Onehdá Loft psal, že brzy. Tipuji v horizontu týdne či týdnů.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Na IL2 foru je další debata o úhlech náběhu a chování při přetažení. http://forum.il2s...-behavior/. Opět je to tak, že je rozporován FM implementovaný v BOSku. Probírá se tam schopnost Bf 109 letět kontrolovaně na extrémních úhlech náběhu. I to, že ta 109 je vlastně schopná zaletět kobru. Co je docela hezký je to, že nějaký Quax, který obecně velmi obhajuje FM tý 109 ve stávajícím stavu, radši svoje posty smazal. (ono nekritické přijímání čehokoli je náboženství a to nikdy nevedlo k racionálním výsledkům)
Já tedy podobně jako v tom vláknu jiní doufám, že je to jen důsledek toho, že nějaká část FM prostě zatím není vůbec implementována a že až to tam přidaj, začne se to chovat uvěřitelně. Z mého úhlu pohledu je to stále opakovaná chybějící implementace momentů setrvačnosti a s tím související ochota letadla měnit polohu nečekaně rychle a tím navozená nestabilita řízení. No a pak implementace těchto mezních situací a aerodynamických sil při nich působících. Pokud to skutečně jen chybí a mají v plánu to dodělat, mohlo by to být opravdu super, protože na reálné piloty působí jiné části FM velmi pozitivně. No je to jak detektivka, snad tedy vrahem bude zahradník ... tedy dopadne to podle očekávání.
Ano, to samé tvrdím od prvního poletu v Bf 109. Zatím je ten letový model v BoSu díky tomuhle absolutně neuvěřitelný
Nicméně Quax tam míše něco o tom, že se s ním proletí pilot Bf 109. Sice to asi nebude v Bf 109 ( ), ale i tak by mohl získat nějaké hezké poznatky. Optimální by ovšem bylo, aby si pilot Bf 109 sedl do BoSe.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 25-01-2014 13:00
Jo a mám jednu pozitivní. Dělají zjevně i nedokumentované změny FM. Opět jsem zkusil vzít 109 do ploché zatáčky a ejhle. Ona se chová korektně. Tedy začne pomalu (neochotně), ale stabilně točit. Odhadem to může být těch 110 stupňů za minutu při 50% výchylky směrovky, co naměřili angličani. Původní model při 50% směrovky netočil vůbec, jen se vyosil a šel do skluzu, ale bez náklonu proti, který by byl jinak nezbytný. Jsem to před časem napsal na to forum pro cihličkáře a možná se to tedy ujalo. Nebo to třeba srovnali v souvislosti s něčím jiným.
Tak ten motion blur mi rozhazel pantofle... Super na propagadnisticko umelecka dila, foto, video, ale v tehle sile v jake to tam vrzli je to pro boj nepouzitelne...Clovek se boji hnout okem, aby se mu nerozmatal svet. Takze doufam, ze budou normalne vychovani a bude to stelovatelne, tj., ze i ty presety jsou fakt jen pro R&D purposes
Jo to rozmazávání to je gól do vlastní branky. Přeci se všichni snažíme, abychom měli vysoké FPS a nejlépe monitory s vysokou frekvencí, abychom neztráceli ostrost vidění při pohybu a oni tam zabudujou takovouhle pitomost.
edit: Dá se to vypnout.
Settings -> Camera -> { vlevo dole } Cinematics - nezaškrtnuto pro odstranění toho blur efektu.
Upravil/a Rumcajs dne 02-02-2014 13:12
Pořád říkám že je to konspirace
Moušnblúry a lensfléry jsou zlo, kterým nás "umělečtí grafici" chtějí přesvědčit, že reál není dost "umělecký"!
Nebo jinak: V minulosti příliš mnoho lidí vyštudovalo na umělecké grafiky, a teď se snaží dokázat svým chlebodárcům, že jsou nepostradatelní - obdoba všech těch píííp co dělají do DRM, a tak bombardují noviny a blogy tím, jak mnoho je pirátů a kolik miliard to jejich stahování společnost stojí!
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Jo to rozmazávání to je gól do vlastní branky. Přeci se všichni snažíme, abychom měli vysoké FPS a nejlépe monitory s vysokou frekvencí, abychom neztráceli ostrost vidění při pohybu a oni tam zabudujou takovouhle pitomost.
edit: Dá se to vypnout.
Settings -> Camera -> { vlevo dole } Cinematics - nezaškrtnuto pro odstranění toho blur efektu.
Jo to rozmazávání to je gól do vlastní branky. Přeci se všichni snažíme, abychom měli vysoké FPS a nejlépe monitory s vysokou frekvencí, abychom neztráceli ostrost vidění při pohybu a oni tam zabudujou takovouhle pitomost.
edit: Dá se to vypnout.
Settings -> Camera -> { vlevo dole } Cinematics - nezaškrtnuto pro odstranění toho blur efektu.
Aha. Ja myslel, ze se tim vypne i kde co dalsiho, zejmena takova ta "plovouci" kamera pri fly by, nebo pri koukani na ero z exteru...??? Ta je zase dobra, to se mi od zavedeni do RoF libi. doufam, ze Proste motion blur bude mit vlastni posuvnik...At to tam je pro ty co z toho jsou...
Těžko soudit, ono možná pokud budeš mít skutečných 60fps, tak ty rozdíly mezi snímkem 1 a snímkem 2 nebudou tak markantní, jako když by se ti zobrazovaly po dobu 2 nebo 3 snímků.
Každopádně to nejsou cinematics efekty, ale spíše MPEG efekty. Normální filmovej pás takovýhle efekty nedělá ... teda dělá, ale jen se speciální kamerou s dloubou expozicí a filmem.
Tak především je naprostá kravina to dávat ten blur do simu. Nikde jsem nečetl, že by se piloti za WWII dívali na svět skrz filmovou kameru s dlouhou expozicí, aby dosáhli takových efektů. To je čisté nadšení z možnosti. Někdo byl unešený tím, co všechno dokáže rozmazat, tak to vrznul i do BOSka. Naštěstí tam někdo rozumnej alespoň protlačil volbu.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.