Ale vždyť snad lze zakázat aktualizaci jediného konkrétního patche, ne? Jako takhle snížit zabezpečení celýo OS jen kvůli stabilitě CLODa, mi přijde fakt hodně, ale hodně ulítlé.
Ale vždyť snad lze zakázat aktualizaci jediného konkrétního patche, ne? Jako takhle snížit zabezpečení celýo OS jen kvůli stabilitě CLODa, mi přijde fakt hodně, ale hodně ulítlé.
Zakázat ne, ale můžeš si nastavit že se tě to bude vždy ptát a ten krit. patch vždy vyškrtneš jako že ho nechceš.
Opruz, widle no ... btw osobně nemám iluze o nějaké bezpečnosti, ten firewall co je v 7, je pěknej bullshit.
j, je možný, že šlo omezit aktualizace jen pro nějakej konkrétní MS produkt, Office např.
Nicméně můj PC i se standardními Windowsovými nástroji vykazuje poměrně značnou osolnost proti interfernetovým hrozbám. I když to je dané spíš tím, že Windows jsou od vidání Vista sami o sobě poměrně solidně postavené. Takže se k nim stačí slušněji chovat a nenastavovat vše na implicitní "OFF" .
Barone Fučida vi jak rozumim PC ale on mě ten komp zachranuje proto že se nemůže divat na to v jakym ho mam bordelu...vkaždym připadě eště jednou diky za vaše rady kolega autodeath to dal do kupy a zatim to lita a nepada(zatim)
Není pravda že se stáhne znovu. Při odinstalování se dá určit, aby se tato konkrétní aktualizace již nestahovala... A nemusí kvůli tomu blokovat všechny ostatní. Mám to tak já, a jsem si jistý, že i ostatní tady na SVK.
Není pravda že se stáhne znovu. Při odinstalování se dá určit, aby se tato konkrétní aktualizace již nestahovala... A nemusí kvůli tomu blokovat všechny ostatní. Mám to tak já, a jsem si jistý, že i ostatní tady na SVK.
taky tak
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
Včera mě pobavila nová mise na ATAGu, no pobavila, vlastně nevím, neměl jsem koule to vyzkoušet...
Polet trojice já, Snakes a Matylda vlastně nějak zajímavý nebyl, proč se tedy o tom zmiňuji? Kdyby si Snejk nepřečetl brífink, asi by to nestálo za zaznamenání, jenže tohle je fakt něco. Piloti RAF v téhle misi nesmějí překročit frontovou linii, jinak se jim rozpadne/bouchne letadlo (jak bylo psáno v brífingu).
Co přesně vedlo autora(y) mise k tomuhle omezení a jak vlastně ošetřil ono nepřekročení fronty RAF piloty tedy netuším Zajímaly by mě spíš pohnutky vedoucí k tomuhle omezení... Snaha autora, aby RAF plnila úkoly ještě svědomitěji než doposud? Asi těžko, po tom co jsem na tomhle serveru viděl za mise, spíš si LW vybrečela další kulišárnu, takhle se totiž nestane, že by nedejbože potencionálního Gallanda či Hartmanna zvulčil někdo už při vzletu, nebo ho naopak poškozeného a vystříleného dohnal u břehů sladké Francie a zmasakroval Pikantnost celého dokreslují sveřepá hlášení radarového operátora, který tvrdošíjně upozorňuje na osamocené nízké 109ky hluboko ve Francii, ale že by dal echo o svazu německých bombardérů překračující břehy Anglie to ne (trochu mu křivdím, taky je občas bonzne). Očekávám tedy v další nové misi nějaké to omezení munice, počtu pilotů letících za RAF či tak nějak podobně...
P.S. Už tu misi letěl i někdo další?
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
Letěl a je tam už docela dlouho...Myslím si,že autor chtěl období,kdy stíhači RAf byli skoro na dně se stavem letadel a pilotů a měli se soustředit pouze na obranu Anglie a nelítat nad Francii.Pokud by to jen napsal bo brífu,tak se mu minimálně 50% pilotů stejně do Francie podívá.A tak to vyřešil takto.
Na obranu LW mě tase fascinuje mise,kdy LW má zničit 4 letiště RAF a stíhači RAF mají za úkol pouze zničit 60 letadel LW.Nejsem si jistej,zda toto není jedna a ta samá mise,ale taky je to zábava pro červený,zatímco modří se trápí a lítají pouze chcípat
A čítal som svojho času aj akési "zdôvodnenie" na fóre ATAGU.
Misia je vraj obrana južného Anglicka, a preto sa bombre nesmú odchytávať nekryté už nad Calais a samozrejme "mulčovať bezbranné" 109-ky bez dostatočného E-prebytku po vzlete.
Ako nápad zvýšenia historickosti to nebolo zlé, no praktická realizácia je na figu. Kým 0,303-kami ohlodám čokoľvek zdrhajúce od Hawkingu, sme na hranici a finito.
Radarový operátor je asi Clodovská klasika, jednoducho ho treba ignorovať. Na nemeckej strane je rovnako "presný" a navyše aj germánsky ukričaný.
Tiež mám pocit, že je to ona, ibaže počty LW lietadiel ktoré treba zničiť už boli pri tej príležitosti násobne zvýšené. Problém LW je, že bombre či štuky lietať nechcú a 109-mi sa letisko ničí vééééééľmi dlho.
Je to asi jediná misia, ktorú dokážu červení pravidelne vyhrať. Všetky ostatné rovnako pravidelne vyhrávajú modrí.
Hmm, to je celkem zajímavé info, dík. To s tou misí, kde má LW zničit 4 letiště, je teda taky vopruz, nicméně, vzhledem k tomu, že pomáhají svazy AI bombrů to snad nevypadá tak zle... mám pocit, že už jsem ji letěl a neustálé hlášky, jak je některé letiště pod útokem a vybíhající procenta zničení mě celkem frustrovali. Opravdu nemám rád, když mapa která má trvat 4-5 hodin se otočí za 2 hodiny (a je jedno která strana to vyhraje).
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
Tak k té misi a ohraničeném prostoru.
Já to tak pochopil hned, přesně jak píše JulB. V Jiných misích jsem totiž létal ke Calais i klidně nad Oye Page chytat nepřátelské svazy. Někdy jsem létal i hlouběji nad Francii a likvidoval formace už tam. Takže mi rychle docvaklo o co go. Ale nevadí mi to.
Co se týče úbytku procent u těch RAF letišť. To je způsobeno náletem svazu bombardérů a ty se dají poměrně snadno odchytit. Létají totiž pořád n stejných trasách. A většinou než se dostanou nad pobřeží, nebo za Lympne, tak tři už jsou dole.
Jo a konečně někdo vysvětlil, jak se to dělá se Spitem, že dostoupá/přeakceleruje Bf 109. Je mi přitom jasný, že to používají i místní "experti", ale nikdo neotevřel zobák, když jsem se na to ptal. Páčto je jasný, že to je "glitch", že? No tak jestli tenhle nesmysl skončí, já budu rád.
Myslíš toto?
Variable Prop Pitch Climb Exploit Fix
British aircraft equipped with Variable Prop Pitch types have been open to an exploit at higher altitudes. In TF 4.0, the Spitfire I's and the Hurricane DH5-20's were able to use higher than actual climb rpms without a concern for overheating.
Tak to si vyskúšam Sú to určite dve najvyužívanejšie lietadlá na ATAG-u za červených . Že je v praxi Boost-cut viac-menej nepoužiteľný je úplne nepodstatné...
Ja viem, že okrem výhod v rýchlosti, stúpaní, zrýchlenia v dajve, kanónovej výzbroje a ďalších, potrebujú modrí v Bf109 aj pretočiť čokoľvek červené. Súhlasím, pokiaľ po vysunutí slotov dôjde aj podstatnej strate energie.
Viac poteší aspoň oprava prehrievania a rýchlosti 100oct Spita Ia.
@JuLB
hele tohle vnímáš úplně zbytečně na červený a modrý. Přeci TF se celkem reálně snaží, aby to bylo co možná nejvěrnější. Bf 109 z období BOB měla kanony, Spity je měly až ke konci a hromadně až po. Bf 109 měla poněkud lepší poměr váha / výkon, tedy není důvod, aby to trochu líp neakcelerovalo. Mělo to automatické sloty, který byly schopný na malou chvíli poskytnout nějakou výhodu. Spitfire měl zas svoje výhody. A jestli čtu dobře, nikdo Spitfajrum jejich výhody nebere.
A když to vezmu do důsledků, díky tomu exploitu to bylo tak, že Bfka neměly některé ze svých výhod, které měly mít. Běžně jsem potkával Spity, kterým jsem prostě s Bfkem neuletěl, nebyl schopnej se vzdálit v dajvu a ani je neustoupal. A co přesně má asi pilot Bf udělat, když má za ocasem Spita, který je rychlejší, stoupavější a líp akceleruje? Střihat? Tak podle mě, s použítím této terminologie, byl TF 4.0 hodně červený patch.
@JuLB
hele tohle vnímáš úplně zbytečně na červený a modrý. Přeci TF se celkem reálně snaží, aby to bylo co možná nejvěrnější. Bf 109 z období BOB měla kanony, Spity je měly až ke konci a hromadně až po. Bf 109 měla poněkud lepší poměr váha / výkon, tedy není důvod, aby to trochu líp neakcelerovalo. Mělo to automatické sloty, který byly schopný na malou chvíli poskytnout nějakou výhodu. Spitfire měl zas svoje výhody. A jestli čtu dobře, nikdo Spitfajrum jejich výhody nebere.
A když to vezmu do důsledků, díky tomu exploitu to bylo tak, že Bfka neměly některé ze svých výhod, které měly mít. Běžně jsem potkával Spity, kterým jsem prostě s Bfkem neuletěl, nebyl schopnej se vzdálit v dajvu a ani je neustoupal. A co přesně má asi pilot Bf udělat, když má za ocasem Spita, který je rychlejší, stoupavější a líp akceleruje? Střihat? Tak podle mě, s použítím této terminologie, byl TF 4.0 hodně červený patch.
Rozhodne to nevnímam červeno-modro, ani TF snahu o realitu určite neupieram. Technická prevaha strojov LW bola až konca vojny spojencami akurát doťahovaná, LW bola stále o krok vpred.
Trochu ma naštartovala tvoja všeobecno-obviňujúca poznámka o miestnych expertoch, ktorí vraj vedia "Ak na to". K meritu veci si sa ale vôbec nevyjadril. Tým je podľa mňa fakt, že chyba umožňuje prekročiť otáčky dvom najhorším lietadlám na červenej strane. Či to skutočne aj postačuje, aby dýchavičný hurri s DH vrtuľou dokázal ustúpať či doletieť v dajve akúkoľvek verziu 109 sa nik z TF nevyjadril.
Podľa tvojich slov sa to deje "bežne". Tu vidím zásadný rozpor, výskyt týchto strojov na DF serveri je úplne ojedinelý. Že rovnaký mechanizmus funguje na Spite Ia 100oct alebo Hurri 100oct ma teda nepresvedčíš. V dajve alebo na maximálku v horizonte som nikdy 109 nedoletel.
Skús radšej pouvažovať, ako by sa 109 lietalo s maximálnym tlakom 1,0 ATA, pretože pri plnom tlaku by sa ti motor prehrial v ideálnom prípade do 40 sekúnd, ale bežne, napr. po krátkom točivom súboji bez Boost-u chceš nasledovať Bf-ko do mierneho klesania a motor opäť v priamom lete uvaríš do 20 sekúnd. Neviem síce presne koľko HP mohol boost dodať navyše, a či je moje porovnanie primerané, ale určite to bolo "cítiť". Momentálne po aktivovaní Boost-cut sa otáčky ani nehnú (taký rýchly regulátor nastavenia listov vrtule?) a rýchlosť vzrastie nepatrne. Tomu hovoríš "červený patch"?
Inou kapitolou je používanie vztlakových klapiek. Mnoho 109 zúčastnených na "omieľaní sa" napr. nad loďami používa klapky, aj značne (viditeľne) vysunuté. Zrejme s nimi už prileteli od letiska. Všetci piloti reálnych 109 hovorili o riadnej "makačke" pri točení kolesom klapiek. Nepochybujem, že pri neustálom točivom súboji na viac g-čkach nemeckí "nadľudia" dokázali tým kolesom točiť hore dole aj v reále. V Clode stačí vypínač, a klapky sa vysúvajú/zasúvajú jedna radosť. Tomu hovorím podvádzanie, pardón teraz sa tomu moderne hovorí šikovnosť.
Žiadne podstatné výhody, ktoré by Spitfirom aspoň čiastočne pomáhali vyvažovať celkovú výkonovú prevahu na strane 109, okrem schopnosti lepšej ustálenej zákruty, tu nevidím, a je to tak historicky správne. V novom pači bude aj túto chabú výhodu 109 schopná krátkodobo vynulovať. A nehovoril som nič o "modrom" 4.2 pači.
Na záver parfráza.
A čo presne má asi pilot Spitfira, ktorému TF 4.0 zobrali cca 20% výkonu robiť, ak má za chvostom Bf, ktoré je rýchlejšie, stúpavejšie, lepšie akceleruje a po novom (TF 4.2) ešte aj lepšie (krátkodobo) točí? Nožničkovať? Pred kanónom s "minengeschoss" či ako sa to píše??? (och Hurri, tak ten vôbec nič, pri výhľade vzad, a bez zrkadla).
P.S:
BoB angláni nevyhrali. Prehrala LW vlastnou chybou taktikou a zmenou priorít a celkovo úplnou neschopnosťou Tretej ríše uskutočniť inváziu na Ostrovy.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.