October 20 2025 09:13:25
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
4.02 - prvni, druhe a dalsi dojmy
Kaspery
Vcera jsem mel sok, co jsem zaletel na novem patchi. Drive byl pro me FW oproti Bf nechutne zivy na kridelkach, ale s 4.02 je pro me FW poslusny beranek a Bf se chova jak splasena koza. Paku mam nastavenou v ovladacich dost na jemno, ale i tak se bojim sahnout na knipl protoze to ero ztratilo veskerou jemnost pohybu. Je to jen prvni dojem ale jima me hruza protoze neco lepe zamerit se mi zda nemozne Smutný
 
1stCL_Jamamoto
No, mě přišlo, že při přistání to befko "brzdí" více. Ale mám za sebou jen pár letů, tak že je ještě na konečné závěry brzy...:jamamoto:
 
MK_KaiN
Všechno zlí je k něčemu dobrý,další důvod proč se 109kama nekroutit.Včera s Emilem na Holubech jsem se toho vyvaroval a za půl hodky jsem dostal 3 Hurri.Takže to jde.
 
AH_Enty
No, kdyby jsme měli k dispozici Hurri II ne tu "hnusárnu" Mk. I, tak by se vám tak dobře nevedlo.:sm45:

Jinak, tolik plochých vývrtek jako včera, jsem neměl za celou dobu svýho online lítání.:no::confused:
 
Ucho
AH_Enty napsal:
...Jinak, tolik plochých vývrtek jako včera, jsem neměl za celou dobu svýho online lítání.:no::confused:

Hmmm...Je "cítit" že došlo k nějakému vyvážení/vyladění reakčního a gyroskopického momentu. Zatímco ve 4.01 převažoval reakční a v podstatě stačilo šlapat nohu proti, teď to v manévrech vypadá na trochu složitější řízení.
Co na to místní jaderní fyzici a výzkumníci vrtulí, zaregistrovali to taky? Úsměv
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
 
312_HeRa
CSL_Ucho napsal:
AH_Enty napsal:
...Jinak, tolik plochých vývrtek jako včera, jsem neměl za celou dobu svýho online lítání.:no::confused:

Hmmm...Je "cítit" že došlo k nějakému vyvážení/vyladění reakčního a gyroskopického momentu. Zatímco ve 4.01 převažoval reakční a v podstatě stačilo šlapat nohu proti, teď to v manévrech vypadá na trochu složitější řízení.
Co na to místní jaderní fyzici a výzkumníci vrtulí, zaregistrovali to taky? Úsměv


Jaderny ani jiny fyzik nejsem, poradny pilot taky ne, ale i me to prijde. Testuju ted grafiku, ladim komp na litani a u toho poletuju trening na Jamamoto akci. Po nainstaleni 4.02 jsem dostal Lightninga do vyvrtky mnohem snaz nez kdy jindy....vlastne uz me to pak bavilo :lol:
 
312raf.com
313_Paegas
CSL_Ucho napsal:
AH_Enty napsal:
...Jinak, tolik plochých vývrtek jako včera, jsem neměl za celou dobu svýho online lítání.:no::confused:

Hmmm...Je "cítit" že došlo k nějakému vyvážení/vyladění reakčního a gyroskopického momentu. Zatímco ve 4.01 převažoval reakční a v podstatě stačilo šlapat nohu proti, teď to v manévrech vypadá na trochu složitější řízení.
Co na to místní jaderní fyzici a výzkumníci vrtulí, zaregistrovali to taky? Úsměv

No rozhodně při startu to míň utíká, ale za letu to moc posoudit nemůžu. Se svým Logitechem 3d pro si vytvářím různých momentů až dost i bez ila:sm19:
Upravil/a 313_Paegas dne 20-10-2005 13:47
 
312_HeRa
313_OTU_Paegas napsal:
No rozhodně při startu to míň utíká, ale za letu to moc posoudit nemůžu. Se svým Logitechem 3d pro si vytvářím různých momentů až dost i bez ila:sm19:


Tenhle klacek zahod...taky jsem to mel....to neni joystick...ver mi :sm5: Taky jsem si dlouho myslel, ze je to herni zarizeni. Ale to je zarizeni na vztek uzivatele.
 
312raf.com
Ucho
LEGRA_HeRa napsal:
... Po nainstaleni 4.02 jsem dostal Lightninga do vyvrtky mnohem snaz nez kdy jindy....vlastne uz me to pak bavilo :lol:


Na letadle s protiběžnými motory, by se tohle nemělo moc projevovat, ne? Úsměv
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
 
Hoper
CZ_Klokan napsal:
Všechno zlí je k něčemu dobrý,další důvod proč se 109kama nekroutit.Včera s Emilem na Holubech jsem se toho vyvaroval a za půl hodky jsem dostal 3 Hurri.Takže to jde.

mno pokud tomu jednomu ustřelí AAA výškovku, tak to bych se trefil i já Mrknutí
 
rOckie
312_Lazy napsal:
energii teda teď ztrácí 109 v zatáčení?


stabilita odpovídá změnám ve FM, speciálních úprav pro bf jsem si nevšiml. Ale bez debat Bf točí všecky manévry hůř než točilo a to díky rychlejší ztrátě rychlosti. Problém není v tom, že by se mi hodilo, aby Bf točilo utaženější zatáčky Úsměv Problém je v tom, že rychlejší vytrácení rychlosti je spojený s neochotou tu rychlost opět nabrat. Ve hře je od počátku IMO mizerně propracovaná akcelerace různých motorů.

Vytrácení rychlosti je hodně cítit i na vertikálních manévrech. v předchozích verzích bylo nemyslitelný zvednout před befkem ve spirále čumák pokud za tebou viselo cca400m. Když si to dobře načasuješ, tak to nyní jde.Takže letadlo, který má horší stoupavost i slabší motor nyní může befko ve vertikálním manévru vybleedovat jen díky tomu že má lepší plošný zatížení (imho blbost) a že befko poté, co se mu podíváš na vejškovku rychle brzdí. Prostě to na tebe nezvedne.

Pro mě je naprostou záhadou, jak dobře si drží rychlost v manévrech např. lagg35 serie: letadlo těžší a s větším plošným zatížením a slabším motorem Šklebící se... G2 i G6 má lepší parametry (pokud nemám blbá čísla) ale brzdí víc. komedie.

U lavočky, ten rozdíl v držení energie chápu, má dobrej silnej motor. Na druhou stranu G14 je papírově stejný letadlo, ale vztahují se na něj asi jiný zákony. Pokud je to všecko daný tvarem křídel, stálo by to za vysvětlení.

místo toho, aby patchem upravili stabilitu Bf -tedy vliv slotů (a pevnýho trimu)- tak raději sáhly na něco jinýho. Asi aby nemuseli následně upravovat i lavočku, laggy a migy.

-ech, to sem si krásně poplakal :shy:
Upravil/a rOckie dne 20-10-2005 17:31
 
MK_Paja
CSL_Rockie napsal:

Pro mě je naprostou záhadou, jak dobře si drží rychlost v manévrech např. lagg35 serie: letadlo těžší a s větším plošným zatížením a slabším motorem Šklebící se... G2 i G6 má lepší parametry (pokud nemám blbá čísla) ale brzdí víc. komedie.



..tak ted už vím proč sem včera neuletěl Hoperovi s LaGGem v A4ce ani se zavřeným chlaďákem a vrtulí na max.:sm39:
 
Hoper
Hele Pájo, tam to bylo asi o něčem jiném - kdybych čekal s výstřelem na to, až se k tobě více přiblížím (na vzdálenost, na kterou střílím normálně), tak bys mi uletěl - už ses mi totiž začal vzdalovat. Proto jsem vystřelil, a dávka kupodivu sedla.
Když tys ale letěl tak rovně ...
Šklebící se

edit
PS: jinak při vstupu do boje - tys nebyl moc rychlý a byl asi tak 500-800m pode mnou.
A já navíc na začátku měl asi tak 400-450 km/hod ...
Upravil/a Hoper dne 20-10-2005 18:09
 
312_Lazy
Pro mě je naprostou záhadou, jak dobře si drží rychlost v manévrech např. lagg35 serie: letadlo těžší a s větším plošným zatížením a slabším motorem ... G2 i G6 má lepší parametry (pokud nemám blbá čísla) ale brzdí víc. komedie.

U lavočky, ten rozdíl v držení energie chápu, má dobrej silnej motor.


Vědecké vysvětlení nemám, ale pozdní laggy točily ustálenou zatáčku líp než lavočky prvních sérií.. a takových příkladů, kdy teoreticky (podle plošného zatížení a poměru výkon/hmotnost) horší letadlo umělo líp zatáčet, je spousta..

Kromě profilu a tvaru křídla a celkové aerodynamiky letadla (včetně povrchové úpravy) může mít vliv i průběh výkonu motoru k výšce a kdoví co ještě..
 
Mungo
Rockie: To vyzera "zaujimavo" Smutný
Ma vobec este zmysel s befkom lietat?
 
rOckie
jasně že jo Úsměv je to jen míň pohodlný. a z BnZ se stala nezbytnost.
 
WT_Schmouddle
Tak pánové, mám skvělou a čerstvou zkušenost s Hellcatem....

Prohlašuji otevřeně, že je to Olegova pomsta Amíkům

Dvakrát se mi stalo, že po vybrání střemhlavého letu letí stroj cca 0,5 vteřiny rovně, načež se postaví na nos...bez varování, bez buffetu nic, prostě blik a ve vývrtce.....

Ono nakonec celej pacifik je naprosto extrémně doku***enej - s Corsairem Ki84 neujedeš, neudajvuješ, neustoupeš a neukroutíš, prostě kanónenfutter...

S Kikinou84 z Olegova 4.02 by se Japonci vyhráli válku a je jedno jestli by amíci měli dvoj nebo desetinásobnou přesilu.:no:
Upravil/a WT_Schmouddle dne 20-10-2005 22:18
 
www.wtigers.org
haluz paja
Tak vám tak nějak nevim. FW 190 se uplně skvěle chová. Z toho sem nadšenej. Až na to,že velice často "fajruje". Jenže Bf 109 je u mě zklamáním. Jelikož má nosový zbraně a v malé rychlosti se chová jak kdyby někdo seděl na rozpálené plotně(mele sebou kamkoliv,jen ne tam kam chci), tak sem rád,když něco trefim Smutný
Myslím,že východni strana má o něco málo navrch. Aspon je to muj dojem.
 
Kaspery
haluz paja napsal:
Tak vám tak nějak nevim. FW 190 se uplně skvěle chová. Z toho sem nadšenej. Až na to,že velice často "fajruje". Jenže Bf 109 je u mě zklamáním. Jelikož má nosový zbraně a v malé rychlosti se chová jak kdyby někdo seděl na rozpálené plotně(mele sebou kamkoliv,jen ne tam kam chci), tak sem rád,když něco trefim Smutný


Souhlasim
 
Tajpan
Moje dojmy.
G6 - strašné lietadlo. Len BNZ.
G2 - len o málo lepšie.
Urobiť "Barel" je nad moje sily.

Pre Reds: Deštrukčný Konštrukčný uzol u Bf109 je korena krídla. Malá dávka a Bf109 je bez krídla.

Fw190 stratil svoju odolnosť. Aspon to tak vyzerá.

JaK1B - nestabilné lietadlo.
Jak9 - základná verzia. Božský stroj.
La5FN - hmm , no comment

Z Lagg3 - 66 je božská mašina.

Jedno je isté. treba zabudnúť na doterajšie spôsoby lietania.
Je treba si zvyknúť na nový patch.
Upravil/a Tajpan dne 20-10-2005 23:32
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,315,072 návštěv