November 21 2024 21:04:34
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 19

· Piloti on-line: 1
magot

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
Mini specka WWI - 3 díl
WT_Peci
hehe, tys nenahrával? Vyděšený
 
BP_Tyrl
Okopírováno z fóra BP:


Re: Speciální mise
Autor: Mechis (IP zapsáno)
Datum: 02.05.2007 10:38

Takže úterní speciálka z mého pohledu:

20:45 Start. Snažím se zapojit za Tyrla, ale ve velkém chumlu nad letištěm kroužících dvojplošníků ho nevidím... Dříve, než stačím na nějakém okolo letícím rozeznat náš francouzský skin, přichází rozkaz - "Na sever!!"

21:00 Celý chumel gladiátorů "lepších" - minimálně lépe startujících - pilotů zmizel v mracích. Připadá mi, že mezi nimi Tyrl není. KOntroluju opozdilce, náhle v rádiu hlásí tyrl něco, z čeho pro mě vyplývá, že je v první skupině. Kašlu na trousící se dvouplošníčky, rozhozené všude okolo jako drobty na stole a vydávám se první skupinu honit. Stoupám na povolenou letovou hladinu (3000), obracím na kurs 45 směr Houffalize. Stahuju plyn na 99%. Kurs by mě měl dovést nad H. zhruba ve stejné době, kdy dorazí všechny naše síly oklikou přes místo srazu.

21:05 Na druhé hodině se objevil chumel dotů a z frenetického pokřiku ve sluchátkách vyrozumím, že se setkala naše jižní skupina se severní a obrací se na H.

21:10 Už jsem v lůně veliké formace, blížíme se k frontě, s chutí do nás práská flak. Máme první ztrátu, přímý zásah těžkého děla proměnil glostera v hromadu sirkových polotovarů.

21:12 Už jsou tady! Blíží se od jihu. Točím levou zatáčku. Jsem těsně nad povolenou hladinou (3100m). Chumel teček je minimálně na stejné výšce, či spíše o něco výš. Stoupám. Hejno nepřátelských teček vypadá stejně neuspořádaně jako my. Ale... KOusek východně od hlavního roje vidím tak ve 4000 vzorně vyrovnanou čtveřici dotů ve finger four formaci. To je zjevně Fučida and his melody boys. Já jim tu formaci rozruším, to budou koukat.
Můj taktický plán držet se horního stropu ve 3000 dokavaď nezačne mela a pak budu útočit dolů a vracet se nahoru je ve psí, protože naprostá většina na maximální povolenou výšku kašle, takže obě skupiny do sebe narazí ve 3500 metrech.
Hejno se šíleně rozmíchá, před čelním štítkem se mi mihne krásnej sesquiplán v oswald boelcke malování. Vykopnu směrovku, dám plnej kotel a už jsem za ním. V dvojplošníku je celkem hovno vidět, ale jak ten němčour laguje si všimnu. Pošlu mu do výpletu dvě dávky, jsem odněněn sprškou úlomků jeho stroje. Přibližuju se do vzdálenosti 20m a chystám se ho pořádně opískovat, když tu najednou lagne vlevo, vpravo a chrup! vrazil jsem do něj. Polní úpravou vyrobený hornoplošník z dvouplošníku nemá příliš dobré letové vlastnosti. Zatímco můj gládoš padá z 2500 m v divoké spirále na zem, filozofuju o těžkém údělu pilotů v WW1.
21:14 Jsem sestřelen AH_Krakenem. Vrazili jsme do sebe. Kraken asi stále letí... Tyrl je už taky dole.
21:20 Je po boji. Asi deset bojechtivých gládošů honí dva německý chudáky.

21:25 Výměna stran. Nyní budu císařský němec.
21:30 Startujeme za bohaté debaty, v čem je CR42 lepší, než gládoš. Odstartoval jsem hned v první skupině, ne abych zase čekal na letišti až se všichni vyprdelej.
21:35 Kroužím, hledám tyrla. Už ho vidím, dole, hodně dole. Tak dole, že mu levá křídla při letu mizí do půlky v oranici. Přesto stále letí... Ptám se jestli je tyrl v pohodě, ale skrz dvacet "dementů" kteří volně tlachaj do TS jak báby na trhu nemám šanci cokoli slyšet.

21:40 Ivanka si jde lehnout, speciálka jí nebaví. Mě moc taky ne.
21:41 Letím zase v houfku opozdilců, zatímco jsem sledoval Tyrlova krtčího ducha mi ostatní ulétli do kšá.
21:45 Houffalize, flak, 1600m. Poučen předchozí bitvou stoupám ve spirále do 3000 a po krátkém boji se svědomím do 3500m. Hodí se mi to, protože...
21:46 Už jsou tady, hlavní formace britů je ve 4000m. Navíc nad námi "píše" nějakej idiot v 7000
21:47 Začíná mela. Teď jsem ve víru bitvy hlavních formací a to je jiné kafe. V TS je neustálý řev a (kupodivu) slovenské nadávky. Ty kokot dofrasa!
V divoké honičce jsme v dvaceti vteřinách ze tří kilometrů ve dvou stech, kde roztáčíme klasickou prvoválečnou zatáčkovanou. Ve dvou - ještě tuším s Terpem - se honíme se čtyřma gládošema. Dostávám zásahy, pouštím palivo, ale podařilo se mi zavěsit se za zoufale nůžkujícího anglána a v pár průletech mu pocuchat bednu natolik, že neudržel vztlak a rozbil se v lese.
Sestřel!
21:48 Přestal mi fungovat jeden kulomet. Přesto zůstávám v boji a osprejovávám ostatní gládoše tím, co mi zbyl.
21:50 Tyrl mi do TS hlásí, že kouřím, abych si letěl přistát. Odpoutávám se z boje a nízkým přízemním letem si to mažu pryč. Rychloměr ukazuje 380 km/h, to na mě žádnej gládoš nemá...

21:53 Došlo mi palivo. Sedám na silnici Houffalize - St. Croix. Nejdřív šlo všechno v pohodě, ale pak mi pravé kolo sjelo do škarpy, či čo, a Fiat se vzepne jako kůň, aby v zápětí padl s praskotem tříštěného dřeva zpět. Palivová nádrž hoří. Co v ní hoří, když už dvě minuty plachtím bez benzínu je mi záhadou. Protože jsem nouzák přežil, normálně bych v reálu odešel, ale tady se nedá vyskočit, a tak po další minutě agónie, kdy se škvařím v kokpitu, vybuchuji.

21:55 Vyhráli jsme a server začal blbnout.

Tož to byla Entyho speciálka. Nebyla špatná, jenom server hrozně lagoval a mít všech dvacet lidí z jedný strany na jednom kanálu TS nebyl taky moc dobrý nápad.
Snad příště
 
Hiltos
Let prvni - Fiat:
Po usporadanem startu jsme se vydali na sraz s jizni skupinou. Drzivse se velitele, vysplhal jsem se do 3 kilometru. Po setkani s jizni skupinou jsme se vydali do oblasti predpokladaneho vyskytu nepritele. Po chvili uz kamaradi gestikuluji: "Nepratele se blizi". Vrhame se do utoku. Velitel vydava rozkaz: "Od ted vsichni za sebe, kamaraten". Bohuzel jsou to jeho posledni slova. O chvili pozdeji pada jeho letadlo k zemi. Ja se vrham do chumlu bojujicich stroju, nekolik stroju provrtavam palbou svych vykonnych palubnich zbrani ... bohuzel leti vsechny dal. Pak se za me vesi nepritel a pere do me jednu kulku za druhou. Uspesne ho ignoruji a dal se snazim strilet, co to da a dekuji konstrukterum za odolnost sveho letadla. Po chvili to pronasledovatel, zrejme psychicky na dne, vzdava a ja jsem cisty. Vzapeti mi vypovida sluzbu motor a ja se usazuji na zahradku v nejblizsi vesnici.

Let druhy - Gladiator:
Startujeme jednotlive a jdeme to natrit tem germanskym imperialistum. Stretavame se s jizni skupinou nad rekou a jsme prekvapeni pohledem na sebe same. Zrejme kamaradi v paralelnim vesmiru. Vyrazime do bojove oblasti a stretavame se s nepritelem. Uspesne kropim nekolik nepratel, kdyz tu mi okoloproletajici skopcak hazi pres hlavu cervenou salu. Rozhoduji se, ze mu to oplatim. Jeste chvili sleduji a postreluji ruzne cervene natrene stroje nepritele a pak se vydavam do lesa na boruvky. Jsou cerstve a chutne.

Celkem si narokuji 1 sestrel a asi 15 poskozenych letadel :-)

Diky vsem zucastnenym a Entymu, bylo to skvele.

p.s.: Mechis, nevim, kdes letel, ale ja jsem byl v prvnim pripade za Fucidou ve vysce zhruba 2700-2900 metru a ve druhem pripade za hlavni formaci Gladiatoru ve vysce zhruba 2900-3000 metru. Mozna by sis mel seridit ciselniky? :-)
Upravil/a Hiltos dne 02-05-2007 12:02
 
BP_Tyrl
No jo no. Já si specku moc neužil. Po prvním startu, kdy se nedalo domluvit, kde budeme startovat,se mi hned v prvních minutách boje někdo nastěhoval do kufru. V druhé vřavě jsem celkem úspěšně sprejoval jakéhosi Gládoše. Bohužel skrzevá výrazný hlahol naTS jsem tomu chudákovi úplně vepředu nemohl říci jak mi ho navést. Po pěti minutách mě trefila zbloudilá kulička do šišky a bylo po ptákách. Pak už jsem pouze šmíroval a radil. Mohlo to být radostnější.
Možná by na příští specku WWI nebylo špatný rozdělit TS ještě po letištích a napsat na kterém letišti se která letka rodí, potažmo na jakém kanále TS se nachází. A možná bych povolil nový start v okamžiku, kdy se na letišti sejde alespoň pět mrtvol. Takhle některé slabší povahy odcházeli hned po po prvním prdnutí do kytek a to byla škoda.Mrknutí
 
Ace
Díky za fajn večer všem a hlavně Entymu!
Mám na vás prosbu, mohl by někdo zveřejnit track z druhého letu, prosím? Jsem po loading mission nespustil nahrávání Smutný
 
http://www.bitevnici.wz.cz/news.php
Patrikhuhu
Tý jo. Oni za WWI používali vysílačky? Já bych to nechal na jednom TS kanále.
Příště bych ale použil širší spektrum strojů. Alespoň P.11.
 
Wutz
Doufám , že doktorpop spíchne nějaký video , byli tam krásný srážky a exploze , takže bude na co koukat. Šklebící se
 
AH_Enty
No, to video by nebylo špatný.

Na blue kanálu byl celkem klid. Moc řečí nebylo třeba. Šklebící se

Příští specku zkusím udělat na téma Občanské války ve Španělsku.

CR-42 = CR-32
I-153
I-16 (?)
Vyděšený
 
Hanss
omlouvám se za neúčast, moc jsem se na tuhle akci těšil, bohužel zůstal jsem viset na letný až do devíti...

ach jo, a já ty potvory točivý tak rád...snad příště Naštvaný
 
WT_Peci
AH_Enty napsal:
No, to video by nebylo špatný.

Na blue kanálu byl celkem klid. Moc řečí nebylo třeba. Šklebící se

Příští specku zkusím udělat na téma Občanské války ve Španělsku.

CR-42 = CR-32
I-153
I-16 (?)
Vyděšený


no jo, jenže to bys musel přidat ještě mezka a protože nemáš nic jinýho než Emila, musel by být Emil... stejně tak rusové tam měli spíš I-15, než 153 a I-16 typ 10... Podle mě tenhle masomlejn je dostačující a kouzelný právě díky pestrobarevnosti skinů modrých.

Fakt pěkná akce.Mrknutí
 
BP_Tyrl
Oni i červení se dokážou zastrakatit. Povolil bych Taliány. Pro větší pestrost.Šklebící se
 
1stCL_Fucida
Nejhroší byla připravenost některých modrých pilotů, kteří jediné, co udělali bylo, že jako poletí. Nepřečetli si pravidla, nestáhli si skiny..když si je stáhli, tak si je pak upravili a nikomu dál je nerozeslali.

Možná bych příště modré nenutil brát 100% paliva - možná každý dle vlastní vůle, ale to už je na organizátorech.

Můj let byl jednoduchý, najdříve 30 minut totální beznaděje nad nepřipraveností půlky pilotů (ono poprvé se otázka "kde se letí" zkousne, ale po desáté už ne a ta otázka padla častěji, než 10x). Pak pokus vydat se nějak houfně na start, což až na jednoho člověka ale všichni zvládli docela dobře, to mi zlepšilo náladu. Pak opět beznaděj, když jsem řekl, že budu jediný svítit a ostatní ať letí za mnou. Letěl jsem sám, ostatní kroužili v chumlu nad letištěm. Zavzpomínal jsem na pořádek v 1stCL a zamáčkl slzu. Pak letíme k městu Clervaux (nebo jak se to píše), výšku udržujeme těsně pod 3000m a všem říkám, že je to základní pravidlo, které nesmí porušit - a jsem si i docela jistý, že v prvním letu nikdo z císařské armády neletěl výše (já byl v 2900m nejvyšší z první skupiny a druhá letěla skoro o kilometr níž). Jestli spojenci byli v 3500 a říkali si, že je to jen o kousek, tak si příště nemusíme dávat pravidla žádná a rozdáme si to ve stratosféře.

Letíme k Houffalize z jihu, rozdávám poslední instrukce a pár rad, týkajících se výkonů, i když po mém celkovém dojmu z připravenosti pilotů pochybuji, že to k něčemu bude. Prolétá první Gladiator, spouštím se na něj, střílím a on dajvuje k zemi, udržujeme výšku, míříme do chumlu, postupně se za mě věší 3 Gladiatory a střídají se na mě. Nakonec je ještě rozežene jeden Fiat, ale to už je pomalu konečná, moje letadlo neletí, dostávám to pak do motoru a pak pk. Celou dobu od začátku souboje jsem naštvaný už jen z těch hlášek na TS: "Kde všichni jste? Já jsem vás ztratil? Kde jste? Já jsem asi zabloudil.." a opět desetkrát. Císařské letectvo dostává po tlamě a já přemýšlím, co se udělalo špatně, protože při minulé akci to vše trvalo mnohem déle a nezdálo se mi to být tak jednoznačné.

Nemám náladu v podobné atmosféře a na stejné pozici letět další akci a jdu na AFW sundat pár Mustangů.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
j4ck41
prvni let - Gladiator

startuji jako druhy z jizniho letiste, po nekolika orkuzich jsme se jakztakz zformovali a letime na sever. VGR_mha se ke me pripojuje a hlasi ze se me zkusi v mele drzet. Nad soutokem rek zapadne od H se setkavame se severni skupinou a letime nad H. Zelny hlavy nikde. Zacina se krouzit a skupina se roztrhava. Pak dochazi ke kontaktu jizne od H. Blizime se k mistu stretu kdyz kousek prede mnou zacina neco stoupat do leve zatacky. Siroky cervno-bile pruhy na trupu a krize. Tocim na nej a kropim ho z cca 250 metru. Litaj z neho nejaky trisky a Fiat toci dolu. chviku se za nim drzim, ale pak ho ztracim. Okamzite si ale nachazim jiny cil. Fiat s modro-bilima pruhama na trupu. Vesim se za nej a po nekolika davkach mu poustim benal. To uz mha hlasi ze se odpojuje bo je pod palbou. Stale sleduju svou obet. Na chvilku ho ztracim ale pak ho znova vidim. Ale neco je divny. Stejny pruhy ale tenhle benal nepousti. Rychle se rozhlizim a vidim ze muj puvodni je my 3 o neco niz a nekdo ho uz kropi. Nevadi. Tocim teda za tim druhym. Fiat zurive manevruje a pikuje k zemi. Vcelku bez problemu se ho drzim a zasypavam kratkejma davkama. Jsme uz tesne nad zemi a dari se mi vypalit plnou davku do trupu v prostoru kabiny. pilot byl zabit a po chvili se letadlo roztristi v lese. S! tibor_sk. Jsem trosku zapadne od hlavniho mista boje tak si trosku nastoupavam a vracim se. Nejdriv mam problemy se v tom chaosu vyznat, ale pak zahlednu nepratelskou strelbu. Cernej Fiat nekoho honi tesne nad zemi. Padam k nemu a poustim mu benal. Fiat se chvilku toci a pak zkousi zdrhnout na rychlosti. Podvesy jsou bez munice tak zhruba z 300 - 400 metru do nej posilam dlouhou davku z kulometu v trupu. Podari se zasahnout palivovou soustavu a nasledna exploze trha Fiata na kusy. S! 57_OTU_Jatren (aspon myslim). mam nejaky diry v levym spodnim kridle a malo munice. Podle komunikace usuzuju ze Fiatu uz ve vzduchu moc neni a nasich je vic nez dost. ohlasuju proto navrat na zakladnu a odpoutavam se z mista boje. Na jiznim letisti pristavam tesne pred ostatnima. Roluju pres drahu a vypinam motor. tak tohle by bylo.
narokuji 2 sestrely a 1 poskozene letadlo

Druhy let - Fiat
Po startu nastava jiz klasicky chaos a cesta k mistu setkani se severni skupinou. Po setkani se prevazne vetsina Fiatu toci kousek vychodne od H a vyhlizime brity. Docela dlouho se neukazujou a tak se rozhoduju letet bliz k H. chvilku litam na ose Jih-Sever a pak zahlednu od zapadu roj. Neprijemna situace. Hlavni sily nekde za mnou a prestoze jsem ve vysce okolo 2800m tak Glady jsou v prevyseni. Letim proti nim a zkousim dva osit na celnak. Pravdepodobne bez zasahu. Pri pruletu skupinou se za me vesi minimalne jeden Glad. Sklesavam na jih a pote se vracim smerem k H. Glad je stale za mnou nastesti jeho strelba neni moc presna. Kousek severne od H ho to prestava bavit a vraci se k hlavnimu houfu. Otacim z5 a vyhlizim si obet. nachazim ji na 1 hodine zhruba 800m. Mozna se jedna i o meho pronasledovtele. Lehce stoupa a leti jih. Dotahuju. 400m ... 300m ... bliz, jeste blize. Pilot si me vsima a strhava do dolu doleva. Strilim, ale asi nic nezasahuju. Pokousim se ho nasledovat, ale Glad to jeste vic utahuje. Nemam sanci takze to srovnavam a zjistuu ze dalsi se mi vesi na 6. o5 zdrham na rychlosti a o5 ne Glad neuspesne ostreluje. Kdyz vidim, ze se dostal do palby dalsiho Fiata otacim se a vsechno se jeste jednou opakuje. Kolotoc, neustesna streba a utek tentokrat s minimalne 2 Glady na 6. Tyhle uz strili o neco lepe, ale krome jednoho vyrazeneho kulometu zadny fatalni zasah. Po nejaky dobe to jeden vzdava, druhymu ujizdim ve stoupani. Pk si ho dvakrat neuspesne zoomnu. Glad je v dlouhym lagu a rozbiji se o zem, za chvilku pada samotnej server.
Zadnej sestrel ani vyraznejsi poskozeni si nenarokuju, ale aspon jsem prezil
ufff
 
Rufu
doktorkop napsal:
Pěkné polétání
Omlouvám se,že jsem možná někomu nereagoval na TS ale chrčel na mě jen podivnou směsici samohlásek a souhlásekVyděšený

Tak nějak jsem to měl s TS i já a určitě i další, minimálně modří piloti.
Takže nějaké rozkazy o zformování a startu při prvním letu...
Ponaučení je nebrat si moc křiklavej skin.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,009,060 návštěv