Bf 109
|
Seva |
Přidané 08-05-2006 22:29
|
Nováček
Příspěvek: 71
Založený: 03.03.06
|
Píšu pomalu, to prdlajs bylo k Rudidlovu příspěvku:sm14: |
|
|
|
Liptow |
Přidané 08-05-2006 22:29
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 207
Založený: 02.10.05
|
rudidlo napsal:
Oleg tvrdí, že AI používá od verze 4.00 stejný letový model jako hráč.
Nezmysel ktory potvrdi kazdy, ktory videl ako dokaze rolovat napr. AI IL-2 pri 500kph :lol: |
|
|
|
Seva |
Přidané 08-05-2006 22:50
|
Nováček
Příspěvek: 71
Založený: 03.03.06
|
Od toho proklamovaného stejného letového modelu pro mě i AI pilota se snažím všechny manévry, co se mi u AIe nelíbí, svádět na svou neschopnost. Ale to rollování jak píše Liptow, vzbuzuje snad nej nedůvěru. Třeba podle Saburo Sakaie mělo být zero nad 500 prakticky nehybný podle podélné osy a Hellcat mu měl bez problémů uhnout, ale zkus to proti AI. |
|
|
|
rudidlo |
Přidané 08-05-2006 23:09
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
Oleg tvrdí, že AI "otáčí hlavu" stejně jako ji může otáčet i hráč. Netvrdím že to tak není, protože nemám důkaz. |
|
|
|
wolf00 |
Přidané 05-08-2006 13:52
|
Nováček
Příspěvek: 54
Založený: 08.07.06
|
konkretne to bylo bf109 f2/u1 mg17 nahrazeny skusebne mg131 a bf109 f6/u1 kanonky mg ff/m v kridlech ala emil ,,, zdroj monografie bf 109 2dil autor robert michulec .... |
|
|
|
Tajpan |
Přidané 05-08-2006 14:40
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
V jednom článku o modernizácii Bf109, respektívne o nástupcovi Bf109F, som si pozrel jednu z verzií možných nových verzií 109-tky.
Do trupu 109F4-tky,
1. bol vmontovaný motor z Ju88 aj s chladičom (velmi podobné Dore alebo česko-slovenskej Avii 199)
2. do Bf109 bol vmontovaný motor z Fokáča!!!
jednalo sa o rok 1941/42.
Máte niekto podrobnejšie informácie?
Alebo je to nejaká vojnová "kačica"?
Voped díky. |
|
|
|
313_Volume |
Přidané 05-08-2006 15:07
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 408
Založený: 02.11.05
|
[img]http://img143.imageshack.us/img143/6074/avbf10923py1.jpg[/img] is not a valid Image.
koukni sem
Upravil/a 313_Volume dne 05-08-2006 15:10
|
|
|
|
Tajpan |
Přidané 05-08-2006 15:44
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
THX. Viac podrobnejšie. |
|
|
|
CaK_Mira |
Přidané 08-12-2010 18:57
|
Nováček
Příspěvek: 23
Založený: 16.01.07
|
Mohu se zeptat?
který z Tebou uvedených typů považuješ Jamamoto za nej. v Ilu? |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 08-12-2010 21:02
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Jami sem chodí jednou za uherák, jestli tě zajímá jeho názor, zeptej se ho na mailu
ondrej_bilek@seznam.cz
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
CaK_Mira |
Přidané 09-12-2010 07:20
|
Nováček
Příspěvek: 23
Založený: 16.01.07
|
díky zeptám se ho.
a co Tvůj názor? |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 09-12-2010 09:46
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
No...asi Bf 109 G-14 Vzhledem k tomu, že je to letadlo z konce války, který ale bylo víceméně "jen" poslepovaný aby "tak nějak zůstalo bojeschopné", tak to má většinou grády Obvykle ale mají piloti nejraději něco z tria F-4, G-2 a G-10. Nicméně já jsem Focke-Wulfař.
PS: No a taky G-6 má v roce 1944 a 1945 koule Na tu ale občas už nemám koule já, s tím už lítaj jen Maséři jako pbarry a tak, já v tom období preferuju Fw 190 A-8
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 09-12-2010 09:49
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
CSL1_Talbot |
Přidané 09-12-2010 10:52
|
Uživatel
Příspěvek: 662
Založený: 19.10.08
|
U vela ludi je naj F4,G2 pomenej kvoli pancieru za hlavou. |
|
|
|
Joe Hallenbeck |
Přidané 19-10-2013 00:39
|
Uživatel
Příspěvek: 1781
Založený: 22.04.06
|
Mám dotaz na Bf 109. Kdysi jsem se dostal k několika hlášením spojeneckých pilotů z let 1940/41 a tam doslova hlásili, že se Bf 109 zbortily při prudkém manévru křídla. Také jsem četl že na tuto slabost "dolétal" Oblt. Gustav "Micky" Sprick, a nebo Haupt. Wilhelm Balthasar.
Jak to tedy bylo se strukturální pevností Emilů a Friedrichů?
Předpokládám, že u Gustavů a pozdějších již došlo k posílení konstrukce.
313_FlyBoy
RY-C
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 19-10-2013 09:10
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Stát se to samozřejmě mohlo. Ostatně i Spitfiry se občas ve vzduchu nalomily, nebo zcela zbortily. G-limity, které jsou vidět v IL-2 tam nejsou pro nic za nic
U Bf 109 F-2 došlo k zesílení zadní části trupu - u F-0 a F-1 v několika případech došlo k jejímu rozlomení. Od té doby se do dimenzování draku Bf 109 již nijak významněji nezasahovalo. Obecně vzato strukturální pevnost Bf 109 byla srovnatelná s ostatními celokovovými letouny. Ale pokud samozřejmě pilot vytrimoval jako těžké na ocas, rozhulákal letadlo nad 700 a pak za to zarval, tak křídlo pá pá. Nicméně tohle se piloti učí od elementárního výcviku, takže se to snaží raději nedělat - ničí to životní streaky .
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Joe Hallenbeck |
Přidané 19-10-2013 13:08
|
Uživatel
Příspěvek: 1781
Založený: 22.04.06
|
No já jsem právě dlouhou dobu žil v domnění, že 109 byla poměrně pevné éro. Proto mě to tehdy docela překvapilo.
Jo, našel jsem na virtualfigters fóru přímo thread k této problematice. No podle dokumentů E/F verze skutečně trpěly nižší pevností.
313_FlyBoy
RY-C
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 19-10-2013 14:44
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Problémem byly harmonické kmity, které, pokud pilot správně nereagoval, zapříčinily odpadnutí celé ocasní části letounu.
Co to znamená nižší pevnost? Nižší než co? Každé letadlo má nějaká provozní omezení...
Upravil/a WT_Horrido dne 19-10-2013 14:53
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Joe Hallenbeck |
Přidané 19-10-2013 19:56
|
Uživatel
Příspěvek: 1781
Založený: 22.04.06
|
Aha díky Horri.
No nižší, jak se to vezme. Co se týče Spitů, tak jsem se třeba nikdy moc nesetkal s tím, že by někdo tvrdil, nebo uváděl, že se Spit rozpadal v manévrech. U 109E/F jsem to četl.
Tím ale netvrdím, že byl Spit "pevnější", jen se na to ptám. Mimochodem, jestli máte nějaké bližší info o podobných problémech u Spitů, rád si počtu a doplním si trochu vědomosti.
313_FlyBoy
RY-C
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 19-10-2013 22:05
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Je to celkem bohatě popsané třeba v Quillově povídání o Spitfiru (šéfpilot Supermarinu v té době). V části s nedostatečnou stabilitou.
Nicméně rozervat se dalo každé letadlo...
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Joe Hallenbeck |
Přidané 19-10-2013 22:17
|
Uživatel
Příspěvek: 1781
Založený: 22.04.06
|
Jojo tu mám, ale to bylo kvůli špatnému vyvážení, jestli si dobře pamatuji.
313_FlyBoy
RY-C
|
|
|