Noční nálet VVS - podzim 1941
|
Mungo |
Přidané 15-12-2005 11:30
|
Uživatel
Příspěvek: 718
Založený: 03.10.05
|
Jedna otazka ohladom pravidiel - co v pripade vypadku spojenia? V poslednom obdobi sa mi niekolkokrat stalo, ze sa aj mne z nicoho nic objavila obrazovka "Transfering mission ..." a mohol som akurat vyskocit z hry a znovu sa pripojit.
Je mozne v danej situacii to skusit este raz individualne, alebo holt ist lietat niekam inde? |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 15-12-2005 11:36
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Jamesi, to že zařvu, s tím už sem se tak nějak naučil žít. Ale že to bude hned po odhozu bomb (viz report z tréningové mise), to jsem fakt nečekal. |
|
|
|
AH_James_Gastowski |
Přidané 15-12-2005 11:37
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 386
Založený: 29.09.05
|
313_cibule napsal:
Jamesi, to že zařvu, s tím už sem se tak nějak naučil žít. Ale že to bude hned po odhozu bomb (viz report z tréningové mise), to jsem fakt nečekal.
:sm6:
holt velitel se musí pro svou jednotku obětovat |
|
|
|
AH_Enty |
Přidané 15-12-2005 11:45
|
Uživatel
Příspěvek: 508
Založený: 29.09.05
|
INFO:
stahování skinů bude na serveru vypnuto.
add vyhazování během mise: je možný se opět připojit a simulovat tak práci mechaniků posilněných vodkou Pak záleží na úsudku, jestli znovu narozený poletí plánovanou trasu, nebo to vezme přímo na otočný bod před cílem nebo přímo na cíl. Asi záleží kdy mu to klekne. Má to šanci se připojit a letět, pokud bude většina zhruba nejpozději na otočném bodě před cílem. Pak musí letět na plný kotel. Ale i později to může zkusit. Vlastně do té doby, než to Fučida vypne.
- není přísně : kikne, nemáš šanci na druhý pokus. |
|
|
|
AH_Enty |
Přidané 15-12-2005 12:03
|
Uživatel
Příspěvek: 508
Založený: 29.09.05
|
No tak nám vypadl Pospa. Tajná policie pracuje, mizí kvalitní piloti. :sm39: |
|
|
|
313_Paegas |
Přidané 15-12-2005 12:25
|
Uživatel
Příspěvek: 697
Založený: 30.09.05
|
AH_James_Gastowski napsal:
Já budu moct potrénovat až v pátek večer asi tak od 22.00, takže bysme trošku mohli něco vyzkoušet. Mungo, Paegasi, (Mrazíku?) máte čas? Nebo jsme takoví machři, že to zaletíme bez tréningu?
Mrazíku, nepochopil jsem to "4ku beru" jestli to znamená pozici 4, nebo že bereš vedení 4ky. Každopádně já to klidně povedu, bombardování zvládnu, horší bude navigace, ale to snad taky zvládnu :sm43:
No můžeme to zkusit (vždy když vidím tohle slovo musím si vzpomenout na profáky co říkali, že zkouška není od slova zkusit, bohu žel nebo spíš bohu dík se z 80% mílili:sm6: ) v každém případě budu potřebovat vysvětlit páru nepodstatných detajlů, jako třeba jak se bombarduje, naviguje. takže vlastně bych ten tréning uvítal, pokud nebudu pod vlivem:sm42::sm38: |
|
|
|
AH_Enty |
Přidané 15-12-2005 14:05
|
Uživatel
Příspěvek: 508
Založený: 29.09.05
|
Udělal jsem malou tabulku údajů pro zaměřovač.
rozmezí : výška 3800-4200 metrů, po 100 metrech
rychlost IAS 270-340 km/h, po 10 km/h
Kdo chce, stáhněte a vytiskněte a použijte.
http://www.aholub...erovac.zip
Upravil/a AH_Enty dne 15-12-2005 14:06
|
|
|
|
AH_James_Gastowski |
Přidané 15-12-2005 15:07
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 386
Založený: 29.09.05
|
A nebo použít prográmek od WT_Pedropana a WT_Pitra "Bombsight table" http://www.wtiger.../dwn_1.htm |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 15-12-2005 15:26
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
..., kterej je fakt super.
Tahle mise bude paráda. Už jsem si tu trasu prolétl třikrát a pokaždé mne něčím překvapí. Třeba, že je tam tma. Stejná, jako když jsem to letěl předtím. |
|
|
|
AH_Enty |
Přidané 15-12-2005 15:27
|
Uživatel
Příspěvek: 508
Založený: 29.09.05
|
......, jsem to právě z něho vyzobal, aby vám zbytečně nevadil na monitoru. |
|
|
|
AH_Enty |
Přidané 15-12-2005 15:29
|
Uživatel
Příspěvek: 508
Založený: 29.09.05
|
313_cibule napsal:
..., kterej je fakt super.
Tahle mise bude paráda. Už jsem si tu trasu prolétl třikrát a pokaždé mne něčím překvapí. Třeba, že je tam tma. Stejná, jako když jsem to letěl předtím.
a když se budeš moc vrtět, tak si podaj flaky:sm13: |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 15-12-2005 15:32
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Shift Pause/Break... a von se ti schová
Eště že má bettyna fakt dobrý pancéřování a samosvorný nádrže. Proš jí vlastně říkali Flying Lighter? |
|
|
|
Mungo |
Přidané 15-12-2005 15:36
|
Uživatel
Příspěvek: 718
Založený: 03.10.05
|
313_cibule napsal:
Shift Pause/Break... a von se ti schová
Eště že má bettyna fakt dobrý pancéřování a samosvorný nádrže. Proš jí vlastně říkali Flying Lighter?
Budem hadat: Nestaval ju Oleg :sm8: |
|
|
|
313_Paegas |
Přidané 16-12-2005 10:24
|
Uživatel
Příspěvek: 697
Založený: 30.09.05
|
Jamesi, bude dnes nějaký ten tréning?
|
|
|
|
AH_James_Gastowski |
Přidané 16-12-2005 12:15
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 386
Založený: 29.09.05
|
OK, navrhoval bych dneska v 22.00 na AH TS pro speciálky a akrobaťák. Tam bysme se domluvili, jestli nahodím u sebe tu mapu, která se poletí zítra večer, nebo se vrhnem na Akrobatický server, kde je denní mapa a tam budem trénovat. Každopádně buď budem na AH Akro serveru nebo na IP 147.32.125.142 a na výše zmíněném Teamspeaku. Čím víc nás bude, tím líp |
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 16-12-2005 12:26
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
Aj aj aj, venku vichrice, to zas rozhodi Ronju .... timto hlasim ze nevim zda budu mit po dnesnim vetrnem dnu na vikend NET pripojeni .... Drzte mi palce at se to v tom vetru pak vrati zpatky do puvodni polohy a muzu s vama o vikendu litat. Jestli se to hne, tak to budu moct sestelovat nejdriv ve stredu vecer |
|
|
|
Mungo |
Přidané 16-12-2005 12:44
|
Uživatel
Příspěvek: 718
Založený: 03.10.05
|
Mensi raport zo vcerajsieho offline treningu: Navigacia dobra, bombardovanie priserne - teda nebolo by to tak zle, ale ked som kukol do zameriavaca, zistil som, ze ciel je kus do strany. A ako som to zrovnaval, vypol sa mi zameriavac a kym sa zapol, bol som za cielom.
Takze otazka: Mate nejaku radu ako sucastne zvladnut pracu pre 3 ludi (pilot, navigator, bombometcik? Ako sucastne pracovat so zameriavacom, skorigovat kurz a pritom zabezpecit, aby lietadlo letelo rovno?
Jedna otazka do buducich specialok: Je mozne, aby v jednom lietadle jedna osoba pilotovala a druha sa venovala obsluhe zbrani a bombardovacieho zameriavaca? |
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 16-12-2005 13:00
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
Ad soucinnost vice lidi v jednom letadle:
V IL2 je to namodelovane myslim tak, ze bombardovaci zamerovac muze ovladat pouze pilot i kdyz v letadle je vice hracu (coop). Ostatni muzou sedet jen ve strelcich.
Mno a k tomu druhemu. Musis si udelat dopredu pripravu pred letem, udelat si tak 20-30km naletovou primou trasu az nad cil at mas cas to vsechno v klidu vystelovat a pripravit. Dale tyhle level bombery maji autopilota/stabilizator vysky a kurzu, ktery muzes zapnout a venovat se zamerovaci. Ridit smer pak muzes pres trimy smerovky.
Apropo, ted me napada, Betty nema stabilizator vysky nebo co? Uz jsem v ni par tydnu zase nesedel a ted nevim ... dam si dneska taky kondicni let.
|
|
|
|
AH_Enty |
Přidané 16-12-2005 13:26
|
Uživatel
Příspěvek: 508
Založený: 29.09.05
|
Bettina stabilizátor má.
Se zaměřením cíle bude mít asi potíž ten první. Ostatní se chytí podle flaků a případně světlometů.
Já osobně nastavím parametry zaměřovače na 2 otočném bodě a vykloním zaměřovač co nejvíce. Pokud to nevyjde na první pokus, udělám jeden obrat a zkusím druhý. Když to nechytnu ani podruhé, vemu kurz na náhradní cíl. |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 16-12-2005 13:36
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Doporučuju vytisknout si co největší mapu oblasti nad cílem. Myslím, že je to arch č. 7 a ještě jsem si z něj udělal velký výřez. Pokud se přímo nad tím výběžkem natočíte na kurs 201, nemůžete minout. Nicméně cíl (město) není dlouho vidět, a tak to chce podrobně porovnávat mapu s terénem pod sebou. Hlavně nepropadat panice, že už jsme to přeletěli, či tak. Kurs tam spolehlivě dovede.
Jinak doporučuju se před prvním otočným bodem (nad ostrovem v moři) zapnout stabilizátor, stočit se na kurs jen prostřednictví trimu na výškovce (je to asi jen dvacet stupňů). Nad výběžkem (třetí otočný bod) pak stabilizátor vypnout a přesnou stoprocentně plochou zatáčkou jít na 201.
Přípusť je dobré mít na 75 procent, což drží běttynu na těch 300 km/hod. Víc jí neukazuje rychloměr, takže se pak blbě nastavuje TAS v zaměřovači
Na Mungově cvičné mapě jsem takhle dostal dvakrát za sebou asi dvacet vozidel.
Je to skvělá mise, jen víc takových. |
|
|