|
Modelování v 3D Max - Pomoc, rady, návody
|
| olda Olde maly |
Přidané 07-11-2013 20:08
|

Diskutující

Příspěvek: 2085
Založený: 22.01.07
|
Koty trup udělej jednoduše z válce. Práce v Maxu je jakoby jsi to mastil z plastelíny  |
| |
|
|
| WT_Horrido |
Přidané 07-11-2013 20:37
|

Fusioner

Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Koty napsal:
Néé, jen nebyl čas. Každou středu totiž míváme sraz s divadlem a... to pak mám z těch jejich nápadů hlavu na střepy a snažím ulevit mysli. A dneska jsem byl na veletrhu vejšek v Brně. Každopádně, já tak nějak kloubím obě metody dohromady - dělám stále dokola ten trup a snažím se přijít jak na to. Až na to přijdu, tak dodělám i motory a křídla.
PS: kdyby někdo našel profil křídla (obrázek), i s vypsáním procentáže tloušťky, od Tučka, budu mu šíleně vděčnej - kód profilu je na wikině.
Dík
PS2: Taky hodně děkuju Horrimu  Až to bude, tak někam do kokpitu nalepím nálepku gumovýho králíka 
[img]http://images1.nick.com/nick-assets/shows/images/rabbids/characters/rabbids-5.gif[/img] is not a valid Image.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
| |
|
|
| Koty |
Přidané 07-11-2013 21:11
|

Diskutující

Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Vůbec, tydle králíky děláš sám?
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
| |
|
|
| magot |
Přidané 07-11-2013 21:13
|

Fusioner

Příspěvek: 18224
Založený: 19.06.08
|
Koty, udělej to ze dřeva, to je větší umění ;-) 3dmax je pasé jako silon ... |
| |
|
|
| Koty |
Přidané 07-11-2013 21:50
|

Diskutující

Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
olda maly napsal:
Koty trup udělej jednoduše z válce. Práce v Maxu je jakoby jsi to mastil z plastelíny 
Vím vím, dokonce i průřez je kruhový (vyjma nosu a konce ocasu). Jen se prve musím naučit tén válec správně ohýbat. Ale ono sa to podá, je to predsa... silikón
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
| |
|
|
| Uzin |
Přidané 08-11-2013 18:03
|

Uživatel

Příspěvek: 708
Založený: 16.01.08
|
Jiný příklad, že to jde i těm, co začínají:
http://dispersalf...cseen.html
(Lockheed Sirius viz obrázky) |
| |
|
|
| olda Olde maly |
Přidané 09-11-2013 13:41
|

Diskutující

Příspěvek: 2085
Založený: 22.01.07
|
No, bych řekl, že zase takovej začátečník v Maxu to není  |
| |
|
|
| Koty |
Přidané 13-11-2013 21:19
|

Diskutující

Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Nejsem oldo, nejsem už.. 
protože.. tadá:
[img]https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/q71/s720x720/1457648_623166997725294_289957327_n.jpg[/img] is not a valid Image.
Dokončil jsem ocas
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
| |
|
|
| olda Olde maly |
Přidané 13-11-2013 21:48
|

Diskutující

Příspěvek: 2085
Založený: 22.01.07
|
A ještě vyhladit prosím  |
| |
|
|
| Uzin |
Přidané 14-11-2013 08:16
|

Uživatel

Příspěvek: 708
Založený: 16.01.08
|
A co Mission_bug ?
Ten nedávno začínal s domky podle KevinaP, treď dělá Westland Lysander . |
| |
|
|
| olda Olde maly |
Přidané 14-11-2013 11:22
|

Diskutující

Příspěvek: 2085
Založený: 22.01.07
|
V pořádku, vzal to za správný konec  |
| |
|
|
| Koty |
Přidané 14-11-2013 20:55
|

Diskutující

Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
S vyhlazováním si budu hrát, až se dostanu za motory, pak už to tak nějak půjde 
Zatím jsem dodělal pancířový sklo v nose (a určitě jsem ho netrefil, kdyžtak mi řekněte, jak moc ho mám kde zmenšit či posunout ), taky mi z toho málem hráblo Ale jde to, učím se za pochodu, tak to mám rád a tak jsem to vždy dělal 
[img]https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/q71/s720x720/537019_623213177720676_60247398_n.jpg[/img] is not a valid Image.
Jinak, ovládací plochy mám udělat vyříznutím (nemám šajn, jak se to dělá...), nebo stačí tam prostě udělat díry a pak tam vložit další vytvarovaný objekt?
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
| |
|
|
| olda Olde maly |
Přidané 15-11-2013 15:12
|

Diskutující

Příspěvek: 2085
Založený: 22.01.07
|
Jaks netrefil? Máš tam daný výkresy, ne? Ovládací plochy, jak je libo  |
| |
|
|
| Koty |
Přidané 15-11-2013 15:48
|

Diskutující

Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
No, podle bokorysu a půdorysu to sedí, ale na nárysu je to daný níž
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
| |
|
|
| jirik |
Přidané 15-11-2013 16:30
|

Uživatel

Příspěvek: 560
Založený: 12.05.08
|
Koty napsal:
No, podle bokorysu a půdorysu to sedí, ale na nárysu je to daný níž
Je taky potřeba vzít v potaz, že podkladový výkres nemusí být přesný. Někdy se to pozná hned, jindy to člověk zjistí až při tom překreslování. |
| |
|
|
| olda Olde maly |
Přidané 15-11-2013 19:35
|

Diskutující

Příspěvek: 2085
Založený: 22.01.07
|
jirik napsal:
Koty napsal:
No, podle bokorysu a půdorysu to sedí, ale na nárysu je to daný níž
Je taky potřeba vzít v potaz, že podkladový výkres nemusí být přesný. Někdy se to pozná hned, jindy to člověk zjistí až při tom překreslování.
To je pravda. Není však problém si ty jednotlivé výkresy porovnat a držet se třeba jen dvou, které spolu víceméně sedí  |
| |
|
|
| Koty |
Přidané 15-11-2013 19:50
|

Diskutující

Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Průšvih pánové - když dáte na té úplně horní liště ten nástroj, kterým můžete standartně pohybovat jednotlivými body, spojnicemi a polygony, tak se vám u toho (například) bodu udělají ty tři barevné šipečky podle os. No, problém je ten, že mě se tam dělat přestaly a to jsem byl už tak blízko 
[img]https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/q71/s720x720/1466147_624304124278248_1045084121_n.jpg[/img] is not a valid Image.
EDIT: jinak, zatím to má něco přes 500 poly, kolik je maximum?
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
| |
|
|
| magot |
Přidané 15-11-2013 22:21
|

Fusioner

Příspěvek: 18224
Založený: 19.06.08
|
Koty to je magie viď ten 3dsmax  |
| |
|
|
| olda Olde maly |
Přidané 16-11-2013 00:49
|

Diskutující

Příspěvek: 2085
Založený: 22.01.07
|
Copak jsme to omylem zmáčkli za klávesu? Zmáčkni x, třeba to pomůže  |
| |
|
|
| Koty |
Přidané 16-11-2013 13:37
|

Diskutující

Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Jo, bylo to X-ko Díky
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
| |
|