December 28 2024 10:22:02
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,751
· Nejnovější pilot: VGR-Spawn
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
DCS Mig-21Bis
Voyk
Ten zelený kužel před závěsníkem je skutečně kryt od Delty Vyděšený, a jestli se nepletu Su-22 měly v kuželu Klen-54, laserový dálkoměr, značkovač. Což byla lepší hračka než FON v Migu-23bn.
 
57thMH_Edison
Moji drazí pod tím zeleným krytem je opravdu DELTA a pod zeleným krytem v čumáku byl otevřrný vlnovod (vysílací) systému rušiče SPS-141 na bocích čumáku jsou také antény SPSu ty byli přijímací a po upgrade jsme tam dávali SPS-142. A ty zelený zuby na křídlech jsou pouze aerodynanické radioprůzračné kryty nebylo v nich nic. Nekolikrát do roka jsem je brousil, kitoval a barvil.

CoolCoolCool
Upravil/a 57thMH_Edison dne 08-10-2014 09:49
RUM ZBYSTŘUJE ZRAK A ZJEMŇUJE PILOTÁŽ
 
Koty
já jen, že jsem četl, že do toho dávali přijmače od Sireny... asi chyba, nebo co Šklebící se
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
magot
Vyšli dva pěkný český skiny pro miga
DCS 4175
[img]http://s28.postimg.org/8nto4b6rx/Screen_141019_235038.jpg[/img] is not a valid Image.
reálný 4175
forum.valka.cz/files/4175_187.jpg
DCS 2205
[img]http://s28.postimg.org/3qg3j74st/Screen_141019_235227.jpg[/img] is not a valid Image.
reálný 2205
forum.valka.cz/files/mig-21mfn_cz_2205_989.jpg
 
Joe Hallenbeck
No nevím, ale mám za to, že Bison nikdy nebyl do našeho letectva zaveden pokud vím. Takže ten skin na je trochu sci-fi.
313_FlyBoy
RY-C
 
Hoper
Nebyl, ale protože nejspíš jiná lítatelná verze 21čky nebude, tak pro některé čs milovníky tohodle éra je tohle dobrý počin...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
magot
Joe Hallenbeck napsal:

No nevím, ale mám za to, že Bison nikdy nebyl do našeho letectva zaveden pokud vím. Takže ten skin na je trochu sci-fi.

To ano
 
CSL1_Talbot
Pokial si dobre pamatam, tak BIS a BISON su dve rozdielne verzie Migu 21.
[img]http://www.ulozisko.sk/obrazky/700632/sigpic3393_11.gif[/img] is not a valid Image.
 
Koty
Bison je Indická verze vzniklá skřížením Bisu, MFka a MiGu29
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
Joe Hallenbeck
V tom případě se omlouvám, měl jsem za to, že jde o ten samý typ....
313_FlyBoy
RY-C
 
Koty
nic se neděje, je to docela logické považovat BIS za BISona Úsměv
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
57thMH_Edison
Po krátkém poletu bych rád za něčí pomoci pomohl autorům Migini pořádně rozchodit navigaci pomocí ARK a RSBN, aby vše odpovídalo realitě.
Najde se někdo kdo by mi pomohl ? Potřebuji nějakou dobrou duši ENGLISH SPEAK and WRITE . By kóš maj éngliš is only demo veržn.
Díky
RUM ZBYSTŘUJE ZRAK A ZJEMŇUJE PILOTÁŽ
 
Fiks
Zkus to na UVP.Tam dělaj češtinu do DCS,takže do ingliš jim půjde snad taky.
 
313_Nevo
Diskusia ohladom pristavania v 21ke, DarkCrow zabil Šklebící se

anlq:
I can't do a crosswind landing (perpendicularly) with 6 m/s. Landing gears will always be crippled, crashed or damaged.
Are MiG21 landing gears this weak ?
I did touch down with 300-320 IAS, <5m/s descending, flared and kicked the rudder to line up the plane seconds before runway contact. I failed most of the attemps althought I do 100% success in normal condition.
Any advise ?

Hadwell:
wooow you guys touch down at 320kph?? minimum i touch is 360kph, but i prefer closer to 380kph.... with 50-100% thrust... flaps all the way down...
don't think it matters all that much as long as you control your decent rate well and the runway's long enough...

fable2omg:
You guys are crazy! I flare at 500km'h and touchdown at ~380km'h, cut power (to shutdown the blown flaps), nose up to bleed airspeed until nose comes down, parachute, brakes, and done.
I never busted my landing gear in 40 recorded flights.

DarkCrow:
Lol, you all are crazy! My approach is just above mach 1 full after burners, my flaps and speed brakes fully extended until ripped off, I touch down subsonic and after the tires shred the rims dig into the asphalt slowing me down. By the end of the runway I've worn through the gear struts and am sitting on the fuselage as I continue through the fields and into any neighboring Towns. The mechanics are usually angry with me but hey, I don't stall on the approach.

fakt zabil... Šklebící se
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
Koty
oni asi nevědí, že s příčným větrem nad 5 m/s se s těmadle potvorama nelítá...

Jo, a padák se vypouští zásadně před dosednutím Mrknutí
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
Koty
57thMH_Edison napsal:

Moji drazí pod tím zeleným krytem je opravdu DELTA a pod zeleným krytem v čumáku byl otevřrný vlnovod (vysílací) systému rušiče SPS-141 na bocích čumáku jsou také antény SPSu ty byli přijímací a po upgrade jsme tam dávali SPS-142. A ty zelený zuby na křídlech jsou pouze aerodynanické radioprůzračné kryty nebylo v nich nic. Nekolikrát do roka jsem je brousil, kitoval a barvil.

CoolCoolCool


Um... a co bylo pod těma šedejma v náběžný hraně?
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
57thMH_Edison
[/quote]Um... a co bylo pod těma šedejma v náběžný hraně?[/quote]

Je to už mnoho let ale pokud si dobře vzpomínám pod tím šedivým krytem byla anténa SOD-57 byl to odpovídač na ocasní ploše byli ještě dva hnědé bobíky na každé straně jeden. Vedle té šedivky je ještě ten malý bílý bobek a to je výstražný systém spo-10 také 4 antény do všech stran viz. obr. signalizace v kokpitu.

combatace.com/uploads/1205097313/gallery_26374_128_13797.jpg
RUM ZBYSTŘUJE ZRAK A ZJEMŇUJE PILOTÁŽ
 
alfik
Ano, potvrzuji, písmeno "L" místo "P" je chyba, a "проверка" skutečně znamená "prověření, testík fčnosti" Šklebící se
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
Koty
...a to N/D mělo co do činění se sytostí světelné signalizace - aby pilot v noci neoslepl a ve dne vůbec něco viděl.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
SVK_Mechan
Dnes 16h Mig-21. Kdo by chtěl nahodíme nějakou jednoduchou výuku. TS: talk.svk-squadron.com bez hesla
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

24-12-2024 12:49
vesele vanoce a štastny novy rok vam všem

24-12-2024 11:15
Pohodové Vánoce a šťastný nový rok přejí Vencourovi

08-12-2024 13:02
Vypadá to, že Nvidia definitivně ruší GeForce Experience. Už se mi aktualizuje na Nvidia App.

06-12-2024 19:02
Viděl jsem jen prvních 8 sekund videa. Stačilo mi.

04-12-2024 13:31
Vlastně jako by miliony mozkových buněk vykřikly hrůzou a náhle utichly.

04-12-2024 12:50

03-12-2024 15:48
Zase po letech jsem zaskočil a tak vás všechny zdravím...borci Mrknutí

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

36,143,885 návštěv