October 20 2025 00:02:49
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Lavočka
312_Lazy
Nicméně se mi nezdá, že by jejich genialita šla tak daleko, že by La5FN dokázala točit při 220 na plný přitažení kniplu bez přechodu do pádu

souhlasim, tohle je jednoznacne spatne. pritom La-7 to neumi, hmmm.. budu to reportovat jako bug.
 
1stCL_Fucida
WT_Peci napsal:
P.S. Kontrolní otázka k samopalům - v bitce o každý metr země ve Stalingradu - chtěli byste mít v zásobníku 30, nebo 71 nábojů? Úsměv


Mno..nemá starej dobrej MP40 o dva náboje více? Imho sem tenhle OT ale moc nepatří, ne? Úsměv
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 13-12-2006 10:48
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Lucka
1stCL_Fucida napsal:
WT_Peci napsal:
P.S. Kontrolní otázka k samopalům - v bitce o každý metr země ve Stalingradu - chtěli byste mít v zásobníku 30, nebo 71 nábojů? Úsměv


Mno..nemá starej dobrej MP40 o dva náboje více? Imho sem tenhle OT ale moc nepatří, ne? Úsměv


Pánové, co kdybyste si o těch flintičkách šli podebatit do jiného vlákna Šklebící se

No nic, zase tak moc jsem snad neřekla, ne? Úsměv
 
Mungo
MP-40 and. co sa plnili tak na 28 nabojov. Pri plneni na plnu kapacitu byvali zasobniky svine a radi sa zasekavali. To plati aj o STENe (zasobnik je kopia toho z MP-40), BRENe i dalsich. Ale on ani ten sovietsky bubon nebol prave dokonaly a blbo sa plnil. Zase ked bol plny a bojovalo sa v budove, bol clovek rad, co sa don narve.
A napr. sa casto ohovaraju sovietske samonabijacie pusky, ale medzi Nemcami boli velmi popularne, i medzi gardovymi plukmi - holt sovietsky muzici zozemljanok k nim nemali spravny vztah a to bol problem. Ende.

Spat k lavocke: Ktory frajer to dokaze tocit na 220 s knyplom v slinivke brusnej? Ja ked to skusim, tak ma to pretoci cez kridlo a rozbije mi to hubu. Na ktorejkolvek masine a obzvlast na tych ,ktore udajne tak dobre tocili.
 
312_Lazy
Mungo, treba me to na La-5FN jde. Nezkousel jsem to teda s bombama.. Mrknutí
Upravil/a 312_Lazy dne 13-12-2006 11:02
 
Mungo
A ako dlho ti to vydrzi? Normalne to budem musiet zase skusit, ked sa konecne dostanem do Lavocky.
Ale z nepochopitelnych dovodov na mapach, kde je tato obycajna ne-uber, priam podradna masina je vzdy narvatych kopec cervenych a ja musim k modraskom. Vyděšený
 
312_Lazy
No rek bych ze libovolne dlouho. Zajimavy je, ze s La-7 mi totez nejde.
 
313_Vinky
CW_Foxl napsal:
313_Vinky napsal:
CW_Foxl napsal:
Asi takhle...potkat v FW1904/5/6/8 ve stejne vysce Lavocku 5FN/7 je smrt a to mi nikdo nevymluvi. Souper v Lavocce musi byt lama aby byla realna sance na preziti. V FW neuletis, neukroutis proste nic. To stejny plati pro Bf109 krom 109K4C3, ta je rychlejsi o chlup.



No to je ono potkat ve stejné výšce pravda ale pro pilota bf a fw potkat ve stejne výšce ji je chyba! a dál bf109k4 je dobra akorát tak na uletění ale to snad nechcem nebo jo.nejlepší bf je gustav2.
Ale pravda je že v souboji se da bojovat kde už neuletíš a neustoupeš tak proti la5. La5f La5fn La7 už je moc rychlá v zatáčce.ale ani to ti nemusí pomoctÚsměv


Hehe...K4C3 je uber ero a spoustu lidi si to neuvedomuje a krouti lavocky v G2 Cool . Neni pravda ze s K4C3 jen uletis, ja s tim strilim lavotchy ve velkym, jenze kroutit neni zrovna spravny zpusob jak je dostat.
V bf g2 nemas praktisky sanci proti vyrovnanymu pilotovi v La5FN/La7 a to mi ver.



Ja ti věřím ale teda nelétám na Bf 109k-4/c3 nejsem pilot jejich ale Spojeneckej pilotÚsměv a pokud je tam rok že mužu v ní letět tak Jasná volba je me262,či Fw190 d-9 a do kačka bych nešelÚsměvŠklebící se
 
rOckie
312_Lazy napsal:
No rek bych ze libovolne dlouho. Zajimavy je, ze s La-7 mi totez nejde.


la7 má měnší tuhost v řízení, tj. lépe reagující ovládání a proto ji lze přetáhnout na rozdíl od La5fn.

zkoušel jsem jen ty malý bombičky a dál ne-e, bo se mi udělalo špatně Úsměv

edit: Mungo: jo, šlo to ustálit. žádná jedna otačka a konec. prostě to tak může točit furt.

p.s. není parametricky La5fn podobná jako G14 (neboG6-AS,ted nevim)? Váha, výkon motoru, plocha křídla. Jasně: jinej profil křídla a jiná výškovost motoru je taky důležitá. Přesto jsou ty dva typy - co se týče DYNAMIKY, úplně jiný.Aesko se v manévrech hned vyždímá.
Upravil/a rOckie dne 13-12-2006 13:31
 
wolf00
WT_Peci napsal:
wolf00 napsal:
precetl jsem si publikaci o jaku 7 az 9. tyhle letadla meli problemy s lamanim podvozku,+ u nekterych pretocenych motoru meli tendenci se prehrivat nebo rovnou chytat plamenem za letu,ovsem to jedine proto ze tam bylo pouzito motoru hispanio suzia,upraveneho pro ruske podminky,a dotlaceneho na maximalni hranici jeho moznosti. jaky jeste meli potize s trhanim potahu s kridel za letu,udajne spusobovano spatnou slozkou v lepidle kterym se potah upevnoval .... Zamračený


Ktery hispano suiza rusove cpali do jaku? A do kterych? Muzes to upresnit?


http://ipac.svkkl.cz/aRL/browseview.php?id=0%21un_cat%21c283892&language=czech&ictx=kl&variables=0%21un_cat

pokud jsem si to dobre procetl,tak by to melo vychazet z hispanio suzia verze s kanonem nevim ted presne znaceni,a postupnym vylepsovani to vytahli az k vk 107A staci se nekde mrknout po te publikaci ... Mrknutí
 
WT_Peci
dik, kouknu na to, tohle mam mozna na HDD
 
CW_Foxl
313_Vinky napsal:
CW_Foxl napsal:
313_Vinky napsal:
CW_Foxl napsal:
Asi takhle...potkat v FW1904/5/6/8 ve stejne vysce Lavocku 5FN/7 je smrt a to mi nikdo nevymluvi. Souper v Lavocce musi byt lama aby byla realna sance na preziti. V FW neuletis, neukroutis proste nic. To stejny plati pro Bf109 krom 109K4C3, ta je rychlejsi o chlup.



No to je ono potkat ve stejné výšce pravda ale pro pilota bf a fw potkat ve stejne výšce ji je chyba! a dál bf109k4 je dobra akorát tak na uletění ale to snad nechcem nebo jo.nejlepší bf je gustav2.
Ale pravda je že v souboji se da bojovat kde už neuletíš a neustoupeš tak proti la5. La5f La5fn La7 už je moc rychlá v zatáčce.ale ani to ti nemusí pomoctÚsměv


Hehe...K4C3 je uber ero a spoustu lidi si to neuvedomuje a krouti lavocky v G2 Cool . Neni pravda ze s K4C3 jen uletis, ja s tim strilim lavotchy ve velkym, jenze kroutit neni zrovna spravny zpusob jak je dostat.
V bf g2 nemas praktisky sanci proti vyrovnanymu pilotovi v La5FN/La7 a to mi ver.



Ja ti věřím ale teda nelétám na Bf 109k-4/c3 nejsem pilot jejich ale Spojeneckej pilotÚsměv a pokud je tam rok že mužu v ní letět tak Jasná volba je me262,či Fw190 d-9 a do kačka bych nešelÚsměvŠklebící se


Fw190 d-9 je malicko pomalejsi, min akceleruje, ma slabsi vyzbroj(to je relativni) a listu prez zamerovac, to jsou dovody proc casto radsi volim K4C3.
Jinak Me262 nema vrtuli a navic hned tak v planesetu neni...jinak to je bezesporu neljlepsi letadlo z tehle tri.
 
313_Vinky
CW_Foxl napsal:
313_Vinky napsal:
CW_Foxl napsal:
313_Vinky napsal:
CW_Foxl napsal:
Asi takhle...potkat v FW1904/5/6/8 ve stejne vysce Lavocku 5FN/7 je smrt a to mi nikdo nevymluvi. Souper v Lavocce musi byt lama aby byla realna sance na preziti. V FW neuletis, neukroutis proste nic. To stejny plati pro Bf109 krom 109K4C3, ta je rychlejsi o chlup.



No to je ono potkat ve stejné výšce pravda ale pro pilota bf a fw potkat ve stejne výšce ji je chyba! a dál bf109k4 je dobra akorát tak na uletění ale to snad nechcem nebo jo.nejlepší bf je gustav2.
Ale pravda je že v souboji se da bojovat kde už neuletíš a neustoupeš tak proti la5. La5f La5fn La7 už je moc rychlá v zatáčce.ale ani to ti nemusí pomoctÚsměv


Hehe...K4C3 je uber ero a spoustu lidi si to neuvedomuje a krouti lavocky v G2 Cool . Neni pravda ze s K4C3 jen uletis, ja s tim strilim lavotchy ve velkym, jenze kroutit neni zrovna spravny zpusob jak je dostat.
V bf g2 nemas praktisky sanci proti vyrovnanymu pilotovi v La5FN/La7 a to mi ver.



Ja ti věřím ale teda nelétám na Bf 109k-4/c3 nejsem pilot jejich ale Spojeneckej pilotÚsměv a pokud je tam rok že mužu v ní letět tak Jasná volba je me262,či Fw190 d-9 a do kačka bych nešelÚsměvŠklebící se


Fw190 d-9 je malicko pomalejsi, min akceleruje, ma slabsi vyzbroj(to je relativni) a listu prez zamerovac, to jsou dovody proc casto radsi volim K4C3.
Jinak Me262 nema vrtuli a navic hned tak v planesetu neni...jinak to je bezesporu neljlepsi letadlo z tehle tri.



Cool Maš rechtÚsměv
 
WT_TeeDee
313_Vinky napsal:
CW_Foxl napsal:
Fw190 d-9 je malicko pomalejsi, min akceleruje, ma slabsi vyzbroj(to je relativni) a listu prez zamerovac, to jsou dovody proc casto radsi volim K4C3.
Jinak Me262 nema vrtuli a navic hned tak v planesetu neni...jinak to je bezesporu neljlepsi letadlo z tehle tri.



Cool Maš rechtÚsměv


No tak pánové, todle je bordel a ne flame, když tady reds souhlasí s blues Šklebící se
 
BP_Tyrl
Žádný letadlo není über. Vždy je to o pilotovi. Já například ještě slabé letadlo nepotkal.Šklebící se
 
313_OTU_oblak
K-4 hodne lidi podcenuje....
 
wolf00
nekde jsem cetl ze u la7 ty pohone latky byli dost agresivni a narusovalo to trup .... me109 k4 oblaku? co o ni psal closterman ?
 
1stCL_Fucida
Oblak: K-4 hodne lidi podcenuje....


Pchéé Úsměv. Fw 190..to je letadlo.. Vyděšený

Wolf00: me109 k4 oblaku? co o ni psal closterman ?


Jistě psal, že jejich 12 Tempestů napadlo asi 386 Bf 109 K-4 a že on sám ztratil celou letku ale pět jich sundal Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
313_OTU_oblak
Fuči - četl jsi to? nějak si to nevybavuji.....CoolŠklebící se
Upravil/a 313_OTU_oblak dne 14-12-2006 11:00
 
Pavel
wolf00 napsal:+ u nekterych pretocenych motoru meli tendenci se prehrivat nebo rovnou chytat plamenem za letu...


Pokud přetočíš motor u svýho auta, taky bude mít tendenci se přehřívat Šklebící seŠklebící se a dost možná i chytat plamenem za letu Úsměv) Mimochodem tohle byla nemoc motorů DB-605 všech verzí, způsobená nedostatečným tlakem oleje (EDIT: ) hlavně ve větších výškách. Pár předsériových G-0 blaflo plamenem za letu.
Upravil/a Pavel dne 14-12-2006 11:52
Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,312,648 návštěv