January 06 2025 21:48:59
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,752
· Nejnovější pilot: 312Mates
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » DS BlackPanthers
 Vytisknout diskuzi
Black Panthers Server
3BAP_Cassius Chaerea
BP_Tyrl napsal:
Flaků je u cílů, tak u letišť stejně. Hodně lehkých cílů ( náklaďáků ) je tam proto, aby bitevnícy nechcípaly kvůli jednomu tanku. Takhle když člověk kejchne, tak má alespoň pocit, že to nebylo nadarmo. Těžké cíle ( tanky ) tam jsou proto, aby se ta mapa nedala otočit na jeden nálet. Co by ti tedy připadalo slané a mastné. Vzhledem , k tomu, že hodně věcí na našich mapách ti přijede ujetých, tak mě zase přijde ujetá vaše obscedantní posedlost nepřátelským letištěm. S vaším způsobem boje by na mapě byl dostatek cílů za dvě hodiny, i kdyby tam byl ten cíl jen jeden.
Pokud vám tedy nevadí nedostatek nepřátel, tak mi klidně můžeme zůstat za červené. Vy si vezmete letiště a my cíle. On už se sice nikdo normální nepřihlásí, ale zase si užijeme pěkný večer.
No já viděl 3 flaky z hruba na 150-200 cílů.
Jukni na ten Fučidův Leningrad, tam jsou cíle po troškách či jednotlivě po polivině mapy, i když chápu že pro stíhače je zas lepší mít jeden cíl kam poletí bombři než je hladat po celý mapě. Ale jak řikám vzlítnout za deset minut zničit padesát náklaďáků docela zadarmo a vrátit se domů, není pro mě takovej požitek, když to člověk nemá daleko nebo se u toho aspoň pořádně nezpotí.
 
3BAP_Bugs
A ešte jedna poznámka. My chápeme IL2 nie ako bitevný stroj, ale ako legitýmni JABO. Najmä IL2 3.séria.Mrknutí
 
http://3iap.org
3BAP_Cassius Chaerea
BP_Tyrl napsal:
Hele chlapi. Já vás vždycky na našem serveru rád vidím. Prostě vás chci jen požádat, aby, když už jste nasáčkovaný v těch illiech, jste jeden či dva lety z počátku mise věnovali cílům a pak si spánem bohem podnikejte co se vám zamane.
Howh a Letu zdar
Žádáš hodně, to ti neslíbíme a ani asi nesplníme. cílům se věnujem vždycky, ale nebudem vždycky lítat na cíle do B5, protože v popisu je že máme letět na cíle do B5, když cíle máte i jinde.
 
BP_Imelman
Máš pravdu cíle jsou i jinde , ale Ty nejsou důležité pro vítězství za Ty máš sice body ale nic více.

Cíle které jsou důležité jsou vždy Tyrlem popsány na začátku v info než si vybereš letadlo.



 
1stCL_Fajlow
3BAP_Bugs napsal:

1stCL_Fajlow napsal:
classic material ... Nic novyho ...


1stCL_pbarry napsal:
BAP uz ma velitele ?


Žlčovité invektívy len pre ten pocit, niekomu konkrétnemu nabrízgať sú fakt namieste. Zvlášť od znalých celého prípadu.Mrknutí Len tak ďalej, to bude super atmosféra.

3.BAP má a vždy mal veliteľa.


Bugsi, co je? Vyděšený


1 + 1 = 2 , rovnalo se dvěma a bude se rovnat dvěma, tak jaký injektiva
Mrknutí
 
3BAP_Cassius Chaerea
BP_Imelman napsal:
Máš pravdu cíle jsou i jinde , ale Ty nejsou důležité pro vítězství za Ty máš sice body ale nic více.

No aspoň se neotočí mapa po prvním letu, to je hlavníMrknutí.
 
GC3_Chroust
Fajlow ty si porad jeste smutnej jak jste tenkrat s Jamim nemohli celej den odstartovat?? Vyděšený
 
1stCL_Fajlow
Chroust napsal:
Fajlow ty si porad jeste smutnej jak jste tenkrat s Jamim nemohli celej den odstartovat?? Vyděšený


Nononooo Chroustíku Pff .. To bylo něco jinýho.
 
3BAP_Bugs
1stCL_Fajlow napsal:
Chroust napsal:
Fajlow ty si porad jeste smutnej jak jste tenkrat s Jamim nemohli celej den odstartovat?? Vyděšený


Nononooo Chroustíku Pff .. To bylo něco jinýho.

Nie, nie, ešte stále ich po nociach máta známe ba priam až legendárne 2vs2 ergo ako dva ily 3krát dve befka vyobšívali. MrknutíŠklebící se
 
http://3iap.org
1stCL_Fajlow
Ale to neni to, co myslí pan Brouk
 
GC3_Chroust
Fajlowiku koukam ze ty mas ten mindraku vic co Vyděšený A to radsi nevzpominam na Kostelec Šklebící seŠklebící se
 
1stCL_Fajlow
co na kostelec, na brno !
 
3BAP_Krtek
Co na brno na Prahu Šklebící se
 
BP_Tyrl
3BAP_Cassius Chaerea napsal:
No já viděl 3 flaky z hruba na 150-200 cílů.
Jukni na ten Fučidův Leningrad, tam jsou cíle po troškách či jednotlivě po polivině mapy, i když chápu že pro stíhače je zas lepší mít jeden cíl kam poletí bombři než je hladat po celý mapě.


Už v dřevních dobách simulátoru psali staří profíci na výrobu map, že cíle májí být maximálně dva pro každou stranu. Protože jinak všichni bloudí a nikdo se nikdy nepotká. Dále větší množství malých cílů potřebuje větším množství objektů a flaků. To způsobuje bobtnání mapy, delší načítání a opět lagování.
K cílům nemůžu dát víc jak 3ks 20mm flaků, větší počet způsobuje lagování.

3BAP_Cassius Chaerea napsal:
Žádáš hodně, to ti neslíbíme a ani asi nesplníme. cílům se věnujem vždycky, ale nebudem vždycky lítat na cíle do B5, protože v popisu je že máme letět na cíle do B5, když cíle máte i jinde.


Cíle vypsané v breefingu jsou nutné k otočení mapu. Poflakováním nad letištěm mapu neotočíš.

3BAP_Cassius Chaerea napsal:
No aspoň se neotočí mapa po prvním letu, to je hlavníMrknutí.


To neotočíš ani při dvou letech.

3BAP_Cassius Chaerea napsal:
To samé na Prochorovce naše letiště s 50 stroji v řadě na každé straně, vhodné pro dvě dvoutunkyMrknutí.


Kdyby jsi si na té mapě alespoň přečetl breefing, tak by jsi zjistil, že mapa se jmenuje Barbarosa, tudíž ty letadla tam stojí celkem historicky věrně. Neb rusáci to tam na začátku války takhle měli. Takže je to maximálně historicky věrné. A to máš přece rád.

3BAP_Cassius Chaerea napsal:

Já si moc nepotrpým na vyváženej planeset. Takové I-185 mi připadaj ujetý,


Já si zase myslím, že když už je Oleg vyrobil, tak by se alespoň na jedné mapě mohly objevit. Byť v omezeném počtu.

3BAP_Cassius Chaerea napsal:
Nejsme stíhači, takže nám moc nesejde jestli je modrých stejně jako červených, aby si na nás mohli dovolovat.


3BAP_Cassius Chaerea napsal:
Ale jak řikám vzlítnout a za deset minut zničit padesát náklaďáků docela zadarmo a vrátit se domů, není pro mě takovej požitek, když to člověk nemá daleko nebo se u toho aspoň pořádně nezpotí.


Tak už se konečně rozhodni. Chceš se u toho zapoti. Nebo ne?

 
3BAP_Bugs
Každý má vlastnú predstavu o tvorbe máb a ich realističnosti. Ale nakoniec vždy platí, že je to v rukách tvorcu.

Hromada cieľov na jednom mieste ale dáva málo variabiličnosti v možnosti riešenie situácii na mape. Aj keď liónsky server teraz zýva prázdnotou, ich mapy pokladám za jedny z najlepších ak nie najlepšie. Chcelo by to trochu obnoviť ale keď sa na mapu dostaneš vždy ju môžeš letieť iným spôsobom. Napr. rozhádzane kolóny na ceste, delostrelecké batérie, tankové útočné kliny, letiská, prístavy a to všetko na jednej mape. Raj pre bitevníky. Stíhačom v 5-7 km je úplne jedno čo je na zemi, ale my to vnímame ináč. A takto stíhači nikdy nevedia kde sa objavíme. A v neposlednej rade letiská vzdialené od seba pod 40-50 km je hotový mlynček na mäso. Milujem navigačky bez ikon cez celú mapu a potom aj zničenie skupiny 10-15 tankov je heroický výkon. Keď si predstavíš, že tam musíš opäť letieť pol hodiny, tak si dáš sakramenský pozor, aby si to nemusel opakovať.Mrknutí

Ale ako som už hovoril, vaše mapy sa mi páčia, len spôsob, ako ich budeme lietať je fakt na nás. Ale neboj, aj plnenie briefungu patrí do arzenálu riešenia situácii na mape.Šklebící se
Upravil/a 3BAP_Bugs dne 08-02-2007 13:22
 
http://3iap.org
3BAP_Cassius Chaerea
BP_Tyrl napsal:
1)Už v dřevních dobách simulátoru psali staří profíci na výrobu map, že cíle májí být maximálně dva pro každou stranu. Protože jinak všichni bloudí a nikdo se nikdy nepotká. Dále větší množství malých cílů potřebuje větším množství objektů a flaků. To způsobuje bobtnání mapy, delší načítání a opět lagování.
K cílům nemůžu dát víc jak 3ks 20mm flaků, větší počet způsobuje lagování.

2)Cíle vypsané v breefingu jsou nutné k otočení mapu. Poflakováním nad letištěm mapu neotočíš.

3)To neotočíš ani při dvou letech.

4)Kdyby jsi si na té mapě alespoň přečetl breefing, tak by jsi zjistil, že mapa se jmenuje Barbarosa, tudíž ty letadla tam stojí celkem historicky věrně. Neb rusáci to tam na začátku války takhle měli. Takže je to maximálně historicky věrné. A to máš přece rád.


4)Já si zase myslím, že když už je Oleg vyrobil, tak by se alespoň na jedné mapě mohly objevit. Byť v omezeném počtu.


5)Tak už se konečně rozhodni. Chceš se u toho zapoti. Nebo ne?

1)To je náš rozdíl, já si vystačím s pozemními cíli, když čistou náhodou potkám letadlo, nevadí sestřelím. Ale chápu že stíhače hra na schovávanou nebaví, zvlášt tvrdé DFkaře.
2) Já si s mapou vystačím dokud tam sou cíle, nemusím jich za věčer letět pět.
3)To je o sázku někdy vám juknu na ten brífínk a pak uvidíme. Ohledně té Moskvy myslím že by na jeden nálet BAPu šla, pokud to je jen ta fabrika s nádražím.
4)Sorry nějak si opravdu nedokážu 22.6. na mapě Prochorovka představit. Je to na mě trochu stepní mapa.Prochorovka je pro mě bojiště podzim 41, jaro a léto 43. Ale to je ta vaše ujetost, to vám neberu, je to jen k dobru že každej server je jinčí.
5) Jo ale do foka ti kvůli tomu nepolezu, bez toho je to blbá stíhačka a ještě blbější bitevníkMrknutí.
 
1stCL_Jamamoto
Bugsi, ted ti trochu nerozumím.....co je žlučovitého na tom, když se barry zeptá, jestli má BAP už velitele? Já třeba taky momentálně nevím, kdo BAPu velí....
 
Lavo
..Milujem navigačky bez ikon cez celú mapu...



Tak lietaj pacific....Mrknutí budes v navigacnom raji....
 
3BAP_Bugs
Lavo napsal:
..Milujem navigačky bez ikon cez celú mapu...



Tak lietaj pacific....Mrknutí budes v navigacnom raji....

Sama voda! brrrrrrrrrr. A nie sú tam ily.Smutný
Upravil/a 3BAP_Bugs dne 08-02-2007 14:38
 
http://3iap.org
3BAP_Cassius Chaerea
1stCL_Jamamoto napsal:
Bugsi, ted ti trochu nerozumím.....co je žlučovitého na tom, když se barry zeptá, jestli má BAP už velitele? Já třeba taky momentálně nevím, kdo BAPu velí....
No přece Politruk kdo jinej, voeŠklebící se.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

01-01-2025 10:10
Štěstí, zdraví, spokojenost a mnoho potěšení duchovních i tělesných, přeju všem!

24-12-2024 12:49
vesele vanoce a štastny novy rok vam všem

24-12-2024 11:15
Pohodové Vánoce a šťastný nový rok přejí Vencourovi

08-12-2024 13:02
Vypadá to, že Nvidia definitivně ruší GeForce Experience. Už se mi aktualizuje na Nvidia App.

06-12-2024 19:02
Viděl jsem jen prvních 8 sekund videa. Stačilo mi.

04-12-2024 13:31
Vlastně jako by miliony mozkových buněk vykřikly hrůzou a náhle utichly.

04-12-2024 12:50

03-12-2024 15:48
Zase po letech jsem zaskočil a tak vás všechny zdravím...borci Mrknutí

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

36,165,183 návštěv