Lavočka
|
312_Lazy |
Přidané 13-12-2006 09:16
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 259
Založený: 19.10.05
|
Nicméně se mi nezdá, že by jejich genialita šla tak daleko, že by La5FN dokázala točit při 220 na plný přitažení kniplu bez přechodu do pádu
souhlasim, tohle je jednoznacne spatne. pritom La-7 to neumi, hmmm.. budu to reportovat jako bug. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 13-12-2006 10:43
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11133
Založený: 26.01.13
|
WT_Peci napsal:
P.S. Kontrolní otázka k samopalům - v bitce o každý metr země ve Stalingradu - chtěli byste mít v zásobníku 30, nebo 71 nábojů? 
Mno..nemá starej dobrej MP40 o dva náboje více? Imho sem tenhle OT ale moc nepatří, ne?
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 13-12-2006 10:48
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Lucka |
Přidané 13-12-2006 10:52
|

Uživatel

Příspěvek: 1014
Založený: 06.10.05
|
1stCL_Fucida napsal:
WT_Peci napsal:
P.S. Kontrolní otázka k samopalům - v bitce o každý metr země ve Stalingradu - chtěli byste mít v zásobníku 30, nebo 71 nábojů? 
Mno..nemá starej dobrej MP40 o dva náboje více? Imho sem tenhle OT ale moc nepatří, ne? 
Pánové, co kdybyste si o těch flintičkách šli podebatit do jiného vlákna 
No nic, zase tak moc jsem snad neřekla, ne?  |
|
|
|
Mungo |
Přidané 13-12-2006 10:56
|

Uživatel

Příspěvek: 718
Založený: 03.10.05
|
MP-40 and. co sa plnili tak na 28 nabojov. Pri plneni na plnu kapacitu byvali zasobniky svine a radi sa zasekavali. To plati aj o STENe (zasobnik je kopia toho z MP-40), BRENe i dalsich. Ale on ani ten sovietsky bubon nebol prave dokonaly a blbo sa plnil. Zase ked bol plny a bojovalo sa v budove, bol clovek rad, co sa don narve.
A napr. sa casto ohovaraju sovietske samonabijacie pusky, ale medzi Nemcami boli velmi popularne, i medzi gardovymi plukmi - holt sovietsky muzici zozemljanok k nim nemali spravny vztah a to bol problem. Ende.
Spat k lavocke: Ktory frajer to dokaze tocit na 220 s knyplom v slinivke brusnej? Ja ked to skusim, tak ma to pretoci cez kridlo a rozbije mi to hubu. Na ktorejkolvek masine a obzvlast na tych ,ktore udajne tak dobre tocili. |
|
|
|
312_Lazy |
Přidané 13-12-2006 10:59
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 259
Založený: 19.10.05
|
Mungo, treba me to na La-5FN jde. Nezkousel jsem to teda s bombama..
Upravil/a 312_Lazy dne 13-12-2006 11:02
|
|
|
|
Mungo |
Přidané 13-12-2006 11:03
|

Uživatel

Příspěvek: 718
Založený: 03.10.05
|
A ako dlho ti to vydrzi? Normalne to budem musiet zase skusit, ked sa konecne dostanem do Lavocky.
Ale z nepochopitelnych dovodov na mapach, kde je tato obycajna ne-uber, priam podradna masina je vzdy narvatych kopec cervenych a ja musim k modraskom.  |
|
|
|
312_Lazy |
Přidané 13-12-2006 11:09
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 259
Založený: 19.10.05
|
No rek bych ze libovolne dlouho. Zajimavy je, ze s La-7 mi totez nejde. |
|
|
|
313_Vinky |
Přidané 13-12-2006 12:03
|

Nováček

Příspěvek: 31
Založený: 28.06.06
|
CW_Foxl napsal:
313_Vinky napsal:
CW_Foxl napsal:
Asi takhle...potkat v FW1904/5/6/8 ve stejne vysce Lavocku 5FN/7 je smrt a to mi nikdo nevymluvi. Souper v Lavocce musi byt lama aby byla realna sance na preziti. V FW neuletis, neukroutis proste nic. To stejny plati pro Bf109 krom 109K4C3, ta je rychlejsi o chlup.
No to je ono potkat ve stejné výšce pravda ale pro pilota bf a fw potkat ve stejne výšce ji je chyba! a dál bf109k4 je dobra akorát tak na uletění ale to snad nechcem nebo jo.nejlepší bf je gustav2.
Ale pravda je že v souboji se da bojovat kde už neuletíš a neustoupeš tak proti la5. La5f La5fn La7 už je moc rychlá v zatáčce.ale ani to ti nemusí pomoct 
Hehe...K4C3 je uber ero a spoustu lidi si to neuvedomuje a krouti lavocky v G2  . Neni pravda ze s K4C3 jen uletis, ja s tim strilim lavotchy ve velkym, jenze kroutit neni zrovna spravny zpusob jak je dostat.
V bf g2 nemas praktisky sanci proti vyrovnanymu pilotovi v La5FN/La7 a to mi ver.
Ja ti věřím ale teda nelétám na Bf 109k-4/c3 nejsem pilot jejich ale Spojeneckej pilot a pokud je tam rok že mužu v ní letět tak Jasná volba je me262,či Fw190 d-9 a do kačka bych nešel  |
|
|
|
rOckie |
Přidané 13-12-2006 13:16
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 228
Založený: 29.09.05
|
312_Lazy napsal:
No rek bych ze libovolne dlouho. Zajimavy je, ze s La-7 mi totez nejde.
la7 má měnší tuhost v řízení, tj. lépe reagující ovládání a proto ji lze přetáhnout na rozdíl od La5fn.
zkoušel jsem jen ty malý bombičky a dál ne-e, bo se mi udělalo špatně 
edit: Mungo: jo, šlo to ustálit. žádná jedna otačka a konec. prostě to tak může točit furt.
p.s. není parametricky La5fn podobná jako G14 (neboG6-AS,ted nevim)? Váha, výkon motoru, plocha křídla. Jasně: jinej profil křídla a jiná výškovost motoru je taky důležitá. Přesto jsou ty dva typy - co se týče DYNAMIKY, úplně jiný.Aesko se v manévrech hned vyždímá.
Upravil/a rOckie dne 13-12-2006 13:31
|
|
|
|
wolf00 |
Přidané 13-12-2006 13:59
|

Nováček

Příspěvek: 54
Založený: 08.07.06
|
WT_Peci napsal:
wolf00 napsal:
precetl jsem si publikaci o jaku 7 az 9. tyhle letadla meli problemy s lamanim podvozku,+ u nekterych pretocenych motoru meli tendenci se prehrivat nebo rovnou chytat plamenem za letu,ovsem to jedine proto ze tam bylo pouzito motoru hispanio suzia,upraveneho pro ruske podminky,a dotlaceneho na maximalni hranici jeho moznosti. jaky jeste meli potize s trhanim potahu s kridel za letu,udajne spusobovano spatnou slozkou v lepidle kterym se potah upevnoval .... 
Ktery hispano suiza rusove cpali do jaku? A do kterych? Muzes to upresnit?
http://ipac.svkkl.cz/aRL/browseview.php?id=0%21un_cat%21c283892&language=czech&ictx=kl&variables=0%21un_cat
pokud jsem si to dobre procetl,tak by to melo vychazet z hispanio suzia verze s kanonem nevim ted presne znaceni,a postupnym vylepsovani to vytahli az k vk 107A staci se nekde mrknout po te publikaci ...  |
|
|
|
WT_Peci |
Přidané 13-12-2006 14:10
|

Uživatel

Příspěvek: 1355
Založený: 30.09.05
|
dik, kouknu na to, tohle mam mozna na HDD |
|
|
|
CW_Foxl |
Přidané 13-12-2006 15:30
|

Nováček

Příspěvek: 85
Založený: 04.10.05
|
313_Vinky napsal:
CW_Foxl napsal:
313_Vinky napsal:
CW_Foxl napsal:
Asi takhle...potkat v FW1904/5/6/8 ve stejne vysce Lavocku 5FN/7 je smrt a to mi nikdo nevymluvi. Souper v Lavocce musi byt lama aby byla realna sance na preziti. V FW neuletis, neukroutis proste nic. To stejny plati pro Bf109 krom 109K4C3, ta je rychlejsi o chlup.
No to je ono potkat ve stejné výšce pravda ale pro pilota bf a fw potkat ve stejne výšce ji je chyba! a dál bf109k4 je dobra akorát tak na uletění ale to snad nechcem nebo jo.nejlepší bf je gustav2.
Ale pravda je že v souboji se da bojovat kde už neuletíš a neustoupeš tak proti la5. La5f La5fn La7 už je moc rychlá v zatáčce.ale ani to ti nemusí pomoct 
Hehe...K4C3 je uber ero a spoustu lidi si to neuvedomuje a krouti lavocky v G2  . Neni pravda ze s K4C3 jen uletis, ja s tim strilim lavotchy ve velkym, jenze kroutit neni zrovna spravny zpusob jak je dostat.
V bf g2 nemas praktisky sanci proti vyrovnanymu pilotovi v La5FN/La7 a to mi ver.
Ja ti věřím ale teda nelétám na Bf 109k-4/c3 nejsem pilot jejich ale Spojeneckej pilot  a pokud je tam rok že mužu v ní letět tak Jasná volba je me262,či Fw190 d-9 a do kačka bych nešel  
Fw190 d-9 je malicko pomalejsi, min akceleruje, ma slabsi vyzbroj(to je relativni) a listu prez zamerovac, to jsou dovody proc casto radsi volim K4C3.
Jinak Me262 nema vrtuli a navic hned tak v planesetu neni...jinak to je bezesporu neljlepsi letadlo z tehle tri. |
|
|
|
313_Vinky |
Přidané 13-12-2006 15:43
|

Nováček

Příspěvek: 31
Založený: 28.06.06
|
CW_Foxl napsal:
313_Vinky napsal:
CW_Foxl napsal:
313_Vinky napsal:
CW_Foxl napsal:
Asi takhle...potkat v FW1904/5/6/8 ve stejne vysce Lavocku 5FN/7 je smrt a to mi nikdo nevymluvi. Souper v Lavocce musi byt lama aby byla realna sance na preziti. V FW neuletis, neukroutis proste nic. To stejny plati pro Bf109 krom 109K4C3, ta je rychlejsi o chlup.
No to je ono potkat ve stejné výšce pravda ale pro pilota bf a fw potkat ve stejne výšce ji je chyba! a dál bf109k4 je dobra akorát tak na uletění ale to snad nechcem nebo jo.nejlepší bf je gustav2.
Ale pravda je že v souboji se da bojovat kde už neuletíš a neustoupeš tak proti la5. La5f La5fn La7 už je moc rychlá v zatáčce.ale ani to ti nemusí pomoct 
Hehe...K4C3 je uber ero a spoustu lidi si to neuvedomuje a krouti lavocky v G2  . Neni pravda ze s K4C3 jen uletis, ja s tim strilim lavotchy ve velkym, jenze kroutit neni zrovna spravny zpusob jak je dostat.
V bf g2 nemas praktisky sanci proti vyrovnanymu pilotovi v La5FN/La7 a to mi ver.
Ja ti věřím ale teda nelétám na Bf 109k-4/c3 nejsem pilot jejich ale Spojeneckej pilot  a pokud je tam rok že mužu v ní letět tak Jasná volba je me262,či Fw190 d-9 a do kačka bych nešel  
Fw190 d-9 je malicko pomalejsi, min akceleruje, ma slabsi vyzbroj(to je relativni) a listu prez zamerovac, to jsou dovody proc casto radsi volim K4C3.
Jinak Me262 nema vrtuli a navic hned tak v planesetu neni...jinak to je bezesporu neljlepsi letadlo z tehle tri.
Maš recht |
|
|
|
WT_TeeDee |
Přidané 13-12-2006 15:54
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 162
Založený: 05.10.05
|
313_Vinky napsal:
CW_Foxl napsal:
Fw190 d-9 je malicko pomalejsi, min akceleruje, ma slabsi vyzbroj(to je relativni) a listu prez zamerovac, to jsou dovody proc casto radsi volim K4C3.
Jinak Me262 nema vrtuli a navic hned tak v planesetu neni...jinak to je bezesporu neljlepsi letadlo z tehle tri.
 Maš recht 
No tak pánové, todle je bordel a ne flame, když tady reds souhlasí s blues  |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 13-12-2006 16:19
|

Diskutující

Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Žádný letadlo není über. Vždy je to o pilotovi. Já například ještě slabé letadlo nepotkal. |
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 13-12-2006 20:24
|

Uživatel

Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
K-4 hodne lidi podcenuje.... |
|
|
|
wolf00 |
Přidané 14-12-2006 00:10
|

Nováček

Příspěvek: 54
Založený: 08.07.06
|
nekde jsem cetl ze u la7 ty pohone latky byli dost agresivni a narusovalo to trup .... me109 k4 oblaku? co o ni psal closterman ? |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 14-12-2006 00:38
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11133
Založený: 26.01.13
|
Oblak: K-4 hodne lidi podcenuje....
Pchéé . Fw 190..to je letadlo.. 
Wolf00: me109 k4 oblaku? co o ni psal closterman ?
Jistě psal, že jejich 12 Tempestů napadlo asi 386 Bf 109 K-4 a že on sám ztratil celou letku ale pět jich sundal
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 14-12-2006 10:52
|

Uživatel

Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
Fuči - četl jsi to? nějak si to nevybavuji.....
Upravil/a 313_OTU_oblak dne 14-12-2006 11:00
|
|
|
|
Pavel |
Přidané 14-12-2006 11:35
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 298
Založený: 16.01.06
|
wolf00 napsal:+ u nekterych pretocenych motoru meli tendenci se prehrivat nebo rovnou chytat plamenem za letu...
Pokud přetočíš motor u svýho auta, taky bude mít tendenci se přehřívat  a dost možná i chytat plamenem za letu ) Mimochodem tohle byla nemoc motorů DB-605 všech verzí, způsobená nedostatečným tlakem oleje (EDIT: ) hlavně ve větších výškách. Pár předsériových G-0 blaflo plamenem za letu.
Upravil/a Pavel dne 14-12-2006 11:52
Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
|
|
|