WT_Horrido napsal:
BTW zajímavý detail. Během služby eFek se přišlo na to že ty chladiče v křídlech jsou sice pěkná věc, ale i náhodný zásah do jednoho vlastně připraví celý systém o chladící kapalinu.
Tak se udělal set ventilu který odstavil prostřelený chladič a Mezek mohl opatrně letět na jeden chladič a hlavně nečural vodu. Nikdy se to nemontovalo sériově, vždy to byla polní úprava a po příchodu Géček se to oficiálně nepoužívalo vůbec.
0,99 dolaru za ventil
Messerschmitt Bf 109F
Nejdůležitější inovací byla instalace nových chladičů. které byly 2x širší, ale také 2x nižší než chladiče použité na křídle verzí Bf 109E. Úpravou prošla i klapka regulace průtoku vzduchu chladičem, která byla rozdělena na horní a dolní část. Dolní část klapky sloužila zároveň i jako vztlaková klapka. V druhé polovině roku 1940 vymysleli Messerschmittovi konstruktéři systém, který umožňoval v případě zasažení jednoho z chladičů glykolu jeho odpojení od zbytku chladícího systému a pokračovat v letu se sníženým výkonem motoru. V průběhu pozdější výroby Friedricha se bohužel tento systém neinstaloval standardně, ale pouze do některých sérií.
WT_Horrido napsal:
BTW zajímavý detail. Během služby eFek se přišlo na to že ty chladiče v křídlech jsou sice pěkná věc, ale i náhodný zásah do jednoho vlastně připraví celý systém o chladící kapalinu.
Tak se udělal set ventilu který odstavil prostřelený chladič a Mezek mohl opatrně letět na jeden chladič a hlavně nečural vodu. Nikdy se to nemontovalo sériově, vždy to byla polní úprava a po příchodu Géček se to oficiálně nepoužívalo vůbec.
0,99 dolaru za ventil
A ja si myslel ze Ecka maji dva okruhy z duvodu prostreleni jednoho chladice.Posli mi pls odkaz.
Rumcajs napsal:
Tak on Jason asi ví, čím je jeho engine limitovanej. A pokud do toho šel, asi ví, co s tím chce dělat. Dnes, když není problém postavit stroj s desítkama jader, by byla ostuda, kdyby server nebyl multicore optimized. Myslím, že zrovna tohle je řešitelný problém. Předpokládám, že to je jedna z věcí, na kterou se chlapci z 777 musej zaměřit a která ve finále vylepší i ROF.
pro firmu, co má pěníze, tak není problém postavit mašinu s desítkami jader, ale pro komunitu nadšenců už by to problém být mohl...
X Novotny napsal:
Mne by jen zajímalo co by v těch modech bylo. RAF je dost radikální organizace a nějaké pilotem urgované mega úpravy v hangáru, no nevím. LW je to vlastně to samé.
Budíky? To snad maj všechno ne?? Zbraně no pokud nešlo vysloveně o stav nouze někde v pr*** světa. Fakt si to nedokážu moc dobře představit.
už mne Horri předběhl, ale použitelná polní úprava i online serveru by bylo odmontování "přebytečných" zbraní - viz P-47 a P-51...
WT_Horrido napsal:
BTW zajímavý detail. Během služby eFek se přišlo na to že ty chladiče v křídlech jsou sice pěkná věc, ale i náhodný zásah do jednoho vlastně připraví celý systém o chladící kapalinu.
Tak se udělal set ventilu který odstavil prostřelený chladič a Mezek mohl opatrně letět na jeden chladič a hlavně nečural vodu. Nikdy se to nemontovalo sériově, vždy to byla polní úprava a po příchodu Géček se to oficiálně nepoužívalo vůbec.
0,99 dolaru za ventil :D
já myslím, že Horri se na tenhle sim bude těšit z nás úplně nejvíc ;)
WT_Horrido napsal:
Ničeho se nebojte chlapci, vždyť můžete stále létat nextgen DX10 CLOD kdyby něco. To je jasná win-win situace.
jj, nic lepšího zatím není ;)
LEON napsal:
Přesně tak. Kolik tady bylo před vydáním polních modifikací hysterických výkřiků a teď by člověk byl naopak tuze rád, kdyby potkal jako soupeře třeba Dolphina se 6-ti kulomety, protože by si to neohrabané pomalé monstrum slupnul jako malinu ;)
jenže Leone, já tu psal o jiných modifikacích a ne o přetížení vypletenýho a plátěnýho letadla (viz ta Ki-43 nebo F6F...)
ale jak se to už snažil uzavřít Válec - doufejme, že to bude na tvůrci mise/správci serveru. Tečka.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Battle of Stalingrad will include both single-player and multi-player scenarios for virtual pilots to enjoy as well as brand new gameplay modes. Initial client release is slated for early 2014 with add-on content and additional features and theatres to follow.
Zaujalo mne to "to enjoy as well as brand new gameplay modes"...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Valec napsal:
Mam z toho sice strach ale drzim jim palce.Je pravda ze musime byt radi za kazdy pokus udelat WW2.A ja osobne se je budu snazit co nejvice podporit treba koupi nejake predobjednavky.
Jdu do toho s tebou. Na důkaz si demonstrativně koupím Felixstowa, byť jsem RoF neletěl, ani nepamatuju
Nevadí, že prodělávám, hlavně, když se točej kšefty
Upravil/a 310_cibule dne 12-12-2012 13:16
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
K WWI eroplánům to bastlení a vylepšování podle mého názoru tak nějak dobově patří a jsem rád, že to 777 udělali, tak jak to udělali. Není to nic proti dobovým možnostem a nakonec se to zregulovalo samo. Hru to výborně oživilo a na hratelnosti přispělo, než naopak. Ale jak už bylo napsáno, ROF je jednoduchý simulátor několika jednoduchých letadel. V oblasti WW2 budou mít tvůrci mnohem více práce jenom s vlastními letadly a na nějaké případné addony se myslím hodně dlouho načekáme. Jestli bude zachován u BOS obdobný obchodní model jako v ROF je otázkou. Pokud ano, tak si myslím, že například čajka nebude stát jako Nieuport teď, ale třeba pětkrát tolik, takže z finančních důvodů nebudou nějaká individuální vylepšení alespoň z počátku prováděna. Počty lidí, které by tento simulátor mohl zajímat bude jistě vyšší než u WWI ROF, takže jestli to udělají alespoň tak dobré jako je ROF o zisk se bát nemusí.
Hoper napsal:
jenže Leone, já tu psal o jiných modifikacích a ne o přetížení vypletenýho a plátěnýho letadla (viz ta Ki-43 nebo F6F...)
ale jak se to už snažil uzavřít Válec - doufejme, že to bude na tvůrci mise/správci serveru. Tečka.
V ROF to jde u zbraňových modifikací už teď a v BOS to třeba ještě vylepší.
Cílová skupina lidí zajímajících se o WWII je mnohem větší než u WWI. To je samozřejmě prima, protože to umožňuje financovat projekt rozsáhlejší. Různé mody podle mě nebudou od začátku. Bude to spíš ve chvíli, kdy začne kšeft uvadat. Ostatně východní fronta byla známá polníma modifikacema. O různých úpravách P40 a P39 mluvil docela podrobně Golodnikov. http://lend-lease.../index.htm
Němci zase stavěli letadla jako z LEGA, takže různých kombinací lítalo taky až hamba. Krom toho experimentovali s nepřeberným množstvím způsobů ničení nepřátelských strojů. Měli například protitankové rakety odpalované dozadu za letadlo nějakým automatem, který detekoval tank podle magnetického pole.
Zkrátka pole modifikací je obrovské. Určitě na to dojde.
jirik napsal:...Ale jak už bylo napsáno, ROF je jednoduchý simulátor několika jednoduchých letadel. V oblasti WW2 budou mít tvůrci mnohem více práce jenom s vlastními letadly...
Z hlediska FM je podle mne v podstatě celkem jedno jestli se jedná o vrtulová letadla z první nebo druhé světové války. Sranda začíná až kolem rychlosti zvuku, jenže na reálnou simulaci efektů s tím souvisejících by sebelepší domácí počítač stíhal možná graficky zobrazovat režim 480x320 a to ještě tak 0.5fps.
Fajn v porovnání s letadly z první světové přibude u WWII FM třeba nastavení klapek což není problém namodelovat a vzhledem k tomu, že hardcore hráčům Ila požadujícím maximální realističnost nevadí, že se vztlakový klapky ve Šturmu chovají opačně než by ve skutečnosti měly je vlastně i jedno jakým způsobem je bude FM znázorňovat. Stačí když bude v simulátoru tlačítko, který po zmáčknutí vypíše hlášku ve stylu "flaps up/down" a máme hardcore sim. Efekty při vysokých rychlostech, jako kompresibilita se stejně i v Ilovi řeší jenom tím, že se prostě zablokují řídicí plochy.
Co se týká damage modelu, přibudou jistě další komponenty, které budou poškoditelné. Ale v principu se tohle v RoFu modeluje už od začátku. A pokud jde o vizualizaci zásahů, mně třeba příliš nesedí co jsem viděl na videích z Clodu nebo i zažil v Ilovi. Přijde mi, že se tvůrci až moc dívali na Hollywodské filmy aka Pearl Harbour.
jirik napsal:
Moc bych si přál, aby si s tím FM a dalšíma M tvůrci co nejvíc vyhráli, aby právě vynikla ta jednoduchost jednoduchých letadel v ROF.
To že je letadlo jednoduché z pohledu výroby a designu vůbec neznamená, že je jednoduché po aerodynamické stránce. Spíš bych řekl, že to je mnohdy naopak. Vůbec bych FM z ROFu nepodceňoval.
jirik napsal:...Ale jak už bylo napsáno, ROF je jednoduchý simulátor několika jednoduchých letadel. V oblasti WW2 budou mít tvůrci mnohem více práce jenom s vlastními letadly...
Z hlediska FM je podle mne v podstatě celkem jedno jestli se jedná o vrtulová letadla z první nebo druhé světové války. Sranda začíná až kolem rychlosti zvuku, jenže na reálnou simulaci efektů s tím souvisejících by sebelepší domácí počítač stíhal možná graficky zobrazovat režim 480x320 a to ještě tak 0.5fps.
Fajn v porovnání s letadly z první světové přibude u WWII FM třeba nastavení klapek což není problém namodelovat a vzhledem k tomu, že hardcore hráčům Ila požadujícím maximální realističnost nevadí, že se vztlakový klapky ve Šturmu chovají opačně než by ve skutečnosti měly je vlastně i jedno jakým způsobem je bude FM znázorňovat. Stačí když bude v simulátoru tlačítko, který po zmáčknutí vypíše hlášku ve stylu "flaps up/down" a máme hardcore sim. Efekty při vysokých rychlostech, jako kompresibilita se stejně i v Ilovi řeší jenom tím, že se prostě zablokují řídicí plochy.
Co se týká damage modelu, přibudou jistě další komponenty, které budou poškoditelné. Ale v principu se tohle v RoFu modeluje už od začátku. A pokud jde o vizualizaci zásahů, mně třeba příliš nesedí co jsem viděl na videích z Clodu nebo i zažil v Ilovi. Přijde mi, že se tvůrci až moc dívali na Hollywodské filmy aka Pearl Harbour.
Sranda zacina kolem 600 kmh kdy se vzduch prestava brat jako nestlacitelna tekutina. Letadel co litaj pres 600kmh neni za ww2 uplne malo. Takze ano WW2 letadla maji slozitejsi FM.
Upravil/a 311_Tank dne 12-12-2012 18:59
Opitz měl zase pravdu... to je tak protivné... skoro i mě samotnému
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
A jinak vám chci připomenout, že Pravda vítězí a Opitz je prorok Pravdy, takže padněte na kolena a činte pokání! Někdy trvá trochu déle, než se Pravda vyjeví ve své plnosti tak, aby ji pochopil i poslední blbeček.
A tak tedy, zapomeňte na Luthiera, zapomeňte na Olega, zapomeňte na Maddox Games. Zapomeňte a buďte dobří.
Toto je mé poselství vám, sirotám téměř utrápeným, krutým otcem zneužívaným po dlouhá léta....
Blaze chudým v duchu, neboť jejich je nextgen simulátor nebeský.
Blaze těm, kdo pláčou, neboť oni budou přecejen (nakonec) potěšeni.
Blaze tichým, neboť oni dostanou pořádnou offline kampaň za dědictví.
Blaze těm, kdo hladovějí a žízní po next-gen simu, neboť oni budou nasyceni.
Blaze milosrdným, neboť oni dostanou field mod jako "gift" od svých kamarádů.
Blaze těm, kdo mají čisté srdce, neboť oni uzří BF-109 v plné kráse.
Blaze těm, kdo působí pokoj, neboť oni budou nazváni nejlepšími online piloty.
Blaze těm, kdo jsou pronásledováni pro spravedlnost, neboť jejich je nextgen simulátor nebeský.
Blaze vám, když vás budou tupit a pronásledovat a lživě mluvit proti vám všecko zlé kvůli mně - Opitzovi!
A tak... Hledejte především Opitzovo království a spravedlnost, a všechno ostatní vám bude přidáno.
Krásné Vánoce!
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
Teď a tedy se domnívám, že by bylo vhodné nechat rozhodnout mlčící většinu o smazání OT. Opitz utře, bude ukřivděnej, ale spokojenej, protože si napíše do notesu další zářez za něco co nechápeme.
Máme tu tedy 2200 členů, pokud bude více jak 50% (1101) v nasledujících 45 minutách bude "mlčet", tak Opitzovo OT demokraticky smažu včetně reakcí. Na vysvětlění mu dáme tak čtvrt hodiny. Má někdo něco proti návrhu ?
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.