AH_Dedikáč_wishlist
|
Safrik |
Přidané 16-12-2006 11:29
|
Uživatel
Příspěvek: 964
Založený: 26.12.05
|
Je zcela evidentní, že s G-2 asi nebude něco v pořádku, neboť kdyby která koliv z létajících stran měla, podle Tvého tvrzení, typ letadla z roku 42 lepší než modifikovaný typ z roku 44, tak ze zcela logických důvodů asi bude nadále vesele používat ročník 42. Stejně tak je to u nás, proč by o BLUE planesetu, alespoň co se týče "starších letadel" měli rozhodovat RED piloti (mimo map tvůrce - admina serveru)? My přece nemůžem za to, že RED strana má s postupujícím obdobím lepší letadla a pokud BLUE mohou postavit starší letadla, která jsou lepší jak nová tak co je na tom špatného? Každopádně, abychom tu představu přiblížili realitě, tak co kdyby se na každé mapě udělalo školní letiště, kde dosluhují G-2? |
|
|
|
MK_KaiN |
Přidané 16-12-2006 12:53
|
Uživatel
Příspěvek: 1088
Založený: 01.10.05
|
313_OTU_oblak napsal:
Mk Kain - ne nemám. Je mi to jedno. Jenom mne štve že kdyby to prošlo - byla by to pěkná krávovina. Dříve byl AH server pseudohistorický, očima pilota byl někde příliš historický a někde málo - a tohle by podpořilo ono málo. A to se mi nelíbí. Je to tak nepřekousnutelné když se jeden člověk snaží postavit blbosti do očí bijící?
Ad jsk safrik zmiňoval - představ si situaci. Modrá strana by měla FW190 A-4, 109G-6. V rámci "starých letadel"by dostali G-2.A co by dostali spojenci???Spita V na mapě mají, dále možná početně omezenou IXc z roku 43? a v rámci starých letadel by dostali co? Hurriho IIB? IIc?kolik lidí by lítalo v G-2?rozhodně více jak v G-6. Kolik lidí by lítalo v Hurrim?
odpovězte si každý sám. Pak uvidíte kam to spěje.
Ale no tak,já jen z legrace.
Mě osobně je úplně šumák co je na mapách za éra.
A rozčilovat se kvůli takové nepodstatné věci,jako jsou pixeli na monitoru nehodlám. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 16-12-2006 13:18
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Oblak, někdo řikal, že od 4.07 je G-2 malinko slabší a G-6 malinko silnější. Tak si z toho už nemusíš dělat vrásky .
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 16-12-2006 18:23
|
Uživatel
Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
Fuči.....
4.07 neposoudím, zkoušel jsem jenom lercheho, Ta152C a I-250....jo a sidewindery, ale trefil jsem s nimi prd.
Mno jsem zvědav jak se to dále vyvine.
mimochodem, G-2 je z roku 42, nikoliv 43. Kdo se to ptal? |
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 17-12-2006 19:48
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
Tak jeste jednou k obecne rovine.
O tom co bude na mape rozhoduje s konecnou platnosti autor mapy.
Ja osobne se nestavim zcela negativne mit na NEKTERYCH mapach konkretni starsi letadlo TAM KDE TO DAVA SMYSL, ALE PLOSNE ROZHODNE NE. Na nekterych mapach to tak je i ted (hlavne na rude strane v roce 1942). Staci se podivat na vypis map a planesetu na AHcakch na adrese: http://www.aholubi.org/mapcycle.php
Takze se ptam, na kterou mapu ma kdo navrh/pozadavek na konkretni letadlo a proc? Zatim jsem zaregistroval jen Haluz Paju, ale to povazuju za vtip. Prave na Rumunsku 44 je o boje rumunskych G2 a nemeckych G6 a pridanim G2 i na nemeckou stranu by to tu mapu jedine zabilo!
Jen tak vycet na kterych mapach 1943 a dal G2 je:
Kursk 1943
Normandie 1943
Finsko 1944
Dale si dokazu predstavit, ze by G2 byla zarazena na mapy Berlin 1945 a Germany 1945, Nemci v poslednim zoufalem zachvevu posilaji do vzduchu vse co najdou... A jeste MOZNA na Normandie-v1 1943. Nicmene to nezalezi jen na me ale hlavne na autorech tech konkretnich map. A myslim, ze vsechny mapy z tohohle vyctu delal Kraken.
Nicmene jestli tu chcete dal flejmovat o nicem, tak to prestanu sledovat, tohle fakt asi nema cenu... |
|
|
|
MK_Paja |
Přidané 17-12-2006 20:30
|
Uživatel
Příspěvek: 941
Založený: 29.09.05
|
Čutoro, dík za tvůj konstruktivní přístup, jsem opravdu potěšen.
Moje původní idea byla , nasáčkovat do planesetů, téměř plošně, na mapy všechna "starší" éra, s tím, že by je lítalo jen cca 2% masochistů.
Chápu však Oblakovu fóbii z G-2ky jakož i obavy autorů o znesvěcení svých děl.
V Berlíně45 a podobných mapách bych G-2 (E-4, E-7, A-4 )samozřejmě uvítal.
PS:...., dále stojí za povšimnutí, že nejvíce zde flamuje, jeden nejmenovaný superadmin
Upravil/a MK_Paja dne 17-12-2006 20:31
|
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 17-12-2006 20:32
|
Uživatel
Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
cutor...nejak si nedokazu predstavit ze by na berline G-2 byla...i kdyby to byla ta nejposlednejsi vyrobena, tak by byla bud ve srotu, znice, prelitana nebo prestavena na G-6 nebo pozdejsi befko. Asi tak...
flejmovat o nicem? to ne... |
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 17-12-2006 20:49
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
313_OTU_oblak napsal:
cutor...nejak si nedokazu predstavit ze by na berline G-2 byla...i kdyby to byla ta nejposlednejsi vyrobena, tak by byla bud ve srotu, znice, prelitana nebo prestavena na G-6 nebo pozdejsi befko. Asi tak...
...
Nebo vytazena z letecke skoly a vzana v poslednim zachvevu zoufalosti. Rozhodne by si ji vzal tak jeden-dva nejzavilejsi priznivci a mapu a atmosferu by to nenarusilo. Ecko ne, to uz je moc velkej ulet.
Ale stoji o to nekdo, nebo je to jen teoreticka diskuse? |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 17-12-2006 20:52
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
V tomhle vláknu se lobuje za Fw 190 na Polsku 1939? Pokud ano, tak bych se za něj přimlouval
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
MK_Paja |
Přidané 17-12-2006 20:56
|
Uživatel
Příspěvek: 941
Založený: 29.09.05
|
AH_Cutora napsal:
Ale stoji o to nekdo, nebo je to jen teoreticka diskuse?
Já, Ronsoč, Bretis, Hoper,... a mnoho dalších |
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 17-12-2006 21:20
|
Uživatel
Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
pokud je mi znamo, litali na G-12 a na aradech...nejak si nemuzu zadnou skolni, nedejboze 2-3 roky starou, hojne pouzivanou G-2 predstavit.....
to že G-2 byly ve své době prvoliniové výkonné stroje ani nemluvím, byly na frontě potřeba nejvíce...právě v době 42 a 43 kdy LW ztrácela půdu pod nohama......
nebo se mrkni do sundejte hartmana.......i přestože tu knihu moc nemusím, je tam psáno že dostali nové g-14 konečně místo starých, olétaných G-6.....kolik G-6 létalo v roce 45?????pravděpodobnost jejich výskytu je mnohem, mnohem vyšší v roce 45 než G-2, už protože přišly později a protože jich bylo nejvíce vyrobených. Ale stejně co nebylo zkanibalizováno, to bylo na zemi se suchou nádrží....a roce 45 byly jak G-2, tak G-6 mimo...
o tuto diskuzi čutoro taky stojím, i když na opačné straně než pája.
Upravil/a 313_OTU_oblak dne 17-12-2006 21:34
|
|
|
|
AH_Ronsoc |
Přidané 17-12-2006 21:35
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 345
Založený: 30.09.05
|
Ale tu nejde iba o G2!!! ale aj o La 5! Yak a tak dalej .Nie kazdy mohol lietat v Yak 3 !
V roku 44 tak isto este lietali aj rocniky 41-42 ako za spojencov tak aj za LW |
|
|
|
Joe Hallenbeck |
Přidané 18-12-2006 01:25
|
Uživatel
Příspěvek: 1781
Založený: 22.04.06
|
AH_Ronsoc napsal:
Ale tu nejde iba o G2!!! ale aj o La 5! Yak a tak dalej .Nie kazdy mohol lietat v Yak 3 !
V roku 44 tak isto este lietali aj rocniky 41-42 ako za spojencov tak aj za LW
No na zapade jak kde Po prechodu na 150oktanovy benal u RAF uz asi stezi litalo velke mnozstvi dosluhujicich starsich masin. No IMHO starsi Spity MkV byly uz spise u letek meterologickeho vyzkumu a nejakych stanicnich letek. Ale perute nasazene do boju jiz byly vsechny vyzbrojeny na MkIX. A ty MkIX co byly na kontinentne byly od konce listopadu tankovany 150oktanovym benalem, cili mely 25lbs boost
U USAAF to byla smesice P-47, P-51B a P-51D.
313_FlyBoy
RY-C
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 18-12-2006 01:53
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Flyboy..z čeho vycházíš, když říkáš, že na kontinentě měly od 11.44 všechny Spity plnicí tlak 25lbs? Mohl bych dostat nějaký odkaz na zdroj?
Pokud jde o používání starších strojů v barvách Jagdwaffe, tak to moc běžné nebylo, naopak jednalo se spíše o výjimky. JG54 hlásí sice ještě na počátku roku 1945 několik letuschopných Fw 190 A-4 (tedy zhruba 2 a půl roku starý letoun), nebo podobně vyjímečným se stal jeden Emil v roce 1943 u severské JG5..ale přesto, velké množství strojů bylo při generálních opravách upraveno na "současný standard". No a jak se oblakovi nelíbí G-2 v pozdních letech, tak má docela pravdu, v Luftwaffe tyhle stroje víceméně dosloužili v polovině roku 1943. Pak byly velmi rychle střídány verzemi G-4 a G-6, viz. zde: http://ww2.dk/oob.../bjagd.htm
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 18-12-2006 08:26
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Oni ty starší typy dosluhovali spíše u německých spojenců. Ti je za těžké prachy nakoupili a pak je holt musely provozovat, protože nejnovější výzbroj jim němci neprodali, neb jí sami potřebovali. |
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 18-12-2006 13:33
|
Uživatel
Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
Fuči, dík. Konečně to někdo pochopil.... |
|
|
|
MK_Paja |
Přidané 18-12-2006 16:15
|
Uživatel
Příspěvek: 941
Založený: 29.09.05
|
Už zase odborné diskuse, na téma "co v reálu lítalo" !
Kurwa vraťte se na zem !
Hrajeme si tady na piloty, kroutíme joystikem,....... snažte se u toho "lítání" trochu bavit proboha ! |
|
|
|
Tajpan |
Přidané 18-12-2006 16:23
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
pájo, jak baviť , povedz mi jak!!?? posledne čo som lietal AH som sa ku*evsky bavil. Vzlietnem na Dieepe 1942 so spitom. Pozerám oproti sedem bodov. Ani sa nehýbu len letia oproti. Tak to nevydržím a zapnem si ikonky. Super, 5xBf109G2 a 2xFw190 a urráááá na mna.
Hrajeme si tady na piloty, kroutíme joystikem,....... snažte se u toho "lítání" trochu bavit proboha !
Merde.
|
|
|
|
Joe Hallenbeck |
Přidané 18-12-2006 23:52
|
Uživatel
Příspěvek: 1781
Založený: 22.04.06
|
1stCL_Fucida napsal:
Flyboy..z čeho vycházíš, když říkáš, že na kontinentě měly od 11.44 všechny Spity plnicí tlak 25lbs? Mohl bych dostat nějaký odkaz na zdroj?
Pokud jde o používání starších strojů v barvách Jagdwaffe, tak to moc běžné nebylo, naopak jednalo se spíše o výjimky. JG54 hlásí sice ještě na počátku roku 1945 několik letuschopných Fw 190 A-4 (tedy zhruba 2 a půl roku starý letoun), nebo podobně vyjímečným se stal jeden Emil v roce 1943 u severské JG5..ale přesto, velké množství strojů bylo při generálních opravách upraveno na "současný standard". No a jak se oblakovi nelíbí G-2 v pozdních letech, tak má docela pravdu, v Luftwaffe tyhle stroje víceméně dosloužili v polovině roku 1943. Pak byly velmi rychle střídány verzemi G-4 a G-6, viz. zde: http://ww2.dk/oob.../bjagd.htm
Jo kurnik uz ani neumim prekladat. Ted na to koukam, 11/44 schvalili u RAF pouzivani 150 oktanoveho paliva pro jednotky 2.TAF. Ale az v lednu 1945 byly dve skupiny Spitfiru natankovany timto palivem a 2. unora psal nejakej gumak na velitelstvi ze RAF na kontinente presla na 150oktanove palivo.
Ja si to prehodil a nabyl jsem dojmu ze nez se schvalilo 150oktanove palivo musely byt konvertovany na 25lbs boost. Ono to bylo opacne ze se schvalilo prvne palivo, a pak az se delaly upravy.
OK timto se omlouvam vsem ktere jsem nepravem popudil svym zbrklym a unahlenym zaverem.
Diky Fuci ze jsi me prinutil si to jeste jednou poradne precist a tim jsem se mohl opravit.
Upravil/a Joe Hallenbeck dne 18-12-2006 23:56
313_FlyBoy
RY-C
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 19-12-2006 00:34
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Nemáš vůbec za co Mně to přišlo divný
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|