Kniha priani 4.13
|
magot |
Přidané 17-04-2012 12:35
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
BP_dFrog napsal:
Co přidat skript na automatické mazání složek
../Missions/Net/Cache
../PaintSchemes/NetCache
abychom to pořád nemuseli mazat ručně ?
Pod 4.09 to bylo, ani nevím kde se to vytratilo ...
nějakej šotek ..  |
|
|
|
BP_dFrog |
Přidané 17-04-2012 14:22
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 326
Založený: 20.01.08
|
ClearCache=1 mám nastaveno a nefunguje. Předpokládám, že se vztahuje ke složce ../PaintSchemes/Cache. Ale ../PaintSchemes/NetCache nijak neovlivňuje a stejně tak ani ../Missions/Net/Cache |
|
|
|
Hoper |
Přidané 17-04-2012 14:42
|

Fusioner

Příspěvek: 12131
Založený: 29.09.05
|
hmm, pak tedy CCleaner - Možnost - Zahrnout :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]

|
|
|
|
Robo |
Přidané 17-04-2012 15:23
|

Uživatel

Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
BP_dFrog napsal:
ClearCache=1 mám nastaveno a nefunguje. Předpokládám, že se vztahuje ke složce ../PaintSchemes/Cache. Ale ../PaintSchemes/NetCache nijak neovlivňuje a stejně tak ani ../Missions/Net/Cache
Si vypni stahovanie skinov.  |
|
|
|
BP_dFrog |
Přidané 17-04-2012 16:00
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 326
Založený: 20.01.08
|
což pořád neřeší složku ../Missions/Net/Cache |
|
|
|
Robo |
Přidané 17-04-2012 17:25
|

Uživatel

Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
BP_dFrog napsal:
což pořád neřeší složku ../Missions/Net/Cache
Jaj, som myslel, ze mas obmedzene miesto na disku, skiny mozu byt dost velke. Misie maju par kilobajtov, ci? Pytas sa len ohladom funkcie z principu, aby si tam nemal kopec suborov? |
|
|
|
Panek |
Přidané 17-04-2012 17:44
|

Diskutující

Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
Mohla by se vyřešit situace, kdy jste bez paliva a po následném zásahu vám prázdná nádrž začne hořet jako plná lampa.  |
|
|
|
BP_dFrog |
Přidané 17-04-2012 17:52
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 326
Založený: 20.01.08
|
Robo napsal:
Jaj, som myslel, ze mas obmedzene miesto na disku, skiny mozu byt dost velke. Misie maju par kilobajtov, ci? Pytas sa len ohladom funkcie z principu, aby si tam nemal kopec suborov?
Přesně tak. Proč by tam měl zůstávat kopec souborů zbytečně, když se dá smazat. Jen mě to nebaví dělat ručně.
Upravil/a BP_dFrog dne 17-04-2012 18:39
|
|
|
|
magot |
Přidané 17-04-2012 19:14
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
Panek napsal:
Mohla by se vyřešit situace, kdy jste bez paliva a po následném zásahu vám prázdná nádrž začne hořet jako plná lampa. 
jo |
|
|
|
Matylda |
Přidané 18-04-2012 08:45
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 320
Založený: 03.10.11
|
Počkej počkej čéče, nádrže máme teda vyřešené, ale s tímhle fakt nemůžu souhlasit.
magot napsal:
...No a smrt je smrt. Když jednou někdo zemře už z mrtvých nevstává.
Filosofie o vzkříšení a reinkarnacích ponecháme potulným kejklířům 
Bavíme se o posunu simu k lepšímu, nebo opaku? Pro bombry je to zásadní problém. Přece kvůli jednomu mrtvému střelci nekončí celá posádka. Jó když to koupí pilot, to je jiná, ale i tak jsou piloti někdy dva a toto je podle mě zásadní faux pas simu. Pokud je to ale jen můj pocit a v takových případech dávám otráveně refly jen já, tak jsem ochotný dalšího tlaku už zanechat. |
|
|
|
Mech |
Přidané 18-04-2012 09:11
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 109
Založený: 13.09.10
|
BP_dFrog napsal:
Robo napsal:
Jaj, som myslel, ze mas obmedzene miesto na disku, skiny mozu byt dost velke. Misie maju par kilobajtov, ci? Pytas sa len ohladom funkcie z principu, aby si tam nemal kopec suborov?
Přesně tak. Proč by tam měl zůstávat kopec souborů zbytečně, když se dá smazat. Jen mě to nebaví dělat ručně. 
Udelej si jednoduchej .bat soubor, do nej dej prikaz
del ./PaintSchemes/NetCache/*.*
del ./Missions/Net/Cache/*.* (nejlepe celou cestu),
tento bat soubor dej ve windows do slozky po spusteni a mas po problemu. |
|
|
|
BP_dFrog |
Přidané 18-04-2012 10:12
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 326
Založený: 20.01.08
|
To není problém, jen by se to mohlo zaimplementovat přímo do hry, když už tam jeden podobný parametr je. |
|
|
|
1stCL_Werner |
Přidané 18-04-2012 10:52
|

Uživatel

Příspěvek: 724
Založený: 21.08.10
|
Matylda napsal:
Počkej počkej čéče, nádrže máme teda vyřešené, ale s tímhle fakt nemůžu souhlasit.
magot napsal:
...No a smrt je smrt. Když jednou někdo zemře už z mrtvých nevstává.
Filosofie o vzkříšení a reinkarnacích ponecháme potulným kejklířům 
Bavíme se o posunu simu k lepšímu, nebo opaku? Pro bombry je to zásadní problém. Přece kvůli jednomu mrtvému střelci nekončí celá posádka. Jó když to koupí pilot, to je jiná, ale i tak jsou piloti někdy dva a toto je podle mě zásadní faux pas simu. Pokud je to ale jen můj pocit a v takových případech dávám otráveně refly jen já, tak jsem ochotný dalšího tlaku už zanechat. 
Nevim no, mě se zase moc nelíbí ta filozofie toho, že do střelce člověk poleze bez jakéhokoli rizika. Vždy to bylo o poměru přesnější střelba/riziko PKčka, které s přelezením do střelce narůstá.
1st Czech Lions - Resistance is futile...
|
|
|
|
magot |
Přidané 18-04-2012 11:16
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
Matylda napsal:
Počkej počkej čéče, nádrže máme teda vyřešené, ale s tímhle fakt nemůžu souhlasit.
magot napsal:
...No a smrt je smrt. Když jednou někdo zemře už z mrtvých nevstává.
Filosofie o vzkříšení a reinkarnacích ponecháme potulným kejklířům 
Bavíme se o posunu simu k lepšímu, nebo opaku? Pro bombry je to zásadní problém. Přece kvůli jednomu mrtvému střelci nekončí celá posádka. Jó když to koupí pilot, to je jiná, ale i tak jsou piloti někdy dva a toto je podle mě zásadní faux pas simu. Pokud je to ale jen můj pocit a v takových případech dávám otráveně refly jen já, tak jsem ochotný dalšího tlaku už zanechat. 
Rozumím a chápu ale tady se bohužel simuluje ne celý bombardér ale jedna jediná osoba jenž se uvnitř nachází a ovládá určitou pozici.
Myslím že to není dobrý nápad už jen ve výhledu toho že se mě podaří sejmout střelce ve věži a pak se snadno "převtělí" do pilota nebo jiného střelce a může mne zase ohrozit. Na druhou stranu když mne pilota stíhačky onen střelec zabije, nemám tu možnost v boji pokračovat.
Bylo by to nevyvážené. Toto je spíše pro mody ... |
|
|
|
DarkTatka |
Přidané 18-04-2012 12:05
|

Uživatel

Příspěvek: 857
Založený: 20.09.10
|
magot napsal:
Matylda napsal:
Počkej počkej čéče, nádrže máme teda vyřešené, ale s tímhle fakt nemůžu souhlasit.
magot napsal:
...No a smrt je smrt. Když jednou někdo zemře už z mrtvých nevstává.
Filosofie o vzkříšení a reinkarnacích ponecháme potulným kejklířům 
Bavíme se o posunu simu k lepšímu, nebo opaku? Pro bombry je to zásadní problém. Přece kvůli jednomu mrtvému střelci nekončí celá posádka. Jó když to koupí pilot, to je jiná, ale i tak jsou piloti někdy dva a toto je podle mě zásadní faux pas simu. Pokud je to ale jen můj pocit a v takových případech dávám otráveně refly jen já, tak jsem ochotný dalšího tlaku už zanechat. 
Rozumím a chápu ale tady se bohužel simuluje ne celý bombardér ale jedna jediná osoba jenž se uvnitř nachází a ovládá určitou pozici.
Myslím že to není dobrý nápad už jen ve výhledu toho že se mě podaří sejmout střelce ve věži a pak se snadno "převtělí" do pilota nebo jiného střelce a může mne zase ohrozit. Na druhou stranu když mne pilota stíhačky onen střelec zabije, nemám tu možnost v boji pokračovat.
Bylo by to nevyvážené. Toto je spíše pro mody ...
To neni uplne pravda magote. Pokud pilot stihacky zabije pilota bombarderu, je cely bombarder vyrazen bez ohledu na to v ktere pozici se hrac bombarderu prave nachazi. Do mrtveho clena posadky se totiz nelze prepnout.
Tedy hrac bombarderu je naopak soucasnym systemem znevyhodnen vuci stihacce, protoze lze vyradit zabitim libovolne ze dvou pozic - bud strelec ovladany hracem (PK, hrac bombarderu je mrtev) nebo pilot (hrac bombarderu zije, ale nemuze letoun nijak ovladat).
To ze se hrac "prevteli" do jineho strelce a muze stihacku ohrozit neni zadne zvyhodneni. Ten strelec tam prece celou dobu je a strili. Jen ted bude strilet vic na houby protoze ho ovlada clovek.
Stihac uz tak muze vyuzit toho ze je jeden strelec mrtvy a bombarder ma tudiz slepe misto. Matyldino prani tedy povazuji za naprosto v poradku. |
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 18-04-2012 12:33
|

Uživatel

Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
darktatka napsal:
To neni uplne pravda magote. Pokud pilot stihacky zabije pilota bombarderu, je cely bombarder vyrazen bez ohledu na to v ktere pozici se hrac bombarderu prave nachazi. Do mrtveho clena posadky se totiz nelze prepnout.
Tedy hrac bombarderu je naopak soucasnym systemem znevyhodnen vuci stihacce, protoze lze vyradit zabitim libovolne ze dvou pozic - bud strelec ovladany hracem (PK, hrac bombarderu je mrtev) nebo pilot (hrac bombarderu zije, ale nemuze letoun nijak ovladat).
To ze se hrac "prevteli" do jineho strelce a muze stihacku ohrozit neni zadne zvyhodneni. Ten strelec tam prece celou dobu je a strili. Jen ted bude strilet vic na houby protoze ho ovlada clovek.
Stihac uz tak muze vyuzit toho ze je jeden strelec mrtvy a bombarder ma tudiz slepe misto. Matyldino prani tedy povazuji za naprosto v poradku.
Suhlas
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 18-04-2012 12:43
|

Fusioner

Příspěvek: 12131
Založený: 29.09.05
|
souhlas
ed: to jako aby byli tři různí liduši na jedno přání ;)
Upravil/a Hoper dne 18-04-2012 12:43
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]

|
|
|
|
1stCL_Werner |
Přidané 18-04-2012 13:40
|

Uživatel

Příspěvek: 724
Založený: 21.08.10
|
darktatka napsal:
magot napsal:
Matylda napsal:
Počkej počkej čéče, nádrže máme teda vyřešené, ale s tímhle fakt nemůžu souhlasit.
magot napsal:
...No a smrt je smrt. Když jednou někdo zemře už z mrtvých nevstává.
Filosofie o vzkříšení a reinkarnacích ponecháme potulným kejklířům 
Bavíme se o posunu simu k lepšímu, nebo opaku? Pro bombry je to zásadní problém. Přece kvůli jednomu mrtvému střelci nekončí celá posádka. Jó když to koupí pilot, to je jiná, ale i tak jsou piloti někdy dva a toto je podle mě zásadní faux pas simu. Pokud je to ale jen můj pocit a v takových případech dávám otráveně refly jen já, tak jsem ochotný dalšího tlaku už zanechat. 
Rozumím a chápu ale tady se bohužel simuluje ne celý bombardér ale jedna jediná osoba jenž se uvnitř nachází a ovládá určitou pozici.
Myslím že to není dobrý nápad už jen ve výhledu toho že se mě podaří sejmout střelce ve věži a pak se snadno "převtělí" do pilota nebo jiného střelce a může mne zase ohrozit. Na druhou stranu když mne pilota stíhačky onen střelec zabije, nemám tu možnost v boji pokračovat.
Bylo by to nevyvážené. Toto je spíše pro mody ...
To neni uplne pravda magote. Pokud pilot stihacky zabije pilota bombarderu, je cely bombarder vyrazen bez ohledu na to v ktere pozici se hrac bombarderu prave nachazi. Do mrtveho clena posadky se totiz nelze prepnout.
Tedy hrac bombarderu je naopak soucasnym systemem znevyhodnen vuci stihacce, protoze lze vyradit zabitim libovolne ze dvou pozic - bud strelec ovladany hracem (PK, hrac bombarderu je mrtev) nebo pilot (hrac bombarderu zije, ale nemuze letoun nijak ovladat).
To ze se hrac "prevteli" do jineho strelce a muze stihacku ohrozit neni zadne zvyhodneni. Ten strelec tam prece celou dobu je a strili. Jen ted bude strilet vic na houby protoze ho ovlada clovek.
Stihac uz tak muze vyuzit toho ze je jeden strelec mrtvy a bombarder ma tudiz slepe misto. Matyldino prani tedy povazuji za naprosto v poradku.
Můžeš pokud jseš na střelci a zabijou pilota vyskočit ? Pokud ano, zachránil sis život. Nemůžu si pomoct, ale ten systém přelézání na mrtvé se mi moc nelíbí :/
1st Czech Lions - Resistance is futile...
|
|
|
|
310_Pip |
Přidané 18-04-2012 13:42
|

Uživatel

Příspěvek: 1613
Založený: 14.09.09
|
taky souhlas = 4

Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
|
|
|
|
Matylda |
Přidané 18-04-2012 14:21
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 320
Založený: 03.10.11
|
Wernere, vždyť Ty nás stejně kosíš jen head-onem a to min. 4ks na jeden průlet, takže Tebe a podobných řezníků se to vůbec netýká.
PS: Toto je samozřejmě poklona. |
|
|