December 26 2024 15:42:30
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,751
· Nejnovější pilot: VGR-Spawn
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » Rise of flight (letový bojový simulátor z období první světové války) » Rise of flight - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Trimování
Merten
Horrido chlap s koulema vleze zádsadně do dvousicu a nebo a to ještě líp do bombardéru Úsměv
 
BP_Tyrl
WT_Horrido napsal:
BP_Tyrl napsal:
No a co? Snad i u stíhaček měli šikovný mechaniky?


No asi sis toho nevšiml, ale stíhačka se používá maličko jinak než dvousitz. Úsměv


Ale furt to byla po technické stránce hromada plátna a drátů. Takže když pilot přežil dva tři lety a zjistil že mu letadlo furt někam uhejbá tak nebyl problém říci mechanikovi, aby ve volné chvilce mezi lepením průstřelů kormidlo dotáhl, případně vypodložil. Rozebrat tenkrát letadlo nebylo nic složitého. Mám plno fotek, pravda z první republiky, kdy vozí po republice křídla i trupy zvlášť. A jak psal o něco výše Kraken, pilot, který musel hodinu tlačit na knipl byl pilot s dřevěnou rukou a kapku v nevýhodě.
 
WT_Horrido
Stále nechápu jak pilot ve skutečnosti nemusel tlačit když si přestavil jen středovou polohu kniplu, musel tlačit pořád...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Hoper
přemýšlím, jestli Horri má na mysli to, co mne před pár lety překvapilo u Cougara - nemělo to střed. Sice to bez FF nemělo snahu se s tebou prát, ale na druhou stranu - člověk to musel furt držet. I když měl vytrimováno - nemusel na joy/knipl tlačit, ale držet se musel stále
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
LEON
clone9cz napsal:
Hra to umožňuje v základu, není to tedy cheat. Problém ale je, že nemáte strach se v tom zabít, když do toho hrábnete. Takové ty kecy, že v první světové mechanici něco někde ... to bych teda zrovna nevytahoval, i když je to pravda, že se tak stávalo.


A ve které jiné počítačové hře člověk strach ze smrti má? Zamračený
 
https://www.rcfree.eu
1stCL_Fucida
AB1_LEON napsal:
clone9cz napsal:
Hra to umožňuje v základu, není to tedy cheat. Problém ale je, že nemáte strach se v tom zabít, když do toho hrábnete. Takové ty kecy, že v první světové mechanici něco někde ... to bych teda zrovna nevytahoval, i když je to pravda, že se tak stávalo.


A ve které jiné počítačové hře člověk strach ze smrti má? Zamračený


Když máš vášnivou přítelkyni, která pro hry nemá pochopení, tak u každé Šklebící se
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
WT_Horrido
AB1_LEON napsal:
clone9cz napsal:
Hra to umožňuje v základu, není to tedy cheat. Problém ale je, že nemáte strach se v tom zabít, když do toho hrábnete. Takové ty kecy, že v první světové mechanici něco někde ... to bych teda zrovna nevytahoval, i když je to pravda, že se tak stávalo.


A ve které jiné počítačové hře člověk strach ze smrti má? Zamračený


Nikdy jsi nehrál Star Wars: Dark Forces? Úsměv
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
WT_Pedropan
Merten napsal:
WT_Pedropan napsal:
Ono to mozna bude tak, ze vetsina tech letadel stoupala, i kdyz mela vyskovku rovne, diky nabehu kridel. A protoze je to simulator, tak tam ten tlak na knipl nasimulovali takhle. Asi by to jinak bylo slozitejsi s definici FM.
Takze pilot si mohl seridit tak leda kulovy. Tlacit musel porad, jenom mel knipl bliz u pupiku nebo dal...

Takze pravdu ma Fuci. Je to ciiiit jak prase...Šklebící se
A ten knipl mu držela na středu silná pružina která se mu snažila během neustálého tlačení pořád nafackovat viď?Vyděšený Ti co tady neustále řvou že je to čít a zároven lítají na "žvejkačkovitejch" FF joy by si měli zkusit lítat dlouho třeba s tou DR.I s běžným joyem se silnou pružinou.Proto to někteří řeší takhle ...


Ne, ten knipl mu nedrzela pruzina. Tu pruzinu mu delal odpor vzduchu na vyskovce, kterou musel mit potlacenou, aby to letelo rovne.
 
http://www.wtigers.org/
clone9cz
Pedropane, to nikdo nepochopí. Budou ti tu tvrdit, že měli v letadle gumicuk, aby byla výškovka rovně, zatím ho tam ale měli, aby byla výškovka v poloze, kdy letí letadlo relativně rovně. Bych se tím nezabejval, v RoF je to blbě, ale cheat to není ...
Kolik pilotů si tak nechalo přestavit stabilizáror, to by mě zajímalo, když si tam dávali posilovače z gumy, kolik asi.
Volně na zemi přestavitelnej stabilizátor není ani ve šturmu.
 
http://www.wwii-illusion.net
LEON
1stCL_Fucida napsal:
AB1_LEON napsal:
clone9cz napsal:
Hra to umožňuje v základu, není to tedy cheat. Problém ale je, že nemáte strach se v tom zabít, když do toho hrábnete. Takové ty kecy, že v první světové mechanici něco někde ... to bych teda zrovna nevytahoval, i když je to pravda, že se tak stávalo.


A ve které jiné počítačové hře člověk strach ze smrti má? Zamračený


Když máš vášnivou přítelkyni, která pro hry nemá pochopení, tak u každé Šklebící se


Joj, tak to naprostý souhlas Šklebící se Šklebící se Šklebící se Ta moje mi taky kdysi řekla, buď ty hloupé počítačové hry, nebo ona. A tak teď mám spooooustu času na hraní Vyděšený
Upravil/a LEON dne 08-07-2011 11:55
 
https://www.rcfree.eu
AH_Kraken
Ve velké většině případu nikdo nepotřeboval žádný gumicku aby mu to letělo rovně. Z výroby se u letadel bez "vyvážení" nastavoval stabilizátor tak, aby to letělo bez nebo s malým zásahem pilota při cestovním výkonu motoru. Důvod je jasný. Při hlídkovém letu který trval třeba hodinu by bylo velice nepříjemné a únavné držet tam tu sílu. Zkuste si talčit třeba hodinu jen sílu 1kg a uvidíte. To přestavování bylo věcí spíše těch "polních modařů" kde pak museli řešit problém co s tou silou v cestovním letu. Proto někdy používaly ty gumicuky, aby se zbavili té nepříjemné síly a u některých letadel byl vymyšlen za letu přestavitelný stabilizátor. To v tom realistickém FM ROF taky není.
Já nevím co autoři ROF brali za cestovní režim, ale hodně letadel je tam nastaveno "z výroby" tak, jako by to dělal pomatený "polní modař" a kdyby někdo z vás realistu měl takhle delší dobu ve skutečnosti letět tak první bude křičet jaká je to nerealistická blbost.

Co se týče polních modifikací. Vy si furt myslíte že je to nějaká duralová poloskořepina jako za WWII. Není a ty vaše složité úpravy na letadlech zvládl běžný mechanik nebo truhlář.
A volně na zemi přestavitelný stabilizátor ve šturmu mají např. všechny německé stíhačky, protože měly za letu přestavitelné stabilizátory a tedy museli při monátáži (třeba po opravě bojového poškození) mít možnost to smontovat a seřídit. Prostě pánové nehledejte ve jménu "reality" složitosti tam kde nejsou.
 
1stCL_Fucida
Takže Krakene chceš vlastně říci, že ta letadla v RoF jsou namodelována špatně a je tedy správné je nastavením ovládání postrčit kamsi k většímu reálu?

Jako ne že bych s touhle myšlenkou nesouhlasil, ostatně třeba u extrému jménem Dr.I mi přijde nutnost tlačit de facto při jakékoliv rychlosti vyšší, nežli minimální, jako dosti absurdní. Ostatně stále mám v živé paměti, jak při přezkoušení před pilotkama jsem si maličko opomněl před klesáním za vlečnou přetrimovat a pak se nekonečnou minutu rval s kniplem svírajíc v druhé ruce brzdu.. Úsměv
Jenže na druhou stranu si říkám, že to tak možná bylo - že prostě ta letadla byla stavěna tak, aby se pořád tlačilo. Z dnešního pohledu divné, ale třeba to nějaký důvod mělo a tvůrci RoF to modelují korektně. Jak to tedy je? Nebo spíš: Jak to tedy bylo?
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
WT_Horrido
...as with many WWI types the Nieuport is tail heavy and requires a fair amount of forward stick to maintain level flight...

Zřejmě byl u Nieuportů pomatený polní modař Úsměv
Ale proč si číst o tom jak se to opravdu šoférovalo(šoféruje), je to moc složitá realita Úsměv

A ano, S.E.5a mohl letět "hands off" a v realistickém FM ROF to bohužel není, vím o tom. Úsměv
...again nothing unusual other than the fact that this airplane is rather easy to fly. Adjusting the elevator trim allows the SE5a to be flown hands off something I’m not used to in a WW1 fighter...
Upravil/a WT_Horrido dne 08-07-2011 11:21
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
WT_Horrido
...the Triplane tends to fly tail heavy and increasing speed requires lots of forward stick to hold the nose down. This is somewhat of an explanation for the familiar "tuck" position of the Triplane at high speed. The horizontal stabilizer is rigged at a plus 90 (leading edge high) but even with this forward stick pressure is needed as speed increases...
Upravil/a WT_Horrido dne 08-07-2011 11:32
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
AH_Kraken
Ano Fučido u některých letadel Rof je to dle mého názoru přehnané. Příkladem může být Pfalz DXII, kde původní FM byl udělaný tak že letadlo soustavně klesalo a autoři pak přiznali že měli špatně polohu těžiště a FM byl pak výrazně upraven. Další revize FM se dle informací z diskuzních for plánuje na podzim - konec roku. Tak uvidíme, třeba se dočkáme i za letu přestavitelných stbilizátorů u letadel která to měla.

Horrido je to jednoduché. Ono je tail haevy a tail heavy. Představ si že by jsi musel ve skutečnosti talčit hodinu jako musíš v ROF třeba v Dr I. To by jsi viděl jak to každej používal. On totiž rozdíl je v tom letadlo seřídit tak, abych měl malou sílu kterou musím tlačit a nijak mě neobtěžuje a v tom tam tlačit jak hloupej a vlasně nikdy zato netahat jen povolovat. Je třeba si uvědomit že přece jeno většina letové doby nebyl manévrový boj, ale hlídkování.
 
WT_Horrido
Jo, "vlastně nikdy netahat," je myslím celkem dobrý popis

...only a slight amount of back pressure is needed during turns, even steep ones...

武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
AH_Kraken
Ne rozumím co tím chceš dokázat. Každé letadlo pro zvýšení rychlosti z vyváženého stavu potřebuje "tlačit" na knipl. To je normální.

Kromě toho Triplane je jedno z letadel které mělo za letu přestavitelný stabilizátor a Cecyl Lewis ve své knize Ve znamení Střelce píše že Triplane měl velice dobré letové vlastnosti a při správném nastavení stabilizátoru sám létal přemety. Tak takhle by to mělo v ROF být nastavené?

Pro mě za mě, klidně si tam nechte to co vám tvůrci hry dali jako "tovární" nastavení. Když vás to baví.
 
313_Paegas
Mrknutí asi mám ten dar, ač tady nic moc nepíši, žasnu nad tím, jak čas od času jedním příspěvkem dokážu rozproudit vášnivou debatu.

Abych se přidal.
Fuči, ty kluku ušatá, ještě jednou řekneš že čítuju tak se sejdem nad Verdenem Úsměv
A teď vážně, nemůžeš mluvit o čítu, když je to dané přímo ve hře a můžou to používat všichni.
Že tebe mrzí, že jsi na to nepřišel dřív? Vyděšený
 
Merten
WT_Pedropan napsal:
Merten napsal:
WT_Pedropan napsal:
Ono to mozna bude tak, ze vetsina tech letadel stoupala, i kdyz mela vyskovku rovne, diky nabehu kridel. A protoze je to simulator, tak tam ten tlak na knipl nasimulovali takhle. Asi by to jinak bylo slozitejsi s definici FM.
Takze pilot si mohl seridit tak leda kulovy. Tlacit musel porad, jenom mel knipl bliz u pupiku nebo dal...

Takze pravdu ma Fuci. Je to ciiiit jak prase...Šklebící se
A ten knipl mu držela na středu silná pružina která se mu snažila během neustálého tlačení pořád nafackovat viď?Vyděšený Ti co tady neustále řvou že je to čít a zároven lítají na "žvejkačkovitejch" FF joy by si měli zkusit lítat dlouho třeba s tou DR.I s běžným joyem se silnou pružinou.Proto to někteří řeší takhle ...


Ne, ten knipl mu nedrzela pruzina. Tu pruzinu mu delal odpor vzduchu na vyskovce, kterou musel mit potlacenou, aby to letelo rovne.
Ano samozřejmě ale to o čem já mluvím je to že nikdo neví jakou konkrétně silou musel tlačit.Protože pokud bych to bral tak že by můj dřív používanej saitek byl jako mustr a převedl bych to vzhledem k délce páky tak by musel celou dobu tlačit dopředu silou cca 10ti kilo a to by mu potom zdřevěněly ruce brzo a nechutně tak jak tu na to upozornil myslím Kraken.Takže zatím co předtím mě to neustálé tlačení pěkně sralo tak ted s X52 která je měkoučká je mi to jedno a nevadí.A to je to o čem jsem tu celou dobu mluvil.No nic už jsem zkončil uplně jinde,takže debatu z mé strany ukončím tím že pokud je něco standartní částí hry a uživatel to používá tak nazývat to cheatem je hovadina Úsměv.
 
LEON
clone9cz napsal:
...
Volně na zemi přestavitelnej stabilizátor není ani ve šturmu.


Že se to dřív používalo, to přece není žádná omluva! Clone to řekl jasně! Ve Šturmu to není, musí to bejt cheat! Mrknutí
 
https://www.rcfree.eu
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

24-12-2024 12:49
vesele vanoce a štastny novy rok vam všem

24-12-2024 11:15
Pohodové Vánoce a šťastný nový rok přejí Vencourovi

08-12-2024 13:02
Vypadá to, že Nvidia definitivně ruší GeForce Experience. Už se mi aktualizuje na Nvidia App.

06-12-2024 19:02
Viděl jsem jen prvních 8 sekund videa. Stačilo mi.

04-12-2024 13:31
Vlastně jako by miliony mozkových buněk vykřikly hrůzou a náhle utichly.

04-12-2024 12:50

03-12-2024 15:48
Zase po letech jsem zaskočil a tak vás všechny zdravím...borci Mrknutí

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

36,137,187 návštěv