Vylepšení vzhledu, optimalizace nastavení
|
beermajkl |
Přidané 09-04-2012 15:52
|
Uživatel
Příspěvek: 647
Založený: 28.12.11
|
CSL1_Scharck- mám original,takže při singlu to nejde? |
|
|
|
Baron |
Přidané 09-04-2012 16:53
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
beermajkl napsal:
CSL1_Scharck- mám original,takže při singlu to nejde?
Ide ale musis si to nastavit vo vseobecnych Option, tam kde upravujes masinu. Ked sa nacita misia to uz nejde
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
beermajkl |
Přidané 09-04-2012 17:16
|
Uživatel
Příspěvek: 647
Založený: 28.12.11
|
Baron napsal:
beermajkl napsal:
CSL1_Scharck- mám original,takže při singlu to nejde?
Ide ale musis si to nastavit vo vseobecnych Option, tam kde upravujes masinu. Ked sa nacita misia to uz nejde
však tam jsem to nastavoval,dal jsem si 310.letku i střelivo jsem změnil ale při zahájení jednotlivé nebo rychlé mise naskočí výchozí.zkoušel jsem to i u multiplayeru a taky výchozí. |
|
|
|
Baron |
Přidané 09-04-2012 18:35
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
beermajkl napsal:
Baron napsal:
beermajkl napsal:
CSL1_Scharck- mám original,takže při singlu to nejde?
Ide ale musis si to nastavit vo vseobecnych Option, tam kde upravujes masinu. Ked sa nacita misia to uz nejde
však tam jsem to nastavoval,dal jsem si 310.letku i střelivo jsem změnil ale při zahájení jednotlivé nebo rychlé mise naskočí výchozí.zkoušel jsem to i u multiplayeru a taky výchozí.
Hmmm... a ulozil si to akym sposobom? Ako default alebo pod novym nazvom?
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
beermajkl |
Přidané 10-04-2012 17:36
|
Uživatel
Příspěvek: 647
Založený: 28.12.11
|
Baron- dal jsem si svuj název uložení |
|
|
|
Robo |
Přidané 10-04-2012 21:53
|
Uživatel
Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
beermajkl napsal:
Baron- dal jsem si svuj název uložení
Jaj, ked uz si v misii (SP) uz to zmenit nejde. Chod do Options - Plane a tam si to nastav a uloz, tam to funguje normalne. |
|
|
|
beermajkl |
Přidané 11-04-2012 18:28
|
Uživatel
Příspěvek: 647
Založený: 28.12.11
|
Robo napsal:
beermajkl napsal:
Baron- dal jsem si svuj název uložení
Jaj, ked uz si v misii (SP) uz to zmenit nejde. Chod do Options - Plane a tam si to nastav a uloz, tam to funguje normalne.
to jsem zkoušel několikrát |
|
|
|
beermajkl |
Přidané 11-04-2012 18:57
|
Uživatel
Příspěvek: 647
Založený: 28.12.11
|
děkuju všem za odpovedi ale asi to mám nějaký divný |
|
|
|
Valec |
Přidané 12-04-2012 10:02
|
Uživatel
Příspěvek: 1172
Založený: 16.01.06
|
Kdo ma Nvidi tak doporucuju stahnout posledni bety.Primo v ovladacim panelu je moznost zapnout FXAA a s clodem to facha krasne.Kua to je fakt nextgen hra.Kluci se s vyhlazovanim nesrali od zacatku pac vedeli ze bude FXAA.
Upravil/a Valec dne 12-04-2012 10:16
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 12-04-2012 12:36
|
Moderátor
Příspěvek: 15085
Založený: 29.09.05
|
A tak je to v CoD se vším... Prostě se se spoustou věcí nesrali z důvodů, které zatím ani netušíme
Už se těším, jak večer zkusím (tady je o tom víc na 1C fórum http://forum.1cpu...hp?t=31053)
Upravil/a 310_cibule dne 12-04-2012 13:10
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 12-04-2012 17:40
|
Fusioner
Příspěvek: 12094
Založený: 29.09.05
|
Valec napsal:
Kdo ma Nvidi tak doporucuju stahnout posledni bety.Primo v ovladacim panelu je moznost zapnout FXAA a s clodem to facha krasne.Kua to je fakt nextgen hra.Kluci se s vyhlazovanim nesrali od zacatku pac vedeli ze bude FXAA. :)
Jak se teda vypne to "dodatečné" FXAA, které se zkoušelo před nedávnem ?
Už si nepamatuju, jak se instalovalo (kopírovaly se tuším jen nějaké knihovny do BoBka) a pak se ladil k tomu konfigurák, kde se určovalo, co to vše má dělat - jaký to je soubor ? :)
Hledat se mi to nechce :D
ed: chyby
hmm, tak...
injFX_Shaders\
dxgi.dll
injFX_Settings.h
readme.txt
shader.hlsl
Upravil/a Hoper dne 12-04-2012 18:58
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
beermajkl |
Přidané 26-04-2012 12:31
|
Uživatel
Příspěvek: 647
Založený: 28.12.11
|
beermajkl napsal:
Robo napsal:
beermajkl napsal:
Baron- dal jsem si svuj název uložení
Jaj, ked uz si v misii (SP) uz to zmenit nejde. Chod do Options - Plane a tam si to nastav a uloz, tam to funguje normalne.
to jsem zkoušel několikrát
mám polskou verzi a připadnemi že je to tam nastavený nějak na pevno,protože když si dám třeba rychlou misi tak je tam 302.perut' a nejde s tím nic dělat.přemýšlel jsem že bych si koupil českou verzi ale nevím jak by se stím vypořádal steam,jestli by se to mezi uloženýma datama na steamu nebilo a co by to udělalo po opsání novýho produkt klíče. |
|
|
|
torr |
Přidané 26-04-2012 12:51
|
Uživatel
Příspěvek: 533
Založený: 05.01.06
|
Hoper napsal:
Valec napsal:
Kdo ma Nvidi tak doporucuju stahnout posledni bety.Primo v ovladacim panelu je moznost zapnout FXAA a s clodem to facha krasne.Kua to je fakt nextgen hra.Kluci se s vyhlazovanim nesrali od zacatku pac vedeli ze bude FXAA.
Jak se teda vypne to "dodatečné" FXAA, které se zkoušelo před nedávnem ?
Už si nepamatuju, jak se instalovalo (kopírovaly se tuším jen nějaké knihovny do BoBka) a pak se ladil k tomu konfigurák, kde se určovalo, co to vše má dělat - jaký to je soubor ?
Hledat se mi to nechce
ed: chyby
hmm, tak...
injFX_Shaders\
dxgi.dll
injFX_Settings.h
readme.txt
shader.hlsl
Hopere FXAA je čistě záležitost NV ovladačů,to se nic nekopíruje.Vypíná se a zapína jenom v ovladačích NV
To co ty popisuješ je zprovoznění klasického AA , s tím NV(FXAA) nemá nic společného
Upravil/a torr dne 26-04-2012 12:53
|
|
|
|
Farky |
Přidané 26-04-2012 13:14
|
Uživatel
Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
beermajkl napsal:
mám polskou verzi a připadnemi že je to tam nastavený nějak na pevno,protože když si dám třeba rychlou misi tak je tam 302.perut' a nejde s tím nic dělat.přemýšlel jsem že bych si koupil českou verzi ale nevím jak by se stím vypořádal steam,jestli by se to mezi uloženýma datama na steamu nebilo a co by to udělalo po opsání novýho produkt klíče.
Českou verzí si nepomůžeš. V rychlých misích je jednotka zkrátka nastavená napevno, nejde ji změnit. A česká verze má navíc naprosto příšerný překlad, dlouho jsem něco takového neviděl. Radím zůstat u stávající verze. |
|
|
|
beermajkl |
Přidané 26-04-2012 13:30
|
Uživatel
Příspěvek: 647
Založený: 28.12.11
|
Farky napsal:
beermajkl napsal:
mám polskou verzi a připadnemi že je to tam nastavený nějak na pevno,protože když si dám třeba rychlou misi tak je tam 302.perut' a nejde s tím nic dělat.přemýšlel jsem že bych si koupil českou verzi ale nevím jak by se stím vypořádal steam,jestli by se to mezi uloženýma datama na steamu nebilo a co by to udělalo po opsání novýho produkt klíče.
Českou verzí si nepomůžeš. V rychlých misích je jednotka zkrátka nastavená napevno, nejde ji změnit. A česká verze má navíc naprosto příšerný překlad, dlouho jsem něco takového neviděl. Radím zůstat u stávající verze.
franky-díky |
|
|
|
CSL1_Talbot |
Přidané 26-04-2012 15:44
|
Uživatel
Příspěvek: 662
Založený: 19.10.08
|
Tak som CLOD vyskusal okrem GTX680 aj na AMD 7970.Na AMD su o nieco vacsie FPS,ale stutteruje omnoho viac ako na GTX 680. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 26-04-2012 21:44
|
Fusioner
Příspěvek: 12094
Založený: 29.09.05
|
torr napsal:
Hoper napsal:
Valec napsal:
Kdo ma Nvidi tak doporucuju stahnout posledni bety.Primo v ovladacim panelu je moznost zapnout FXAA a s clodem to facha krasne.Kua to je fakt nextgen hra.Kluci se s vyhlazovanim nesrali od zacatku pac vedeli ze bude FXAA.
Jak se teda vypne to "dodatečné" FXAA, které se zkoušelo před nedávnem ?
Už si nepamatuju, jak se instalovalo (kopírovaly se tuším jen nějaké knihovny do BoBka) a pak se ladil k tomu konfigurák, kde se určovalo, co to vše má dělat - jaký to je soubor ?
Hledat se mi to nechce
ed: chyby
hmm, tak...
injFX_Shaders\
dxgi.dll
injFX_Settings.h
readme.txt
shader.hlsl
Hopere FXAA je čistě záležitost NV ovladačů,to se nic nekopíruje.Vypíná se a zapína jenom v ovladačích NV
To co ty popisuješ je zprovoznění klasického AA , s tím NV(FXAA) nemá nic společného
ale no tak....
FXAA je sice záležitost ovladačů, ale byla dostupná ještě před oficiálním uvedením
a nakopírováním výše uvedených souborů do hry se dala hra "vyhlazovat" už někdy před půl rokem. a nejen vyhlazovat (ale třebas i "obarvovat"
stačí pohledat jeden z těch názvů souborů tady na webu a poznáš sám
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
torr |
Přidané 27-04-2012 08:34
|
Uživatel
Příspěvek: 533
Založený: 05.01.06
|
Hoper napsal:
torr napsal:
Hoper napsal:
Valec napsal:
Kdo ma Nvidi tak doporucuju stahnout posledni bety.Primo v ovladacim panelu je moznost zapnout FXAA a s clodem to facha krasne.Kua to je fakt nextgen hra.Kluci se s vyhlazovanim nesrali od zacatku pac vedeli ze bude FXAA.
Jak se teda vypne to "dodatečné" FXAA, které se zkoušelo před nedávnem ?
Už si nepamatuju, jak se instalovalo (kopírovaly se tuším jen nějaké knihovny do BoBka) a pak se ladil k tomu konfigurák, kde se určovalo, co to vše má dělat - jaký to je soubor ?
Hledat se mi to nechce
ed: chyby
hmm, tak...
injFX_Shaders\
dxgi.dll
injFX_Settings.h
readme.txt
shader.hlsl
Hopere FXAA je čistě záležitost NV ovladačů,to se nic nekopíruje.Vypíná se a zapína jenom v ovladačích NV
To co ty popisuješ je zprovoznění klasického AA , s tím NV(FXAA) nemá nic společného
ale no tak....
FXAA je sice záležitost ovladačů, ale byla dostupná ještě před oficiálním uvedením
a nakopírováním výše uvedených souborů do hry se dala hra "vyhlazovat" už někdy před půl rokem. a nejen vyhlazovat (ale třebas i "obarvovat"
stačí pohledat jeden z těch názvů souborů tady na webu a poznáš sám
Já vím že křečci mají delší vedení ,ale FXAA existuje pouze od verze ovladačů 3xx.xx a vyšli jako NOVINKA spolu s kartou GTX 680 tj něco málo před měsícem.NIC PŘEDTÍM ANI JAKO TEST NEEXISTOVALO.Tudíž před půl rokem jsi měl měl velký kulovy a ne FXAA .Pravděpodobně jsi smíchal že po uvedení GTX680 Nvidia uvedla testovací ovladace kde je podpora i pro starší Fermi 5xx a 4xx a to je opět max jeden měsíc.
A znova kopírování tebou uvedených souboru NEMÁ nic společného s FXAA.
jinak dopručuji tento článek je o FXAA(NV) a MLAA(ATI)
http://pctuning.t...-nefunguje |
|
|
|
DarkTatka |
Přidané 27-04-2012 09:00
|
Uživatel
Příspěvek: 857
Založený: 20.09.10
|
Farky napsal:
beermajkl napsal:
mám polskou verzi a připadnemi že je to tam nastavený nějak na pevno,protože když si dám třeba rychlou misi tak je tam 302.perut' a nejde s tím nic dělat.přemýšlel jsem že bych si koupil českou verzi ale nevím jak by se stím vypořádal steam,jestli by se to mezi uloženýma datama na steamu nebilo a co by to udělalo po opsání novýho produkt klíče.
Českou verzí si nepomůžeš. V rychlých misích je jednotka zkrátka nastavená napevno, nejde ji změnit. A česká verze má navíc naprosto příšerný překlad, dlouho jsem něco takového neviděl. Radím zůstat u stávající verze.
Potvrzuji, překlad je velmi levně udělaný. Nerad bych se někoho dotknul, ale přijde mi, že člověk co to dělal moc velký simulátorový fanda není. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 27-04-2012 09:42
|
Fusioner
Příspěvek: 12094
Založený: 29.09.05
|
torr napsal:
Hoper napsal:
torr napsal:
Hoper napsal:
Valec napsal:
Kdo ma Nvidi tak doporucuju stahnout posledni bety.Primo v ovladacim panelu je moznost zapnout FXAA a s clodem to facha krasne.Kua to je fakt nextgen hra.Kluci se s vyhlazovanim nesrali od zacatku pac vedeli ze bude FXAA.
Jak se teda vypne to "dodatečné" FXAA, které se zkoušelo před nedávnem ?
Už si nepamatuju, jak se instalovalo (kopírovaly se tuším jen nějaké knihovny do BoBka) a pak se ladil k tomu konfigurák, kde se určovalo, co to vše má dělat - jaký to je soubor ?
Hledat se mi to nechce
ed: chyby
hmm, tak...
injFX_Shaders\
dxgi.dll
injFX_Settings.h
readme.txt
shader.hlsl
Hopere FXAA je čistě záležitost NV ovladačů,to se nic nekopíruje.Vypíná se a zapína jenom v ovladačích NV
To co ty popisuješ je zprovoznění klasického AA , s tím NV(FXAA) nemá nic společného
ale no tak....
FXAA je sice záležitost ovladačů, ale byla dostupná ještě před oficiálním uvedením
a nakopírováním výše uvedených souborů do hry se dala hra "vyhlazovat" už někdy před půl rokem. a nejen vyhlazovat (ale třebas i "obarvovat"
stačí pohledat jeden z těch názvů souborů tady na webu a poznáš sám
Já vím že křečci mají delší vedení ,ale FXAA existuje pouze od verze ovladačů 3xx.xx a vyšli jako NOVINKA spolu s kartou GTX 680 tj něco málo před měsícem.NIC PŘEDTÍM ANI JAKO TEST NEEXISTOVALO.Tudíž před půl rokem jsi měl měl velký kulovy a ne FXAA .Pravděpodobně jsi smíchal že po uvedení GTX680 Nvidia uvedla testovací ovladace kde je podpora i pro starší Fermi 5xx a 4xx a to je opět max jeden měsíc.
A znova kopírování tebou uvedených souboru NEMÁ nic společného s FXAA.
jinak dopručuji tento článek je o FXAA(NV) a MLAA(ATI)
http://pctuning.t...-nefunguje
hele torre, jsem opravdu jen křeček s dlouhým vedením tak mi prosím vysvětli tohle:
310_cibule napsal:
Ještě pořád jsem to nezkusil, protože nejsem doma, ale našel jsem pár dalších zajímavých informací (pro TozziFana, ale nejen).
Just extrack content of d3d10 folder into steam>steamapps>common>il2cliffofdover.
Čili toto je folder, kam se ty tři stažené soubory mají vrazit. Ne ve složce, ale přímo. Je nutné vybrat file pro DX9 či DX10, ne jen tam nacpat oba.
dxgi.dll / Fxaa3_11.h / shader.hlsl
Zapíná se to ve hře pomocí hotkey PAUSE nebo PRINSTCREEN
Pravděpodobně se to nebude líbit Steamu, takže při hře on-line to bude nutné vymazat (na 1C fóru už píší Luthierovi, aby to integroval do patche).
kde se cibule odkazuje na tohle:
http://forum.1cpu...hp?t=25281
ed: cibule to postoval dne 09.08.2011 17:55
Upravil/a Hoper dne 27-04-2012 09:44
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|