We are pleased to announce that our special DCS World Halloween Sale is starting today and will run until the 8th of November. Save up to 50% on most DCS modules!
The Future of 'Digital Combat Sim' (DCS) with Eagle Dynamics' Simon Pearson
* rozhovor mezi piloty, Simon Pearson (Business Development Director v Eagle Dynamics) o (nejen) budoucnosti DCS
* sloužil v Anglii, Skotsku a Německu
* ED má armádní kontrakty s USAF/ANG (A-10, F-16), nedávno podepsali s RCAF, chystá se smlouva s Norskem, demo dostalo RAAF, díky RAZBAMu spolupráce s Armée de l'Air (60+ mašin s Mirage 2000); další se očekávají s příchodem Eurofighteru
* DCS bylo použito během cvičení NATO "Spartan Warrior 20-9"
* DCS má aktuálně cca 5,6 miliónů řádků kódu
* Tornado pravděpodobně ne od ED, i když s ním má Simon něco nalítáno
* kdyby bylo na nich, WWII scéna v DCS by začala Bitvou o Británii; potvrzuje, že odpovídající planeset je v plánu
* po Mosquitu (chtějí uvolnit do vánoc) se zaměří na Japonsko/Pacifik, zmiňuje letadlovky Essex a Akagi, ale zároveň dodává, že pravděpodobně zacílí na začátek roku 1944
* k letectvu se přidal, protože chtěl lítat na Phantomu ; Phantom stále v plánu
* moc by rád mapu Vietnamu a odpovídající planeset, ale nic ohledně vývoje neříká
* předělávka počasí má vyšší prioritu než ATC
* v plánu mapa střední Evropy pro "Cold War" scénáře, a k mapě i odpovídající ruský stroj; opět zmiňuje, že největším problémem je povolení
* TrueGrit trvalo 2 roky než získali od Airbusu povolení na Eurofighter
* vývoj modernější mašiny je stojí cca 1,5 miliónů dolarů ročně
* v dlouhodobém plánu je simulace tanků a lodí
* díky profesionálním kontraktům musí značně rozšířit množství civilních jednotek; auta, náklaďáky, autobusy, apod.
* neodtajněný "mind-blowing" modul v plánu pro rok 2022
* na 2021 naplánovaný "Modern Air Combat", dále Vulkan API a dynamická kampaň, oboje se bude interně testovat ke konci tohoto roku
* Mi-24 bude prvním modulem roku 2021 (v plánu Q1)
* moc ho bavila hra "Secret Weapons of the Luftwaffe"
* cca 90% hráčů preferuje lítat offline
* DCS je čím dál častěji používáno pro výcvik např. BFM a BVR
* v ED měli intenzivní interní diskuzi jak by měly krávy v DCS umírat
Tohle je příliš velké sousto. To nemohou nikdy uskutečnit, tedy uskutečnit, aby to i fungovalo.
Jen WWII, Pacifik, Vietnam, to jsou tři složité a uzavřené samostatné hry.
Pak tu jsou současná letadla a nutnost nějaké kampaně.
Za ty peníze, které stojí vývoj, to vlastně není možné ani ekonomicky.
Jsem zvědav, co plánují jako obsah Pacifiku. Hádal bych, že časem k Corsairu přibude Hellcat, což je údajně srdcovka Nicka Greye. Ale nevím nevím jak to bude s temnou stranou síly v Pacifiku... Doufám, že seženou dostatek materiálů k tvorbě alespoň pilotovatelného A6M5 Zera. A tipnul bych, že jednou bude AI Betty...
Jinak mne hodně potěšilo, že mraky a počasí mají přednost před ATC
@Richi: ten Vietnam je podle mne jen takové "co bych rád kdyby". Možná tak za deset let, ale dřív bych to neviděl. Pro Pacifik udělají jen maličkou mapu Marian a související nevelký asset pack a šmitec. Zbytek bude o několika málo letadlech, která budou postupně během let přidávat. Americkou letadlovku udělají tvůrci Corsaira a japonskou Akagi si udělá ED. No a pro evropské WWII mají už dvě mapy, takže konec, a po Mosquitu a Švalbině bych hádal, že začnou letadla pro Bitvu o Británii, pro kterou využijí stávající Channel mapu... Když budeme mít hodně velké štěstí, tak se ještě dočkáme Bf 109 G6...
Upravil/a Tapi dne 24-10-2020 23:40
Jsem zvědav, co plánují jako obsah Pacifiku. Hádal bych, že časem k Corsairu přibude Hellcat, což je údajně srdcovka Nicka Greye. Ale nevím nevím jak to bude s temnou stranou síly v Pacifiku... Doufám, že seženou dostatek materiálů k tvorbě alespoň pilotovatelného A6M5 Zera. A tipnul bych, že jednou bude AI Betty...
Jinak mne hodně potěšilo, že mraky a počasí mají přednost před ATC
@Richi: ten Vietnam je podle mne jen takové "co bych rád kdyby". Možná tak za deset let, ale dřív bych to neviděl. Pro Pacifik udělají jen maličkou mapu Marian a související nevelký asset pack a šmitec. Zbytek bude o několika málo letadlech, která budou postupně během let přidávat. Americkou letadlovku udělají tvůrci Corsaira a japonskou Akagi si udělá ED. No a pro evropské WWII mají už dvě mapy, takže konec, a po Mosquitu a Švalbině bych hádal, že začnou letadla pro Bitvu o Británii, pro kterou využijí stávající Channel mapu... Když budeme mít hodně velké štěstí, tak se ještě dočkáme Bf 109 G6...
Tapi, Zero je v podstate jediny japonsky stroj, na ktory podklady su. Paradoxne pre verziu A6M5c. Na skorsie verzie uz je to horsie, ale da sa. Na dalsie japonske stroje ako trebars Ki-61 Hien. Ki-84 Hayate, N1K1, N1K2, Hayabusha atd. je to uz hodne velka bieda. O bombarderoch ani nehovorim. Teda nebavime sa o "podkladoch" ktore su na internete.
The Future of 'Digital Combat Sim' (DCS) with Eagle Dynamics' Simon Pearson
díky za český výcuc
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Tapi, Zero je v podstate jediny japonsky stroj, na ktory podklady su. Paradoxne pre verziu A6M5c. Na skorsie verzie uz je to horsie, ale da sa. Na dalsie japonske stroje ako trebars Ki-61 Hien. Ki-84 Hayate, N1K1, N1K2, Hayabusha atd. je to uz hodne velka bieda. O bombarderoch ani nehovorim. Teda nebavime sa o "podkladoch" ktore su na internete.
Jasan Barone, vždyť to všichni sledujeme už řadu let, jak se Jásoň snaží bez úspěchu o IL-2 Pacifik, ale nemá podklady. Ze stejného důvodu třeba pro DCS není Tempest, který by se do současného planesetu tak hodil. A to je evropská mašina! Což teprve stroje z druhé polokoule... Zer se dochovalo relativně asi nejvíc, myslím těch posledních modelů, i když létatelných jich taky asi moc nebude... Ostatní moderní Japonské mašiny z 1944 byly vyráběné ve velmi malých počtech a dokumentace z velké části asi vzala za své z konce války a zbytek je zakopaný někde v japonských archivech... Těžká situace pro vývojáře, který by chtěl něco věrohodného do simu vyrobit. Proto jsem také vyjádřil své pochyby o tom, jak asi bude "Pacifik" v DCS vypadat, když se horko těžko seženou podklady na jediný japonský stroj...
AI má o něco menší nároky, proto jsem tipnul Betty, která byla vyprodukovaná ve větších počtech (G4M2 - cca 1100 ks) a i když v 1944 byla zastaralá, přece jenom se stále používala a mohla by tedy být i použtelná v simu a oživila by planeset... I když pravda nevím o tom, že by někde byla nějaká zrestaurovaná do létatelné podoby.
V 0.4
- Added option to remove aiming dot (under special options)
- External textures unwrapped and new basic textures thanks to Particleman
- Added cold start procedure to kneeboard
- Fixed bug where using the ']' key to cycle kneeboard pages moved idle cutoff and shut down engine
- Engine sound fixed (due to DCS update)
- RWR updated to more closely match real APR-39 display
- Added main menu logo
- Rockets able to be loaded when weapon plank removed – fixed
YouTube Video
[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpg[/img] is not a valid Image.[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpg[/img] is not a valid Image.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.