To že si leader dané letky zarezervuje počet letadel a neuvede jména, neni nic špatného (podle mě). Většinou se to dělá (teda alespon u FK), že se dohodnu s lidmi z letky kdo poleti a kdo nepoletí, tím pádem zjistim počet pilotu a na SVk si to rezervnu,abychom se na specku dostali. To si myslim, že neni žádná diskriminace....
Nemluvíme o diskriminaci, ale o sobeckosti. A to je takový problém, říct ostatním ať se sami nahlásí?
Ano celkem je problém, ne každý je online každý den. Tím pádem výzva pro zbytek letky: Pepík "Letím specialku kdo chce nahlašte se" bude dost zbytečná a neaktuální za den či dva při zdejším přetlaku. Z mého pohledu je důležité pro letky zajistit možnost letět minimálně ve čtveřici.
Větší letka - více čtveřic.
Letka vždy preferuje možnost letět pohromadě, trénuje a připravuje se pohromadě. Pokud se jí tato možnost veme je pravděpodobné, že se nezůčastní.
S vyvěšením o 24/48 hodin dříve souhlasím je to dobrý nápad.
Nemám k tomu co říct, snad jen. Přesně tak!
Podivejme se ted na Kurland 1944, myslim ze Fuci nam 310 311 zrusil ty rezervace a mista jsou porad volna. Takze ono to s tim rezervovanim a troubles jednotlivcu nebude zas tak horky
To že si leader dané letky zarezervuje počet letadel a neuvede jména, neni nic špatného (podle mě). Většinou se to dělá (teda alespon u FK), že se dohodnu s lidmi z letky kdo poleti a kdo nepoletí, tím pádem zjistim počet pilotu a na SVk si to rezervnu,abychom se na specku dostali. To si myslim, že neni žádná diskriminace....
Nemluvíme o diskriminaci, ale o sobeckosti. A to je takový problém, říct ostatním ať se sami nahlásí?
Ano celkem je problém, ne každý je online každý den. Tím pádem výzva pro zbytek letky: Pepík "Letím specialku kdo chce nahlašte se" bude dost zbytečná a neaktuální za den či dva při zdejším přetlaku. Z mého pohledu je důležité pro letky zajistit možnost letět minimálně ve čtveřici.
Větší letka - více čtveřic.
Letka vždy preferuje možnost letět pohromadě, trénuje a připravuje se pohromadě. Pokud se jí tato možnost veme je pravděpodobné, že se nezůčastní.
S vyvěšením o 24/48 hodin dříve souhlasím je to dobrý nápad.
Nemám k tomu co říct, snad jen. Přesně tak!
Podivejme se ted na Kurland 1944, myslim ze Fuci nam 310 311 zrusil ty rezervace a mista jsou porad volna. Takze ono to s tim rezervovanim a troubles jednotlivcu nebude zas tak horky
No ano, nemusí to být tak horké teď 14 dní po vyhlášení, když je vlákno zapadlé. Počet lidí na jedné akci je také obdivuhodný, možná pro někoho příliš velký a tak ze strachu před sekáním a lagama se nepřihlásil.
Ale pořád jsou troubles s místem pro letku. Jednotlivci se vecpou všude těm stačí jedno éro. Pro letku ale musí být alespoň pár (4) letadel stejných.
Záleží na tvůrci map, speciálek, on do toho vkládá svůj čas pro někoho jiného. Někdo preferuje bitvy letek a dá přednost letkám, jiný má rád multi komunitní složení na akcích, které tomu dodají "šťávu", u složitých akcích to však pohřbí třeba neschopností držet formace.
Naše letka GC3 má 4 členy a léta Yaky, je to letka stíhací. Pro radost ze speciálky je nejlepší pro nás naplnění tedy tohoto(letíme všici, v Yaku). Bez sobeckého zabooknutí bych nedostal Yaky, a už třeba vůbec ne 4 místa ve stíhačče.
Já sem velký fanda speciálek, ať žije Berlín a SM1
AH_Cutora napsal:
Sakra, me ta atmosfera Sado Maso zacina chybet jak tak o tom tady kecame
...
-nezapomenu na Jiříčka jakse zakecal a bombardoval ve štukách vlastní letiště, nebo jak vypalil celou vesnici ale tanky v ní byli bez jediného škrábnutí...
Vidis Jiricku, tady si lidi pamatuji uplne vsechno!! :-)
Asi to nevyznělo tak, jak jsem chtěl a trochu jsem měřil dvojím metrem, za což se omlouvám. Například když jeden člověk z letky nahlásí 4 éra a hned do nich dosadí 4 jména tak ok. Ale né žádosti typu, chci 20 letadel a až tolik lidí seženu, nahlásim jména.......
No když o to půjde a budu chtít 10letadel pro letku (a nebudu mít ještě sehnaných 10pilotů), můžu buď nahlásit chci 10letadel pro letku xy, nebo taky můžu napsat 10letadel pro 10konkrétních pilotů z letky xy a pak je měnit, případně zrušit.
Takže výsledek je stejnej.
Pokud chceme předejít blokování, aniž by byly tedadla obsazena skutečnými piloty, pak snad jen aby každej pilot potvrdil svou účast osobně
No spíš bych to udělal tak, že někdo zletky zamluví určitý počet letadel a do 48hodin ty místa musí potvrdit každej pilot extra, podle mě takovej kompromis
311_Tjurma napsal:
Podivejme se ted na Kurland 1944, myslim ze Fuci nam 310 311 zrusil ty rezervace a mista jsou porad volna. Takze ono to s tim rezervovanim a troubles jednotlivcu nebude zas tak horky
Jestli to nebude spis tim, ze o tom nikdo nevi.
3IAP_Agijo napsal:
No spíš bych to udělal tak, že někdo zletky zamluví určitý počet letadel a do 48hodin ty místa musí potvrdit každej pilot extra, podle mě takovej kompromis
Na to se tesim, ja hned zamluvim urcity pocet letadel pro lidi bez letky a jmena pak dodam. Taky dobrej kompromis.
To že si leader dané letky zarezervuje počet letadel a neuvede jména, neni nic špatného (podle mě). Většinou se to dělá (teda alespon u FK), že se dohodnu s lidmi z letky kdo poleti a kdo nepoletí, tím pádem zjistim počet pilotu a na SVk si to rezervnu,abychom se na specku dostali. To si myslim, že neni žádná diskriminace....
Nemluvíme o diskriminaci, ale o sobeckosti. A to je takový problém, říct ostatním ať se sami nahlásí?
Ano celkem je problém, ne každý je online každý den. Tím pádem výzva pro zbytek letky: Pepík "Letím specialku kdo chce nahlašte se" bude dost zbytečná a neaktuální za den či dva při zdejším přetlaku. Z mého pohledu je důležité pro letky zajistit možnost letět minimálně ve čtveřici.
Větší letka - více čtveřic.
Letka vždy preferuje možnost letět pohromadě, trénuje a připravuje se pohromadě. Pokud se jí tato možnost veme je pravděpodobné, že se nezůčastní.
S vyvěšením o 24/48 hodin dříve souhlasím je to dobrý nápad.
Nemám k tomu co říct, snad jen. Přesně tak!
Podivejme se ted na Kurland 1944, myslim ze Fuci nam 310 311 zrusil ty rezervace a mista jsou porad volna. Takze ono to s tim rezervovanim a troubles jednotlivcu nebude zas tak horky
No ano, nemusí to být tak horké teď 14 dní po vyhlášení, když je vlákno zapadlé. Počet lidí na jedné akci je také obdivuhodný, možná pro někoho příliš velký a tak ze strachu před sekáním a lagama se nepřihlásil.
Ale pořád jsou troubles s místem pro letku. Jednotlivci se vecpou všude těm stačí jedno éro. Pro letku ale musí být alespoň pár (4) letadel stejných.
Záleží na tvůrci map, speciálek, on do toho vkládá svůj čas pro někoho jiného. Někdo preferuje bitvy letek a dá přednost letkám, jiný má rád multi komunitní složení na akcích, které tomu dodají "šťávu", u složitých akcích to však pohřbí třeba neschopností držet formace.
Naše letka GC3 má 4 členy a léta Yaky, je to letka stíhací. Pro radost ze speciálky je nejlepší pro nás naplnění tedy tohoto(letíme všici, v Yaku). Bez sobeckého zabooknutí bych nedostal Yaky, a už třeba vůbec ne 4 místa ve stíhačče.
Já sem velký fanda speciálek, ať žije Berlín a SM1
Ok, ja jsem spis zastance zabookovani, jsem se chtel spis ohradit proti narikanim o sobeckosti. A ze by vlakno zapadlo, tak toho se nebojim, ma-li nekdo zajem o specky, tak si dane vlakna otevre vzdycky.
To Fuci: to je v poho, po te, co jsme te na srazu draftovali, jsme se dohodli, ze to nakonec obsadite vy odpadlici
Vyhrabal jsem tohle vlákno, protože si vzpomínám, že někde se tu psalo, že autor speciálky by měl napsat, jakým způsobem je speciálka plánována. Zda jako americký film nebo jako totální improvizace.
Začínám totiž přicházet na to co Gryzlov, Cass a původně LesníHu měli na mysli - chtěli nasimulovat film Memfisská kráska. Ovšem to se zcela vymyká představám Lekka - "splnit co nejvíce primárních a sekundárních úkolů"
Dle mého názoru není právě mapa Berlína pro něco podobného vhodná. Je malá. Takže není žádný problém se s jakýmkoliv poškozením dostat do bezpečné zóny. Pokud nepočítám pacifické mapy, které neznám, tak v Evropě není žádná, která by měla historický podtext a zároveň hratelnou velikost. Takhle z první mě napadá Lvov. Málo letišť, velké město na SV, velké letiště na JZ, mezi tím nic. Myslím, že na podobné mapě by bylo ideální uspořádat cokoliv, protože i sebemenší poškození může znamenat problém dostat se domů.
Jenže, kdo z Vás by chtěl letět nálet na porúří a přitom bombardovat Lvov? Při těch řečech o realitě ... ?
Ale tohle si dovedu představit. 12 B-25 a k nim stíhačky allies vs axis 1:1. Zvolit dobrý planeset bez 30 mm. Befkům povolit podvěsy
Mustangům a Thunderům dát méně paliva, aby se nemohly prohánět 3 hodiny nad Lvovem. A místo úkolů "splnit co nejvíce...." dát pro reds úkol "bombardovat ..." a pro blues "zabránit bombardování ...". Trochu si pohrát s rozmístění cílů, flaku a myslím, že pak by se dal nasimulovat nálet HIGH-LEVEL.
Chybý speciálka typu Speciálka - evolution.
To vždy, když něhoho sestřelej, tak vypije velkou vodku (glum tři toniky, Papan a SaBot dvě vodky), čím se bude simulovat doplnění stavu méně zkušeným pilotem.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.