November 21 2024 18:33:15
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 7

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » DS Asfaltoví Holubi - DISKUSE
 Vytisknout diskuzi
AH_Dedikáč_wishlist
Safrik
Je zcela evidentní, že s G-2 asi nebude něco v pořádku, neboť kdyby která koliv z létajících stran měla, podle Tvého tvrzení, typ letadla z roku 42 lepší než modifikovaný typ z roku 44, tak ze zcela logických důvodů asi bude nadále vesele používat ročník 42. Stejně tak je to u nás, proč by o BLUE planesetu, alespoň co se týče "starších letadel" měli rozhodovat RED piloti (mimo map tvůrce - admina serveru)? My přece nemůžem za to, že RED strana má s postupujícím obdobím lepší letadla a pokud BLUE mohou postavit starší letadla, která jsou lepší jak nová tak co je na tom špatného? Každopádně, abychom tu představu přiblížili realitě, tak co kdyby se na každé mapě udělalo školní letiště, kde dosluhují G-2? Mrknutí Šklebící se
 
MK_KaiN
313_OTU_oblak napsal:
Mk Kain - ne nemám. Je mi to jedno. Jenom mne štve že kdyby to prošlo - byla by to pěkná krávovina. Dříve byl AH server pseudohistorický, očima pilota byl někde příliš historický a někde málo - a tohle by podpořilo ono málo. A to se mi nelíbí. Je to tak nepřekousnutelné když se jeden člověk snaží postavit blbosti do očí bijící?

Ad jsk safrik zmiňoval - představ si situaci. Modrá strana by měla FW190 A-4, 109G-6. V rámci "starých letadel"by dostali G-2.A co by dostali spojenci???Spita V na mapě mají, dále možná početně omezenou IXc z roku 43? a v rámci starých letadel by dostali co? Hurriho IIB? IIc?kolik lidí by lítalo v G-2?rozhodně více jak v G-6. Kolik lidí by lítalo v Hurrim?

odpovězte si každý sám. Pak uvidíte kam to spěje.


Ale no tak,já jen z legrace.
Mě osobně je úplně šumák co je na mapách za éra.
A rozčilovat se kvůli takové nepodstatné věci,jako jsou pixeli na monitoru nehodlám.
 
1stCL_Fucida
Oblak, někdo řikal, že od 4.07 je G-2 malinko slabší a G-6 malinko silnější. Tak si z toho už nemusíš dělat vrásky Úsměv.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
313_OTU_oblak
Fuči.....
4.07 neposoudím, zkoušel jsem jenom lercheho, Ta152C a I-250....jo a sidewindery, ale trefil jsem s nimi prd.

Mno jsem zvědav jak se to dále vyvine.

mimochodem, G-2 je z roku 42, nikoliv 43. Kdo se to ptal?
 
AH_Cutora
Tak jeste jednou k obecne rovine.

O tom co bude na mape rozhoduje s konecnou platnosti autor mapy.

Ja osobne se nestavim zcela negativne mit na NEKTERYCH mapach konkretni starsi letadlo TAM KDE TO DAVA SMYSL, ALE PLOSNE ROZHODNE NE. Na nekterych mapach to tak je i ted (hlavne na rude strane v roce 1942). Staci se podivat na vypis map a planesetu na AHcakch na adrese: http://www.aholubi.org/mapcycle.php

Takze se ptam, na kterou mapu ma kdo navrh/pozadavek na konkretni letadlo a proc? Zatim jsem zaregistroval jen Haluz Paju, ale to povazuju za vtip. Prave na Rumunsku 44 je o boje rumunskych G2 a nemeckych G6 a pridanim G2 i na nemeckou stranu by to tu mapu jedine zabilo!

Jen tak vycet na kterych mapach 1943 a dal G2 je:
Kursk 1943
Normandie 1943
Finsko 1944

Dale si dokazu predstavit, ze by G2 byla zarazena na mapy Berlin 1945 a Germany 1945, Nemci v poslednim zoufalem zachvevu posilaji do vzduchu vse co najdou... A jeste MOZNA na Normandie-v1 1943. Nicmene to nezalezi jen na me ale hlavne na autorech tech konkretnich map. A myslim, ze vsechny mapy z tohohle vyctu delal Kraken.

Nicmene jestli tu chcete dal flejmovat o nicem, tak to prestanu sledovat, tohle fakt asi nema cenu...
 
MK_Paja
Čutoro, dík za tvůj konstruktivní přístup, jsem opravdu potěšen.

Moje původní idea byla , nasáčkovat do planesetů, téměř plošně, na mapy všechna "starší" éra, s tím, že by je lítalo jen cca 2% masochistů.
Chápu však Oblakovu fóbii z G-2ky jakož i obavy autorů o znesvěcení svých děl.
V Berlíně45 a podobných mapách bych G-2 (E-4, E-7, A-4 Úsměv )samozřejmě uvítal.

PS:...., dále stojí za povšimnutí, že nejvíce zde flamuje, jeden nejmenovaný superadmin Cool
Upravil/a MK_Paja dne 17-12-2006 20:31
 
313_OTU_oblak
cutor...nejak si nedokazu predstavit ze by na berline G-2 byla...i kdyby to byla ta nejposlednejsi vyrobena, tak by byla bud ve srotu, znice, prelitana nebo prestavena na G-6 nebo pozdejsi befko. Asi tak...

flejmovat o nicem? to ne...
 
AH_Cutora
313_OTU_oblak napsal:
cutor...nejak si nedokazu predstavit ze by na berline G-2 byla...i kdyby to byla ta nejposlednejsi vyrobena, tak by byla bud ve srotu, znice, prelitana nebo prestavena na G-6 nebo pozdejsi befko. Asi tak...
...

Nebo vytazena z letecke skoly a vzana v poslednim zachvevu zoufalosti. Rozhodne by si ji vzal tak jeden-dva nejzavilejsi priznivci a mapu a atmosferu by to nenarusilo. Ecko ne, to uz je moc velkej ulet.

Ale stoji o to nekdo, nebo je to jen teoreticka diskuse?
 
1stCL_Fucida
V tomhle vláknu se lobuje za Fw 190 na Polsku 1939? Pokud ano, tak bych se za něj přimlouval Vyděšený
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
MK_Paja
AH_Cutora napsal:

Ale stoji o to nekdo, nebo je to jen teoreticka diskuse?


Já, Ronsoč, Bretis, Hoper,... a mnoho dalších Cool
 
313_OTU_oblak
pokud je mi znamo, litali na G-12 a na aradech...nejak si nemuzu zadnou skolni, nedejboze 2-3 roky starou, hojne pouzivanou G-2 predstavit.....

to že G-2 byly ve své době prvoliniové výkonné stroje ani nemluvím, byly na frontě potřeba nejvíce...právě v době 42 a 43 kdy LW ztrácela půdu pod nohama......

nebo se mrkni do sundejte hartmana.......i přestože tu knihu moc nemusím, je tam psáno že dostali nové g-14 konečně místo starých, olétaných G-6.....kolik G-6 létalo v roce 45?????pravděpodobnost jejich výskytu je mnohem, mnohem vyšší v roce 45 než G-2, už protože přišly později a protože jich bylo nejvíce vyrobených. Ale stejně co nebylo zkanibalizováno, to bylo na zemi se suchou nádrží....a roce 45 byly jak G-2, tak G-6 mimo...

o tuto diskuzi čutoro taky stojím, i když na opačné straně než pája.
Upravil/a 313_OTU_oblak dne 17-12-2006 21:34
 
AH_Ronsoc
Ale tu nejde iba o G2!!! ale aj o La 5! Yak a tak dalej .Nie kazdy mohol lietat v Yak 3 !
V roku 44 tak isto este lietali aj rocniky 41-42 ako za spojencov tak aj za LW
 
Joe Hallenbeck
AH_Ronsoc napsal:
Ale tu nejde iba o G2!!! ale aj o La 5! Yak a tak dalej .Nie kazdy mohol lietat v Yak 3 !
V roku 44 tak isto este lietali aj rocniky 41-42 ako za spojencov tak aj za LW


No na zapade jak kde Šklebící se Po prechodu na 150oktanovy benal u RAF uz asi stezi litalo velke mnozstvi dosluhujicich starsich masin. No IMHO starsi Spity MkV byly uz spise u letek meterologickeho vyzkumu a nejakych stanicnich letek. Ale perute nasazene do boju jiz byly vsechny vyzbrojeny na MkIX. A ty MkIX co byly na kontinentne byly od konce listopadu tankovany 150oktanovym benalem, cili mely 25lbs boost Šklebící se

U USAAF to byla smesice P-47, P-51B a P-51D.
313_FlyBoy
RY-C
 
1stCL_Fucida
Flyboy..z čeho vycházíš, když říkáš, že na kontinentě měly od 11.44 všechny Spity plnicí tlak 25lbs? Mohl bych dostat nějaký odkaz na zdroj?

Pokud jde o používání starších strojů v barvách Jagdwaffe, tak to moc běžné nebylo, naopak jednalo se spíše o výjimky. JG54 hlásí sice ještě na počátku roku 1945 několik letuschopných Fw 190 A-4 (tedy zhruba 2 a půl roku starý letoun), nebo podobně vyjímečným se stal jeden Emil v roce 1943 u severské JG5..ale přesto, velké množství strojů bylo při generálních opravách upraveno na "současný standard". No a jak se oblakovi nelíbí G-2 v pozdních letech, tak má docela pravdu, v Luftwaffe tyhle stroje víceméně dosloužili v polovině roku 1943. Pak byly velmi rychle střídány verzemi G-4 a G-6, viz. zde: http://ww2.dk/oob.../bjagd.htm
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
BP_Tyrl
Oni ty starší typy dosluhovali spíše u německých spojenců. Ti je za těžké prachy nakoupili a pak je holt musely provozovat, protože nejnovější výzbroj jim němci neprodali, neb jí sami potřebovali.
 
313_OTU_oblak
Fuči, dík. Konečně to někdo pochopil....
 
MK_Paja
Už zase odborné diskuse, na téma "co v reálu lítalo" ! Úsměv
Kurwa vraťte se na zem !
Hrajeme si tady na piloty, kroutíme joystikem,....... snažte se u toho "lítání" trochu bavit proboha !
 
Tajpan
pájo, jak baviť , povedz mi jak!!?? posledne čo som lietal AH som sa ku*evsky bavil. Vzlietnem na Dieepe 1942 so spitom. Pozerám oproti sedem bodov. Ani sa nehýbu len letia oproti. Tak to nevydržím a zapnem si ikonky. Super, 5xBf109G2 a 2xFw190 a urráááá na mna. ZamračenýNaštvaný

Hrajeme si tady na piloty, kroutíme joystikem,....... snažte se u toho "lítání" trochu bavit proboha !

Merde. Šklebící seMrknutí

 
Joe Hallenbeck
1stCL_Fucida napsal:
Flyboy..z čeho vycházíš, když říkáš, že na kontinentě měly od 11.44 všechny Spity plnicí tlak 25lbs? Mohl bych dostat nějaký odkaz na zdroj?

Pokud jde o používání starších strojů v barvách Jagdwaffe, tak to moc běžné nebylo, naopak jednalo se spíše o výjimky. JG54 hlásí sice ještě na počátku roku 1945 několik letuschopných Fw 190 A-4 (tedy zhruba 2 a půl roku starý letoun), nebo podobně vyjímečným se stal jeden Emil v roce 1943 u severské JG5..ale přesto, velké množství strojů bylo při generálních opravách upraveno na "současný standard". No a jak se oblakovi nelíbí G-2 v pozdních letech, tak má docela pravdu, v Luftwaffe tyhle stroje víceméně dosloužili v polovině roku 1943. Pak byly velmi rychle střídány verzemi G-4 a G-6, viz. zde: http://ww2.dk/oob.../bjagd.htm


Jo kurnik uz ani neumim prekladat. Ted na to koukam, 11/44 schvalili u RAF pouzivani 150 oktanoveho paliva pro jednotky 2.TAF. Ale az v lednu 1945 byly dve skupiny Spitfiru natankovany timto palivem a 2. unora psal nejakej gumak na velitelstvi ze RAF na kontinente presla na 150oktanove palivo.
Ja si to prehodil a nabyl jsem dojmu ze nez se schvalilo 150oktanove palivo musely byt konvertovany na 25lbs boost. Ono to bylo opacne ze se schvalilo prvne palivo, a pak az se delaly upravy.

OK timto se omlouvam vsem ktere jsem nepravem popudil svym zbrklym a unahlenym zaverem.

Diky Fuci ze jsi me prinutil si to jeste jednou poradne precist a tim jsem se mohl opravit. Mrknutí
Upravil/a Joe Hallenbeck dne 18-12-2006 23:56
313_FlyBoy
RY-C
 
1stCL_Fucida
Nemáš vůbec za co Šklebící se Mně to přišlo divný Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,007,536 návštěv