Wolvercorte napsal:
Který letadlo je obecně nejcitlivější? P-51, že jo? Ta dřevěná rakev. :o
?
IT'S A QUESTION!
и о чем?
Nezkoušel jsem ho v Il (lebedil jsem si, jak v A6M2 nyní krásně do pár minut dávám P-40tku, že by i zde už něco začalo ? .... ;) ale jeho "citlivost" k přetažení v DCS mne docela překvapila.
Jenže to jsem málo četl návody a hodně (vlastně vůbec) nepoužíval plyn ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Jen drobnost. O problémech co způsobyla trupová nádrž v P-51 nemá cenu psát, to snad všici znají...
Proto působí divně když jsou křídelní nádrže prázdné (kolem 35 pct) a trupová zůstává plná - pokud si zvolím 40 a méně pct mám palivo jen v trupové nádrži. V této konfiguraci by Mustang byl hoodně blbě létatelný, možná vůbec. Trupová nádrž (minimálně 25gls) se čerpala jako první - často i před přídavnými nádržemi.
Jen obrátit pořadí čerpání nádrží, jo je to maličkost a bez vlivu na hratelnost.
A časem kdyby se Vám podařilo zohlednit vliv úbytku paliva na letové vlastnosti (lineárně a ne jako teď - kolik si zvolíš paliva před letem, tak se letadlo bude chovat po celou dobu bez ohledu na aktuální stavpaliva v nádrži) u všech letadel samozřejmě
Myslím že to není zcela lineární, ale musel bych se zeptat. Mám takovej pocit že se dynamicky počítá váha a úbytek paliva na FM.
... zkusím to časem nadhodit toto jestli by to někdo nefixnul ohledně vyvážení čerpání.
Saburo, neměnilo se palivo tehdá s opravou váhy/aerodynamiky po odhozu bomb ? Nebo se řešily jen plomby/rakety a palivo ne ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
to Hoper - to bude otázka na Magota, já právě vůbec netuším.
Nepamatuju si, že by to bylo někdy uvedeno ve změnách. Ale to nic neznamená.
Otázka tedy je, chová se letoun stejně v případě startu s například 50 pct paliva i po vylétání na řekněme 10 pct, nebo engine hry postupně upravuje vlastnosti tak aby odpovídaly aktuálnímu stavu (těch 10 pct)?
Jen k tomu palivu - mám pocit, že některý lítadla to ovlivňuje víc, některý míň.
Lítám akutálně cvičný lety na Quick Mission Builderu a testuju a zkouším a zjistil jsem zajímavou věc. Zatímco 109 je s 10 procenty paliva téměř stejně kamenně stabilní jako se stovkou (akorát teda asi lehčí), tak právě mustang je dost nestabilní... to už nemluvím o Spitu, kterej mi přijde v zatáčce nezvladatelnější, než s plnou.
Ale možná se mě to zdá.
Jinak mám jednu technickou - ovlivňuje regulace plynu výkon letadla v zatáčce? Když točím a budu s plynem kvrdlat, mám šanci dosáhnout toho, že mi bude letadlo líp sedět, než kdybych to pálil pořád na sto procent?
Myslím, že experimenty s plynem měly na 4.11 určitý výsledky.
Érin go bragh!!Tiocfaidh ár lá - Our day will come
http://www.youtube.com/user/Tartaruscast
Freddie Mercury - Lover of life, singer of songs. 1946 - ∞ Raging hard on WarThunder...
Vykašlete se na ponyho.
Ve šturmu je stejně odepsaný.
Naposledy jsem viděl P-51 letět někde na serveru asi tak před rokem.
Tohle je problém:
Takže ještě jednou nevidím zásahy 20ti a 30ti mm kanonů.
Stejně jako Torr a stejně jako můj soused Bury.
Jest to VELKÝ, VELMI VELIKÝ PROBLÉM, protože nevidím jestli jsem zasáhl nebo ne.
Místo záblesku se jenom zapráší.
Totéž i po zásahu z kobry.
Ja rovněž nevidím ani zásahy z kulometů.
Když sito hodně zumnu tak možná ale velice velice slabounce.
Trochu jsem si to vylepšil gapou a to tak, že jsem tam narval kontrast a ponurost takže záblesky aspoň trochu vidím. Avšak potom je grafika celkově hnusná.
Když střelím s 30ti mm kanonu, dejme tomu ze švabliny, do země nenastane exploze- ma to takhle být? Totéž z kobry.
Jak už jsem tady psal tentýž problém jsem měl ve Všech HSFX, musel jsem dát efekt low.
No a teď po delší době fungoval HSFX AUTOUPDATER: něco se mi stáhlo A EJHLE PROBLÉM ODSTRAŇEN Už nemusím dávat efekt low a vidí zásahy z kanonů i z kelometů uplně PERFEKTNŇE!!!!
Nevidět jestli jsi zasáhl nebo ne, tak to se fakt nedá .
Magote nešlo by sem prosím někde dát, jak ty zásahy vlastně mají vypadat?
Někdo tenhle problém nemá někdo ano.
Někdo si toho ani nevšiml. Nevěříte? jednoho znám, nebudu jmenovat, ale Bury ví o kom mluvím
a co si představuješ? Jestliže to jsou AP tak se jen tak zapráší ... se asi nepočítá s nějakejma world of planes efektama
nějak jsem to nestudoval jak to má vypadat .. je to mimo moje zorný pole ... že v HSFX má 30tka větší efekt neznamená že je to dobře. HE by asi měli dělat decentní efekt.
Vykašlete se na ponyho.
Ve šturmu je stejně odepsaný.
Naposledy jsem viděl P-51 letět někde na serveru asi tak před rokem.
Tu by som si dovolil oponovat. P-51 je aj v Sturmovi velmi schopne a nesmierne nebezpecne ero, ak sa lieta spravne.
S tymi nadrzami to je fakt, ale kym nie je namodelovana komplexna sprava nadrzi a vobec palivovy system, tak na tom az tak nezalezi. Z pohladu hry ma Mustang len jednu nadrz, samozrejme upravit poradie ubudania paliva podla budikov je mozna a asi trivialna uprava.
No fajn Pipe : zásah-zábles, záh záblek. To je právě ten problém-velice nezřetelné.
Nevadí.
Tak dlouho jsem se vrtal v gapě až jsem tím vyrobil do šturma super grafiku a zablesky vidím celkem obstojně.
Někde na you tube nebo na stránkách Daidalosu jsem viděl takové videiko:
Skutečný záběr z fotokulometů a střih-a záběr ze šturma ( tak jak by to mělo vypadat ve 4.12)
Nemůžu to najít, nevzpoměl by si někdo kde to bylo?
PS.
Sedám doponyho a jdu opět někam do ruska spáchat samobujstvo.
Víš Robo, mě na tom lítadle vadí to, že je to taková křehká bedýnka.. vopravdu dřevěná rakev...
Stačí mu pár zásahů a už je bez křídel nebo prsotě napůl... já holt asi potřebuju letadlo, který je bytelný
Ale jinak jako jo, rychlost, obratnost... kdyby to nebylo z papundeklu, nebylo by to špatný.
Érin go bragh!!Tiocfaidh ár lá - Our day will come
http://www.youtube.com/user/Tartaruscast
Freddie Mercury - Lover of life, singer of songs. 1946 - ∞ Raging hard on WarThunder...
Mám takovou představu, že P51 nebylo známé nějakou zvláštní odolností. A naopak spíš že jeden zásah do chladiče byl konečná. To P47 byly takové ty mašiny, co se o nich vyprávělo, že pilota dovezou zpět na základnu i napůl děravé. Zas to prý žralo dvakrát tolik co ten Mustang.
V CLODu je na tom podobně Bfko. Drbne se do chladiče nebo do motoru a je po něm. A že ty spojenecký stihačky s 8 kulometama trefjej relativně snadno. Prostě se jim jeden nesmí dostat před čumák.
Na druhou stranu mi není známo, že by byl Mustang znám svou křehkostí. Ale to se řešilo x-krát. Zatímco v reálu bylo befkům vytýkáno, že jim tuhne na rychlosti řízení, tady je to pro ně plus, protože nejdou rozlámat, jak letadla, u kterých byla ceněna jejich obratnost na vysokých rychlostech (např ten Mustang) a v ilovi je nám to spíš ku škodě, než ku prospěchu.
Tempíku a v jakém směru ta obratnost na rychlosti u Ponyho ?
Blbý je, že srovnávám s DCS (kde to teoreticky může být blbě), ale Pony je obratný.... jenže musíš vědět, jak s plynem...
Nevím, jak P-51 lítá vě šturmovi (nějak nemám chuť ho tady testovat, když je spousta jiných letadel k výběru), ale v DCS jsem se musel naučit, že obratnost není v tom, že prostě kdykoliv zatáhnu za knipl a ono to něco udělá, ale musím poslouchat letadlo, motor, výkon, rychlost a .... Pak je to úžasně pohodový éro a krásně se s ním 30minut honí Dora
(
abych pak začal kontrolovat benál a zjistil, že na tom nejsem zrovna nejlíp :)
A Dora o minutu později vystrkuje ze sebe pilota, protože na tom je s palivem hůř jak já :))
)
Ale jak říkám, mluvím o P-51 z DCS...
ed: takže tím chci říct, že nemůžeš na plným plynu s velkou rychlostí přitáhnou knipl, protože "Pony je přeci obratný"
Ano, reaguje citlivě, ale přesto určité výchylky kniplu jsou i na něj moc.
V DCS jsem si nějakou dobu myslel, že si musím upravit křivky joye, než mne poučil pan Novotny, že jsem mongol a že to není o křivkách ale o přemýšlení ;)
Upravil/a Hoper dne 23-07-2013 20:51
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Na druhou stranu mi není známo, že by byl Mustang znám svou křehkostí. Ale to se řešilo x-krát. Zatímco v reálu bylo befkům vytýkáno, že jim tuhne na rychlosti řízení, tady je to pro ně plus, protože nejdou rozlámat, jak letadla, u kterých byla ceněna jejich obratnost na vysokých rychlostech (např ten Mustang) a v ilovi je nám to spíš ku škodě, než ku prospěchu.
U Fw 190 není jeho lepší ovladatelnost proti Bf 109 na rychlosti na škodu Myslím, že to bude další nevýhoda pouze spojeneckých letadel
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.