October 19 2025 19:17:38
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
4.12 Bugy
magot
Nádrže? Mmt, co je s nima?
 
Hoper
Wolvercorte napsal:

Hoper napsal:

Wolvercorte napsal:
Který letadlo je obecně nejcitlivější? P-51, že jo? Ta dřevěná rakev. :o

?


IT'S A QUESTION!

и о чем?

Nezkoušel jsem ho v Il (lebedil jsem si, jak v A6M2 nyní krásně do pár minut dávám P-40tku, že by i zde už něco začalo ? .... ;) ale jeho "citlivost" k přetažení v DCS mne docela překvapila.
Jenže to jsem málo četl návody a hodně (vlastně vůbec) nepoužíval plyn ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Saburo
magot napsal:

Nádrže? Mmt, co je s nima?


Jen drobnost. O problémech co způsobyla trupová nádrž v P-51 nemá cenu psát, to snad všici znají...
Proto působí divně když jsou křídelní nádrže prázdné (kolem 35 pct) a trupová zůstává plná - pokud si zvolím 40 a méně pct mám palivo jen v trupové nádrži. V této konfiguraci by Mustang byl hoodně blbě létatelný, možná vůbec. Trupová nádrž (minimálně 25gls) se čerpala jako první - často i před přídavnými nádržemi.
Jen obrátit pořadí čerpání nádrží, jo je to maličkost a bez vlivu na hratelnost.

A časem kdyby se Vám podařilo zohlednit vliv úbytku paliva na letové vlastnosti (lineárně a ne jako teď - kolik si zvolíš paliva před letem, tak se letadlo bude chovat po celou dobu bez ohledu na aktuální stavpaliva v nádrži) u všech letadel samozřejmě Mrknutí
 
magot
Myslím že to není zcela lineární, ale musel bych se zeptat. Mám takovej pocit že se dynamicky počítá váha a úbytek paliva na FM.
... zkusím to časem nadhodit toto jestli by to někdo nefixnul ohledně vyvážení čerpání.
 
Hoper
Saburo, neměnilo se palivo tehdá s opravou váhy/aerodynamiky po odhozu bomb ? Nebo se řešily jen plomby/rakety a palivo ne ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Saburo
to Hoper - to bude otázka na Magota, já právě vůbec netuším.
Nepamatuju si, že by to bylo někdy uvedeno ve změnách. Ale to nic neznamená.
Otázka tedy je, chová se letoun stejně v případě startu s například 50 pct paliva i po vylétání na řekněme 10 pct, nebo engine hry postupně upravuje vlastnosti tak aby odpovídaly aktuálnímu stavu (těch 10 pct)?

sry za off, není to otázka pro 4.12. bugy
 
Tom_The_Maniac
Jen k tomu palivu - mám pocit, že některý lítadla to ovlivňuje víc, některý míň.
Lítám akutálně cvičný lety na Quick Mission Builderu a testuju a zkouším a zjistil jsem zajímavou věc. Zatímco 109 je s 10 procenty paliva téměř stejně kamenně stabilní jako se stovkou (akorát teda asi lehčí), tak právě mustang je dost nestabilní... to už nemluvím o Spitu, kterej mi přijde v zatáčce nezvladatelnější, než s plnou.
Ale možná se mě to zdá.
Jinak mám jednu technickou - ovlivňuje regulace plynu výkon letadla v zatáčce? Když točím a budu s plynem kvrdlat, mám šanci dosáhnout toho, že mi bude letadlo líp sedět, než kdybych to pálil pořád na sto procent?
Myslím, že experimenty s plynem měly na 4.11 určitý výsledky.
Érin go bragh!!Tiocfaidh ár lá - Our day will come
http://www.youtube.com/user/Tartaruscast

Freddie Mercury - Lover of life, singer of songs. 1946 - ∞
Raging hard on WarThunder...

(Nick upraven na závěrečný vývojový stupeň)
 
magot
Saburo napsal:
engine hry postupně upravuje vlastnosti tak aby odpovídaly aktuálnímu stavu (těch 10 pct)?

jo, mělo by to tak být ...
 
1stCL_Fucida
magot napsal:

Saburo napsal:
engine hry postupně upravuje vlastnosti tak aby odpovídaly aktuálnímu stavu (těch 10 pct)?

jo, mělo by to tak být ...


Je to tak snad už od úplně prvního Šturma.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Ajvn
Vykašlete se na ponyho.
Ve šturmu je stejně odepsaný.
Naposledy jsem viděl P-51 letět někde na serveru asi tak před rokem.

Tohle je problém:


Takže ještě jednou nevidím zásahy 20ti a 30ti mm kanonů.
Stejně jako Torr a stejně jako můj soused Bury.
Jest to VELKÝ, VELMI VELIKÝ PROBLÉM, protože nevidím jestli jsem zasáhl nebo ne.
Místo záblesku se jenom zapráší.
Totéž i po zásahu z kobry.
Ja rovněž nevidím ani zásahy z kulometů.
Když sito hodně zumnu tak možná ale velice velice slabounce.
Trochu jsem si to vylepšil gapou a to tak, že jsem tam narval kontrast a ponurost takže záblesky aspoň trochu vidím. Avšak potom je grafika celkově hnusná.

Když střelím s 30ti mm kanonu, dejme tomu ze švabliny, do země nenastane exploze- ma to takhle být? Totéž z kobry.
Jak už jsem tady psal tentýž problém jsem měl ve Všech HSFX, musel jsem dát efekt low.
No a teď po delší době fungoval HSFX AUTOUPDATER: něco se mi stáhlo A EJHLE PROBLÉM ODSTRAŇEN Už nemusím dávat efekt low a vidí zásahy z kanonů i z kelometů uplně PERFEKTNŇE!!!!

Nevidět jestli jsi zasáhl nebo ne, tak to se fakt nedá .

Magote nešlo by sem prosím někde dát, jak ty zásahy vlastně mají vypadat?

Někdo tenhle problém nemá někdo ano.
Někdo si toho ani nevšiml. Nevěříte? jednoho znám, nebudu jmenovat, ale Bury ví o kom mluvímŠklebící se
 
magot
a co si představuješ? Jestliže to jsou AP tak se jen tak zapráší ... se asi nepočítá s nějakejma world of planes efektama
nějak jsem to nestudoval jak to má vypadat .. je to mimo moje zorný pole ... že v HSFX má 30tka větší efekt neznamená že je to dobře. HE by asi měli dělat decentní efekt.
 
310_Pip
ve 4.12 opravdu ty efekty zásahů nejsou moc vidět, zpočátku to byl dost šok, ale už sem si asi zvykl Úsměv

srovnání s guncamy z té doby:

čas 3:00 a dál je to hezky vidět...
YouTube Video




a tady všehochuť
YouTube Video



www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
Robo
57_OTU ajvn napsal:

Vykašlete se na ponyho.
Ve šturmu je stejně odepsaný.
Naposledy jsem viděl P-51 letět někde na serveru asi tak před rokem.


Tu by som si dovolil oponovat. P-51 je aj v Sturmovi velmi schopne a nesmierne nebezpecne ero, ak sa lieta spravne.

S tymi nadrzami to je fakt, ale kym nie je namodelovana komplexna sprava nadrzi a vobec palivovy system, tak na tom az tak nezalezi. Z pohladu hry ma Mustang len jednu nadrz, samozrejme upravit poradie ubudania paliva podla budikov je mozna a asi trivialna uprava.
 
Ajvn
No fajn Pipe : zásah-zábles, záh záblek. To je právě ten problém-velice nezřetelné.
Nevadí.
Tak dlouho jsem se vrtal v gapě až jsem tím vyrobil do šturma super grafikuŠklebící se a zablesky vidím celkem obstojně.

Někde na you tube nebo na stránkách Daidalosu jsem viděl takové videiko:

Skutečný záběr z fotokulometů a střih-a záběr ze šturma ( tak jak by to mělo vypadat ve 4.12)
Nemůžu to najít, nevzpoměl by si někdo kde to bylo?

PS.
Sedám doponyho a jdu opět někam do ruska spáchat samobujstvoŠklebící se.
 
Tom_The_Maniac
Víš Robo, mě na tom lítadle vadí to, že je to taková křehká bedýnka.. vopravdu dřevěná rakev...
Stačí mu pár zásahů a už je bez křídel nebo prsotě napůl... já holt asi potřebuju letadlo, který je bytelný Šklebící se
Ale jinak jako jo, rychlost, obratnost... kdyby to nebylo z papundeklu, nebylo by to špatný.
Érin go bragh!!Tiocfaidh ár lá - Our day will come
http://www.youtube.com/user/Tartaruscast

Freddie Mercury - Lover of life, singer of songs. 1946 - ∞
Raging hard on WarThunder...

(Nick upraven na závěrečný vývojový stupeň)
 
Rumcajs
Mám takovou představu, že P51 nebylo známé nějakou zvláštní odolností. A naopak spíš že jeden zásah do chladiče byl konečná. To P47 byly takové ty mašiny, co se o nich vyprávělo, že pilota dovezou zpět na základnu i napůl děravé. Zas to prý žralo dvakrát tolik co ten Mustang.
V CLODu je na tom podobně Bfko. Drbne se do chladiče nebo do motoru a je po něm. A že ty spojenecký stihačky s 8 kulometama trefjej relativně snadno. Prostě se jim jeden nesmí dostat před čumák.
 
606_Temp
Na druhou stranu mi není známo, že by byl Mustang znám svou křehkostí. Ale to se řešilo x-krát. Zatímco v reálu bylo befkům vytýkáno, že jim tuhne na rychlosti řízení, tady je to pro ně plus, protože nejdou rozlámat, jak letadla, u kterých byla ceněna jejich obratnost na vysokých rychlostech (např ten Mustang) a v ilovi je nám to spíš ku škodě, než ku prospěchu.
 
http://no606.ic.cz/
Ajvn
Ja si taky myslím že ve šturmovi P-51 až přespříliž křehce zranitelný.
 
Hoper
Tempíku a v jakém směru ta obratnost na rychlosti u Ponyho ?
Blbý je, že srovnávám s DCS (kde to teoreticky může být blbě), ale Pony je obratný.... jenže musíš vědět, jak s plynem...
Nevím, jak P-51 lítá vě šturmovi (nějak nemám chuť ho tady testovat, když je spousta jiných letadel k výběru), ale v DCS jsem se musel naučit, že obratnost není v tom, že prostě kdykoliv zatáhnu za knipl a ono to něco udělá, ale musím poslouchat letadlo, motor, výkon, rychlost a .... Pak je to úžasně pohodový éro a krásně se s ním 30minut honí Dora
(
abych pak začal kontrolovat benál a zjistil, že na tom nejsem zrovna nejlíp :)
A Dora o minutu později vystrkuje ze sebe pilota, protože na tom je s palivem hůř jak já :))
)

Ale jak říkám, mluvím o P-51 z DCS...

ed: takže tím chci říct, že nemůžeš na plným plynu s velkou rychlostí přitáhnou knipl, protože "Pony je přeci obratný"
Ano, reaguje citlivě, ale přesto určité výchylky kniplu jsou i na něj moc.
V DCS jsem si nějakou dobu myslel, že si musím upravit křivky joye, než mne poučil pan Novotny, že jsem mongol a že to není o křivkách ale o přemýšlení ;)
Upravil/a Hoper dne 23-07-2013 20:51
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
1stCL_Fucida
606_Tempik napsal:

Na druhou stranu mi není známo, že by byl Mustang znám svou křehkostí. Ale to se řešilo x-krát. Zatímco v reálu bylo befkům vytýkáno, že jim tuhne na rychlosti řízení, tady je to pro ně plus, protože nejdou rozlámat, jak letadla, u kterých byla ceněna jejich obratnost na vysokých rychlostech (např ten Mustang) a v ilovi je nám to spíš ku škodě, než ku prospěchu.


U Fw 190 není jeho lepší ovladatelnost proti Bf 109 na rychlosti na škodu Úsměv Myslím, že to bude další nevýhoda pouze spojeneckých letadel Šklebící se
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,311,433 návštěv