků např. z bitevního FW190 je téměř nemožná, je na to třeba vzít tankoborce jejichž účinnost se zlepšila-HS 129 je velmi stabilní-jede jak po kolejích, bohužel jeho přežití na online bez pomoci je téměř nulové.
nejlepší zbran proti tankům je JU88-se dvěma sc1000 a za pomoci stuvi zničí i 4xT34 najednou s poměrně vysokou šancí pro návrat
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.