October 22 2025 13:58:58
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 23

· Piloti on-line: 1
Zifi

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Poznej ptaka
1stCL_Jamamoto
Tak jsem si vzal k ruce moudrou knihu a zjistil, že ta vrtulka ve skutečnosti poháněla generátor.
 
Arnold Eso Rimmer
príma, tak přesně to jsem si myslel. Právě jsem si říkal jak asi taková "vyrovnávací vrtulka" může u stroje s raketovým pohonem fungovat a proč tedy chybí u stejného japonce. Tzn japončíci jeli na baterky, nebo měli jen čistě tlakové (výška) mechanické (ukazatel paliva a střeliva)a náporové(rychlost) přístroje?
 
1stCL_Jamamoto
Člověče, tak to už nevím...přiznám se, že ten japonský klon jsem na těch tvých fotkách viděl poprvé.
 
Arnold Eso Rimmer
no já právě žil v přesvědčení, že se jedná o Me-163 a pak jsem si všiml že si to japanýs označili sami. No holt budeme muset vysosat info aby jsme byli chytřejší.
 
GC3_Messik
No chybí , Japonci si ho postavili samy jen dle návodu na sestavení. Přišel jim totiž jen náklad motorů a ostatní díly skončily někde v moři. A tak podle manuálu postavili éro podobné Me 163.
Išak je ten nejlepší! pozn. v roce 33 Mrknutí
 
gc3normandie.over.cz
Arnold Eso Rimmer
A když už tak v kuse vyzvídám měli něco takového i spojenci? Asi to nepotřebovali že.
 
GC3_Messik
Japonci pozorně sledovali vývoj nových druhů zbraní v Německu a předpokládané výkony raketových strojů je nadchly. Zakoupili proto vše potřebné pro licenční výrobu typu Messerschmitt Me 163 B a zaslali námořní cestou do Japonska. Spojenci však v té době už úspěšně blokovali námořní trasy a zásilka byla ztracena. Zůstalo jen několik kusů raketových motorů a příručka k obsluze letadla. I s takovými podklady japonští konstruktéři dokázali postavit prototyp J8M1 Šúsui - ostrý meč během jednoho roku a připravit jej ke zkouškám v červenci 1945. Zkoušky však neprobíhaly dobře a chvatně se pracovalo na dalších prototypech. Již první protyp byl zničen a pilot zahynul.
Postaveno bylo jen 7 kusů.

Výňatek z Stíhací letadla 1939-1945 USA-Japonsko str.44
Upravil/a GC3_Messik dne 15-12-2005 13:03
Išak je ten nejlepší! pozn. v roce 33 Mrknutí
 
gc3normandie.over.cz
Arnold Eso Rimmer
Aha tak proto je o tom tak málo info. No ony, co jsem četl, ty německý strojovny taky nebyly moc bezpečný. Nezřídka to vybuchlo při přistání, kdy se vznítilo nespotřebované palivo (respektive jeho zbytky)
 
GC3_Messik
třeba Gloster Meteor MK III
Išak je ten nejlepší! pozn. v roce 33 Mrknutí
 
gc3normandie.over.cz
GC3_Messik
ale to je konkurent ME 262 ne Cometu. To byla střelaÚsměv
Išak je ten nejlepší! pozn. v roce 33 Mrknutí
 
gc3normandie.over.cz
Hoper
Messik napsal:
Japonci pozorně sledovali vývoj nových druhů zbraní v Německu a předpokládané výkony raketových strojů je nadchly. Zakoupili proto vše potřebné pro licenční výrobu typu Messerschmitt Me 163 B ...

tohle se ale týkalo nejen Me163
viz třebas Zamexův web a Kikka Úsměv
 
GC3_Messik
Hoper napsal:
Messik napsal:
Japonci pozorně sledovali vývoj nových druhů zbraní v Německu a předpokládané výkony raketových strojů je nadchly. Zakoupili proto vše potřebné pro licenční výrobu typu Messerschmitt Me 163 B ...

tohle se ale týkalo nejen Me163
viz třebas Zamexův web a Kikka Úsměv


Zajímavý článek.
Išak je ten nejlepší! pozn. v roce 33 Mrknutí
 
gc3normandie.over.cz
1stCL_Jamamoto
No Me 163 bylo spíš něco mezi raketou a kluzákem. Pilot nastoupal do výšky, tam vypnul motor a střemhlav měl v rychlosti zaútočit. Po dvou minutách mohl motor případně znovu nahodit a nastoupat.Přistával pak jako kluzák. Operační dolet byl poměrně malý. To palivo bylo pěkné svinstvo, skládalo se ze dvou látek, které spolu působily velmi explozivně. navíc to byla i hodně silná žíravina, pokud se dostala do cocpitu, mohla pilota rozleptat. Piloti létali v ochranných azbestových oblecích.
 
Arnold Eso Rimmer
Boha jeho to je teda masakr.. Kdo do toho lezl dobrovolně? Z toho co jsem četl a tady slyším, tak mám takový pocit že pilot měl šanci na přežití tak jedna ku deseti a to nepočítám útok :sm27::sm6:
 
1stCL_Jamamoto
Ale jo, lezli do toho...dokonce se zkoušení prototypu účastnila i ženská(Hana Reischová) a měla na tom i vážnou nehodu. Ale přežila to. Když pak to letadlo po válce testovali spojenci, raději to zkoušeli jen v závěsu, jako kluzák. Raketový pohon se testnout neodvážili(ani se jim moc nedivím).
 
Opitze
V prípade kanónov ráže 30mm bolo na jednu hlaveň 60 nábojov. Každopádne 30mm verzia bola účinnejšia, lebo na zničenie 4-motorvého bombardéra stačili 3 správne zásahy.

Pff
Válka a korupce se nedá oddělit.

Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
 
WT_Horrido
Ten odev byl proti latce T (peroxid vodiku) kterou byl pilot obklopen. Nebyl z azbestu, ale z Mipolanu, coz je mekke PVC a mel tu vyhodu ze svy netesnily...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
1stCL_Jamamoto
No, já četl o azbestu...ale asi máš lepší informace, tak se za případnou mistifikaci omlouvám.:sm8:
 
Arnold Eso Rimmer
Jen tak aby řeč nestála. http://www.airwar...e163-4.gif
Párkrát jsem ho provětral, nikdy jsem to neměřil, ale mám pocit, že v naší nejoblíbenější HŘE (teď doufám že mě někteří nebudou kamenovat) :sm29:je délka letu nasimulována mnohem déle než udávané 2.5 minuty. Dnes sednu do kokpitu se stopkami. Mám se taky rozčilovat a nebo se smířit s tím, že převažuje hratelnost na úkor reality? :sm6:
Upravil/a Arnold Eso Rimmer dne 15-12-2005 14:05
 
WT_Horrido
Otazka je, kde prisels na to ze delka letu ma byt 2.5 minuty? Šklebící se
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,333,981 návštěv