Trimování
|
Merten |
Přidané 08-07-2011 00:35
|
Uživatel
Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
Horrido chlap s koulema vleze zádsadně do dvousicu a nebo a to ještě líp do bombardéru |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 08-07-2011 07:52
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
WT_Horrido napsal:
BP_Tyrl napsal:
No a co? Snad i u stíhaček měli šikovný mechaniky?
No asi sis toho nevšiml, ale stíhačka se používá maličko jinak než dvousitz.
Ale furt to byla po technické stránce hromada plátna a drátů. Takže když pilot přežil dva tři lety a zjistil že mu letadlo furt někam uhejbá tak nebyl problém říci mechanikovi, aby ve volné chvilce mezi lepením průstřelů kormidlo dotáhl, případně vypodložil. Rozebrat tenkrát letadlo nebylo nic složitého. Mám plno fotek, pravda z první republiky, kdy vozí po republice křídla i trupy zvlášť. A jak psal o něco výše Kraken, pilot, který musel hodinu tlačit na knipl byl pilot s dřevěnou rukou a kapku v nevýhodě. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 08-07-2011 08:00
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Stále nechápu jak pilot ve skutečnosti nemusel tlačit když si přestavil jen středovou polohu kniplu, musel tlačit pořád...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 08-07-2011 08:36
|
Fusioner
Příspěvek: 12094
Založený: 29.09.05
|
přemýšlím, jestli Horri má na mysli to, co mne před pár lety překvapilo u Cougara - nemělo to střed. Sice to bez FF nemělo snahu se s tebou prát, ale na druhou stranu - člověk to musel furt držet. I když měl vytrimováno - nemusel na joy/knipl tlačit, ale držet se musel stále
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
LEON |
Přidané 08-07-2011 08:38
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
clone9cz napsal:
Hra to umožňuje v základu, není to tedy cheat. Problém ale je, že nemáte strach se v tom zabít, když do toho hrábnete. Takové ty kecy, že v první světové mechanici něco někde ... to bych teda zrovna nevytahoval, i když je to pravda, že se tak stávalo.
A ve které jiné počítačové hře člověk strach ze smrti má?
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 08-07-2011 09:32
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10859
Založený: 26.01.13
|
AB1_LEON napsal:
clone9cz napsal:
Hra to umožňuje v základu, není to tedy cheat. Problém ale je, že nemáte strach se v tom zabít, když do toho hrábnete. Takové ty kecy, že v první světové mechanici něco někde ... to bych teda zrovna nevytahoval, i když je to pravda, že se tak stávalo.
A ve které jiné počítačové hře člověk strach ze smrti má?
Když máš vášnivou přítelkyni, která pro hry nemá pochopení, tak u každé
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 08-07-2011 09:55
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
AB1_LEON napsal:
clone9cz napsal:
Hra to umožňuje v základu, není to tedy cheat. Problém ale je, že nemáte strach se v tom zabít, když do toho hrábnete. Takové ty kecy, že v první světové mechanici něco někde ... to bych teda zrovna nevytahoval, i když je to pravda, že se tak stávalo.
A ve které jiné počítačové hře člověk strach ze smrti má?
Nikdy jsi nehrál Star Wars: Dark Forces?
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
WT_Pedropan |
Přidané 08-07-2011 09:59
|
Uživatel
Příspěvek: 1006
Založený: 30.09.05
|
Merten napsal:
WT_Pedropan napsal:
Ono to mozna bude tak, ze vetsina tech letadel stoupala, i kdyz mela vyskovku rovne, diky nabehu kridel. A protoze je to simulator, tak tam ten tlak na knipl nasimulovali takhle. Asi by to jinak bylo slozitejsi s definici FM.
Takze pilot si mohl seridit tak leda kulovy. Tlacit musel porad, jenom mel knipl bliz u pupiku nebo dal...
Takze pravdu ma Fuci. Je to ciiiit jak prase... A ten knipl mu držela na středu silná pružina která se mu snažila během neustálého tlačení pořád nafackovat viď? Ti co tady neustále řvou že je to čít a zároven lítají na "žvejkačkovitejch" FF joy by si měli zkusit lítat dlouho třeba s tou DR.I s běžným joyem se silnou pružinou.Proto to někteří řeší takhle ...
Ne, ten knipl mu nedrzela pruzina. Tu pruzinu mu delal odpor vzduchu na vyskovce, kterou musel mit potlacenou, aby to letelo rovne. |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 08-07-2011 10:10
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
Pedropane, to nikdo nepochopí. Budou ti tu tvrdit, že měli v letadle gumicuk, aby byla výškovka rovně, zatím ho tam ale měli, aby byla výškovka v poloze, kdy letí letadlo relativně rovně. Bych se tím nezabejval, v RoF je to blbě, ale cheat to není ...
Kolik pilotů si tak nechalo přestavit stabilizáror, to by mě zajímalo, když si tam dávali posilovače z gumy, kolik asi.
Volně na zemi přestavitelnej stabilizátor není ani ve šturmu.
|
|
|
|
LEON |
Přidané 08-07-2011 10:12
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
1stCL_Fucida napsal:
AB1_LEON napsal:
clone9cz napsal:
Hra to umožňuje v základu, není to tedy cheat. Problém ale je, že nemáte strach se v tom zabít, když do toho hrábnete. Takové ty kecy, že v první světové mechanici něco někde ... to bych teda zrovna nevytahoval, i když je to pravda, že se tak stávalo.
A ve které jiné počítačové hře člověk strach ze smrti má?
Když máš vášnivou přítelkyni, která pro hry nemá pochopení, tak u každé
Joj, tak to naprostý souhlas Ta moje mi taky kdysi řekla, buď ty hloupé počítačové hry, nebo ona. A tak teď mám spooooustu času na hraní
Upravil/a LEON dne 08-07-2011 11:55
|
|
|
|
AH_Kraken |
Přidané 08-07-2011 10:41
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 486
Založený: 05.12.05
|
Ve velké většině případu nikdo nepotřeboval žádný gumicku aby mu to letělo rovně. Z výroby se u letadel bez "vyvážení" nastavoval stabilizátor tak, aby to letělo bez nebo s malým zásahem pilota při cestovním výkonu motoru. Důvod je jasný. Při hlídkovém letu který trval třeba hodinu by bylo velice nepříjemné a únavné držet tam tu sílu. Zkuste si talčit třeba hodinu jen sílu 1kg a uvidíte. To přestavování bylo věcí spíše těch "polních modařů" kde pak museli řešit problém co s tou silou v cestovním letu. Proto někdy používaly ty gumicuky, aby se zbavili té nepříjemné síly a u některých letadel byl vymyšlen za letu přestavitelný stabilizátor. To v tom realistickém FM ROF taky není.
Já nevím co autoři ROF brali za cestovní režim, ale hodně letadel je tam nastaveno "z výroby" tak, jako by to dělal pomatený "polní modař" a kdyby někdo z vás realistu měl takhle delší dobu ve skutečnosti letět tak první bude křičet jaká je to nerealistická blbost.
Co se týče polních modifikací. Vy si furt myslíte že je to nějaká duralová poloskořepina jako za WWII. Není a ty vaše složité úpravy na letadlech zvládl běžný mechanik nebo truhlář.
A volně na zemi přestavitelný stabilizátor ve šturmu mají např. všechny německé stíhačky, protože měly za letu přestavitelné stabilizátory a tedy museli při monátáži (třeba po opravě bojového poškození) mít možnost to smontovat a seřídit. Prostě pánové nehledejte ve jménu "reality" složitosti tam kde nejsou. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 08-07-2011 11:12
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10859
Založený: 26.01.13
|
Takže Krakene chceš vlastně říci, že ta letadla v RoF jsou namodelována špatně a je tedy správné je nastavením ovládání postrčit kamsi k většímu reálu?
Jako ne že bych s touhle myšlenkou nesouhlasil, ostatně třeba u extrému jménem Dr.I mi přijde nutnost tlačit de facto při jakékoliv rychlosti vyšší, nežli minimální, jako dosti absurdní. Ostatně stále mám v živé paměti, jak při přezkoušení před pilotkama jsem si maličko opomněl před klesáním za vlečnou přetrimovat a pak se nekonečnou minutu rval s kniplem svírajíc v druhé ruce brzdu..
Jenže na druhou stranu si říkám, že to tak možná bylo - že prostě ta letadla byla stavěna tak, aby se pořád tlačilo. Z dnešního pohledu divné, ale třeba to nějaký důvod mělo a tvůrci RoF to modelují korektně. Jak to tedy je? Nebo spíš: Jak to tedy bylo?
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 08-07-2011 11:15
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
...as with many WWI types the Nieuport is tail heavy and requires a fair amount of forward stick to maintain level flight...
Zřejmě byl u Nieuportů pomatený polní modař
Ale proč si číst o tom jak se to opravdu šoférovalo(šoféruje), je to moc složitá realita
A ano, S.E.5a mohl letět "hands off" a v realistickém FM ROF to bohužel není, vím o tom.
...again nothing unusual other than the fact that this airplane is rather easy to fly. Adjusting the elevator trim allows the SE5a to be flown hands off something I’m not used to in a WW1 fighter...
Upravil/a WT_Horrido dne 08-07-2011 11:21
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 08-07-2011 11:29
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
...the Triplane tends to fly tail heavy and increasing speed requires lots of forward stick to hold the nose down. This is somewhat of an explanation for the familiar "tuck" position of the Triplane at high speed. The horizontal stabilizer is rigged at a plus 90 (leading edge high) but even with this forward stick pressure is needed as speed increases...
Upravil/a WT_Horrido dne 08-07-2011 11:32
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
AH_Kraken |
Přidané 08-07-2011 11:38
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 486
Založený: 05.12.05
|
Ano Fučido u některých letadel Rof je to dle mého názoru přehnané. Příkladem může být Pfalz DXII, kde původní FM byl udělaný tak že letadlo soustavně klesalo a autoři pak přiznali že měli špatně polohu těžiště a FM byl pak výrazně upraven. Další revize FM se dle informací z diskuzních for plánuje na podzim - konec roku. Tak uvidíme, třeba se dočkáme i za letu přestavitelných stbilizátorů u letadel která to měla.
Horrido je to jednoduché. Ono je tail haevy a tail heavy. Představ si že by jsi musel ve skutečnosti talčit hodinu jako musíš v ROF třeba v Dr I. To by jsi viděl jak to každej používal. On totiž rozdíl je v tom letadlo seřídit tak, abych měl malou sílu kterou musím tlačit a nijak mě neobtěžuje a v tom tam tlačit jak hloupej a vlasně nikdy zato netahat jen povolovat. Je třeba si uvědomit že přece jeno většina letové doby nebyl manévrový boj, ale hlídkování. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 08-07-2011 11:49
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Jo, "vlastně nikdy netahat," je myslím celkem dobrý popis
...only a slight amount of back pressure is needed during turns, even steep ones...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
AH_Kraken |
Přidané 08-07-2011 13:09
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 486
Založený: 05.12.05
|
Ne rozumím co tím chceš dokázat. Každé letadlo pro zvýšení rychlosti z vyváženého stavu potřebuje "tlačit" na knipl. To je normální.
Kromě toho Triplane je jedno z letadel které mělo za letu přestavitelný stabilizátor a Cecyl Lewis ve své knize Ve znamení Střelce píše že Triplane měl velice dobré letové vlastnosti a při správném nastavení stabilizátoru sám létal přemety. Tak takhle by to mělo v ROF být nastavené?
Pro mě za mě, klidně si tam nechte to co vám tvůrci hry dali jako "tovární" nastavení. Když vás to baví. |
|
|
|
313_Paegas |
Přidané 08-07-2011 18:34
|
Uživatel
Příspěvek: 697
Založený: 30.09.05
|
asi mám ten dar, ač tady nic moc nepíši, žasnu nad tím, jak čas od času jedním příspěvkem dokážu rozproudit vášnivou debatu.
Abych se přidal.
Fuči, ty kluku ušatá, ještě jednou řekneš že čítuju tak se sejdem nad Verdenem
A teď vážně, nemůžeš mluvit o čítu, když je to dané přímo ve hře a můžou to používat všichni.
Že tebe mrzí, že jsi na to nepřišel dřív?
|
|
|
|
Merten |
Přidané 08-07-2011 19:08
|
Uživatel
Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
WT_Pedropan napsal:
Merten napsal:
WT_Pedropan napsal:
Ono to mozna bude tak, ze vetsina tech letadel stoupala, i kdyz mela vyskovku rovne, diky nabehu kridel. A protoze je to simulator, tak tam ten tlak na knipl nasimulovali takhle. Asi by to jinak bylo slozitejsi s definici FM.
Takze pilot si mohl seridit tak leda kulovy. Tlacit musel porad, jenom mel knipl bliz u pupiku nebo dal...
Takze pravdu ma Fuci. Je to ciiiit jak prase... A ten knipl mu držela na středu silná pružina která se mu snažila během neustálého tlačení pořád nafackovat viď? Ti co tady neustále řvou že je to čít a zároven lítají na "žvejkačkovitejch" FF joy by si měli zkusit lítat dlouho třeba s tou DR.I s běžným joyem se silnou pružinou.Proto to někteří řeší takhle ...
Ne, ten knipl mu nedrzela pruzina. Tu pruzinu mu delal odpor vzduchu na vyskovce, kterou musel mit potlacenou, aby to letelo rovne. Ano samozřejmě ale to o čem já mluvím je to že nikdo neví jakou konkrétně silou musel tlačit.Protože pokud bych to bral tak že by můj dřív používanej saitek byl jako mustr a převedl bych to vzhledem k délce páky tak by musel celou dobu tlačit dopředu silou cca 10ti kilo a to by mu potom zdřevěněly ruce brzo a nechutně tak jak tu na to upozornil myslím Kraken.Takže zatím co předtím mě to neustálé tlačení pěkně sralo tak ted s X52 která je měkoučká je mi to jedno a nevadí.A to je to o čem jsem tu celou dobu mluvil.No nic už jsem zkončil uplně jinde,takže debatu z mé strany ukončím tím že pokud je něco standartní částí hry a uživatel to používá tak nazývat to cheatem je hovadina . |
|
|
|
LEON |
Přidané 08-07-2011 19:19
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
clone9cz napsal:
...
Volně na zemi přestavitelnej stabilizátor není ani ve šturmu.
Že se to dřív používalo, to přece není žádná omluva! Clone to řekl jasně! Ve Šturmu to není, musí to bejt cheat!
|
|
|