4.10 patch
|
jirik |
Přidané 19-01-2010 23:01
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 12.05.08
|
BP_dFrog napsal:
jirik napsal:
Tak jsem si teď tak offline lítal 4.09tku QMB a měl bych takový nápad. Nešlo by dát v seznamu ér Hurricane Mk.I k ostatním Hurricům mezi allied letadla? Nevím jak ostatním, ale mě se tam vždycky u messerschmittů trochu špatně hledá.
Jde to snadno. Prostě se edituje soubor air.ini a příslušný řádek se přesune na požadované místo.
Já to mám takhle :
HurricaneMkI air.HurricaneMkIa 1 gb01 SUMMER
HurricaneMkIIb air.HurricaneMkIIb 1 gb01 SUMMER
HurricaneMkIIbMod air.HurricaneMkIIbMod 1 gb01 SUMMER
HurricaneMkIIc air.HurricaneMkIIc 1 gb01 SUMMER
Díky, vyzkouším. |
|
|
|
1stCL_pbarry |
Přidané 19-01-2010 23:51
|
Uživatel
Příspěvek: 1688
Založený: 30.09.05
|
606_Tempik napsal:
No nevím kolik by měl lítat ten 18 lb spit V, ale 16 lb spit Vc měl maximálku 369MPH/594kmh a olegův má lehce pod 580. Takže si nejsem uplně tak jistej kterýho spita V máme vlsastně od olega, ale nic převratnýho to není.
olegovi spityVb a Vc nejsou 16lb, byt to ukazuje boost budik, ale litaj jako klasicky 9lb a za takovy je treba je brat.
Proto modari pridali 12lb,16lb. Ty uz litaj celkem rozumne 500/590km/h
Olegovi spity z roku 43 (LF.Vb CW) jsou pak ty modarsky 18ti liberni.
Upravil/a 1stCL_pbarry dne 19-01-2010 23:52
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
|
|
|
|
Tajpan |
Přidané 20-01-2010 03:12
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
Lavo napsal:
2.Je možné i upravovať Stock modely v IL2?
No ked sa pozries na Hs129 , tak mas odpoved jasnu,nie.....alebo sa pytas na FM a DM ???
FM a DM žiadnom prípanie nie.!!! Ved sám vidíš a pamatáš si aké tu boli hystérie ohladom niektorých Olegových patchov. Raz to bluácky, raz redácky atd. Zase to všetko odznovu čítať, stačilo už.
Mne by sa fakt páčilo, ak by DT konečne opravil k reálu niektoré stroje
i pre oficiálny IL2. Modistom to išlo velmi lahko.
Bf109F2/F4/G10 pridať aspon tú primitívnu podvesnú nádrž.
A Bf109F4 znížit počet nábojov pre 20mm kanon na 150ks. |
|
|
|
Tajpan |
Přidané 20-01-2010 03:33
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
mkubani napsal:
Len pre tvoju info, tak na Aviu a Letova sme vyzbierali okolo 700 Eur, ak sa dobre pamatam. Je to na L13 fore. Nemyslim, ze si sa zucastnil.
Co ja viem, tak pri vyvoji PF sa cena za kokpit pohybovala cca 1000 Eur, externy model myslim dalsich 1000 Eur. Aby si mal predstavu.
DT nie je zakazkova manufaktura na 3D modely do ILa, nehovoriac o tom, ze tvoja otazka bola s najvacsou pravdepodobnostou len hypoteticka bez konkretneho zameru.
Tajpan napsal:
Lavo napsal:
Každopádně, podle mě zatím nic moc extra...
Pridat nove lietadlo so skutocnym kokpitom je praca tak na 3 mesiace az pol roka ,
tento názor počúvam od ludí čo majú s DT niečo spoločné už dlhšiu dobu.
tak sa natíska otázka:
Bol by DT schopný po zadaní obchodnej ponuky vytvoriť nové lietadlo do IL2 za dohodnutú finančnú sumu do troch mesiacov a zapracovať ho i do IL2?
alebo tomu môže sa hovoriť sponzoring.
mýliť sa je ludské.
29.12.2005
Poslané na účet. Poz. Avia-TJ.
Sumu ber ako dlh za Letova.
Tajpan
Záujem o modely, jeden z nich:
Spitfire MkI, Hawker Typhoon MkIb, SpitfireMkXIVc.
len neviem, či máte o niektorom z nich, dost podkladov. Alebo či Oleg vôbec dovolí Spitfire MkI.
Upravil/a Tajpan dne 20-01-2010 03:34
|
|
|
|
mkubani |
Přidané 20-01-2010 10:44
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 301
Založený: 02.10.05
|
Tajpan napsal:
mýliť sa je ludské.
29.12.2005
Poslané na účet. Poz. Avia-TJ.
Sumu ber ako dlh za Letova.
Tajpan
Záujem o modely, jeden z nich:
Spitfire MkI, Hawker Typhoon MkIb, SpitfireMkXIVc.
len neviem, či máte o niektorom z nich, dost podkladov. Alebo či Oleg vôbec dovolí Spitfire MkI.
V tom pripade beriem spat. Ak si nedostal profil Avie, tak daj vediet cez PM, kde a ako by si si ho prevzal, ak mas zaujem.
Spit Mk.I nebude v DT patchoch ako ani mapa BoB. |
|
|
|
311_Tank |
Přidané 20-01-2010 10:59
|
Uživatel
Příspěvek: 1021
Založený: 01.04.08
|
1stCL_pbarry napsal:
311_Tank napsal:
Ale chapu ze nove subverze Gcek ktere letaji podstatne lepe nez jejich olegovi predchudci jsou vytanym prirustkem.
To nevim co myslis, muzes upresnit ?
Pokud si pamatuju dobre ty grafy z il2 Compare tak nove G6 krouti skoro stejne dobre jako G2. Nove G10 jsou na tom taky podstatne lip nez olegovi predchudci. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 20-01-2010 11:17
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10811
Založený: 26.01.13
|
Na aktualizovanej IL-2 Compare neber zase až takovej extra pohled. Je tam dost věcí, který absolutně nekorespondujou s ILem v UP2.0. Např výkony Fw 190 A-5
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
1stCL_pbarry |
Přidané 20-01-2010 11:21
|
Uživatel
Příspěvek: 1688
Založený: 30.09.05
|
311_Tank napsal:
Pokud si pamatuju dobre ty grafy z il2 Compare tak nove G6 krouti skoro stejne dobre jako G2. Nove G10 jsou na tom taky podstatne lip nez olegovi predchudci.
Nove G6 krouti jako stare G6. Nicmene neni moc duvodu proc by mela kroutit hur. Jediny rozdil je v te G10 Erla. Ta je na druhou stranu o neco pomalejsi a neco mene stoupavejsi nez klasicka G10. Nejsem si jistej co tim meli na mysli. Mam za to ze G10 od firmy Erla - casto oznacovana jako G10/AS byla relativne specificky typ s nekterymi upravami a predevsim s vynikajici kvalitou vyroby. Ale kdo vi
Upravil/a 1stCL_pbarry dne 20-01-2010 11:22
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 20-01-2010 11:32
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
G10/AS/Erla? Tím je myšlena stodevitka s jinou kapotáží motoru "typu 110?" Zřejmě přepracované kryty motoru a aerodynamicke přechody téhož do trupu tuto G10 zpomalují a zlepšují točivost.
Upravil/a WT_Horrido dne 20-01-2010 11:36
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
1stCL_pbarry |
Přidané 20-01-2010 11:55
|
Uživatel
Příspěvek: 1688
Založený: 30.09.05
|
WT_Horrido napsal:
G10/AS/Erla? Tím je myšlena stodevitka s jinou kapotáží motoru "typu 110?" Zřejmě přepracované kryty motoru a aerodynamicke přechody téhož do trupu tuto G10 zpomalují a zlepšují točivost.
Tahle kapotaz se pouzila uz od G6/AS. To samozrejme nemyslim.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
|
|
|
|
Tajpan |
Přidané 20-01-2010 12:01
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
mkubani napsal:
Tajpan napsal:
mýliť sa je ludské.
29.12.2005
Poslané na účet. Poz. Avia-TJ.
Sumu ber ako dlh za Letova.
Tajpan
Záujem o modely, jeden z nich:
Spitfire MkI, Hawker Typhoon MkIb, SpitfireMkXIVc.
len neviem, či máte o niektorom z nich, dost podkladov. Alebo či Oleg vôbec dovolí Spitfire MkI.
V tom pripade beriem spat. Ak si nedostal profil Avie, tak daj vediet cez PM, kde a ako by si si ho prevzal, ak mas zaujem.
Spit Mk.I nebude v DT patchoch ako ani mapa BoB.
np.
takže zostáva Typhoon a 14-tka.
Radšej uprednostil by som Typhoona, lietal dlhšie, a je to všestranné lietadlo.
Ale záleží na Vás, i podkladoch a dokumentoch, ktoré by ste mali.
A ked ani to nie , tak aspon dokončiť Letova. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 20-01-2010 12:26
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
1stCL_pbarry napsal:
WT_Horrido napsal:
G10/AS/Erla? Tím je myšlena stodevitka s jinou kapotáží motoru "typu 110?" Zřejmě přepracované kryty motoru a aerodynamicke přechody téhož do trupu tuto G10 zpomalují a zlepšují točivost.
Tahle kapotaz se pouzila uz od G6/AS. To samozrejme nemyslim.
A co to teda je? G-10/AS neexistuje. A kapotáž "typ 110" není kapotáž shodná s kapotáží G-6/AS.
G-10 "Erla" je G-10 s DB605D a kapotáží která se označuje jako typ 110.
Upravil/a WT_Horrido dne 20-01-2010 12:28
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 20-01-2010 13:07
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10811
Založený: 26.01.13
|
Asymetrickou kapotáž "vzor Erla" tenhle model v ILovi nemá. Nejmarkantnější změna (kterou jsem pozoroval) je možnost instalace motorkanonu MG 151/20 + s tím spojená o něco nižší hmotnost.
Proč to označují "Erla" je mi záhadou. Chvilku jsem se dokonce zamýšlel, jestli to nechtěli označit Bf 109 G-10 "early". Ale nevím.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 20-01-2010 13:09
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Není nad znalce a jejich realistické úpravy.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
1stCL_pbarry |
Přidané 20-01-2010 13:50
|
Uživatel
Příspěvek: 1688
Založený: 30.09.05
|
WT_Horrido napsal:
A co to teda je? G-10/AS neexistuje. A kapotáž "typ 110" není kapotáž shodná s kapotáží G-6/AS.
G-10 "Erla" je G-10 s DB605D a kapotáží která se označuje jako typ 110.
Jop s tou kapotáží máš pravdu, moje chyba.
Neřekl jsem že G-10/AS existuje, nicméně do několika (četl jsem 50) strojů byl montován motor DB605 ASM. A k označování G-10/AS patrně vede použití některých prvků u klasické G-10 s motorem DB605 D z letadel používající motor DB605 AS - vetší olejový chladič, širší listy vrtule..
Pocitam ze autori z neceho vychazejí a neco tak simulují. Vetsina pridanych letadel je podlozitelnych i s jejich vykony.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 20-01-2010 14:30
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
No je možné že v pár mašinách byl DB605D nouzově nahrazen DB605AS jenže z vnějšku je to naprosto nerozeznatelná záměna. Ta bájná G-10/AS vznikla omylem a záměnou právě díky kapotáži typ 110. Hlavně protože tahle kapota nemá boule na přídi kryjící kryty vačkových hřídelů a většina má taky měnší pneu a tedy jen malé boule na křídle. Jenže sériáky nafocených mašin patřili do sérií G-10, tak někdo vymyslel G-10/AS. On ani nebyl důvod stavět G-10/AS, byl by to letoun totožný s G-14/AS.
Pod typem 110 se ovšem stále skrývá G-10 s DB605D. Jediné jak by se měl tenhle letoun projevit ve Šturmu by byla asi o fous větší rychlost. Byla to taková vypiplaná G-10, zřejmě přidělovaná výběrově, protože je to např. poslední, fotograficky doložený, Hartmannův letoun.
Tady je recenze na modelářskou konverzi, je to tam pěkně popsáno i je krásně vidět ten tvar kapoty. http://acc.kitrev...ewbg_1.htm
Upravil/a WT_Horrido dne 20-01-2010 15:20
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
ringlett |
Přidané 20-01-2010 17:15
|
Diskutující
Příspěvek: 2089
Založený: 23.10.09
|
pokud jsem dobře pochopil co píše Anto u svých 109 tak jako Erla označují tu novější verzi kabiny bez svislých rámů. Myslím že u nás se označuje ''gallandova'' když s ním nemá nic společného |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 20-01-2010 17:39
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10811
Založený: 26.01.13
|
Vida, to mě nenapadlo Opravdu se tomu říkalo "Erla Haube" - takže nás spletlo jen to, že u G-10 onu "Erla Haube" považujeme za věc natolik samozřejmou, že pod označením "Erla" očekáváme stroje 110. Btw, Horrido, to 110 je vlastně co? Je to nějaká část Werk.Nr., nebo jen nějaký interní označení v Erla?
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
1stCL_pbarry |
Přidané 20-01-2010 18:48
|
Uživatel
Příspěvek: 1688
Založený: 30.09.05
|
1stCL_Fucida napsal:
Vida, to mě nenapadlo Opravdu se tomu říkalo "Erla Haube" - takže nás spletlo jen to, že u G-10 onu "Erla Haube" považujeme za věc natolik samozřejmou, že pod označením "Erla" očekáváme stroje 110. Btw, Horrido, to 110 je vlastně co? Je to nějaká část Werk.Nr., nebo jen nějaký interní označení v Erla?
Tak G10 ani s jinou kabinou nelitala, G14 jen velice vyjimecne. G-10 erla odpovida tomu co psal horrido vyse. Asi to bude kapotaz typ 110
http://hsfeatures...lafr_1.htm
Upravil/a 1stCL_pbarry dne 20-01-2010 18:51
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
|
|
|
|
ringlett |
Přidané 20-01-2010 19:02
|
Diskutující
Příspěvek: 2089
Založený: 23.10.09
|
nechci vnášet blafy ale tento typ krytu motoru mi přijde totožný s krytem u Bf 110, nemohlo by to být tohle? |
|
|