November 24 2024 11:22:48
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 8

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
Noční nálet VVS - podzim 1941
Mungo
Jedna otazka ohladom pravidiel - co v pripade vypadku spojenia? V poslednom obdobi sa mi niekolkokrat stalo, ze sa aj mne z nicoho nic objavila obrazovka "Transfering mission ..." a mohol som akurat vyskocit z hry a znovu sa pripojit.
Je mozne v danej situacii to skusit este raz individualne, alebo holt ist lietat niekam inde?
 
310_cibule
Jamesi, to že zařvu, s tím už sem se tak nějak naučil žít. Ale že to bude hned po odhozu bomb (viz report z tréningové mise), to jsem fakt nečekal.
 
AH_James_Gastowski
313_cibule napsal:
Jamesi, to že zařvu, s tím už sem se tak nějak naučil žít. Ale že to bude hned po odhozu bomb (viz report z tréningové mise), to jsem fakt nečekal.


:sm6:

holt velitel se musí pro svou jednotku obětovat Šklebící se
 
AH_Enty
INFO:

stahování skinů bude na serveru vypnuto.

add vyhazování během mise: je možný se opět připojit a simulovat tak práci mechaniků posilněných vodkou Šklebící se Pak záleží na úsudku, jestli znovu narozený poletí plánovanou trasu, nebo to vezme přímo na otočný bod před cílem nebo přímo na cíl. Asi záleží kdy mu to klekne. Má to šanci se připojit a letět, pokud bude většina zhruba nejpozději na otočném bodě před cílem. Pak musí letět na plný kotel. Ale i později to může zkusit. Vlastně do té doby, než to Fučida vypne.
- není přísně : kikne, nemáš šanci na druhý pokus.
 
AH_Enty
No tak nám vypadl Pospa. Tajná policie pracuje, mizí kvalitní piloti. :sm39:
 
313_Paegas
AH_James_Gastowski napsal:
Já budu moct potrénovat až v pátek večer asi tak od 22.00, takže bysme trošku mohli něco vyzkoušet. Mungo, Paegasi, (Mrazíku?) máte čas? Nebo jsme takoví machři, že to zaletíme bez tréningu? Úsměv

Mrazíku, nepochopil jsem to "4ku beru" jestli to znamená pozici 4, nebo že bereš vedení 4ky. Každopádně já to klidně povedu, bombardování zvládnu, horší bude navigace, ale to snad taky zvládnu :sm43:


No můžeme to zkusit (vždy když vidím tohle slovo musím si vzpomenout na profáky co říkali, že zkouška není od slova zkusit, bohu žel nebo spíš bohu dík se z 80% mílili:sm6: ) v každém případě budu potřebovat vysvětlit páru nepodstatných detajlů, jako třeba jak se bombarduje, naviguje. takže vlastně bych ten tréning uvítal, pokud nebudu pod vlivem:sm42::sm38:
 
AH_Enty
Udělal jsem malou tabulku údajů pro zaměřovač.
rozmezí : výška 3800-4200 metrů, po 100 metrech
rychlost IAS 270-340 km/h, po 10 km/h

Kdo chce, stáhněte a vytiskněte a použijte.

http://www.aholub...erovac.zip
Upravil/a AH_Enty dne 15-12-2005 14:06
 
AH_James_Gastowski
A nebo použít prográmek od WT_Pedropana a WT_Pitra "Bombsight table" http://www.wtiger.../dwn_1.htm
 
310_cibule
..., kterej je fakt super.


Tahle mise bude paráda. Už jsem si tu trasu prolétl třikrát a pokaždé mne něčím překvapí. Třeba, že je tam tma. Stejná, jako když jsem to letěl předtím.
 
AH_Enty
......, jsem to právě z něho vyzobal, aby vám zbytečně nevadil na monitoru.
 
AH_Enty
313_cibule napsal:
..., kterej je fakt super.


Tahle mise bude paráda. Už jsem si tu trasu prolétl třikrát a pokaždé mne něčím překvapí. Třeba, že je tam tma. Stejná, jako když jsem to letěl předtím.


a když se budeš moc vrtět, tak si podaj flaky:sm13:
 
310_cibule
Shift Pause/Break... a von se ti schová Mrknutí

Eště že má bettyna fakt dobrý pancéřování a samosvorný nádrže. Proš jí vlastně říkali Flying Lighter?
 
Mungo
313_cibule napsal:
Shift Pause/Break... a von se ti schová Mrknutí

Eště že má bettyna fakt dobrý pancéřování a samosvorný nádrže. Proš jí vlastně říkali Flying Lighter?


Budem hadat: Nestaval ju Oleg :sm8:
 
313_Paegas
Jamesi, bude dnes nějaký ten tréning?
 
AH_James_Gastowski
OK, navrhoval bych dneska v 22.00 na AH TS pro speciálky a akrobaťák. Tam bysme se domluvili, jestli nahodím u sebe tu mapu, která se poletí zítra večer, nebo se vrhnem na Akrobatický server, kde je denní mapa a tam budem trénovat. Každopádně buď budem na AH Akro serveru nebo na IP 147.32.125.142 a na výše zmíněném Teamspeaku. Čím víc nás bude, tím líp Úsměv
 
AH_Cutora
Aj aj aj, venku vichrice, to zas rozhodi Ronju .... timto hlasim ze nevim zda budu mit po dnesnim vetrnem dnu na vikend NET pripojeni .... Drzte mi palce at se to v tom vetru pak vrati zpatky do puvodni polohy a muzu s vama o vikendu litat. Jestli se to hne, tak to budu moct sestelovat nejdriv ve stredu vecer Smutný
 
Mungo
Mensi raport zo vcerajsieho offline treningu: Navigacia dobra, bombardovanie priserne - teda nebolo by to tak zle, ale ked som kukol do zameriavaca, zistil som, ze ciel je kus do strany. A ako som to zrovnaval, vypol sa mi zameriavac a kym sa zapol, bol som za cielom.

Takze otazka: Mate nejaku radu ako sucastne zvladnut pracu pre 3 ludi (pilot, navigator, bombometcik? Ako sucastne pracovat so zameriavacom, skorigovat kurz a pritom zabezpecit, aby lietadlo letelo rovno?

Jedna otazka do buducich specialok: Je mozne, aby v jednom lietadle jedna osoba pilotovala a druha sa venovala obsluhe zbrani a bombardovacieho zameriavaca?
 
AH_Cutora
Ad soucinnost vice lidi v jednom letadle:
V IL2 je to namodelovane myslim tak, ze bombardovaci zamerovac muze ovladat pouze pilot i kdyz v letadle je vice hracu (coop). Ostatni muzou sedet jen ve strelcich.

Mno a k tomu druhemu. Musis si udelat dopredu pripravu pred letem, udelat si tak 20-30km naletovou primou trasu az nad cil at mas cas to vsechno v klidu vystelovat a pripravit. Dale tyhle level bombery maji autopilota/stabilizator vysky a kurzu, ktery muzes zapnout a venovat se zamerovaci. Ridit smer pak muzes pres trimy smerovky.

Apropo, ted me napada, Betty nema stabilizator vysky nebo co? Uz jsem v ni par tydnu zase nesedel a ted nevim ... dam si dneska taky kondicni let.
 
AH_Enty
Bettina stabilizátor má.
Se zaměřením cíle bude mít asi potíž ten první. Ostatní se chytí podle flaků a případně světlometů.

Já osobně nastavím parametry zaměřovače na 2 otočném bodě a vykloním zaměřovač co nejvíce. Pokud to nevyjde na první pokus, udělám jeden obrat a zkusím druhý. Když to nechytnu ani podruhé, vemu kurz na náhradní cíl.
 
310_cibule
Doporučuju vytisknout si co největší mapu oblasti nad cílem. Myslím, že je to arch č. 7 a ještě jsem si z něj udělal velký výřez. Pokud se přímo nad tím výběžkem natočíte na kurs 201, nemůžete minout. Nicméně cíl (město) není dlouho vidět, a tak to chce podrobně porovnávat mapu s terénem pod sebou. Hlavně nepropadat panice, že už jsme to přeletěli, či tak. Kurs tam spolehlivě dovede.

Jinak doporučuju se před prvním otočným bodem (nad ostrovem v moři) zapnout stabilizátor, stočit se na kurs jen prostřednictví trimu na výškovce (je to asi jen dvacet stupňů). Nad výběžkem (třetí otočný bod) pak stabilizátor vypnout a přesnou stoprocentně plochou zatáčkou jít na 201.

Přípusť je dobré mít na 75 procent, což drží běttynu na těch 300 km/hod. Víc jí neukazuje rychloměr, takže se pak blbě nastavuje TAS v zaměřovači

Na Mungově cvičné mapě jsem takhle dostal dvakrát za sebou asi dvacet vozidel.

Je to skvělá mise, jen víc takových.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,034,234 návštěv