Nevím, jestli to má být rádoby vtip, nebo je to regulérní dotaz Nicméně pokud je to náhodou regulérní dotaz, tak je úplně jedno, jestli se na sklo pilot dívá ve výšce X, nebo Y, či vzdálenosti A nebo B. Hlavní je zachování stejných pozorovacích úhlů.
1stCL_Fucida napsal:
Nevím, jestli to má být rádoby vtip, nebo je to regulérní dotaz Nicméně pokud je to náhodou regulérní dotaz, tak je úplně jedno, jestli se na sklo pilot dívá ve výšce X, nebo Y, či vzdálenosti A nebo B. Hlavní je zachování stejných pozorovacích úhlů.
pokud se pilot1 dívá z výšky X na pevný bod před sebou, tak se na něj nemůže dívat pod stejným úhlem, jako pilot2 z výšky Y
nebo on byl zaměřovač (minimálně na FW) výškově stavitelný ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
[img]http://www.virtualgrimreapers.cz/images/2.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://spitfiresite.com/wp-content/uploads/2010/07/02flector_sight.jpg[/img] is not a valid Image.
Mně to zase přijde v pohodě
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
606_tweester napsal:
Tenhle obrazek nechapu, proc tam jsou videt dva zamerovaci krize? To je odraz v celnim skle?
tohle bylo u obrazku jako oficialni popisek: Here’s the pilot’s view of through the gunsight in operation. Double ring projections come from the fact that the sunshield glass plate is extended, producing the additional (upper) image. The pilot would use the lower ring for sighting.
Vzhledem k tomu ze ted je i vitr, tak by se podle me hodilo mit nejakou vizualni indikaci vetru na letistich. Treba aby koure respektovali vitr, nebo vetrne pytle... Proste pilot prileti k letisti a koukne kam jde kour/pytel odkud mu to fouka a cirka jakou silou aby se trefil na pristani...
Ono i v oflajnu je taky pár věcí, které by potřebovaly změnit.
1. Když letím jako dvojka a velitel exne, 3 a 4 pak lítají za mnou jak vocasové a nemůžu jim dát žádný povel - aby letěli domů, aby bombardovali ten zatracenej most, aby... nic. Takže se jich nemůžu nijak zbavit a až přistanu, napálí to do země.
2. Když jim dojdou náboje, krouží jak pitomci dokola a nechají se dohnat a sundat od mnohem pomalejšího letadla.
3. Když je někdo potrefenej, měl by uniknout z boje a přistát na nejbližším vlastním letišti, a ne se vydat s kouřícím motorem přes celej Krym a v polovině spadnout v horách.
4. Když se už doletí až domů, ti potrefení by měli dostat přednost při přistání.
5. Když motor chcípne, vyberu si pole. Když nemám vejšku nebo pole není, hupky hup z toho ven.
A ne klouzat jak blbec až do lesa.
6. Uvidíme nepřítele dva kilometry pod, wingman vzkřikne ja búdu rjádom, vrhne se na toho prvního a ti tři ostatní ho spláchnou.
7. Když letíme něco bombardovat a jsem toho celého velitel, druhý (třetí, ctvrtý...) flight nějak zabloudí a krouží jen kolem dokola letiště.
8. Když ho doháním a jsem přímo za ním a pod ním, neměl by mě přece vidět. Ale vidí, filuta...
Ale hlavně:
Něco udělat, aby se to dovedlo vzpamatovat po chybě - blank screen, no map in file, etc etc. Když DGen nevygeneruje misi, měl by aspoň říct proč. Když třeba nejsou nainstalovány nějaké pozemní obkekty, vynechat je a nechat aspoň placatou mapu. Když není letadlo, nahradit ho jiným typem. Když není mapa, říct "není ta a ta mapa, sežeň si ji a nainstaluj".
A ne beze slova odprásknout kampaň, kterou člověk lítal dva měsíce.
JM2 napsal:
Něco udělat, aby se to dovedlo vzpamatovat po chybě - blank screen, no map in file, etc etc. Když DGen nevygeneruje misi, měl by aspoň říct proč. Když třeba nejsou nainstalovány nějaké pozemní obkekty, vynechat je a nechat aspoň placatou mapu. Když není letadlo, nahradit ho jiným typem. Když není mapa, říct "není ta a ta mapa, sežeň si ji a nainstaluj".
A ne beze slova odprásknout kampaň, kterou člověk lítal dva měsíce.
Tohle se ti v čistý hře snad stát nemůže, tam žádné mapy ani objekty přidávat nemůžeš, tudíš je podle mne tato funkce zbytečná.
JM2 napsal:
Něco udělat, aby se to dovedlo vzpamatovat po chybě - blank screen, no map in file, etc etc. Když DGen nevygeneruje misi, měl by aspoň říct proč. Když třeba nejsou nainstalovány nějaké pozemní obkekty, vynechat je a nechat aspoň placatou mapu. Když není letadlo, nahradit ho jiným typem. Když není mapa, říct "není ta a ta mapa, sežeň si ji a nainstaluj".
A ne beze slova odprásknout kampaň, kterou člověk lítal dva měsíce.
Tohle se ti v čistý hře snad stát nemůže, tam žádné mapy ani objekty přidávat nemůžeš, tudíš je podle mne tato funkce zbytečná.
V čisté hře možná ne, ale co když má někdo radši nečistou...
S UP i s HSFX se mi to už stalo. A to jsem se v tom ručně nijak nehrabal, jen jsem použil mody, co byly vidět v JSGME.
JM2 napsal:
V čisté hře možná ne, ale co když má někdo radši nečistou...
Ked mas rad necistu verziu, tak si za tuto svoju volbu nes aj plnu "zodpovednost" - v tomto pripade prijmi riziko, ze ti to nebude fungovat.
Team Daidalos sa vyjadril, ze vzdy bude pracovat len na cistej verzii, preto mi taketo prispevky vo vlakne tykajuce sa patchu 4.10 (cize cistej hry) pridu nevkusne, rovnako ako keby si prisiel na balet a tam zacal na cele hladisko vykrikovat, preco nehraju futbal, ze ty chces vidiet nejake pekne goly... :-\
Pani, prosim, udrzujte nejaku uroven diskusie. Pre debaty o modoch mate kopu inych vlakien alebo si zalozte nove.
JM2 napsal:
Něco udělat, aby se to dovedlo vzpamatovat po chybě - blank screen, no map in file, etc etc. Když DGen nevygeneruje misi, měl by aspoň říct proč. Když třeba nejsou nainstalovány nějaké pozemní obkekty, vynechat je a nechat aspoň placatou mapu. Když není letadlo, nahradit ho jiným typem. Když není mapa, říct "není ta a ta mapa, sežeň si ji a nainstaluj".
A ne beze slova odprásknout kampaň, kterou člověk lítal dva měsíce.
Tohle se ti v čistý hře snad stát nemůže, tam žádné mapy ani objekty přidávat nemůžeš, tudíš je podle mne tato funkce zbytečná.
Budeš se divit, ale některé mise to opravdu nebylo schopno udělat. Zaplaťpánbůh se to stává po příchodu nových patchů méně často (bylo nějaké vylepšení v 4.09?), ale i tak bych nějakou tu schopnost se vzpamatovat se bez restartu hry přivítal. Mluvím teď o clear verzích her.
Vzhledem k tomu ze ted je i vitr, tak by se podle me hodilo mit nejakou vizualni indikaci vetru na letistich. Treba aby koure respektovali vitr, nebo vetrne pytle... Proste pilot prileti k letisti a koukne kam jde kour/pytel odkud mu to fouka a cirka jakou silou aby se trefil na pristani...
pytle nefungujou ? v Korea packu pytle jdou hezky do strany podle větru... A to mají MDS taky
Hm, tak jsem ho hledal a on je vážně jen v UP
A to ještě mezi statickýma objektama. Jsou tři verze, podle síly větru pak autor mise vybírá relativně odpovídající verzi pytle a natáčí ho po směru větru, jak ho určil v nastavení....
Upravil/a Hoper dne 02-01-2011 20:25
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Nenašel jsem tu vlákno s bugy (neříkám že tu nemůže být) tak to loupnu sem. Při offline poletu s Hs 129 B-3 se mi stala zajímavá věc. Poté co mi byl ustřelen jeden podvozek jsem po ručním vysunutí zbylé nohy a odhození kanónu kupodivu bez problémů přistál. Po vysoukání z kokpitu a obhlídce škod jsem se nestačil divit Takhle vypadá levitace v praxi
[img]http://img502.imageshack.us/img502/9073/hs129bugm.jpg[/img] is not a valid Image.
Jo a ještě jedna věc která se mi zdá ale nevim jestli to neni jen subjektivní pocit a nevim jestli se to týká jen AH nebo 4.10 či kombinace. A to je že subjektivně se mi zdá že narostl ping. Zdá se mi, že s tím mají problémi i lidé, které to za ping dříve nekopalo a teď se mi zdá, že je to na denním pořádku. Zdá se to jen mě??
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.