4.02 - prvni, druhe a dalsi dojmy
|
Kaspery |
Přidané 20-10-2005 10:26
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 158
Založený: 29.09.05
|
Vcera jsem mel sok, co jsem zaletel na novem patchi. Drive byl pro me FW oproti Bf nechutne zivy na kridelkach, ale s 4.02 je pro me FW poslusny beranek a Bf se chova jak splasena koza. Paku mam nastavenou v ovladacich dost na jemno, ale i tak se bojim sahnout na knipl protoze to ero ztratilo veskerou jemnost pohybu. Je to jen prvni dojem ale jima me hruza protoze neco lepe zamerit se mi zda nemozne  |
|
|
|
1stCL_Jamamoto |
Přidané 20-10-2005 10:29
|

Uživatel

Příspěvek: 943
Založený: 29.09.05
|
No, mě přišlo, že při přistání to befko "brzdí" více. Ale mám za sebou jen pár letů, tak že je ještě na konečné závěry brzy...:jamamoto: |
|
|
|
MK_KaiN |
Přidané 20-10-2005 13:13
|

Uživatel

Příspěvek: 1088
Založený: 01.10.05
|
Všechno zlí je k něčemu dobrý,další důvod proč se 109kama nekroutit.Včera s Emilem na Holubech jsem se toho vyvaroval a za půl hodky jsem dostal 3 Hurri.Takže to jde. |
|
|
|
AH_Enty |
Přidané 20-10-2005 13:23
|

Uživatel

Příspěvek: 508
Založený: 29.09.05
|
No, kdyby jsme měli k dispozici Hurri II ne tu "hnusárnu" Mk. I, tak by se vám tak dobře nevedlo.:sm45:
Jinak, tolik plochých vývrtek jako včera, jsem neměl za celou dobu svýho online lítání.:no::confused: |
|
|
|
Ucho |
Přidané 20-10-2005 13:35
|

Diskutující

Příspěvek: 2952
Založený: 29.09.05
|
AH_Enty napsal:
...Jinak, tolik plochých vývrtek jako včera, jsem neměl za celou dobu svýho online lítání.:no::confused:
Hmmm...Je "cítit" že došlo k nějakému vyvážení/vyladění reakčního a gyroskopického momentu. Zatímco ve 4.01 převažoval reakční a v podstatě stačilo šlapat nohu proti, teď to v manévrech vypadá na trochu složitější řízení.
Co na to místní jaderní fyzici a výzkumníci vrtulí, zaregistrovali to taky?
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
|
|
|
|
312_HeRa |
Přidané 20-10-2005 13:43
|

Uživatel

Příspěvek: 568
Založený: 29.09.05
|
CSL_Ucho napsal:
AH_Enty napsal:
...Jinak, tolik plochých vývrtek jako včera, jsem neměl za celou dobu svýho online lítání.:no::confused:
Hmmm...Je "cítit" že došlo k nějakému vyvážení/vyladění reakčního a gyroskopického momentu. Zatímco ve 4.01 převažoval reakční a v podstatě stačilo šlapat nohu proti, teď to v manévrech vypadá na trochu složitější řízení.
Co na to místní jaderní fyzici a výzkumníci vrtulí, zaregistrovali to taky? 
Jaderny ani jiny fyzik nejsem, poradny pilot taky ne, ale i me to prijde. Testuju ted grafiku, ladim komp na litani a u toho poletuju trening na Jamamoto akci. Po nainstaleni 4.02 jsem dostal Lightninga do vyvrtky mnohem snaz nez kdy jindy....vlastne uz me to pak bavilo :lol: |
|
|
|
313_Paegas |
Přidané 20-10-2005 13:46
|

Uživatel

Příspěvek: 697
Založený: 30.09.05
|
CSL_Ucho napsal:
AH_Enty napsal:
...Jinak, tolik plochých vývrtek jako včera, jsem neměl za celou dobu svýho online lítání.:no::confused:
Hmmm...Je "cítit" že došlo k nějakému vyvážení/vyladění reakčního a gyroskopického momentu. Zatímco ve 4.01 převažoval reakční a v podstatě stačilo šlapat nohu proti, teď to v manévrech vypadá na trochu složitější řízení.
Co na to místní jaderní fyzici a výzkumníci vrtulí, zaregistrovali to taky? 
No rozhodně při startu to míň utíká, ale za letu to moc posoudit nemůžu. Se svým Logitechem 3d pro si vytvářím různých momentů až dost i bez ila:sm19:
Upravil/a 313_Paegas dne 20-10-2005 13:47
|
|
|
|
312_HeRa |
Přidané 20-10-2005 13:50
|

Uživatel

Příspěvek: 568
Založený: 29.09.05
|
313_OTU_Paegas napsal:
No rozhodně při startu to míň utíká, ale za letu to moc posoudit nemůžu. Se svým Logitechem 3d pro si vytvářím různých momentů až dost i bez ila:sm19:
Tenhle klacek zahod...taky jsem to mel....to neni joystick...ver mi :sm5: Taky jsem si dlouho myslel, ze je to herni zarizeni. Ale to je zarizeni na vztek uzivatele. |
|
|
|
Ucho |
Přidané 20-10-2005 14:08
|

Diskutující

Příspěvek: 2952
Založený: 29.09.05
|
LEGRA_HeRa napsal:
... Po nainstaleni 4.02 jsem dostal Lightninga do vyvrtky mnohem snaz nez kdy jindy....vlastne uz me to pak bavilo :lol:
Na letadle s protiběžnými motory, by se tohle nemělo moc projevovat, ne?
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 20-10-2005 15:18
|

Fusioner

Příspěvek: 12131
Založený: 29.09.05
|
CZ_Klokan napsal:
Všechno zlí je k něčemu dobrý,další důvod proč se 109kama nekroutit.Včera s Emilem na Holubech jsem se toho vyvaroval a za půl hodky jsem dostal 3 Hurri.Takže to jde.
mno pokud tomu jednomu ustřelí AAA výškovku, tak to bych se trefil i já  |
|
|
|
rOckie |
Přidané 20-10-2005 17:29
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 228
Založený: 29.09.05
|
312_Lazy napsal:
energii teda teď ztrácí 109 v zatáčení?
stabilita odpovídá změnám ve FM, speciálních úprav pro bf jsem si nevšiml. Ale bez debat Bf točí všecky manévry hůř než točilo a to díky rychlejší ztrátě rychlosti. Problém není v tom, že by se mi hodilo, aby Bf točilo utaženější zatáčky Problém je v tom, že rychlejší vytrácení rychlosti je spojený s neochotou tu rychlost opět nabrat. Ve hře je od počátku IMO mizerně propracovaná akcelerace různých motorů.
Vytrácení rychlosti je hodně cítit i na vertikálních manévrech. v předchozích verzích bylo nemyslitelný zvednout před befkem ve spirále čumák pokud za tebou viselo cca400m. Když si to dobře načasuješ, tak to nyní jde.Takže letadlo, který má horší stoupavost i slabší motor nyní může befko ve vertikálním manévru vybleedovat jen díky tomu že má lepší plošný zatížení (imho blbost) a že befko poté, co se mu podíváš na vejškovku rychle brzdí. Prostě to na tebe nezvedne.
Pro mě je naprostou záhadou, jak dobře si drží rychlost v manévrech např. lagg35 serie: letadlo těžší a s větším plošným zatížením a slabším motorem ... G2 i G6 má lepší parametry (pokud nemám blbá čísla) ale brzdí víc. komedie.
U lavočky, ten rozdíl v držení energie chápu, má dobrej silnej motor. Na druhou stranu G14 je papírově stejný letadlo, ale vztahují se na něj asi jiný zákony. Pokud je to všecko daný tvarem křídel, stálo by to za vysvětlení.
místo toho, aby patchem upravili stabilitu Bf -tedy vliv slotů (a pevnýho trimu)- tak raději sáhly na něco jinýho. Asi aby nemuseli následně upravovat i lavočku, laggy a migy.
-ech, to sem si krásně poplakal :shy:
Upravil/a rOckie dne 20-10-2005 17:31
|
|
|
|
MK_Paja |
Přidané 20-10-2005 17:38
|

Uživatel

Příspěvek: 941
Založený: 29.09.05
|
CSL_Rockie napsal:
Pro mě je naprostou záhadou, jak dobře si drží rychlost v manévrech např. lagg35 serie: letadlo těžší a s větším plošným zatížením a slabším motorem  ... G2 i G6 má lepší parametry (pokud nemám blbá čísla) ale brzdí víc. komedie.
..tak ted už vím proč sem včera neuletěl Hoperovi s LaGGem v A4ce ani se zavřeným chlaďákem a vrtulí na max.:sm39: |
|
|
|
Hoper |
Přidané 20-10-2005 18:07
|

Fusioner

Příspěvek: 12131
Založený: 29.09.05
|
Hele Pájo, tam to bylo asi o něčem jiném - kdybych čekal s výstřelem na to, až se k tobě více přiblížím (na vzdálenost, na kterou střílím normálně), tak bys mi uletěl - už ses mi totiž začal vzdalovat. Proto jsem vystřelil, a dávka kupodivu sedla.
Když tys ale letěl tak rovně ...

edit
PS: jinak při vstupu do boje - tys nebyl moc rychlý a byl asi tak 500-800m pode mnou.
A já navíc na začátku měl asi tak 400-450 km/hod ...
Upravil/a Hoper dne 20-10-2005 18:09
|
|
|
|
312_Lazy |
Přidané 20-10-2005 18:22
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 259
Založený: 19.10.05
|
Pro mě je naprostou záhadou, jak dobře si drží rychlost v manévrech např. lagg35 serie: letadlo těžší a s větším plošným zatížením a slabším motorem ... G2 i G6 má lepší parametry (pokud nemám blbá čísla) ale brzdí víc. komedie.
U lavočky, ten rozdíl v držení energie chápu, má dobrej silnej motor.
Vědecké vysvětlení nemám, ale pozdní laggy točily ustálenou zatáčku líp než lavočky prvních sérií.. a takových příkladů, kdy teoreticky (podle plošného zatížení a poměru výkon/hmotnost) horší letadlo umělo líp zatáčet, je spousta..
Kromě profilu a tvaru křídla a celkové aerodynamiky letadla (včetně povrchové úpravy) může mít vliv i průběh výkonu motoru k výšce a kdoví co ještě.. |
|
|
|
Mungo |
Přidané 20-10-2005 19:37
|

Uživatel

Příspěvek: 718
Založený: 03.10.05
|
Rockie: To vyzera "zaujimavo" 
Ma vobec este zmysel s befkom lietat? |
|
|
|
rOckie |
Přidané 20-10-2005 21:20
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 228
Založený: 29.09.05
|
jasně že jo je to jen míň pohodlný. a z BnZ se stala nezbytnost. |
|
|
|
WT_Schmouddle |
Přidané 20-10-2005 22:17
|

Uživatel

Příspěvek: 1984
Založený: 02.10.05
|
Tak pánové, mám skvělou a čerstvou zkušenost s Hellcatem....
Prohlašuji otevřeně, že je to Olegova pomsta Amíkům
Dvakrát se mi stalo, že po vybrání střemhlavého letu letí stroj cca 0,5 vteřiny rovně, načež se postaví na nos...bez varování, bez buffetu nic, prostě blik a ve vývrtce.....
Ono nakonec celej pacifik je naprosto extrémně doku***enej - s Corsairem Ki84 neujedeš, neudajvuješ, neustoupeš a neukroutíš, prostě kanónenfutter...
S Kikinou84 z Olegova 4.02 by se Japonci vyhráli válku a je jedno jestli by amíci měli dvoj nebo desetinásobnou přesilu.:no:
Upravil/a WT_Schmouddle dne 20-10-2005 22:18
|
|
|
|
haluz paja |
Přidané 20-10-2005 23:01
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 155
Založený: 15.10.05
|
Tak vám tak nějak nevim. FW 190 se uplně skvěle chová. Z toho sem nadšenej. Až na to,že velice často "fajruje". Jenže Bf 109 je u mě zklamáním. Jelikož má nosový zbraně a v malé rychlosti se chová jak kdyby někdo seděl na rozpálené plotně(mele sebou kamkoliv,jen ne tam kam chci), tak sem rád,když něco trefim 
Myslím,že východni strana má o něco málo navrch. Aspon je to muj dojem. |
|
|
|
Kaspery |
Přidané 20-10-2005 23:19
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 158
Založený: 29.09.05
|
haluz paja napsal:
Tak vám tak nějak nevim. FW 190 se uplně skvěle chová. Z toho sem nadšenej. Až na to,že velice často "fajruje". Jenže Bf 109 je u mě zklamáním. Jelikož má nosový zbraně a v malé rychlosti se chová jak kdyby někdo seděl na rozpálené plotně(mele sebou kamkoliv,jen ne tam kam chci), tak sem rád,když něco trefim
Souhlasim |
|
|
|
Tajpan |
Přidané 20-10-2005 23:28
|

Diskutující

Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
Moje dojmy.
G6 - strašné lietadlo. Len BNZ.
G2 - len o málo lepšie.
Urobiť "Barel" je nad moje sily.
Pre Reds: Deštrukčný Konštrukčný uzol u Bf109 je korena krídla. Malá dávka a Bf109 je bez krídla.
Fw190 stratil svoju odolnosť. Aspon to tak vyzerá.
JaK1B - nestabilné lietadlo.
Jak9 - základná verzia. Božský stroj.
La5FN - hmm , no comment
Z Lagg3 - 66 je božská mašina.
Jedno je isté. treba zabudnúť na doterajšie spôsoby lietania.
Je treba si zvyknúť na nový patch.
Upravil/a Tajpan dne 20-10-2005 23:32
|
|
|