October 20 2025 09:48:05
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Kniha priani 4.13
magot
BP_dFrog napsal:
Co přidat skript na automatické mazání složek
../Missions/Net/Cache
../PaintSchemes/NetCache
abychom to pořád nemuseli mazat ručně ?


Pod 4.09 to bylo, ani nevím kde se to vytratilo ...
nějakej šotek .. Zamračený
 
BP_dFrog
ClearCache=1 mám nastaveno a nefunguje. Předpokládám, že se vztahuje ke složce ../PaintSchemes/Cache. Ale ../PaintSchemes/NetCache nijak neovlivňuje a stejně tak ani ../Missions/Net/Cache
 
Hoper
hmm, pak tedy CCleaner - Možnost - Zahrnout :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Robo
BP_dFrog napsal:
ClearCache=1 mám nastaveno a nefunguje. Předpokládám, že se vztahuje ke složce ../PaintSchemes/Cache. Ale ../PaintSchemes/NetCache nijak neovlivňuje a stejně tak ani ../Missions/Net/Cache


Si vypni stahovanie skinov. Mrknutí
 
BP_dFrog
což pořád neřeší složku ../Missions/Net/Cache
 
Robo
BP_dFrog napsal:
což pořád neřeší složku ../Missions/Net/Cache


Jaj, som myslel, ze mas obmedzene miesto na disku, skiny mozu byt dost velke. Misie maju par kilobajtov, ci? Pytas sa len ohladom funkcie z principu, aby si tam nemal kopec suborov?
 
Panek
Mohla by se vyřešit situace, kdy jste bez paliva a po následném zásahu vám prázdná nádrž začne hořet jako plná lampa. Šklebící se
 
BP_dFrog
Robo napsal:
Jaj, som myslel, ze mas obmedzene miesto na disku, skiny mozu byt dost velke. Misie maju par kilobajtov, ci? Pytas sa len ohladom funkcie z principu, aby si tam nemal kopec suborov?

Přesně tak. Proč by tam měl zůstávat kopec souborů zbytečně, když se dá smazat. Jen mě to nebaví dělat ručně.Šklebící se
Upravil/a BP_dFrog dne 17-04-2012 18:39
 
magot
Panek napsal:
Mohla by se vyřešit situace, kdy jste bez paliva a po následném zásahu vám prázdná nádrž začne hořet jako plná lampa. Šklebící se

jo
 
Matylda
Počkej počkej čéče, nádrže máme teda vyřešené, ale s tímhle fakt nemůžu souhlasit.

magot napsal:
...No a smrt je smrt. Když jednou někdo zemře už z mrtvých nevstává.
Filosofie o vzkříšení a reinkarnacích ponecháme potulným kejklířům Šklebící se


Bavíme se o posunu simu k lepšímu, nebo opaku? Pro bombry je to zásadní problém. Přece kvůli jednomu mrtvému střelci nekončí celá posádka. Jó když to koupí pilot, to je jiná, ale i tak jsou piloti někdy dva a toto je podle mě zásadní faux pas simu. Pokud je to ale jen můj pocit a v takových případech dávám otráveně refly jen já, tak jsem ochotný dalšího tlaku už zanechat.Mrknutí
 
Mech
BP_dFrog napsal:
Robo napsal:
Jaj, som myslel, ze mas obmedzene miesto na disku, skiny mozu byt dost velke. Misie maju par kilobajtov, ci? Pytas sa len ohladom funkcie z principu, aby si tam nemal kopec suborov?

Přesně tak. Proč by tam měl zůstávat kopec souborů zbytečně, když se dá smazat. Jen mě to nebaví dělat ručně.Šklebící se

Udelej si jednoduchej .bat soubor, do nej dej prikaz
del ./PaintSchemes/NetCache/*.*
del ./Missions/Net/Cache/*.* (nejlepe celou cestu),
tento bat soubor dej ve windows do slozky po spusteni a mas po problemu.
 
BP_dFrog
To není problém, jen by se to mohlo zaimplementovat přímo do hry, když už tam jeden podobný parametr je.
 
1stCL_Werner
Matylda napsal:
Počkej počkej čéče, nádrže máme teda vyřešené, ale s tímhle fakt nemůžu souhlasit.

magot napsal:
...No a smrt je smrt. Když jednou někdo zemře už z mrtvých nevstává.
Filosofie o vzkříšení a reinkarnacích ponecháme potulným kejklířům Šklebící se


Bavíme se o posunu simu k lepšímu, nebo opaku? Pro bombry je to zásadní problém. Přece kvůli jednomu mrtvému střelci nekončí celá posádka. Jó když to koupí pilot, to je jiná, ale i tak jsou piloti někdy dva a toto je podle mě zásadní faux pas simu. Pokud je to ale jen můj pocit a v takových případech dávám otráveně refly jen já, tak jsem ochotný dalšího tlaku už zanechat.Mrknutí

Nevim no, mě se zase moc nelíbí ta filozofie toho, že do střelce člověk poleze bez jakéhokoli rizika. Vždy to bylo o poměru přesnější střelba/riziko PKčka, které s přelezením do střelce narůstá.
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
magot
Matylda napsal:
Počkej počkej čéče, nádrže máme teda vyřešené, ale s tímhle fakt nemůžu souhlasit.

magot napsal:
...No a smrt je smrt. Když jednou někdo zemře už z mrtvých nevstává.
Filosofie o vzkříšení a reinkarnacích ponecháme potulným kejklířům Šklebící se


Bavíme se o posunu simu k lepšímu, nebo opaku? Pro bombry je to zásadní problém. Přece kvůli jednomu mrtvému střelci nekončí celá posádka. Jó když to koupí pilot, to je jiná, ale i tak jsou piloti někdy dva a toto je podle mě zásadní faux pas simu. Pokud je to ale jen můj pocit a v takových případech dávám otráveně refly jen já, tak jsem ochotný dalšího tlaku už zanechat.Mrknutí


Rozumím a chápu ale tady se bohužel simuluje ne celý bombardér ale jedna jediná osoba jenž se uvnitř nachází a ovládá určitou pozici.
Myslím že to není dobrý nápad už jen ve výhledu toho že se mě podaří sejmout střelce ve věži a pak se snadno "převtělí" do pilota nebo jiného střelce a může mne zase ohrozit. Na druhou stranu když mne pilota stíhačky onen střelec zabije, nemám tu možnost v boji pokračovat.
Bylo by to nevyvážené. Toto je spíše pro mody ...
 
DarkTatka
magot napsal:
Matylda napsal:
Počkej počkej čéče, nádrže máme teda vyřešené, ale s tímhle fakt nemůžu souhlasit.

magot napsal:
...No a smrt je smrt. Když jednou někdo zemře už z mrtvých nevstává.
Filosofie o vzkříšení a reinkarnacích ponecháme potulným kejklířům Šklebící se


Bavíme se o posunu simu k lepšímu, nebo opaku? Pro bombry je to zásadní problém. Přece kvůli jednomu mrtvému střelci nekončí celá posádka. Jó když to koupí pilot, to je jiná, ale i tak jsou piloti někdy dva a toto je podle mě zásadní faux pas simu. Pokud je to ale jen můj pocit a v takových případech dávám otráveně refly jen já, tak jsem ochotný dalšího tlaku už zanechat.Mrknutí


Rozumím a chápu ale tady se bohužel simuluje ne celý bombardér ale jedna jediná osoba jenž se uvnitř nachází a ovládá určitou pozici.
Myslím že to není dobrý nápad už jen ve výhledu toho že se mě podaří sejmout střelce ve věži a pak se snadno "převtělí" do pilota nebo jiného střelce a může mne zase ohrozit. Na druhou stranu když mne pilota stíhačky onen střelec zabije, nemám tu možnost v boji pokračovat.
Bylo by to nevyvážené. Toto je spíše pro mody ...


To neni uplne pravda magote. Pokud pilot stihacky zabije pilota bombarderu, je cely bombarder vyrazen bez ohledu na to v ktere pozici se hrac bombarderu prave nachazi. Do mrtveho clena posadky se totiz nelze prepnout.

Tedy hrac bombarderu je naopak soucasnym systemem znevyhodnen vuci stihacce, protoze lze vyradit zabitim libovolne ze dvou pozic - bud strelec ovladany hracem (PK, hrac bombarderu je mrtev) nebo pilot (hrac bombarderu zije, ale nemuze letoun nijak ovladat).

To ze se hrac "prevteli" do jineho strelce a muze stihacku ohrozit neni zadne zvyhodneni. Ten strelec tam prece celou dobu je a strili. Jen ted bude strilet vic na houby protoze ho ovlada clovek.

Stihac uz tak muze vyuzit toho ze je jeden strelec mrtvy a bombarder ma tudiz slepe misto. Matyldino prani tedy povazuji za naprosto v poradku.
 
313_Nevo
darktatka napsal:
To neni uplne pravda magote. Pokud pilot stihacky zabije pilota bombarderu, je cely bombarder vyrazen bez ohledu na to v ktere pozici se hrac bombarderu prave nachazi. Do mrtveho clena posadky se totiz nelze prepnout.

Tedy hrac bombarderu je naopak soucasnym systemem znevyhodnen vuci stihacce, protoze lze vyradit zabitim libovolne ze dvou pozic - bud strelec ovladany hracem (PK, hrac bombarderu je mrtev) nebo pilot (hrac bombarderu zije, ale nemuze letoun nijak ovladat).

To ze se hrac "prevteli" do jineho strelce a muze stihacku ohrozit neni zadne zvyhodneni. Ten strelec tam prece celou dobu je a strili. Jen ted bude strilet vic na houby protoze ho ovlada clovek.

Stihac uz tak muze vyuzit toho ze je jeden strelec mrtvy a bombarder ma tudiz slepe misto. Matyldino prani tedy povazuji za naprosto v poradku.


Suhlas Mrknutí
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
Hoper
souhlas

ed: to jako aby byli tři různí liduši na jedno přání ;)
Upravil/a Hoper dne 18-04-2012 12:43
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
1stCL_Werner
darktatka napsal:
magot napsal:
Matylda napsal:
Počkej počkej čéče, nádrže máme teda vyřešené, ale s tímhle fakt nemůžu souhlasit.

magot napsal:
...No a smrt je smrt. Když jednou někdo zemře už z mrtvých nevstává.
Filosofie o vzkříšení a reinkarnacích ponecháme potulným kejklířům Šklebící se


Bavíme se o posunu simu k lepšímu, nebo opaku? Pro bombry je to zásadní problém. Přece kvůli jednomu mrtvému střelci nekončí celá posádka. Jó když to koupí pilot, to je jiná, ale i tak jsou piloti někdy dva a toto je podle mě zásadní faux pas simu. Pokud je to ale jen můj pocit a v takových případech dávám otráveně refly jen já, tak jsem ochotný dalšího tlaku už zanechat.Mrknutí


Rozumím a chápu ale tady se bohužel simuluje ne celý bombardér ale jedna jediná osoba jenž se uvnitř nachází a ovládá určitou pozici.
Myslím že to není dobrý nápad už jen ve výhledu toho že se mě podaří sejmout střelce ve věži a pak se snadno "převtělí" do pilota nebo jiného střelce a může mne zase ohrozit. Na druhou stranu když mne pilota stíhačky onen střelec zabije, nemám tu možnost v boji pokračovat.
Bylo by to nevyvážené. Toto je spíše pro mody ...


To neni uplne pravda magote. Pokud pilot stihacky zabije pilota bombarderu, je cely bombarder vyrazen bez ohledu na to v ktere pozici se hrac bombarderu prave nachazi. Do mrtveho clena posadky se totiz nelze prepnout.

Tedy hrac bombarderu je naopak soucasnym systemem znevyhodnen vuci stihacce, protoze lze vyradit zabitim libovolne ze dvou pozic - bud strelec ovladany hracem (PK, hrac bombarderu je mrtev) nebo pilot (hrac bombarderu zije, ale nemuze letoun nijak ovladat).

To ze se hrac "prevteli" do jineho strelce a muze stihacku ohrozit neni zadne zvyhodneni. Ten strelec tam prece celou dobu je a strili. Jen ted bude strilet vic na houby protoze ho ovlada clovek.

Stihac uz tak muze vyuzit toho ze je jeden strelec mrtvy a bombarder ma tudiz slepe misto. Matyldino prani tedy povazuji za naprosto v poradku.

Můžeš pokud jseš na střelci a zabijou pilota vyskočit ? Pokud ano, zachránil sis život. Nemůžu si pomoct, ale ten systém přelézání na mrtvé se mi moc nelíbí :/
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
310_Pip
taky souhlas = 4 Šklebící se
www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
Matylda
Wernere, vždyť Ty nás stejně kosíš jen head-onem a to min. 4ks na jeden průlet, takže Tebe a podobných řezníků se to vůbec netýká.Šklebící se

PS: Toto je samozřejmě poklona.Mrknutí
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,315,204 návštěv