October 20 2025 17:26:21
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 7

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Prosím o rady pro začátečníka - IL-2
Mungo
My si hrozne radi honime ego Cool

Teraz nedavno sme niekde na WT rozobrali nejaku ALA letku - oni G2/G6early, my sme boli v La5F (ok, Lavo v Laggu). A to sovietske stihacky moc v rukach nemame. A La5FN je o kus vacsi divoch.
 
Nicolas77
Lucka napsal:
Jo, bavíme se rádi Šklebící se
........
Nejjednodušší rada k věci zní: POJĎ LÉTAT! Úsměv


No tak mě hned neliskej přes hubu, no. Sem nerejpal. Je vidět, že ukecaný só fšeci na fšech fórech.
Na online se dostanu asi ve středu nebo ve čtvrtek, páč teď musím ještě nainstalovat wokna na druhým kompu a dostříhat nějaký to video. Navíc čekám na novej joy. Ale neboj to potěšení nechat mě sestřelit, ti velice rád dopřeju (kdy a kde?).
Ostatním díky, stránkama se už prokousávám. Hlavně ten odkaz na czech lions byl důležitej Mrknutí
 
www.mce.cz
Lucka
Nicolas77 napsal:
No tak mě hned neliskej přes hubu, no. Sem nerejpal. Je vidět, že ukecaný só fšeci na fšech fórech.

Nelískám, prohlédni si smajlíky Šklebící se

Ale neboj to potěšení nechat mě sestřelit, ti velice rád dopřeju (kdy a kde?)

Potěšení ze sestřelu? Kdy a kde? To neřeš a pojď létat Úsměv
 
Bretis
Jp- napsal:
Hele nehoňte si tu ega, plašíte toho chudáka novýho.

Dam ti jednu radu prostě vodstartuj někoho si najdi a pak ho rozmrdni na prvočinitele, dřív než to von udělá tobě.

Důležitý je; pokud vyskočí tak ho sejmešna padáku, pak přistaneš u jeho domu, kde bydlí, zabiješ manželku, rodinu celkově , znásilníš psa nebo tak něco a nakonec to tam zapálíš, vlezeš do mašiny a letíš zpátky na letiště. Jo a vo psech se pak ve slušný společnosi nemluvý Cool Ať taky viděj, že nejseš zádná lama no nee?

Jednou se muze stat, ze te takovej pes taky znasilni...prdelkoMrknutí
 
Lavo
Lucka napsal:
Nejjednodušší rada k věci zní: POJĎ LÉTAT! Úsměv



Tak takato pozvanka na rande sa neodmieta priatelu....hmmm , keby toto napisala na nasom fore......Šklebící se
 
Jp-
Bretis napsal:
Jp- napsal:
Hele nehoňte si tu ega, plašíte toho chudáka novýho.

Dam ti jednu radu prostě vodstartuj někoho si najdi a pak ho rozmrdni na prvočinitele, dřív než to von udělá tobě.

Důležitý je; pokud vyskočí tak ho sejmešna padáku, pak přistaneš u jeho domu, kde bydlí, zabiješ manželku, rodinu celkově , znásilníš psa nebo tak něco a nakonec to tam zapálíš, vlezeš do mašiny a letíš zpátky na letiště. Jo a vo psech se pak ve slušný společnosi nemluvý Cool Ať taky viděj, že nejseš zádná lama no nee?

Jednou se muze stat, ze te takovej pes taky znasilni...prdelkoMrknutí


Sem věděl, že v Brně je to vostrý, ale že tak..... Ty břetisu tvoje zážitky by se měly zveřejňovat jenom po 22:00 Šklebící se
 
312_Lazy
A aj ked G6AS je predsa len "upgrade", stale dost biedny.

no nevim, nase "G6/AS" je vykonove na urovni G10.. myslis spis G6 late, ne?
 
Bretis
Jp- napsal:
Bretis napsal:
Jp- napsal:
Hele nehoňte si tu ega, plašíte toho chudáka novýho.

Dam ti jednu radu prostě vodstartuj někoho si najdi a pak ho rozmrdni na prvočinitele, dřív než to von udělá tobě.

Důležitý je; pokud vyskočí tak ho sejmešna padáku, pak přistaneš u jeho domu, kde bydlí, zabiješ manželku, rodinu celkově , znásilníš psa nebo tak něco a nakonec to tam zapálíš, vlezeš do mašiny a letíš zpátky na letiště. Jo a vo psech se pak ve slušný společnosi nemluvý Cool Ať taky viděj, že nejseš zádná lama no nee?

Jednou se muze stat, ze te takovej pes taky znasilni...prdelkoMrknutí


Sem věděl, že v Brně je to vostrý, ale že tak..... Ty břetisu tvoje zážitky by se měly zveřejňovat jenom po 22:00 Šklebící se

Chces bejt hlavni hrdina, ze joCool
 
Tajpan
312_Lazy napsal:
A aj ked G6AS je predsa len "upgrade", stale dost biedny.

no nevim, nase "G6/AS" je vykonove na urovni G10.. myslis spis G6 late, ne?


G6 je klasická G6 len s tzv Galandovou kabínou. Maximálna rýchlost cca 640km/hv cca 6000m. G6/AS je s MW50 a rýchlosť 680/690km/h v 6000m.
G10 je velmi podobná G6/AS rýchlost tiež 680/690km/h ale v 7500m.
G6AS je trochu lepšia pod 6000m , nad 7000m už G10.
Olegova G10 je primárne vyzbrojená 30mm.
G10 ale bola aj vyrábaná aj vo verzii len s 20mm kanonom a 2x13mm.
 
Lekk
Drevokocur napsal:
Což o to přistát s prostřílenými křídly a kabinou bez budíků se dá, cítíš to "prdelí", ale největší problémy mi dělá rozstříknutý glykol po čelním štítku a hustý černý kouř i když motor ještě jakž takž táhne. Hlavně u Spita, tam to občas zašvácá celou kabinu a člověk nevidí nic. Jak to řešíte ?

U amíků a japců si otevřu kabinu a "stoupnu" si. Mrknutí


Hehe..jednoduše..jdeme do skluzu..a najednou se bočním oknem díváme dopředu...no a to držíme dokud nemineme práh dráhy..a pak s tím třísknem o zem na minimálce..chvíli se poválíme v sudech..ohřejeme si buřta...(Lucka si ohřívá něco jinýhoVyděšený) a dáme refly než to bouchne...simpleŠklebící se
 
Lucka
Lavo napsal:
Tak takato pozvanka na rande sa neodmieta priatelu....hmmm , keby toto napisala na nasom fore......Šklebící se

Nezvu ho na rande Lavo Šklebící se, stejně tak jako ho nelískám Pff, jak se domníval. Zřejmě si můj příspěvek vyložil jinak, než byl zamýšlen. Je to jeho věc Úsměv
Jen jsem se mu snažila naznačit, že teorie bude vždycky jen teorií a na on-linu mu bude platná jako zmzlému zimník. Kdysi, na začátku září 2005, jsem dala přednost tomu, že jsem po několika tydnech hraní v off-linu raději skočila rovnýma nohama mezi vás a postupně začala sbírat zkušenosti. Ono být "poučen" někým za zkušených pilotů přímo v boji vydá za hodiny teorií a desítky rad.
Dodnes nevím, jak se ten který manévr nazývá, snad s výjmkou několila notoricky známých. Pojem taktika je pro mě španělská vesnice. Asi to není dobře a měla bych se v letecké teorii trochu vzdělat Pff. Jenže co naděláš, já už jiná nebudu Mrknutí

P.S. Můžeme zase někdy zalétat.....tuším, že naposledy jsem proti Tobě bojovala na 1stCL serveru, na mapě Berlín 1945, a to už je hezkých pár týdnů zpátky. Někdy dáme odvetu, proč ne Úsměv
Upravil/a Lucka dne 16-01-2007 17:09
 
Lekk
nikolasi..doporučuju přečíst si tento odkaz...je to sice pro drsoně..ale naučíš se asi nejvíc Šklebící se
http://lamky.czechian.net/viewtopic.php?t=39
 
BP_Tyrl
VGR_Lekk napsal:

Hehe..jednoduše..jdeme do skluzu..a najednou se bočním oknem díváme dopředu...no a to držíme dokud nemineme práh dráhy..a pak s tím třísknem o zem na minimálce..chvíli se poválíme v sudech..ohřejeme si buřta...(Lucka si ohřívá něco jinýhoVyděšený) a dáme refly než to bouchne...simpleŠklebící se


To asi lítáte jinou hru. Já jak chytnu kuličku do křídla, tak vybuchuju jen co se ozve svist gumy po asfaltu. A nejvíc mě vytočí když se mi povede nouzák na poli letadlo dojíždí rychlostí 30km/h a na jednou pitomej krtek. Pravda pitomej vulcher je v tomto okamžiku ještě o chlup lepší.
 
1stCL_Fucida
Mungo napsal:
Ktoru verziu G6 mate? Lebo by ma dost zaujimalo, ako sa da v skorych verziach prezit proti La-5FN. Proti tej to ani "v kozme" nie je med lizat. A aj ked G6AS je predsa len "upgrade", stale dost biedny.


tak tohle je můj Gustav Úsměv

[img]https://vwings.net/dnl_fucida/gustav.jpg[/img] is not a valid Image.

Vždy naplní očekávání mnou do něj vkládaná, tedy veškerá žádná..ale ano, mám ho svým způsobem rád Úsměv.

Jsem si dneska proměřil trochu G-2, G-6 a La-5FN, do 5km výšky se dostane G-2 za necelé 4 minuty, La-5FN asi za 4:20 a 109 G-6 za 4:35. Takže rozdíl mezi G-6 a La-5FN neni tak propastný, vypadá to navíc, že Gustav nahoře stoupá o dost lépe..jen se to holt nechce dostat pod tři kilometry, tam je to zlé Úsměv. V 5km jsou rychlosti těhle letadel taky celkem srovnatelné, stačí tedy, aby nás buď bylo více, nebo abychom letěli lépe Úsměv. V ideálním případě aby nás větší množství letělo lépe. Ale i tak..potkat La-5FN v G-2 i G-6 je hooodně těžký Smutný
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Lekk
BP_Tyrl napsal:
VGR_Lekk napsal:

Hehe..jednoduše..jdeme do skluzu..a najednou se bočním oknem díváme dopředu...no a to držíme dokud nemineme práh dráhy..a pak s tím třísknem o zem na minimálce..chvíli se poválíme v sudech..ohřejeme si buřta...(Lucka si ohřívá něco jinýhoVyděšený) a dáme refly než to bouchne...simpleŠklebící se


To asi lítáte jinou hru. Já jak chytnu kuličku do křídla, tak vybuchuju jen co se ozve svist gumy po asfaltu. A nejvíc mě vytočí když se mi povede nouzák na poli letadlo dojíždí rychlostí 30km/h a na jednou pitomej krtek. Pravda pitomej vulcher je v tomto okamžiku ještě o chlup lepší.


ty sis nevšiml důležitého předpokladu.."třísknem o zem na minimálce"...pokud pálíš gumy na 250km/h..tak to prostě nepřežiješ...minimálka je pod 170km...pak s tím mužeš prásknout jak chceš...krom kolmice.
jo a k tomu chytání kuliček do křídla..jsem bohužel v poslední době bouchal už hned při tom chytnutí..takže nouzák nehrozilSmutný
 
313_Blc
Fuči nějak ti reziví směrovka ... měl by sis jí vyměnit Vyděšený
 
Lucka
VGR_Lekk napsal:
..jdeme do skluzu..a najednou se bočním oknem díváme dopředu...no a to držíme dokud nemineme práh dráhy..a pak s tím třísknem o zem na minimálce..chvíli se poválíme v sudech..ohřejeme si buřta...(Lucka si ohřívá něco jinýhoVyděšený) a dáme refly než to bouchne...simpleŠklebící se

Je fakt, že na on-linu si ohřívám....ehmm, totiž se ohřívám mnohem častěji, než třeba mrznu v závěji vedle zmuchlaného padáku. Jo, chce to skákat včas a nečekat, až do chvíle, než je z letadla ohnivá koule. Jenomže vždycky si říkám, že to ještě chvíli poletí, třeba támhle za tu řeku, kde už je linie fronty....a ono většinou ne Šklebící se
 
Lucka
1stCL_Fucida napsal:
tak tohle je můj Gustav Úsměv

[img]https://vwings.net/dnl_fucida/gustav.jpg[/img] is not a valid Image.

Vždy naplní očekávání mnou do něj vkládaná, tedy veškerá žádná..ale ano, mám ho svým způsobem rád Úsměv.

Jsem si dneska proměřil trochu G-2, G-6 a La-5FN, do 5km výšky se dostane G-2 za necelé 4 minuty, La-5FN asi za 4:20 a 109 G-6 za 4:35. Takže rozdíl mezi G-6 a La-5FN neni tak propastný, vypadá to navíc, že Gustav nahoře stoupá o dost lépe..jen se to holt nechce dostat pod tři kilometry, tam je to zlé Úsměv. V 5km jsou rychlosti těhle letadel taky celkem srovnatelné, stačí tedy, aby nás buď bylo více, nebo abychom letěli lépe Úsměv. V ideálním případě aby nás větší množství letělo lépe. Ale i tak..potkat La-5FN v G-2 i G-6 je hooodně těžký Smutný

Mno, pěkně sis ho vybarvil Fuči, jen co je pravda Mrknutí Ale jak tak koukám, máš prázdnou pravou pneumatiku. Nedrncá ti to na přistání? Cool
 
1stCL_Fucida
Je to mé nejpestřejší letadlo Úsměv. Všechna ostatní jsou dost konvenční, ale říkal jsem si - když už to moc neletí, tak ať to aspoň straší nepřítele vzhledem Úsměv. Pravý kolo jsem píchnul při přistání, než dorazí kamarád, tak ho snad vyměním, hever i náhradní gumu mám vzadu Úsměv.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Lucka
Fuči, vysvětli mi prosím sestřely namalované na směrovce. Už před časem jsem četla, že u vás v 1stCL je pro to dané určité pravidlo.

Ta kamufláž Tvého Gustava pestrá je, ale to k esům tvého formátu patří. Osobně preferuji nenápadné kamufláže, protože pro piloty létající sólo je to docela důležité. Na La-5FN používám kamufláž složenou ze dvou odstínů zelené na vrchních plochách, včetně krytu motoru a kuželu vrtule, které jsou u standardního zbarvení červené.

Osobní skin mám pouze pro Spita Mk IX a pro La-5FN. Ten Spitfajří je na mé novoročence a skin pro Lavočku jsem ještě nikde neukazovala. Můžeme na to založit speciální vlákno, ať je nedáváme do vlákna určeného k jinému účelu. Ráda se na osobní skiny jiných pilotů podívám Úsměv
Upravil/a Lucka dne 16-01-2007 19:23
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,317,827 návštěv