Tajpan napsal:
Jirko , nemáš pravdu.
Slová "načítovaný, lepší plecka" omnoho lepšie padnú na dušu pilota , ako keby si priznal , že to "skazil sám". ...
Já nikdy nenadávám na letadlo. Já vždycky nadávám Jimikovi, že mě toho šmejda neodstřelil od zadku dřív, než on stačil odstřelit mě. A Jimik nadává mě, protože jsem ortodoxní kroutič a kroutím i tam, kde je to proti zdravému rozumu.
bigjirka napsal: Ať se na mě nikdo nezlobí, ale když sedím v G-6, potkám FN za vyrovnaných podmínek a tato mě sundá, neřeknu si, že jsem neschopný. Protože třeba jsem stejně schopný jako protivník. Ale on má o řád lepší letadlo.
Jeden chytrý člověk pravil:
"Pokud vstoupíš do souboje za vyrovnaných podmínek, někde jsi prostě musel udělat chybu.."
bigjirka napsal: Ať se na mě nikdo nezlobí, ale když sedím v G-6, potkám FN za vyrovnaných podmínek a tato mě sundá, neřeknu si, že jsem neschopný. Protože třeba jsem stejně schopný jako protivník. Ale on má o řád lepší letadlo.
Jenže v leteckém boji nejsou vyrovnané podmínky. G6 vs. FN stejná výška a rychlost. Už vstupuje do souboje FN s minimální výhodou.
3BAP_Cassius Chaerea napsal:
No pokud budeš jouda a počkáš na ni.
Ne**r Casi. Asi vím, jak to dělám proti Jakům, ne?
Bavíme se o DFS, kde po tobě 2/3 pilotů půjdou, dokud se neroztříštíš o zem. Nikoliv o speciálce, kde si každej rozmyslí, potulovat se za frontou nízko u země
No mě jednou befko na Norsku sledovalo ze 6km do nulové vejšky a do vzdálenosti cca 120km a mého thundera k mému překvapení dohnalo, načež sem se skryl do mraku a befko následně rozstřílel. Ještě větší překvapení mě čekalo když sem zjistil že pilotem není nikdo jiný než slavné AI. Neuvěřitelnou souhrou mě přestalo po tak dlouhé době sledovat, zrovna když mě dohnalo a já se běžel v domění že je to pilotovaný stroj schovat do mraku.
313_OTU_oblak napsal:
btw. zažil jsem dost soubojů na to abych věděl co si skálopevní, dobře vycvičení "axis" piloti mohou ve svých letadlech dovolit a taky to že radši uletí, sklopí čumák k zemi a ujedou než aby se nechali zatáhnout do souboje, nedejbože u země...nedávno se o jednom skalním "axis" pilotovi tradoval velmi vystihující a povedený vtip o tom že dostal rozkazem chránit letouny u země. A jak to udělal???sestoupil z 9km do sedmi. Myslím že to vypovídá dost.
Pokud jsi zažil tolik soubojů, tak jistě víš, že ne všechno je úplně černobílé a že i boj v axis letadlech vyžaduje trochu umu (tedy pokud jsi s nimi zkusil trochu létat). Jistě si uvědomuješ, že nelze tak docela říci, že jedna letadla jsou jednoduchá a druhá složitá. Axis je obrovské spektrum letadel - stejně obnáší CR.42, A6M, nebo Bf 109 a He 111. A se všemi stroji se samozřejmě létá úplně jinak. Když už chceš něco bagatelizovat (což nemám rád), pak si vyber raději menší balík strojů. Třeba jen Luftwaffe, lépe pak Jagdwaffe (stíhače). To už se trochu zaškatulkovat dá. Oba letouny lze použít velmi podobným způsobem, byť nabízejí trochu rozdílnou obálku manévrů. To je taky největší výhoda LW pilotů - mají dva typy, mezi nimiž lze relativně snadno přecházet.
K tomu pěknému vtipu o Cloňákovi: je pravda, že on létá opravdu hodně vysoko. obvykle dělá vrchní zajištění pod ním letících stíhačů a dělá to dobře a až na výjimky zcela spolehlivě. Včera jeden tvůj kolega od 313 označil Clona v chatu za něco velmi nepěkného jen proto, že nechtěl se svou G-10 sklesnout a začít točit s pěti La-5FN/7 a Jak-3/9U. Myslíš, že by tím ukázal odvahu, kdyby se mezi nimi začal mrcasit? Ne, jen vlastní pitomost. Takhle udržel všech vašich 5 strojů mimo naše letiště a my ostatní mohli v klidu přezbrojit.
Zapoměl jsi však napsat, že na většině map, kde máš "vynikající" G-6 máš taky jiné alternativy, buďto G-2 (kterou máš stejně radši jako G-6) nebo G-6 AS nebo G-10, které taky stojí za prd, že jo? A taliáni???ona ta machi 205 má i kanonovou verzi. A že nemáš rád kulomety?Víš kolik Bf109E-4 mi uniklo když jsem s nimi bojoval na mapách ze začátku války v Hurrim z roku 38???je to bájo valit kulometama do pancéřované 109E-4 když ve francii létaly E-1 a E-3 (většinou bez pancíře), zvláště když mají iniciativu na své straně(jsou prostě výkonnější)
Ne na všech mapách s G-6 jsou i jiné alternativy. Bf 109 G-6 má podobnou bojovou hodnotu jako G-2, je sice krapet těžší a pomalejší, ale rozdíl není až tak drastický. Možná bude spíš o chlup vyšší díky možnostem Mk.108 a podstatně lepšímu výhledu vzad u pozdější verze. G-6 je nosným typem od poloviny roku 1943 až do poloviny 1944. Zezačátku ji lze doplnit verzí G-2, později je to ale osamělé Befko - a rok není zase až tak krátké doba, především pokud je ten rok u tvůrců map dosti oblíbený. Nejsem zrovna typický Befkař, ale určitě je to z pohledu Befkaře nejnáročnější období..proti špičkovým typům nepřítele nemá v podstatě nic kromě Mk.108. Bf 109 G-6/AS (alias G-14/AS) a G-10 je úplně jiná písnička. Ale je to také song z pozdějšího období. Realita je jinde, než píšeš - jen na zanedbatelném počtu map máš k dispozici G-6 i G-10. Abych Ti to dokázal, tak jsem si dal práci a díval jsem se v planesetu AH. Na dvou mapách jsou k dispozici najednou G-2 a G-6 early. Pouze na jediné mapě máš najednou G-6 late a G-6/AS. G-6 a G-10 nikde.
A možná se budeš divit, G-6, nebo G-6 late se objevuje na 8mi různých mapách na AH. Na třech z nich ve výše uvedené kombinaci. Na pěti je sólo. Červenými všeobecně nenáviděná 109 G-2 je na 9ti mapách, stejně jako 109 F-4.
Máš pravdu v tom, že létat s hurricany proti Bf 109 E není zrovna med. Dá se to, ale snadné to rozhodně není.
A afrika???tu jsem kdysi letěl na HP serveru tuším....jedna byla P-40E, hurri IIC a IIb, žádný tomahawk vs G-2, F-4. Prostě bajo. Zajímavé bylo že když tam naběhla pozdější afrika, byly to spity V a VIII vs G-6 a najednou jsme byli ne dva, ale 4 červení a z 10 modrých zůstali dva. Že by německým letcům nevonělo bojovat proti lepším letadlům???
Ano..a proto červení piloti jsou jistě charakternější, než ti modří.
Stejně si myslím že to je jak když hrách na stěnu háže...
heh flame blue vs. red kolikrát to tu bylo. Prostě se musíte smířit s tim jak je to v ilu udělaný a že v některejch letadlech budete chcípat častějc než v jinejch a to bylo i v reálu, išak proti F-4ce taky vezmu rači f-4ku. SpitV fs foky beru fokyho. Spit 9ka vs g-6ka beru spita.
V rudejch letadlech(většinou ruskejch) se většinou chcípe víc, neb nemaj dobrej únikovej mechanismus, rychlost to je pravda a o to se víc angažujou v různejch kroutících show, kde maj navrch a sere je, že modrý nechtěj chcípat, no já se jim nedivim, ale vim svoje.
Já už sem se naučil po x letech u ila tyhle věci brát s nadhledem, no tak s tebou 5 modrejch nebude bojovat v zatáčkách, 6tej bude a ten bude tvůj, nebo to má v paži a vymlaskne tě jak malýho kluka, taky sem zažil udělal mockrát.
Když se lítá rozumě tak se s většinou letadel dá udělat ňákej přijatelnej výsledek i třeba ve vraku jako sou jaky, jo nebude to jak ve fokym s 4ma nadupanejma kanonama, ale da se aspoň něco, je janý, že když se na tebe sesype 6 befek tak s tim většinou neuděláš nic a sou dvě varianty
A ) neměl si tam vůbec bejt
B ) - všecko bylo dobře, ale stalo se to stejně no tak smolík a zkusíme to příště, naštěstí tuhle možnost refly máme no ni.
Takže to moc neřešte prostě je to Il se svejma chybama (sem tam supr masařka k nasratí vo to nic) + chyba bejvá v z 90% mezi židlí a klávesnicí
edit: kua lidovej filozof da best
Upravil/a Jp- dne 12-07-2007 16:45
Další zcela nezpochybnitelná věc je, že Luftwaffe má jednoznačně hezčí éra než všichni ostatní. Přičemž nejošklivější jsou ty anglický. To je fakt. S tím už jsem se také smířil
bigjirka napsal:
Další zcela nezpochybnitelná věc je, že Luftwaffe má jednoznačně hezčí éra než všichni ostatní. Přičemž nejošklivější jsou ty anglický. To je fakt. S tím už jsem se také smířil
1) ano, měl jsem na mysli LW. Bo se létá hlavně evropa. Pacifik je jiné kafe. MNo....osobně když potkám taliánské éro na mapě, tak je to víceméně neobvyklé.
2) neřekl jsem že je to Cloňák......to tvrdíš ty. Ad souboj s naším squadem - to je typický příklad boje na východní frontě. U země šturmy drtí wermacht a SS, nad nimi přímý doprovod jaků, poblíž lavočky a někde nad nimi befka co se na to koukají. Ale Fuči, to co píšeš neposoudím, nebyl jsem tam, nemám track, takže tohle si vyřiď ty nebo clone na našem fóru.
3)nechtěl jsem tím někoho házet do jednoho pytle. Chci jen poukázat na fakt, co se stalo. (afrika)
4) ano, nikdy to nikam nevede. Reálu se nepřiblížíš....dobře, výkony letadel jsou na vysoké úrovni ve šturmu. ale nasimulovat bojovou situaci, počet strojů atp. na DS prostě nejde
Upravil/a 313_OTU_oblak dne 13-07-2007 07:30
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.