November 23 2024 19:03:38
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Teorie bojového simulátoru II (War Thunder story)
310_Pip
poznámka k těm formacím bombardérů v ilovi:
Il-2 1946, server AoE: mapa BoB - cca 30 x Do-17Z nad mořem, útok s 1 Hurricanem a FPS šla do slideshow, jak začali všechny Dorniery střílet... prostě nehratelné, starý engine si vybral svoji daň Zamračený

P.S. tuším, že to bylo ještě na HSFX6
www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
WT_Horrido
1stCL_Fucida napsal:

WT_Horrido napsal:

Co má společného engine Šturma a Dagor engine?

http://forum.wart...of-gaijin/


Tohle je docela zajímavé téma. Ona je totiž fakt otázka, co mají IL-2 a WT z hlediska enginu (grafického, fyzikálního, zvukového...) dnes společného. Sice tady od pradávna putuje informace, že to "ze sebe vychází", ale co si budeme povídat - byť jsem to přijal za své - stále je to jen "jedna paní povídala". Dost možná třeba jen Gaijin svého času odkoupil 3D modely, textury a nějaké Java nástroje pro rozhýbání letadel. Třeba ještě k tomu i letové modely. Třeba ta práva přešla na Gaijin jinou cestou? Jenže nic z toho nemáme podložené nějakým detailnějším logem. Z toho textu, na který jsi, Horri, odkazoval by se mohlo zdát, že jsou to dvě naprosto nezávislé platformy, nemající společného vůbec nic. Jenže...



Kdysi Oleg předváděl obrázky a video z něčeho co měl být v budoucnu CLOD. Vypadalo to tehdá mnohem líp než to co nakonec vyšlo. Ovšem mapa Kanálu ve WT je nápadně podobná tomu co tehdá prezentoval Oleg... Aby to bylo zamotanější Úsměv
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Koty
no, ono existují i horší zmetky jak "starý engine" Šklebící se Šklebící se když jsem svýho času zkoušel W o W, tak mi problém dělalo, když jsem zůstal na mapě 1v1... odhadem 2-4 fps Šklebící se
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
Joe Hallenbeck
To je fuk. Každému vyhovuje něco jiného. Někdo dává přednost malé mapě, na které se během chvíle dostane do akce a může se soustředit čistě na boj a taktiku leteckého boje. Někdo jiný má rád rozsáhlé mapy, které mu dávají více možností a nechávají prostor pro určitou "strategii".
Každému vyhovuje něco jiného. Někomu vyhovuje systém RPG a někomu zase ne. Někomu vyhovuje systém WT a mě třeba naprosto ne, proto to nelétám.
313_FlyBoy
RY-C
 
Shadowdeath
@Punik
Tak ten screenshot od Paegase, má uplně jiné počty než co vidím já Úsměv Ale ten rozdíl pravděpodobně dělá to, že jsem měl zatím štěstí jen na bitvy, kde lítali spojenci proti japíkům, a ty podle screenshotu i mé zkušenosti, moc lidí nelítá. Takže to pak od SB odežene ty co lítají za spojence, protože nebudou chtít hodinu čekat na bitvu. Věřím tomu, že ve dnech kdy se dají hrát i němci, to bude i těch 10%.


Jinak pořád má pro mě větší váhu názor někoho, kdo danou problematiku zná i zevnitř, než pouze z uživatelského hlediska.
Samozřejmě s hláškami typu
Engine WT nemá potenciál. Pro simulace je totálně nepoužitelný. Na mapě + - 15x15 km to může bejt jen špatnej vtip.
se úplně neztotožnuji. A zde si myslím, že to i magot může pouze odhadnou a ne tvrdit.

Možná i tahle věta tady rozjela vášnivou debatu mapách a jestli to ten engine dá/nedá. Ale tyhle dohady mě třeba vůbec nezajímají, do té doby než ta mapa opravdu bude a budu si ji moci zalítat.
Mě jde o to co mě hra nabízí dnes, a ve srovnáním s ILem mě prakticky nabízí jen pěknou grafiku. Když mam chuť na nějaký ten masomlejn, tak i teď existujou servery, kde jsou dvě letiště ve vzdálenosti 10km a na každém je planeset, že si vybere snad každý. Ale prostě to nění můj šálek čaje. Já nejraději bitevničím a je pro mě fajn, mít možnost si naplánovat cestu, i třeba nějakou oklikou, abych se vyhnul hlídkujícím nepřátelským stíhačům. Shodit náklad, pokosit něco kanónem, a zdekovat se než stihnou doletět enemy.
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
 
Punik
Shadowdeath napsal:
Možná i tahle věta tady rozjela vášnivou debatu mapách a jestli to ten engine dá/nedá. Ale tyhle dohady mě třeba vůbec nezajímají, do té doby než ta mapa opravdu bude a budu si ji moci zalítat.
Mě jde o to co mě hra nabízí dnes, a ve srovnáním s ILem mě prakticky nabízí jen pěknou grafiku. Když mam chuť na nějaký ten masomlejn, tak i teď existujou servery, kde jsou dvě letiště ve vzdálenosti 10km a na každém je planeset, že si vybere snad každý.


Nevím jak je to teď, ale "za mejch časů" byly právě v IL2 planesety a lidi si logicky nejčastěji vybírali ty nejlepší kousky. Sem tam někdo měl jinej stroj, ale pokud třeba byly v planesetu La-5, La-5fn a La-7, tak jsi prakticky neviděl nikoho, kdo si mohl sednout do "sedmičky" lítat "v pětce".

Tohle WT od základu mění - jsou tu "úrovně" letadel a tak pro tebe není sebevražda lítat v "pětce", protože to má svoje výhody - je levnější na provoz, nepotkáváš letadla protivníka o tři roky novější... WT, přestože se mi to ze začátku příčilo, zavedl zcela nový systém párování hráčů (match makingu) a už jenom tenhle systém mi subjektivně zabezpečuje víc kvalitnější zábavy než IL2. Navíc, pokud je pilot hodně "blbej", nebo eso, tak to matchmaking zohlední a buď mu polívčičku zředí, nebo přiostří, aby se bavili všichni - ale rozumně. Né že se potká dvojploch s prouďákem, obrazně řečeno. Úsměv

Další věc která mi ve WT sedí a na kterou jsem v IL2 nadával (opět, třeba je to už dneska úplně jinak, IL2 už nehraju) byl tzv. "kill steal", tedy moment, kdy ty sis rozklepal řízka na obloze, frajerovi něco křuslo a ty jsi s úlevou sledoval, jak v plamenech a troskách mizí pod tebou... A najednou se tam mihnul nějakej zkurvysyn a do těch trosek plivnul jednu blbou kulku - a zápočet dostal on. A tohle nedělali lidi omylem, tohle dělali schválně a pokaždý, když to jenom trochu šlo. Ve WT to funguje tak, že se rozlišuje druh DMG mezi kritický a nekritický, takže pokud někomu ustřelíš lanka od ocasu a borec začne vrtat k zemi, tak máš tzv. "crit" a kill patří tobě, následní střelci dostanou maximálně asist, pokud se jim podaří do trosek napumpovat alespoň trochu olova.
Na druhou stranu, pokud dáš někomu crit a on tě rozebere tak, že nad ním mávneš rukou a letíš to domů přebalit, a on ten crit ukočíruje a nespadne s ním a následně si ho přebere někdo jinej, kdo do něj i bez critu napumpuje "víc olova než určitý množství", tak se kill přesouvá na jeho stranu, protože prostě udělal "víc" pro sestřel. Přesný data a reference k tomuhle nemám, ale věřím, že moje slova potvrdí i jiní piloti, kteří mají zkušenosti s oběma simulátory.


Ale prostě to nění můj šálek čaje. Já nejraději bitevničím a je pro mě fajn, mít možnost si naplánovat cestu, i třeba nějakou oklikou, abych se vyhnul hlídkujícím nepřátelským stíhačům. Shodit náklad, pokosit něco kanónem, a zdekovat se než stihnou doletět enemy.


Tohle přesně dělám i ve WT například ve FW-190, ony ty mapy zase TAK malý nejsou, mise trvá hodinu a za tu hodinu člověk udělá v průměru jedno mezipřistání na přebalení mazlika. Samozřejmě, někdy víc, ale můj osobní průměr jsou dva vzlety a jedno přistání, než skončí mise. Chci tím říct, že i ve WT to není jenom masomlejnek. Samozřejmě, často se do sebe zakousnou AIčka i piloti a pak si tam honí ocasy lidí jak na slušný swingers párty. A kolem nich pak krouží "páni vopatrní", kteří si jako dravci tu a tam uzobnou někoho zranitelnýho, nebo BnZkem sfouknou někomu svíčku a pokračujou do kšá. Často zažívám i souboje, kdy se s někým honíme dvacet, třicet minut, nízko, vysoko, v power matchi nebo já jsem vysokej level bomber a oni mě dostoupávají a honí vysoko nad mraky... Nebo naopak... Ale ty nejkvalitnější zážitky získávám až když už je většina lidí vyrakvená a je nás tam pár na nebi. Pak jednak víš, že máš proti sobě někoho komu se jen tak mezi lopatky nevychčiješ a jednak díky menšímu počtu letadel to i na malý mapě působí realističtěji a né jako letecký porno v chuchvalci. Mrknutí

Samozřejmě mluvím o režimu "simulator battles", nic jinýho nelítám a tak se k tomu nerad vyjadřuju. Úsměv

Pointa tedy je, že přestože jsem byl IL2kou odkojenej a CLoDa jsem si koupil za 50,- € hned jak vyšlo, tak War Thunder mi, přes veškerou mojí nedůvěru a něco, co má kořeny v arkádě, dokázal že mě může bavit lépe než IL2, pohodlněji než IL2 a že dokud nezačnu hledat něco, co nabízí jedině IL2, což jsou podle mě rozsáhlé koop ultra-real operace hráčů s mozkem, a né bandou random idiotů, tak se k IL2ce asi jen tak nevrátím. Pokud tedy IL2 BoS nenabídne něco, proč bych měl opustit WT.

Nicméně jak jsem psal - zaplať Pánbůh, že si máme z čeho vybírat a kolem čeho flejmovat. Šklebící se Protože to znamená, že nás to ba a že jsme srdcaři. Šklebící se Když vyšla IL2ka, tak to bylo po dlouhý době to jediný, čemu se dalo říkat leteckej simulátor a za ta léta nasadil laťku kurva vysoko, což je konkurenčně jedině dobře. Mrknutí
---------------------------------------------------------------------------
Pokud moudřejší ustoupí, budou si blbci dělat, co se jim zachce...
 
Baron
Punik napsal:...Když vyšla IL2ka, tak to bylo po dlouhý době to jediný, čemu se dalo říkat leteckej simulátor a za ta léta nasadil laťku kurva vysoko, což je konkurenčně jedině dobře. Mrknutí...


No ale to sa moj zlaty mylis. A hodne. Napr. Fighters boli lepsi ako stary Sturm (myslene pri vydani hry) a to tak po stranke grafickej ako i FM. Skoda ze sa tato hra dalej nevyvijala. EAW tiez neboli prave arkadova strielacka - v tej dobe. A trebars Targetware (cest jeho pamiatke) robil simulacie s mierou reality, ktora predbehla svoju dobu - namatkovo Richthofen Sky, Target Korea, Target Tobruk a dalsie.
Hals - und Beinbruch!
 
1stCL_Fucida
Sice nevím, co Baron myslí tím "Fighters", ale simů bylo tehdy opravdu dost. Šturm konkurenci spíš zahubil tím, že byl prostě prakticky ve všem lepší.

Puniku, kdy jsi vlastně přestal lítat toho Šturma? Podle toho, co píšeš jsi musel skončit tak v roce 2002...vždyť pak už přišly Online Wars i Full Real servery - a s tím obrovské věci ve srovnání s těmi masomlejny ve WT či běžných IL-2 serverech. Tak jak to popisuješ mi to připomíná mé první zážitky s online Šturmem ještě před vyjitím Forgotten Battles.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Merten
Barone jestli jsi měl na mylsi WW2 Fighters tak to byl vtip né?To nebylo špatný,ale rozhodně to nebylo lepší než i ta první verze il2.
 
Punik
Baron napsal:
No ale to sa moj zlaty mylis. A hodne. Napr. Fighters boli lepsi ako stary Sturm (myslene pri vydani hry) a to tak po stranke grafickej ako i FM. Skoda ze sa tato hra dalej nevyvijala. EAW tiez neboli prave arkadova strielacka - v tej dobe. A trebars Targetware (cest jeho pamiatke) robil simulacie s mierou reality, ktora predbehla svoju dobu - namatkovo Richthofen Sky, Target Korea, Target Tobruk a dalsie.

A to je možný že se mýlím... Úsměv Možná jsem jenom do tý doby letecký simulátory nesledoval, nebo když vyšel Šturm, tak to pro mě byla taková bomba, že jsem nic jinýho "neviděl". Každopádně mám v paměti (možná mylnej) pocit, že IL2 vyšlo právě po dlouhý době sucha, kdy žádnej kloudnej leteckej sim nebyl, že byla třeba dva, možná víc let pauza a pak najednou BUM - IL2. Je to ale tak dávno, že se velmi dobře mýlit můžu. Mrknutí Úsměv

1stCL_Fucida napsal:
Puniku, kdy jsi vlastně přestal lítat toho Šturma? Podle toho, co píšeš jsi musel skončit tak v roce 2002...vždyť pak už přišly Online Wars i Full Real servery - a s tím obrovské věci ve srovnání s těmi masomlejny ve WT či běžných IL-2 serverech. Tak jak to popisuješ mi to připomíná mé první zážitky s online Šturmem ještě před vyjitím Forgotten Battles.


Já jsem končil zhruba rok po vydání Pacific Fighters. Komunitě jsem se tehdy celkem slušně vyhejbal, protože jsem spíš samotář než smečkový zvíře, nicméně těsně před odchodem jsem začal koketovat s Asfaltovými Holuby, abych si vyzkoušel lítání v letce a naučil se zase lítat "vo level vejš". Jenže pak mě to nějak pustilo, asi už jsem toho měl za ty léta plný kecky, taky Oleg furt něco sliboval a nedodržoval, termíny hořely, komunita na fórech vařila z vody, vývojáři se vyjadřovali velice sporadicky a celkově jsem z toho byl takovej frustrovanej. Pak jsem tu a tam něco zkoušel v jinejch simech, kámoši mi doporučovali zejména LockOn a další modernu, ale já prostě potřebuju mít ke klientovi osobní přístup, potřebuju vidět jak z něj lítat plechy a kill si "zasloužit", né že pošlu F&F raketu pohledem přes rameno a odchod na párek, pak sleduju jak jedna tečka na radaru honí druhou. Mrknutí Šklebící se
Pak jsem zkoušel ještě nějaký další věci, vč. RoFka, který mě zaujalo grafikou i DMG modelem, ale dodnes jsem s ním nevyřešil problém v mulťáku, že se mi některý servery cukají jak panna před souloží, což je dost frustrující. Takže jsem ve finále pořádně nelítal ani RoFko, v podstatě jediný co se udrží ve vzduchu co jsem dlouhou dobu pilotoval byly vrtulníky v Arma 2, kde jsem dělal klukům vzdušný mosty, evakuace a případně přelety pro HALO seskoky pro úderný jednotky. No a tam jsem se seznámil s klukem nickem Stealth, kterej o mě věděl, že jsem vystydlej IL2 fanatik a tak mi chvilku povídal o tom, že vyšel WT, nicméně mě se do WT moc nechtělo, považoval jsem to za "navoněnou bídu" a jako "bejvalý IL2 eso" přece nebudu lítat takovej póvl, že jo..? Šklebící se

No a pak jsem to jednoho dne, v mladické nerozvážnosti sosnul, spustil... Párkrát vyvenčil dvojplocha a získal pocit, že "tyhle dvojplošníci" jsou mi pocitově daleko bližší a mám z nich realističtější pocit než z RoFka. Tak jsem zatnul zuby, naučil se znova lítat (přece jenom po těch letech je člověk v podstatě na začátku) a začal poznávat WT takovej jakej byl. Pro mě štěstí bylo, že ze začátku tam valná většina strojů měla generický FMka, takže nebyly tak přísný jako dneska a tím pádem když "to přivostřili" a FMka dodali, tak už to pro mě nebyl takovej šok.

Prakticky všichni kámoši, co jsem je do toho tehdy uvrtal odešli, protože nezkousli znovu se učit lítat buď na stejnejch strojích, nebo přesedlat, takže to od tý doby lítám sám, občas se ke mě někdo přidá a občas nějakýmu nováčkovi dělám leteckýho instruktora, aby ho lítání bavilo a nepřišel si jako nula, nebo to pro něj nebyla nuda.

Kámoši se teďka vracej a z jejich dotazů si teprve uvědomuju, jak dlouhou cestu WT ušel za tu dobu, kolik se toho změnilo a všechno to bylo v podstatě k lepšímu, alespoň z mého subjektivního pohledu. Všeho jsem se bál a nakonec všechno do sebe hezky zapadá a dává smysl. Teď nedávno vyšel Crystal Cove Oculus Rift (http://www.engadg...best-of-c/), takže se mi na obzoru rýsuje, že by se snad ještě letos dala tahle píčovina pořídit a začít s ní pomocí WT plnit blicí pytlíky. Šklebící se A WT zase poctivě pracuje na podpoře z jejich strany, takže naděje jsou velké, prostor pro zklamání taky. Mrknutí Blbý na tom je, že budu muset přestat chlastat, když budu chtít lítat, protože ten chlast umí bejt docela drahej na to, aby ho člověk vyhodil a pak se nejistým krokem vodvrávoral pro hadr na hlavu a spát. Mrknutí Šklebící se
---------------------------------------------------------------------------
Pokud moudřejší ustoupí, budou si blbci dělat, co se jim zachce...
 
clone9cz
Puniku, uvědom si co porovnáváš. IL-2 Sturmovik měl být původně off-line hra s útokem na pozemní cíle a až pár let před vydáním se rozšířila o několik stíhaček a He111. Nikdo logicky nedělal solidní scoring systém, který by odpovídal chování uživatelů v MP. MP byla druhá kolej a tak to i zůstalo.

Ani ty tvoje zázraky WT nejsou nic nového, v MMO simech fungují léta.

Lítat v La-5 budeš, protože jí máš vytuněnou a je lepší než nevytuněná La7 ve WT, takže prakticky lítáš v lepším éru, což je analogií La-7 v IL-2 Sturmovik. Co je na tom lepšího nebo úžasnějšího ?

MM taky není nic světobornýho (podívej se na iRacing). IL-2 ho ale nepotřeboval, tam si neměl letadlo jako vše řídící hodnotu, ale mapu s planeset, který byl na normálních serverech rozumný, když né historický.

Od kradení killů se taky brzo ustoupilo, protože to znamenalo klesat za hořícím strojem, který je nápadný - klesat a vytvořit si situaci, říkající si o napadení shora.

IL-2 Sturmovik na začátku neudělal nic světobornýho ve světě simů. Po dvou letech oprav se ale podařilo odstranit největší záseky a pak už nebylo jiné volby, protože zároveň vznikla i dostatečně velká a stabilní komunita, která dovedla tvořit obsah (virtuální války) a přilákala další piloty. Vytvořit konkurenci nebo zlepšit stávající stav radikálním posunem pak bylo obtížné i pro samotného Olega (jak dopadl s přetechnizovaným CLODem víme), kdokoliv jiný by totiž musel vytvořit vše, co dodala zdarma komunita, aby se vůbec chytil a nezapadl.

IMHO tu narážíš, protože si lítal IL-2 na pochybnejch serverech a s pochybnejma lidma, který kradou killy, a tak vidíš ve WT zlepšení na místech, kde to vyžaduje nutnost, protože jde o jinou hru.
 
http://www.wwii-illusion.net
clone9cz
@Punik
Teď si to napsal přesně, ono žádný sucho nebylo. IL-2 byl jen nejlepší skoro ve všech ohledech. Zejména pak v grafice, která prodává nejvíc.

WT je ve verzi 1.37, nejde tedy o BETA verzi. Je to marketingová BETA, abys držel hubu a ještě nás o tom poučoval Šklebící se
Upravil/a clone9cz dne 19-01-2014 18:12
 
http://www.wwii-illusion.net
tomaspelej
clone9cz napsal:

WT je ve verzi 1.37, nejde tedy o BETA verzi. Je to marketingová BETA, abys držel hubu a ještě nás o tom poučoval Šklebící se


naprosto přesně, když něco nefunguje tak je to BETA, ale prachy si za to rádi vezmou...
 
Punik
clone9cz napsal:
Puniku, uvědom si co porovnáváš. IL-2 Sturmovik měl být původně off-line hra s útokem na pozemní cíle a až pár let před vydáním se rozšířila o několik stíhaček a He111. Nikdo logicky nedělal solidní scoring systém, který by odpovídal chování uživatelů v MP. MP byla druhá kolej a tak to i zůstalo.

A to je právě věčná škoda, protože to byl mulťák, co k tomu lidi táhlo, né singl. Mulťák dal vzniknout komunitě a frustrace z toho co jsem zažil já, dalal vzniknout kvalitním komunitám a modům. Ale scoring systém bohužel zůstal, mýlit se mohu.


Ani ty tvoje zázraky WT nejsou nic nového, v MMO simech fungují léta.

Nejsou to "moje zázraky" a možná ani nejsou nic nového, ale WT je využil ve prospěch věci. WT tím pádem můžou hrát hráči i 15 minut a sami, nemusí shánět kamarády a dávat do kupy rozumnou komunitu, aby si zalítali.


Lítat v La-5 budeš, protože jí máš vytuněnou a je lepší než nevytuněná La7 ve WT, takže prakticky lítáš v lepším éru, což je analogií La-7 v IL-2 Sturmovik. Co je na tom lepšího nebo úžasnějšího ?

O tom vůbec nebyla řeč, patrně jsi nepochopil můj argument. Úsměv V IL2 se stroje netuní a tím pádem pokud máš tu možnost, logicky si zvolíš ten lepší. Ten lepší je ale třeba o dva roky mladší, takže výkonnější, obratnější, pumpuje víc olova za vteřinu. Ve WT, pokud budeš mít vymaxované oba stroje, tak pokud si vezmeš La-5 jsi v jiném tieru (období války, řekněme), než když si vezmeš La-7, pokud nejsi eso, který match making zařadí o tier vejš k La-7, protože prostě na tvojí úrovni nemáš důstojného oponenta. O tom to je. Že WT pomocí systému tierů vlastně vytvořil konkurující si planesety, které lidi rádi lítají, od T1 po T5 - nikde a nikdy to není nefér. (Teď už. Šklebící se)


MM taky není nic světobornýho (podívej se na iRacing).

Nepotřebuju světobornej MM. Potřebuju funkční MM a ten IL2 nemá.


Od kradení killů se taky brzo ustoupilo, protože to znamenalo klesat za hořícím strojem, který je nápadný - klesat a vytvořit si situaci, říkající si o napadení shora.

Nezažil jsem, že by se od toho ustoupilo, nemohu soudit. Možná, že to nedělali piloti s mozkem, když se lítaly "velký operace", protože ano - to by se brzo rozkřiklo, že ten danej pilot je idiot a nikdo by ho pak na operacích nechtěl. Ale to já jsem nezažil. Naopak, zažil jsem pokusy o kill steal i ve WT.


IL-2 Sturmovik na začátku neudělal nic světobornýho ve světě simů.

S tím nesouhlasím, podle mého IL2 vybuchl na černém nebi leteckých simů jako ohňostroj, matně si pamatuju recenze z té doby a prakticky všechny byly v superlativech. Mrknutí Ale s tím bych si hlavu nelámal, nemusíme spolu souhlasit ve všem. Šklebící se


Po dvou letech oprav se ale podařilo odstranit největší záseky a pak už nebylo jiné volby, protože zároveň vznikla i dostatečně velká a stabilní komunita, která dovedla tvořit obsah (virtuální války) a přilákala další piloty. Vytvořit konkurenci nebo zlepšit stávající stav radikálním posunem pak bylo obtížné i pro samotného Olega (jak dopadl s přetechnizovaným CLODem víme), kdokoliv jiný by totiž musel vytvořit vše, co dodala zdarma komunita, aby se vůbec chytil a nezapadl.

Svatá pravda. Úsměv


IMHO tu narážíš, protože si lítal IL-2 na pochybnejch serverech a s pochybnejma lidma, který kradou killy, a tak vidíš ve WT zlepšení na místech, kde to vyžaduje nutnost, protože jde o jinou hru.

Nepřijdu si, že bych tu narážel, naopak se mi povedlo vyvolat velice hezkou a plodnou diskusi, ze které jsme se dozvěděli pár nových, podložených informací, díky hráčům v této komunitě, což mi přijde super. Mrknutí Zlepšení a jejich nutnost - to je otázka na delší diskusi. IL2 určitě má kde přidávat, stejně jako WT, o tom není pochyb. Můj současný názor je, že IL2 je ideální pro HCčka piloty, kteří chápou jak se startuje letadlo, proč se jim vaří motor a jak je možný, že Spit není rychlejší než FW-190. V IL2 lze pořádat velký, promyšlený akce, na který se pak u piva s láskou vzpomíná - to WT neumí, zatím. Úsměv Naopak WT umí to, co IL2 neuměl nikdy dobře - poskytnout lidem rychlou zábavu, naučit je lítat souboje, matchmaking, a především - INOVACE. Už IL2 měl "přípravu" pro použití pozemních jednotek ve hře a byl by to kurva šlágr, kdyby se to povedlo. Ale až WT to dotahuje do (doufejme) úspěšnýho konce.

Takže bych neřekl, že tu narážím. Vymezil jsem se proti lidem, kteří jsou chytří jak rádio aniž by uměli prokázat pravdivost svých tvrzení. A chápu, že tohle umí nasrat, ale nejsem to já, kdo je tu za idiota. Šklebící se Zároveň jsem se zastal WT proti lidem, kteří ho lítali pár hodin na arkádu nebo historickej režim, a mají pocit, že WT znají. Neznají, protože to chce hodiny a hodiny na nejtěžší obtížnost, aby mohli soudit.

Proto ani já nesoudím IL2 a neříkám, že je horší než WT - nelítám IL2 a moje zkušenosti s ním jsou velmi neaktuální. Srovnávám to, co o IL2 sérii vím s tím, co vím o WT a konstatuji, že není jednoznačný vítěz, nebo jednoznačně lepší hra. Jednak jsme banda subjektů a každej z nás má jiný subjektivní měřítka a kritéria co mu sedí, takže i kdyby byla nějaká hra objektivně lepší (což není), tak pořád tu budou hráči, kteří budou mít raději tu druhou (na což mají právo). Mrknutí Nevidím tedy jinou třecí plochu než to, aby lidi nesoudili co neznají a neplácali hovna, nebo jedno z těcho hoven vezmu a hodim ho do větráku, až tu budem všichni vypadat jak na kongresu pihovatejch. Šklebící se
---------------------------------------------------------------------------
Pokud moudřejší ustoupí, budou si blbci dělat, co se jim zachce...
 
Punik
clone9cz napsal:
@Punik
WT je ve verzi 1.37, nejde tedy o BETA verzi. Je to marketingová BETA, abys držel hubu a ještě nás o tom poučoval Šklebící se


Vidíš, a tohle je věc, kterou jsem naprosto přehlédl - jakmile je něco verze 1+, tak už to není beta. Šklebící se Mrdky mediální mě slušně oblafly! Šklebící se Každopádně tleskám a souhlasím. Mrknutí Šklebící se
---------------------------------------------------------------------------
Pokud moudřejší ustoupí, budou si blbci dělat, co se jim zachce...
 
Vampiir
Jestli mě paměť neklame a dobře si pamatuji, tak už CLOSE BETA měla označení - 1.+něco

CLOSE BETA začala v dubnu 2012 (30 March 2012 - http://warthunder.com/en/news/26/current/) - bohužel už se na starém foru nedá dohledat
OPEN BETA začala v lednu 2013 (28 January 2013 - https://warthunder.com/en/news/75/current/ ) a už nesla označení 1.27
Upravil/a Vampiir dne 19-01-2014 19:13
 
tomaspelej
OPEN BETA byla už někdy od listopadu 2012....
 
magot
Pěkně to žije na ovocným trhu ..
@Punik
Já preferuju švestky, kvalitně pálené! Nosit ti je sem nebudu,
páč by to bylo nošení švestek do lesa.
Upravil/a magot dne 19-01-2014 19:22
 
Punik
Přesně jak jsem předpokládal. Šklebící se Idiot has spoken. Šklebící se Sorry, ale teď už tě za idiota mohu označit veřejně a bez obalu. Neudělal jsi nic, co by udělal rozumný člověk. Neuznal svojí chybu, nedodal reference, nic...

Bylo by tě mně líto, ale jsem nelítostnej. Šklebící se
---------------------------------------------------------------------------
Pokud moudřejší ustoupí, budou si blbci dělat, co se jim zachce...
 
Vampiir
tomaspelej napsal:

OPEN BETA byla už někdy od listopadu 2012....


To "někdy" má přesné datum, koukni se na oficiální stránky - viz odkaz výše, či www.google.com - tam to upřesňují.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,028,234 návštěv