September 29 2024 00:25:31
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
4.10 patch
jirik
BP_dFrog napsal:
jirik napsal:
Tak jsem si teď tak offline lítal 4.09tku QMB a měl bych takový nápad. Nešlo by dát v seznamu ér Hurricane Mk.I k ostatním Hurricům mezi allied letadla? Nevím jak ostatním, ale mě se tam vždycky u messerschmittů trochu špatně hledá.Úsměv


Jde to snadno. Prostě se edituje soubor air.ini a příslušný řádek se přesune na požadované místo.
Já to mám takhle :

HurricaneMkI air.HurricaneMkIa 1 gb01 SUMMER
HurricaneMkIIb air.HurricaneMkIIb 1 gb01 SUMMER
HurricaneMkIIbMod air.HurricaneMkIIbMod 1 gb01 SUMMER
HurricaneMkIIc air.HurricaneMkIIc 1 gb01 SUMMER


Díky, vyzkouším.
 
1stCL_pbarry
606_Tempik napsal:
No nevím kolik by měl lítat ten 18 lb spit V, ale 16 lb spit Vc měl maximálku 369MPH/594kmh a olegův má lehce pod 580. Takže si nejsem uplně tak jistej kterýho spita V máme vlsastně od olega, ale nic převratnýho to není.


olegovi spityVb a Vc nejsou 16lb, byt to ukazuje boost budik, ale litaj jako klasicky 9lb a za takovy je treba je brat.
Proto modari pridali 12lb,16lb. Ty uz litaj celkem rozumne 500/590km/h

Olegovi spity z roku 43 (LF.Vb CW) jsou pak ty modarsky 18ti liberni.
Upravil/a 1stCL_pbarry dne 19-01-2010 23:52
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
Tajpan
Lavo napsal:
2.Je možné i upravovať Stock modely v IL2?



No ked sa pozries na Hs129 , tak mas odpoved jasnu,nie.....alebo sa pytas na FM a DM ???


FM a DM žiadnom prípanie nie.!!! Ved sám vidíš a pamatáš si aké tu boli hystérie ohladom niektorých Olegových patchov. Raz to bluácky, raz redácky atd. Zase to všetko odznovu čítať, stačilo už. Úsměv

Mne by sa fakt páčilo, ak by DT konečne opravil k reálu niektoré stroje
i pre oficiálny IL2. Modistom to išlo velmi lahko.
Bf109F2/F4/G10 pridať aspon tú primitívnu podvesnú nádrž.
A Bf109F4 znížit počet nábojov pre 20mm kanon na 150ks.
 
Tajpan
mkubani napsal:
Len pre tvoju info, tak na Aviu a Letova sme vyzbierali okolo 700 Eur, ak sa dobre pamatam. Je to na L13 fore. Nemyslim, ze si sa zucastnil.

Co ja viem, tak pri vyvoji PF sa cena za kokpit pohybovala cca 1000 Eur, externy model myslim dalsich 1000 Eur. Aby si mal predstavu.

DT nie je zakazkova manufaktura na 3D modely do ILa, nehovoriac o tom, ze tvoja otazka bola s najvacsou pravdepodobnostou len hypoteticka bez konkretneho zameru.

Tajpan napsal:
Lavo napsal:
Každopádně, podle mě zatím nic moc extra...


Pridat nove lietadlo so skutocnym kokpitom je praca tak na 3 mesiace az pol roka ,


tento názor počúvam od ludí čo majú s DT niečo spoločné už dlhšiu dobu.
tak sa natíska otázka:
Bol by DT schopný po zadaní obchodnej ponuky vytvoriť nové lietadlo do IL2 za dohodnutú finančnú sumu do troch mesiacov a zapracovať ho i do IL2?
alebo tomu môže sa hovoriť sponzoring. Úsměv


mýliť sa je ludské. Úsměv
29.12.2005
Poslané na účet. Poz. Avia-TJ.
Sumu ber ako dlh za Letova.
Tajpan

Záujem o modely, jeden z nich:
Spitfire MkI, Hawker Typhoon MkIb, SpitfireMkXIVc.
len neviem, či máte o niektorom z nich, dost podkladov. Alebo či Oleg vôbec dovolí Spitfire MkI.
Upravil/a Tajpan dne 20-01-2010 03:34
 
mkubani
Tajpan napsal:
mýliť sa je ludské. Úsměv
29.12.2005
Poslané na účet. Poz. Avia-TJ.
Sumu ber ako dlh za Letova.
Tajpan

Záujem o modely, jeden z nich:
Spitfire MkI, Hawker Typhoon MkIb, SpitfireMkXIVc.
len neviem, či máte o niektorom z nich, dost podkladov. Alebo či Oleg vôbec dovolí Spitfire MkI.


V tom pripade beriem spat. Ak si nedostal profil Avie, tak daj vediet cez PM, kde a ako by si si ho prevzal, ak mas zaujem.

Spit Mk.I nebude v DT patchoch ako ani mapa BoB.
 
311_Tank
1stCL_pbarry napsal:
311_Tank napsal:
Ale chapu ze nove subverze Gcek ktere letaji podstatne lepe nez jejich olegovi predchudci jsou vytanym prirustkem.


To nevim co myslis, muzes upresnit ?

Pokud si pamatuju dobre ty grafy z il2 Compare tak nove G6 krouti skoro stejne dobre jako G2. Nove G10 jsou na tom taky podstatne lip nez olegovi predchudci.
 
1stCL_Fucida
Na aktualizovanej IL-2 Compare neber zase až takovej extra pohled. Je tam dost věcí, který absolutně nekorespondujou s ILem v UP2.0. Např výkony Fw 190 A-5 Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_pbarry
311_Tank napsal:

Pokud si pamatuju dobre ty grafy z il2 Compare tak nove G6 krouti skoro stejne dobre jako G2. Nove G10 jsou na tom taky podstatne lip nez olegovi predchudci.


Nove G6 krouti jako stare G6. Nicmene neni moc duvodu proc by mela kroutit hur. Jediny rozdil je v te G10 Erla. Ta je na druhou stranu o neco pomalejsi a neco mene stoupavejsi nez klasicka G10. Nejsem si jistej co tim meli na mysli. Mam za to ze G10 od firmy Erla - casto oznacovana jako G10/AS byla relativne specificky typ s nekterymi upravami a predevsim s vynikajici kvalitou vyroby. Ale kdo vi Úsměv
Upravil/a 1stCL_pbarry dne 20-01-2010 11:22
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
WT_Horrido
G10/AS/Erla? Tím je myšlena stodevitka s jinou kapotáží motoru "typu 110?" Zřejmě přepracované kryty motoru a aerodynamicke přechody téhož do trupu tuto G10 zpomalují a zlepšují točivost. Šklebící se
Upravil/a WT_Horrido dne 20-01-2010 11:36
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
1stCL_pbarry
WT_Horrido napsal:
G10/AS/Erla? Tím je myšlena stodevitka s jinou kapotáží motoru "typu 110?" Zřejmě přepracované kryty motoru a aerodynamicke přechody téhož do trupu tuto G10 zpomalují a zlepšují točivost. Šklebící se


Tahle kapotaz se pouzila uz od G6/AS. To samozrejme nemyslim.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
Tajpan
mkubani napsal:
Tajpan napsal:
mýliť sa je ludské. Úsměv
29.12.2005
Poslané na účet. Poz. Avia-TJ.
Sumu ber ako dlh za Letova.
Tajpan

Záujem o modely, jeden z nich:
Spitfire MkI, Hawker Typhoon MkIb, SpitfireMkXIVc.
len neviem, či máte o niektorom z nich, dost podkladov. Alebo či Oleg vôbec dovolí Spitfire MkI.


V tom pripade beriem spat. Ak si nedostal profil Avie, tak daj vediet cez PM, kde a ako by si si ho prevzal, ak mas zaujem.

Spit Mk.I nebude v DT patchoch ako ani mapa BoB.


np.
takže zostáva Typhoon a 14-tka.
Radšej uprednostil by som Typhoona, lietal dlhšie, a je to všestranné lietadlo.
Ale záleží na Vás, i podkladoch a dokumentoch, ktoré by ste mali.
A ked ani to nie , tak aspon dokončiť Letova.
 
WT_Horrido
1stCL_pbarry napsal:
WT_Horrido napsal:
G10/AS/Erla? Tím je myšlena stodevitka s jinou kapotáží motoru "typu 110?" Zřejmě přepracované kryty motoru a aerodynamicke přechody téhož do trupu tuto G10 zpomalují a zlepšují točivost. Šklebící se


Tahle kapotaz se pouzila uz od G6/AS. To samozrejme nemyslim.


A co to teda je? G-10/AS neexistuje. A kapotáž "typ 110" není kapotáž shodná s kapotáží G-6/AS.
G-10 "Erla" je G-10 s DB605D a kapotáží která se označuje jako typ 110.
Upravil/a WT_Horrido dne 20-01-2010 12:28
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
1stCL_Fucida
Asymetrickou kapotáž "vzor Erla" tenhle model v ILovi nemá. Nejmarkantnější změna (kterou jsem pozoroval) je možnost instalace motorkanonu MG 151/20 + s tím spojená o něco nižší hmotnost.

Proč to označují "Erla" je mi záhadou. Chvilku jsem se dokonce zamýšlel, jestli to nechtěli označit Bf 109 G-10 "early". Ale nevím.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
WT_Horrido
Není nad znalce a jejich realistické úpravy.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
1stCL_pbarry
WT_Horrido napsal:
A co to teda je? G-10/AS neexistuje. A kapotáž "typ 110" není kapotáž shodná s kapotáží G-6/AS.
G-10 "Erla" je G-10 s DB605D a kapotáží která se označuje jako typ 110.


Jop s tou kapotáží máš pravdu, moje chyba.

Neřekl jsem že G-10/AS existuje, nicméně do několika (četl jsem 50) strojů byl montován motor DB605 ASM. A k označování G-10/AS patrně vede použití některých prvků u klasické G-10 s motorem DB605 D z letadel používající motor DB605 AS - vetší olejový chladič, širší listy vrtule..

Pocitam ze autori z neceho vychazejí a neco tak simulují. Vetsina pridanych letadel je podlozitelnych i s jejich vykony.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
WT_Horrido
No je možné že v pár mašinách byl DB605D nouzově nahrazen DB605AS jenže z vnějšku je to naprosto nerozeznatelná záměna. Ta bájná G-10/AS vznikla omylem a záměnou právě díky kapotáži typ 110. Hlavně protože tahle kapota nemá boule na přídi kryjící kryty vačkových hřídelů a většina má taky měnší pneu a tedy jen malé boule na křídle. Jenže sériáky nafocených mašin patřili do sérií G-10, tak někdo vymyslel G-10/AS. On ani nebyl důvod stavět G-10/AS, byl by to letoun totožný s G-14/AS.

Pod typem 110 se ovšem stále skrývá G-10 s DB605D. Jediné jak by se měl tenhle letoun projevit ve Šturmu by byla asi o fous větší rychlost. Byla to taková vypiplaná G-10, zřejmě přidělovaná výběrově, protože je to např. poslední, fotograficky doložený, Hartmannův letoun.

Tady je recenze na modelářskou konverzi, je to tam pěkně popsáno i je krásně vidět ten tvar kapoty. http://acc.kitrev...ewbg_1.htm
Upravil/a WT_Horrido dne 20-01-2010 15:20
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
ringlett
pokud jsem dobře pochopil co píše Anto u svých 109 tak jako Erla označují tu novější verzi kabiny bez svislých rámů. Myslím že u nás se označuje ''gallandova'' když s ním nemá nic společného
 
1stCL_Fucida
Vida, to mě nenapadlo Úsměv Opravdu se tomu říkalo "Erla Haube" - takže nás spletlo jen to, že u G-10 onu "Erla Haube" považujeme za věc natolik samozřejmou, že pod označením "Erla" očekáváme stroje 110. Btw, Horrido, to 110 je vlastně co? Je to nějaká část Werk.Nr., nebo jen nějaký interní označení v Erla?
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_pbarry
1stCL_Fucida napsal:
Vida, to mě nenapadlo Úsměv Opravdu se tomu říkalo "Erla Haube" - takže nás spletlo jen to, že u G-10 onu "Erla Haube" považujeme za věc natolik samozřejmou, že pod označením "Erla" očekáváme stroje 110. Btw, Horrido, to 110 je vlastně co? Je to nějaká část Werk.Nr., nebo jen nějaký interní označení v Erla?


Tak G10 ani s jinou kabinou nelitala, G14 jen velice vyjimecne. G-10 erla odpovida tomu co psal horrido vyse. Asi to bude kapotaz typ 110 Úsměv

http://hsfeatures...lafr_1.htm
Upravil/a 1stCL_pbarry dne 20-01-2010 18:51
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
ringlett
nechci vnášet blafy ale tento typ krytu motoru mi přijde totožný s krytem u Bf 110, nemohlo by to být tohle?
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

12-09-2024 16:04
No právě. Zem nesaje. A na Šumavě už staví sněhuláky. https://hydro.chm.
..eq=2505266


12-09-2024 10:36
jojo, voda na děsivý mlýn: https://www.inter.
..
Šklebící se

11-09-2024 21:27
Zítra v 7 to začne. Za 4 dny tu má spadnout víc srážek než za celý rok.

35,688,054 návštěv