Hormuz bude z hlediska histerie o ničem :)
Nicméně Izrael asi nedovolí, tak jako řvali Řekové při Armě...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
tak jako řvali Řekové při Armě, tak by řvali Židoši při zemi palestinské...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
petsild: Zkontroluj si, jestli v nastavení hry náhodou nemáš zapnuto: "hear like in helmet" tedy slyšet zvuky jako přes helmu.
Porovnal jsem ty zvuky mezi sebou v externím přehrávači a na mé repro soustavě 5.1 ten upravený Merlin motor hraje divně. Je tam hold nějaká frekvence, kterou repráky (třeba jen umě) zkreslují k nepoužitelnosti. Myslím že to bude platit pro všechny ostatní levné pc repráčky.
Redy, musíš si v ovladačích grafické karty povolit funkci DSR u Nvidia nebo VSR u AMD. Funguje to tak, že obraz se renderuje ve vyšším nastaveném rozlišení, které pak jde ve hře a ve win nastavit, a pak se přepočítává na rozlišení monitoru, aby jej byl schopen zobrazit. Takže ve skutečnosti je výsledné rozlišení stejné, ale má to i tak velmi znatelný jev zvýšení kvality obrazu. Například potom není prakticky nijak nutné zapínat některé technologie vyhlazování hran, protože fungují na stejném nebo podobném principu.
Tak jsem zapnul funkci DSR, 4x Rozlišeni 3840x2160..Pár otazek.. Jde to udělat, abych tohle rozlišení měl pouze ve hře a nemusel ho mít i ve Windows ? Když ve Windows necham 1920x1080, tak ve hře to sice změnit jde, ale není to hratelné protože se to roztahne jakoby "mimo monitor"
Druhá otazka.. jsou nějak zvětšit pismena ve hře ? Napřiklad chat, radiove menu..
Mapa Normandie ale nic takového řešit nebude, budeš tam mít stejné nastavení a viditelnost jako na NTTR (s vyjímkou atmosféry).
Nebude tam něco jako nastavení pro "WWII" protože nic takového není.
Trubky nebo vrtule, vše je vidět stejně.
NTTR mam a vim ze sana o sobe nic neresi ale spoleham na vyvojare ze jiste upravy na Normandii provedou a dukazem ze to lze bylo par celkem funkcnich visibility modu. Komunita na ne tlaci z druhe strany vrat tak uvidime.
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
RAZBAM potvrzují, že pracují na A-7, verzi E. Rozhodně ale Corsair II nemáme čekat dříve než Mirage IIICJ. Mirage 2000C je ve fázi dokončování modulu, pak je prioritou AV-8B.
So, i\ve been asked about the A-7 for DCS, these very early pics show that while we do have a flying model, lots needs to be done and it's on it's infancy, but, yeah, Corsair II confirmed (but not to be around for quite some time, not even before the M-IIICJ), right now all main efforts are going to be into AV-8B Development (now that M2000C is on it's closing phase), take this as an illustrative way to say, that we eventually will get an A-7E into DCS
Pod VSR mě povětšinou ve hře vyšší rozlišení než na desktopu funguje. Základem je mít danou hru ve "fullscreen". Problém s DCS je ten, že neví jestli ve fullscreenu je nebo ne. Pokud v DCS dám ALT+ENTER, pak se sice obraz srovná jak má, ale kurzor jakoby ukazuje na jiný bod než opravdu míří. Pod BoS, CloD a dalšími tituly to funguje cajk.
Aha, nevadí.. dá se s tim naučit žít.. Windows jde docela dobře upravit, aby byla velikost takova jakou potrebuju a na DCS si zvyknu, za tu "lepši grafiku" to stoji
Díky za výklad. Vzlet mi celkem jde, ale to se mi určitě bude hodit ke zdokonalení. Když to video doprovodíš výkladem, tak se nebudu zlobit. Každopádně nějaký návod v češtině na ovládání čehokoliv DCS se vždy hodí.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.