November 22 2024 08:51:38
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 11

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
Bombardery, specialky a 30mm kanony
1stCL_Pagy
A proste zase tu resime neco uplne jinyhoŠklebící se proste malo hulime a je vyresinoŠklebící se rozstrilime se na kousky na virtualnim neby a bude nam hejŠklebící se
Upravil/a 1stCL_Pagy dne 17-08-2007 09:51
 
313_Gryzlov
pagy napsal:
Gryzlov uz jsi tohle zkousel udelat me osobne jse jeste nepovedlo ve fokaci sklesat 2 km vysky a behem par vterin je zase nastoupatŠklebící se to je hezka utopie a rad bych v tom letal,ale bohuzel to takhle nejdeŠklebící se a pri utoku nepadnu rovnou dva kilaky dolu jak meterou,ale tu vysku vytratim postupne,protoze ver nebo ne i ty zkurevny BnZ letadal docela tuhnou a neco trefit je pak docela problem.Tudiz ja utocim i kdyz mam prevahu 2Km tak max pri 600 vic ne a to zas neni tak strasna rychlost abych pri odpoutani nejakych 10 m/s se nefco pilotovi stalo a opakuji ja tohle nejsem schopne opakovat s takovou rychloxti z asebou jaky ty svy pictocit okruhyŠklebící se


Při rychlosti 600 km/h potřebuješ 12s na překonání, pod uhlem 45 stupňů to dává 17s. Myslíš, že to sneseš x krát za sebou?

Nemusíš mi psát něco o utopii. Vím jak to vypadá z pohledu pilota Fw190 při útoku z převýšení 5 - 6 km na B-25 letící ve výšce 4km. A žádné AI, ale piloti byli lidé.
 
WT_Schmouddle
Pagy nemusíš se bránit to není o tom co děláš na AFW nebo ne ale o validitě argumentu "Já mám na AFW streak XX, já mám pravdu".

Schopnost kroucení klacíkem a literatura v knihovně nemaji zásadní vliv na to, jestli nějaká speciální mise bude zábavná nebo ne. To jsem se Ti snažil sdělit.Mrknutí
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
1stCL_Pagy
Asi se zase nechapem gryzlov moje vysledna rychlost pri utoku se pohybuje okolo 600 pak je fokac da se rict skoro nejstabilnejsi na utok na neco relativne velkyho jako je B 25,ale rychlost jako ty dva kilaky sklesam neni rozhodne 600 za hodinu,chvili padam treba 650,ale pak letim treba min rovne nez zase spadnu dolu
 
Rufu
Cassie přetáhněte Pagyho k sobě byl by to dobrej politruk.
 
3BAP_Cassius Chaerea
pagy napsal:
Jinak mym ukolem neni napadat pozemni cile ale prevazne je v roce 44,45 chranit a ono neni v tech letech moc jednoduche chranit neco na zemi dkyz jsou tam dole moje stroje ve valne vetsine deklasovany stroji soupere ve vsech letovych charakteristikach
Minimálně stroje USA , jsou ve šturmovikovi velmi na prd. Když postrádají svojí hlavní úlohu výškového coveru bombrů. Ono na AFW se honit v kilometru s mustangem není moc dobrá výhoda, tam vede jen spitfoun, se svým kroucením. Takže moc deklasovaný nejste, zvláště když jste většinou rychlejší než spojenecká letadla.
 
Panek
Takže tohle je důkaz, že RED jsou LAMY Úsměv
http://war.by-air...ilots.html
 
GC3_Kane
313_Gryzlov napsal:
pagy napsal:
Omlouvam se ale me to proste neda.Me vadi ze si red bombri stezujou ze je srazej tricitky na puk kilaku,ale to neni chyba ila,ale vasich neschopnejch stihacu,spojenci meli priblizne od brezna relativne male straty jen diky tomu ze je mustangy potazmo thudnery nepustily vice jak k jednomu utoku a pak je hnali kam az mohli.Bohuzel vasi red stihaci maj tak rudi oci kdyz pred sebou vidi nekoho z lionu ze zapomenou na svoji prioritni uloho jez byla odehnat stihace lw od bombruŠklebící se.Az budou red tsihaci plnit do puntiku svoje ukoli nestanese ze by blue mohli nerusene masakrovat bombry treba 5 i vice minutŠklebící se chyba proste neni v laufek,ale v neschopnosti chranit si svoje bombry.Sry red,ale ja jsem ochoten za svuj ukol polozit zivot vetsina z vas ne


Pagy, a Ty jsi už osobně zkusil bránit bombardéry, že si můžeš dovolit napsat tohle?


mno jeden čas jsem jsem v Iap nedělal nic jiného než chránil bombry, a zkušenost taková, že i přez dvojí vrchní krytí prvnímu útoku prostě nezabráníš Mrknutí
 
http://3iap.org/forum/news.php
313_Gryzlov
WT_Schmouddle to na předchozí stránce popsal tak, jak to bylo a jak to je. Velmi Ti děkuji za Tvůj příspěvek.

Je to tak, že jsme trénovali s WT před Kurlandem. Mé zkušenosti, a tedy i návrhy, právě plynou z tohoto nácviku s WT a pak i z celkového průběhu akcí na Kurlandu.
 
313_Gryzlov
GC3_Kane napsal:
mno jeden čas jsem jsem v Iap nedělal nic jiného než chránil bombry, a zkušenost taková, že i přez dvojí vrchní krytí prvnímu útoku prostě nezabráníš Mrknutí


Ano je to tak a proto se doprovod bombardérů a bitevníků rozšířil o tzv. předstíhací krytí, kdy se do prostoru útoku soustředilo maximální množství stíhaček, které vyčistily vzdušný prostor, případně navázaly na sebe stíhačky nepřítele a teprve pak tam přilétly bombardéry s vlastním doprovodem.

Přesně tak jsme to udělali na Kurlandu při náletu s B-25. Jenže pro nedostatek volných letadel jsme mohli provést pouze předstíhací krytí.

A aby mohlo předstíhací krytí dobře fungovat, pak musí být splněno několik podmínek:
1. Mít dostatek stíhačů
2. Cíle musí být zvoleny tak, aby předstíhací krytí bylo schopno vydržet nad cílem do doby příletu svazu bombardérů s vlastním doprovodem.
Upravil/a 313_Gryzlov dne 17-08-2007 10:19
 
1stCL_Wedge
3BAP_Panek napsal:
Takže tohle je důkaz, že RED jsou LAMY Úsměv
http://war.by-air...ilots.html


Nojoo, fakt že sou. A já myslel, že sou to jen pomluvy.Šklebící se

Hele problem bombrů v tomhle simu na speckách je ten, že ty specky sou na to moc krátké (časově) a mapy pověčinou malé-střední! Z mého pohledu by piloti bombrů potřebovali daleko víc času na provedení úkolu a daleko větší prostor na to, aby mohli zvolit vhodnou okliku, atd,atd. Ten cover si myslim že je spíš vo štěstí a kvalitě slétanosti útočících a bránících pilotů. Nicméně prvnímu náletu útočníků na svaz bombrů se v 90% nedá zabránit a pravda je, že 30cky tomu pomůžou víc než 20cky. Nadruhou stranu si pamatuju, že to šlo stejně za red jako za blue. Mrknutí
 
3BAP_Cassius Chaerea
GC3_Kane napsal:
mno jeden čas jsem jsem v Iap nedělal nic jiného než chránil bombry, a zkušenost taková, že i přez dvojí vrchní krytí prvnímu útoku prostě nezabráníš Mrknutí
Ale to nám nebránilo aby sme řikali že máme krytí na ho*no a že je to Vaše vinaÚsměv.
 
Noram
313_Gryzlov napsal:
Je to tak, že jsme trénovali s WT před Kurlandem. Mé zkušenosti, a tedy i návrhy, právě plynou z tohoto nácviku s WT a pak i z celkového průběhu akcí na Kurlandu.


a trénink byl masakr,z 8 B25 nezbylo po prvním útoku tuším 6 FW190 s 30tkama lautr nic,naštěstí na Kurlandu už to tak nedopadlo

a Pagy někdy si zaleť AFW i za rudé abys zjistil jak je to easy ,když každou misi letíš v jiném krámu.

P.S: Myslím,že kdyby jsme měli flyable B17/B24 tak tady necekne proti 30tkám nikdo ,protože by ty bombry letěli ve svých 7-8km a nad nima cover a nemci by pak opravdu museli útočit z přenížení Šklebící se
Upravil/a Noram dne 17-08-2007 10:29
 
http://noram.youaremighty.com/
Panek
Jo jenže na několikrát zmiňovaném AFW jsme na krytí Pe-2 dostali Yak9T.
Předstíhací krytí pak vypadlo tak, že jsme doletěli nad cíl a Bf nepřijali boj, vodletěli do cca 7500, kde kroužili kolem cíle a čekali na naše pešky - dočkali se. Dali si pešky a pak ještě polovinu těch jaků.

Jiná mise jiná doba. Útok na kemp LW: Bf-G2 VVS: Mig3U. Souboj 0-1000 m nad kempem. Ty woe já se vrátil Cool - síla.

Jiná mise jiná doba. Nálet VVS: A20C a Lagg3 29.s LW: G6late. Celkem voničem soudruhu - ty A20 nám ulítly. Šklebící se
 
Noram
Mig3U je über stroj kam se na něj hrabe G2ka a to myslím vážně ,pokud ještě lítá ikar tak to potvrdí,pokud už se nevěnuje jen bukviCZE v RO
Upravil/a Noram dne 17-08-2007 10:32
 
http://noram.youaremighty.com/
3BAP_Cassius Chaerea
Ohledně například krytí na AFW, pokud sem měl lidi, volil sem taktiku ochrany průzkumného nebo bombardovacích strojů takovouhle:
1-2 stroje příme krytí, prostě letěli za prdelí průzkumáku či bombrů (bombrů muselo být maximálně dva).
A minimálně 4 stroje na vyčištění prostoru, před náletem či průzkumem.
Jakmile předvoj dosáhl cíle a vyčistil oblast, nahlásil to průzkumu či bombrům, kteří zatím někde číhali či to oblétávali. Ti následně se svým přímím coverem přilétli nad cíl a splnili úkol.
Jenže nevýhoda tohodle bylo že na ochranu jednoho bombrů či průzkumáku sme potřebovali 4-6 stíhačů. Což výrazně znemožňovalo ochranu druhého cíle.
 
AMP
pagy napsal:
Omlouvam se ale me to proste neda.Me vadi ze si red bombri stezujou ze je srazej tricitky na puk kilaku,ale to neni chyba ila,ale vasich neschopnejch stihacu,spojenci meli priblizne od brezna relativne male straty jen diky tomu ze je mustangy potazmo thudnery nepustily vice jak k jednomu utoku a pak je hnali kam az mohli.Bohuzel vasi red stihaci maj tak rudi oci kdyz pred sebou vidi nekoho z lionu ze zapomenou na svoji prioritni uloho jez byla odehnat stihace lw od bombruŠklebící se.Az budou red tsihaci plnit do puntiku svoje ukoli nestanese ze by blue mohli nerusene masakrovat bombry treba 5 i vice minutŠklebící se chyba proste neni v laufek,ale v neschopnosti chranit si svoje bombry.Sry red,ale ja jsem ochoten za svuj ukol polozit zivot vetsina z vas ne


matláš hru a realitu dohromady. Šklebící se
 
http://311raf.com/cs_wing_hangar.php
1stCL_pbarry
Uz to tu padlo, pro uplnou ochranu bombarderu je potreba vetsi pocet letounu nez ma nepritel.
Vyrovnane situace 4 x 4 + bombry zname dobre z virualnich front. Prvnimu utoku jde obvykle zabranit jen tezko. Druhy utok je uz ale diskutabilni - tam se projevi prave sila a i sletanost (rozdeleni cilu, rychla reakce...) coveru.

Ja tvrdim, ze skupina standartnich FW190 (4x20) a 109G(1x30) Nedokaze rozprasit formaci B25 v jednom utoku...

Tricitkova FW ktera je tu neustale zminovana je urcite znicujicic pro bombry, da se ale omezit prostym zakazem podvesene vyzbroje v podobe 30mm.
Upravil/a 1stCL_pbarry dne 17-08-2007 10:46
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
3BAP_Cassius Chaerea
1stCL_pbarry napsal:
Ja tvrdim, ze skupina standartnich FW190 (4x20) a 109G(1x30) Nedokaze rozprasit formaci B25 v jednom utoku...
Já tvrdím že jeden takovýhle letoun dokáže zničit jedním útokem jednu b-25, nemusí ale dokáže to. Co si budem povídat středně či více zkušenej "šturmovikář", si bude nadávat když v prvním útoku s touto výzbrojí chybí a bombr nesestřelí.Úsměv
 
AMP
313_Gryzlov napsal:
pagy napsal:
Ale TAjpan ja nerikam ze je tohle vse fer,ale opakuji uz asi po padesaty,to co nam vyvadeji rudi pred zamerovaci by dokazal frontovy pilot max dvakrat za sebou a pak by usnul a uz by se neprobudil,za to rudi to dalaji vesele porad dokolecka.Takze mi nerikej pomer stihacek ku bombrum.Je to kravina pokud bodou spity a lavocky tocit tak jak toci.To je jeste vetsi kravina nez prevaha nekdy neprevaha spojeneckych pilotu


Zameť si nejdříve před vlastním prahem. Kolikrát myslíš, že hodíš letoun do střemhlavu, uděláš propad o 2000m během několika sekund a opět nastoupáš? myslíš, že budeš také zcela v pohodě?

Celkem debata o ničem.

MrknutíMrknutí
 
http://311raf.com/cs_wing_hangar.php
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,014,298 návštěv