CoD: Komplexní správa motoru
|
Valec |
Přidané 11-09-2011 20:23
|
Uživatel
Příspěvek: 1172
Založený: 16.01.06
|
Blue_Tiger_cz napsal:
Vážení piloti, pohnul někdo někdy palivovým kohoutem (například u Spita nebo Hurr.) pomocí myši? Vím, že už se to řešilo (například pomocí autopilota ale to mi, při vší úctě, přijde nablblé)) ale ač jsem prošel toto vlákno od začátku až sem, nikde jsem neobjevil to mocné kouzlo, které by to umožnilo. K mé škodě mi nefunguje ani namapování "přepnutí kohoutu" na klávesu, více méně vše ostatní se v kokpitu vrtí, jen ten kohout...a bez něj to moc neletí.
Ještě otázku úplného začátečníka v CoD, potažmo v prostředí Sturmovika: kde je, prosím, ku stažení či alespoň k pouhému nahlédnutí kompletní manuál ke hře "Cliffs of Dover", rád bych si jej pročítal za dlouhých zimních večerů. Děkuji za rady, BT. Jde to mysi i namapovanim klavesnice.Zkus si dat ve hre vetsi obtiznost a potom ti to asi pude. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 11-09-2011 21:00
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
manuál je na disku, kde máš BoBka nainstaleného v adresáři:
/Steam/SteamApps/common/il-2 sturmovik cliffs of dover/manual
a pak tady:
http://www.scribd.com/doc/51503478/IL2CoD-MANUAL-UK
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Blue_Tiger_cz |
Přidané 12-09-2011 00:58
|
Nováček
Příspěvek: 22
Založený: 29.01.11
|
děkuju moc |
|
|
|
606_Smis |
Přidané 30-12-2011 09:08
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 222
Založený: 24.06.09
|
V Spitfiry je volaký "fuel refresh button" alebo niečo také?Lebo nikdy mi neubúda z paliva na ukazateli...chcem vedieť či to je len bug alebo sa to volačím obnovuje...raz po zásahu skákala ručička volakde okolo nuli , ale to sa mi triaslo celé éro a ešte som preletel La-Manche naspäť.
Dik |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 30-12-2011 10:52
|
Moderátor
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Smisi, myslím, že ve spitfire ukazuje palivoměr až poté, co spotřebuješ část paliva. Čili vezmeš-li si plnou, tak i po deseti minutách létání ti palivoměr ukazuje "full". Zkus si vzít 30 procent a uvidíš, jak to pojede dolů.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
606_Smis |
Přidané 30-12-2011 11:29
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 222
Založený: 24.06.09
|
Ok , ale ja som lietal aj vyše pol hodinu a stale som mal 36 gallonov... |
|
|
|
310_Pip |
Přidané 30-12-2011 14:58
|
Uživatel
Příspěvek: 1613
Založený: 14.09.09
|
odhadem po 35-40min zacne palivo ubyvat na budiku, pokud si tankoval plnou... zalezi taky, jak moc si to honil do otacek apod.
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
|
|
|
|
Robo |
Přidané 30-12-2011 19:53
|
Uživatel
Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
Spitfire ma dve nadrze a budik ukazuje len stav tej spodnej. To len na doplnenie ze 'plna' su vlastne 2 nadrze. Ked to trasie (co je zvratenost!!) tak sa nedaju citat ziadne budiky, ale ked natankujes malo paliva a vylietas to do dna tak ten efekt ako sa Merlin postupne a potupne kucka je zase paradny
V CoD je to trosku zmrsene, na Mk.I mali byt ukazovatele 2 (na kazdu nadrz zvlast) a tie ukazovali stale nulu. Pilot musel stlacit dzindzik a vtedy rucicka ukazala stav paliva. Kazda nadrz mala zvlast pripust, cize packy boli dve. To ako je to v CoD zodpoveda skor konfiguracii Mk.Vb. Ale tie tiene su pekne. |
|
|
|
606_Smis |
Přidané 02-01-2012 16:24
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 222
Založený: 24.06.09
|
Ok dik , takže asi začnem brávat len jednu nadrž , na obranné lety to bude stačiť a aspon budem lahší , sa mi to zdalo čudné že len 36 gallonov...ked napr. Mk.IXc ma v starom šturmovi okolo 80...
Nechápem ako tam môžu mat tolko chýb v kokpite... |
|
|
|
Robo |
Přidané 03-01-2012 12:51
|
Uživatel
Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
606_Smis napsal:
Ok dik , takže asi začnem brávat len jednu nadrž , na obranné lety to bude stačiť a aspon budem lahší , sa mi to zdalo čudné že len 36 gallonov...ked napr. Mk.IXc ma v starom šturmovi okolo 80...
Nechápem ako tam môžu mat tolko chýb v kokpite...
Mk.I a Mk.II maju 85 galonov, 37 v spodnej, 45 v hornej nadrzi.
V hre ukazuje len spodnu, mensiu nadrz, co je spravne pre Mk.II ale nie pre Mk.I Spitfire. Mk.I mal totiz dva budiky napravo pre spodnu, nalavo pre vrchnu nadrz. Mk.II mal len spodnu a bola tam tabulka ''FUEL BOTTOM TANK ONLY, TOP TANK IS NOT GAUGED AND CONTAINS 48 GALLS AT TAKE OFF'' Takto to bolo aj na vsetkych ostatnych neskorsich markoch Spitfirov okrem Mk.VIII, tam boli nadrze a palivovy system uplne prekopane. V strumovi by mala ukazovat len tych 36 aj na Mk.IX. V hre by takisto mali byt 2 fuel cocks (pripuste paliva), pre kazdu nadrz zvlast. Startuje aj primuje sa zo spodnej nadrze, spodna a vrchna su prepojene, palivo ale do motora odteka zo spodnej, z vrchnej nie. Tym druhym ventilom (ktory tam nie je) bolo mozne zastavit pretekanie paliva z hornej nadrze do spodnej. Cize palivo za beznych okolnosti odteka zo spodnej, ale zaroven priteka z hornej nadrze. V manuale je presne rozpisane co a ako a co ked sa hybe packami tak alebo tak.
Poviem ti presne preco tam mozu mat tolko chyb v kokpite (plati najma na Spitfiry) - tolko chyb v kokpite tam mozu mat preto ze su to kokoti smatlavi ruski.
V podstate Spitfire spriemerovali tak nejak vsetky varianty od Mk.I az po Mk.V (startery napr.). Close enough |
|
|
|
CZ-BOB |
Přidané 30-06-2012 17:23
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 137
Založený: 20.10.05
|
Pánové, potřebuji radu ohledně startování. Nedaří se mi nahodit motor ani u spita ani u Hurika. V Bf 109 bez problémů. Přitom postupuji přesně tak, jak je názorně předvedeno na youtube.
http://www.youtub...plpp_video
http://www.youtub...plpp_video
Provedu všechna nastavení, zmáčknu kl. I , motor se jen protočí a chcípne.... Už jsem z toho zoufalý.
Nastartovat se mi podaří pouze pokud v nastavení vypnu efekt teploty motorů. Což je o ničem.
Nemá někdo nějakou radu? Díky
Ještě jeden postřeh s Hurika. Mám mix + plyn při startování na 20%, kliknu na kl. I, motor se protočí a zhasne a plynová páka se sama vrátí do nulové polohy... Někde je asi něco špatně ale kde..
Budu vděčný za vaše nápady a rady.
Upravil/a clone9cz dne 04-07-2012 22:09
|
|
|
|
Valec |
Přidané 30-06-2012 20:11
|
Uživatel
Příspěvek: 1172
Založený: 16.01.06
|
Po novem patchi mi taky Harik nejde nakopnout teda aspon 100octan.Co jsem tak vycetl nejde to nikomu.Akorat par blaznu to zkouselo pres 20min. a nakonec se jim to povedlo.U Spita nemam problem.Zapnu palivo smes dam od sebe plyn uz nemusim ani pridavat muze byt uplne stahnuty a nastartuju. |
|
|
|
Robo |
Přidané 30-06-2012 20:20
|
Uživatel
Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
Valec napsal:
Po novem patchi mi taky Harik nejde nakopnout teda aspon 100octan.Co jsem tak vycetl nejde to nikomu.Akorat par blaznu to zkouselo pres 20min. a nakonec se jim to povedlo.U Spita nemam problem.Zapnu palivo smes dam od sebe plyn uz nemusim ani pridavat muze byt uplne stahnuty a nastartuju.
Az teraz som skusal, offline mi to ide, online nie. Neviem preco a kde udelali soudruzi zo ZSSR chybu |
|
|
|
Valec |
Přidané 30-06-2012 22:45
|
Uživatel
Příspěvek: 1172
Založený: 16.01.06
|
Spit I nejde taky nakopnout.Jde jen I 100oct a II. |
|
|
|
Robo |
Přidané 30-06-2012 22:58
|
Uživatel
Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
Jaj. No ze vraj to ide, ked mas zahriaty motor. Ale zahrejes ho, len ked ho nakopnes, co sa ale neda, takze to nejde. Ale so zahriatym motorom to ze vraj ide. Ale zahrejes ho, len ked ho nakopnes, co sa ale neda, takze to nejde. Ale so zahriatym motorom to ze vraj ide.
Zatial som mal cas poskusat len v rychlej online mastenici s kolegami, ale to bol airstart.
Valec co vravis na 100 oktanov? |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 30-06-2012 23:31
|
Moderátor
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Robo napsal:
Jaj. No ze vraj to ide, ked mas zahriaty motor. Ale zahrejes ho, len ked ho nakopnes, co sa ale neda, takze to nejde. Ale so zahriatym motorom to ze vraj ide. Ale zahrejes ho, len ked ho nakopnes, co sa ale neda, takze to nejde. Ale so zahriatym motorom to ze vraj ide.
Zatial som mal cas poskusat len v rychlej online mastenici s kolegami, ale to bol airstart.
A co takto?
Manu22
Junior Member Join Date: May 2011
Location: Québec, Canada
Posts: 18
--------------------------------------------------------------------------------
I start in multi 2 times, one in Rotol and one in 100octane. You need like it is explain upper. But keep your raditor closed until it satrt and let it 10-25 sec before to open just a bit the radiator. And try to play with your throttle to keep it in rotation. The reason why is if your radiator is closed at the begining, you will suck air that is not too cold. Because your mixture is rich at the startup procedure it will cool the ignition more because not all the fuel is burn. So if you keep it closed and after just a bit open to not let the motor choke, you will keep warmer air in the beginning of the start-up and warming procedure.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Robo |
Přidané 01-07-2012 07:44
|
Uživatel
Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
Dikes. Pekne vidno ako vyjde patch, ludia saleju. Skusaju a hlasia chyby, mnohe su famy, placebo efekt, dojmy zalozene na posramotenej instalacii. Na ATAGU je narvano, kazdy testuje FM a debatuju sa grafy. A pritom to nikto nelieta. |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 01-07-2012 12:22
|
Moderátor
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Robo, a funguje to, jak píše ten Manu22?
Sám za sebe musím říct, že mne to objevování, studium dobových manuálů apod. baví na CoD snad vůbec nejvíc. Jsem rád, že není manuál na každou blbost. Nikdy bych si nenastudoval o letadlech tolik, co jsem dohledal kvůli CoD za poslední rok. Ale chápu, že ne všem to takto vyhovuje
Upravil/a clone9cz dne 04-07-2012 22:17
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
CZ-BOB |
Přidané 01-07-2012 12:54
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 137
Založený: 20.10.05
|
Valec napsal:
Po novem patchi mi taky Harik nejde nakopnout teda aspon 100octan.Co jsem tak vycetl nejde to nikomu.Akorat par blaznu to zkouselo pres 20min. a nakonec se jim to povedlo.U Spita nemam problem.Zapnu palivo smes dam od sebe plyn uz nemusim ani pridavat muze byt uplne stahnuty a nastartuju.
Pokud mám zapnutý efekt teploty motoru, žádného Harika nenakopnu.
Taktéž Spitfire I nejde nahodit.
Bez problémů je Spitfire Ia, Spitfire IIa, a Spitfire MkIa_oct |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 01-07-2012 12:57
|
Moderátor
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
A zkoušels ten mnou zkopírovaný postup, Bobe?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|