Nastavení conf.ini aneb jak sobě rozvrtat IL-2
|
Alan Grey |
Přidané 28-12-2010 06:44
|
Uživatel
Příspěvek: 894
Založený: 30.09.05
|
Poradí někdo co s tímhle okrajem vody (čistý 4.10m)
[img]http://www.alan-grey-files.ic.cz/help/grab0002.jpg[/img] is not a valid Image.
Nastavení:
IL2 :
[img]http://www.alan-grey-files.ic.cz/help/grab0001.jpg[/img] is not a valid Image.
Gforce GTX 260 ovladače 260.99 nastavení podle :
http://vwings.net...ia-drivery
Conf:
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=3
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=0
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=0
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=1
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=0
TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1
HardwareShaders=1
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=3
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=3
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=17
Water=4
Effects=1
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
Mám vyzkoušet jiné dll knihovny ???? Díky za rady..
|
|
|
|
Paulus |
Přidané 28-12-2010 09:49
|
Diskutující
Příspěvek: 2291
Založený: 26.03.08
|
Mně to dělá tyto okraje:
[img]http://nahrejto.cz/files/52584295780630410409.jpg[/img] is not a valid Image.
Hejbou se, tak to bude asi něco jako příboj:
Video-nastavení/kvalita zobrazení terénu/maximální
[img]http://nahrejto.cz/files/32886357008717879418.jpg[/img] is not a valid Image.
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=3
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=0
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
HardwareShaders=1
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=17
Water=4
Effects=1
ForceShaders1x=0
Upravil/a Paulus dne 28-12-2010 09:57
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
|
|
|
|
313_Paegas |
Přidané 28-12-2010 10:45
|
Uživatel
Příspěvek: 697
Založený: 30.09.05
|
Alane a co ti tam vadí? |
|
|
|
Alan Grey |
Přidané 28-12-2010 19:45
|
Uživatel
Příspěvek: 894
Založený: 30.09.05
|
313_Paegas napsal:
Alane a co ti tam vadí?
Celkem dost mě tento vzhled štve. Když si to samé pustím v Ultra 2.01 tak je to uplně jiné...
UP:
[img]http://www.alan-grey-files.ic.cz/help/grab0003.jpg[/img] is not a valid Image.
Original 4.10
[img]http://www.alan-grey-files.ic.cz/help/grab0002.jpg[/img] is not a valid Image.
Na originálu mě to přijde netransparentní.. tak se ptám, kdo mi může poradit, kde je zakopaný pes.
|
|
|
|
313_Vity |
Přidané 28-12-2010 20:26
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 399
Založený: 12.08.07
|
Vypadá to jak ilegálně vypuštnej fekál, bomba na nejbližší vesnici by mohla stačit |
|
|
|
Alan Grey |
Přidané 28-12-2010 21:03
|
Uživatel
Příspěvek: 894
Založený: 30.09.05
|
313_Vity napsal:
Vypadá to jak ilegálně vypuštnej fekál, bomba na nejbližší vesnici by mohla stačit
Nepomohlo :-) :-D Ale zjistil jsem co to způsobuje...
VisibilityDistance=2. Jakmile přehodím na 3 okamžitě se to objeví..
|
|
|
|
Paulus |
Přidané 29-12-2010 14:02
|
Diskutující
Příspěvek: 2291
Založený: 26.03.08
|
Divný! VisibilityDistance=3 mám zapnutý, (viz výše) a nemám to tam.
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
|
|
|
|
Alan Grey |
Přidané 29-12-2010 15:03
|
Uživatel
Příspěvek: 894
Založený: 30.09.05
|
von Pavel napsal:
Divný! VisibilityDistance=3 mám zapnutý, (viz výše) a nemám to tam.
Ahoj
tak jsem na to nakonec přišel. Nevím proč, ale měl jsem neustále zapnutý les na 3. Při změně na 2 mohu mít VisibilityDistance=3 a vše je v pohodě... díky za pomoc
|
|
|
|
Garrett |
Přidané 25-08-2012 13:14
|
Nováček
Příspěvek: 89
Založený: 30.11.08
|
Zdravim ve spolek. Mám grafiku Radeon HD 6870 a mám menší problém s vyhlazováním hran. Když totiž přes CCC vynutím AA, tak mi to ve hře špatně zobrazuje vodu. Respektivě mi problikává veškerá vodní plocha. Chvíli je tam voda, chvíli je tam tráva. Působí to dosti rušivě. Bez AA je všechno v pořádku, ale kdo se má dívat na ty zuby...
Setkal se někdo s tímto problémem? Pokud ano, chtěl bych vas poprosit o radu. |
|
|
|
saldy |
Přidané 25-08-2012 13:24
|
Diskutující
Příspěvek: 3649
Založený: 29.01.09
|
Mám kartu HD 5850 a nezlobí to
zkus porovnat se mnou:
HardwareShaders=0
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=4
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=3
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1
HardwareShaders=1
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=3
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=3
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=17
Water=1
Effects=2
ForceShaders1x=0 |
|
|
|
Pajda |
Přidané 25-08-2012 13:42
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 378
Založený: 11.09.10
|
já bych to viděl na chybu ovladačů, zkusil bych jiné, třeba i starší |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 25-08-2012 15:35
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Nene, žádná chyba ovladačů. Klidně i nejnovější. Stačí jen do kořenového adresře ila rozbalit tento soubor http://dl.dropbox...1.4-v7.zip a všechno pofrčí a s 24xAA a bez artefaktů. Pro nové ATIny(respektive AMDiny) holt už není stařičký Il2 dělaný.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
magot |
Přidané 25-08-2012 16:07
|
Fusioner
Příspěvek: 17606
Založený: 19.06.08
|
to není v ovladačích ATI/AMD mě to nvidie dělá taky, řešení je v conf.ini
Upravil/a magot dne 25-08-2012 16:49
|
|
|
|
AH_Tibor |
Přidané 25-08-2012 20:31
|
Nováček
Příspěvek: 74
Založený: 10.05.06
|
Oki Magot tak mu to dopovedz a nenechaj ho viseť v polovičke riešenia |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 25-08-2012 21:17
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Hele já mám HD 6850, tedy skoro to samé s čím má problém Garrett a stačí nakopírovat ten soubor. je to nejlepší možné řešení a není potřeba se vrtat v conf.ini, ani v ovladačích.
Garrete, kdyžtak pak napiš jestli to pomohlo, ale já myslím, že pomůže.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
magot |
Přidané 25-08-2012 21:54
|
Fusioner
Příspěvek: 17606
Založený: 19.06.08
|
AH_Tibor napsal:
Oki Magot tak mu to dopovedz a nenechaj ho viseť v polovičke riešenia
čéče nevím ... páč jsem to netestoval ale mám zálohovaný dvě conf.ini zálohovaný a v jednom to dělá v druhým ne. Visibledistance to ale nedělá 100%. A verze ILa na to nemá vliv, zkoušel jsem to pod 4.11.1 a HSFX 6.012 případně pod 4.12 ale to se vás netýká ...
eventuelně sem můžu dát obě conf.ini k porovnání jestli se v tom chce někdo vrtat
Upravil/a magot dne 25-08-2012 21:59
|
|
|
|
repa |
Přidané 26-08-2012 17:06
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 323
Založený: 09.07.09
|
606_Tempik napsal:
Nene, žádná chyba ovladačů. Klidně i nejnovější. Stačí jen do kořenového adresře ila rozbalit tento soubor http://dl.dropbox...1.4-v7.zip a všechno pofrčí a s 24xAA a bez artefaktů. Pro nové ATIny(respektive AMDiny) holt už není stařičký Il2 dělaný. když tento soubor vložím do ila, tak ila už nespustím |
|
|
|
repa |
Přidané 26-08-2012 17:17
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 323
Založený: 09.07.09
|
takhle vypadá voda, když si nainstaluju nejnovější ovladače na ATI. na ovladačích 11.5 to nedělá, tam to spravili, ale v následujících zase udělali stejnou chybu a pořád to neopravili. mám HD5770
[img]http://img534.imageshack.us/img534/5048/sturmg.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 26-08-2012 18:27
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Jaké máš Windows? Na sedmičkách to jede. Je pravda, že tento soubor je pro sedmičky a pro XP je myslím nějaký jiný.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
repa |
Přidané 26-08-2012 19:43
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 323
Založený: 09.07.09
|
Mám XP |
|
|