Team Fusion
|
606_JuLB |
Přidané 03-04-2014 06:52
|
Uživatel
Příspěvek: 747
Založený: 26.06.13
|
Rumcajs napsal:
....
edit: budu muset vylepšit výpočet TAS. Přeci jen v týhle oblasti nevystačím se zjednodušujícím 0.02 na 1000 feetů výšky. Zkusím výpočet zpřesnit a pošlu upravené výsledky.
Prepočet na TAS asi nebude ani potom jednoduchý. Je celkom možné, že "olego" atmosféra v Clode je iná ako tá v IL2 1946 a celkom inde ako tá reálna. Zatiaľ som nenašiel žiadne seriózne tabuľky od TF, na prepočet TAS v Clode používam "LOFTE" program. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 03-04-2014 09:19
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
606_JuLB napsal:
Rumcajs napsal:
....
edit: budu muset vylepšit výpočet TAS. Přeci jen v týhle oblasti nevystačím se zjednodušujícím 0.02 na 1000 feetů výšky. Zkusím výpočet zpřesnit a pošlu upravené výsledky.
Prepočet na TAS asi nebude ani potom jednoduchý. Je celkom možné, že "olego" atmosféra v Clode je iná ako tá v IL2 1946 a celkom inde ako tá reálna. Zatiaľ som nenašiel žiadne seriózne tabuľky od TF, na prepočet TAS v Clode používam "LOFTE" program. Díky za info. Navíc mě včera upozornili, že přístroje ukazují přístrojovou rychlost a ta v sobě obsahuje i simulaci chyb těch přístrojů. Tedy se zdá, že použít IAS k výpočtu TAS nebude možné bez dalšího know how ve formě tabulek těchto odchylek. Zdá se, že z dostupných informací nespočtu TAS s přijatelnou mírou přesnosti. Budu ještě v dané oblasti bádat. Možná se mi časem povede ty tabulky korekcí z toho vydolovat. |
|
|
|
Robo |
Přidané 03-04-2014 11:14
|
Uživatel
Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
Takze ked vychadzame z IAS a nie z Tvojich prepoctov na TAS, tak tam zrejme nie je ziadne ziadne 'zakutie'.
Merlin tiez nema ziadne 'zakutie', skor je to presne naopak ako si pisal.
Kde presne je teda problem? |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 03-04-2014 12:14
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Možná žádný problém není. Přeměřím ty charakteristiky důkladně a uvidím.
Zatím jsem zkoušel Spita 1a 100 oct a v 18600 feetech může letět na 3000 rpm možná bez časového omezení. Boost je 5.41 lbs, teplota se ustálí při 50% chladiče na 115.4 stupních a IAS na 275. Stačí klesnout na 17400 (nezkoušel jsem zatím víc výšek) a boost je 6.07 lbs. Teplota se neudrží ani při zcela otevřeném chladiči a za 2 minuty je po motoru. Prostě mi přijde, že ta implementace chladiče a poškození vlivem přehřátí vykazuje nějaké nespojitosti. Udělám z toho grafy. |
|
|
|
Robo |
Přidané 03-04-2014 13:11
|
Uživatel
Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
Rumcajs napsal:
Možná žádný problém není. Přeměřím ty charakteristiky důkladně a uvidím.
Zatím jsem zkoušel Spita 1a 100 oct a v 18600 feetech může letět na 3000 rpm možná bez časového omezení. Boost je 5.41 lbs, teplota se ustálí při 50% chladiče na 115.4 stupních a IAS na 275. Stačí klesnout na 17400 (nezkoušel jsem zatím víc výšek) a boost je 6.07 lbs. Teplota se neudrží ani při zcela otevřeném chladiči a za 2 minuty je po motoru. Prostě mi přijde, že ta implementace chladiče a poškození vlivem přehřátí vykazuje nějaké nespojitosti. Udělám z toho grafy.
Vyborne, premeraj a daj vediet. Ohladom Merlina III som reagoval prave preto, ze Tvoje tvrdenie bolo v rozpore so zisteniami vsetkych ostatnych. Konkretne prevadzka na 5.5lbs a 3000 ma daleko od 5 min. limitu z manualu. Ta teplota vcelku zodpoveda, 115C je na hornej hranici normalu. Pravdaze otacky boli trosku privysoke, ale ani na 3000 by v reale nenastal problem, ak by sa dodrzali zaroven teplotne limity. Vo vodorovnom lete by to system bez problemov uchladil, v manevroch a vseob. na nizsich rychlostiach uz by to bol problem.
Moc s tym testovanim cas nestracaj, to prehrievanie pod FTH bolo praveze uz opravene v 4.31, preto som sa cudoval, ako si prisiel na to, ze Merlin III ma zakutie a da sa lietat na 12 / 3000 kym Ti nedojde benal. Myslim, ze sa zhodneme, ze sa praveze neda a je nemozne dosiahnut v 4.3 ani len ten 5 min limit ak sa nachadzas pod FTH a mozes mat chladic na 100% vo vodorovnom lete. Podobne nezrovnalosti boli opravovane aj u DB 601 praveze nad FTH. |
|
|
|
606_JuLB |
Přidané 03-04-2014 16:37
|
Uživatel
Příspěvek: 747
Založený: 26.06.13
|
Ak som správne pochopil rôzne dabaty na ATAGu, tak "najpresnejšie" ukazuje rýchlomer pri lete bez kokpitu. Síce neviem či ukazuje "olego"alebo MSA TAS, skôr teda žiadnu TAS, ale už zrejme neobsahuje simuláciu chýb meradla/prístrojovú chybu. Teda je použiteľná na porovnanie medzi rôznymi typmi lietadiel.
Rumcajs, budem tiež rád, ak sa podelíš s nameranými hodnotami Určite to bude zaujímavé. |
|
|
|
Robo |
Přidané 03-04-2014 17:49
|
Uživatel
Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
Treba urcite pouzit ten tzv wonderwoman view. |
|
|
|
SepiaX |
Přidané 06-04-2014 12:56
|
Uživatel
Příspěvek: 1165
Založený: 15.11.11
|
Nedávno byla řeč o výkonnějších bombrech pro červenou stranu, tak jsem trochu pátral a dal bych nevím co alespoň za verzi Blenheimu která má na trupu umístěny podvěsy za šachticí pumovnice což v praxi znamená 4x250lb 8x40lb. Nevím jak byly tyto stroje nasazovány a zda nešlo pouze o pár kousků, najde se někdo kdo ví o tomto skvostu více? Níže zkopírované podrobnosti.
PS: třešničkou na dortu je 20 mm Hispano
[img]http://img38.imageshack.us/img38/5627/bristolblenheimmkivavia.jpg[/img] is not a valid Image.
While we await the British GA line, I thought we could try and imagine what modules the Blenheim bomber might have. From the looks of it, probably its greatest weakness is its lack of forward armament (only one Browning in the port wing). There were Blenheim IVs that were armed with a 20 mm cannon in the nose, though this was for the fighter variant. On the bright side, it could have the option of two turrets firing rearwards, one dorsal and one beneath the nose. Feel free to correct any mistakes I may have made. =)
[img]http://www21.adrive.com/filemanager/downloadfile/84001689/tab.PNG[/img] is not a valid Image.
*First row are stock modules
Crew
Pilot, Navigator/Bombardier, Rear Gunner
Outboard weapon (mounted aft of the bomb bay)
No weapons → 8x40 lb.
[img]http://i570.photobucket.com/albums/ss147/hwallen/SBC-2.jpg[/img] is not a valid Image.
Zdroj: http://forum.worl...k-variant/
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
|
|
|
|
Valec |
Přidané 06-04-2014 15:39
|
Uživatel
Příspěvek: 1172
Založený: 16.01.06
|
Team Fusion Hotfix 4.312 now Available
http://theairtact...hp?t=10045 |
|
|
|
LangMaster |
Přidané 06-04-2014 15:41
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 379
Založený: 01.06.09
|
no proto hapal server
OctalCore AMD FX-8350
MSI 990FXA-GD80
32GB DDR3 Kingston HyperX 1866MHz
MSI N770-2GD5/OC
Samsung SSD 850 EVO 500GB
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 06-04-2014 21:42
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Tak 4.312 mi přijde povedenej. Chodí to hladce, nepadá to. Zvedli limit na 120 hráčů na server a i při 117 to šlo bez potíží. PK z kanonů už není až tak rozšířený. Jakmile někam vletím, mám za sebou smečku Spitů a honěj mě jak nadmutou kozu. Někdy uletím, jindy ne. Občas uštvu motor dřív jak můj fanklub. Pod 3000m se radši nezdržuju, dostal bych na zadek.
Mám pocit, že to Bfko je kolem 6000m o něco lepší. Že rozdíl proti zatáčce Spitu a Bf není až takový, jako býval dřív. Ale může to být jen pocit.
Non est specifica
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 07-04-2014 20:05
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Zkusil jsem otestovat max IAS pro Bf 109 E4 v tom novým patchi. Vypadá to asi takto.
[img]http://i1343.photobucket.com/albums/o793/rum2cajs/bf109E4_zpsee44ace0.jpg[/img] is not a valid Image.
Metodika byla jednoduchá. Testováno ve výškách 200, 500, 1000, pak po 500 metrech , 7500. V každé výšce 2 minuty na dosažení maximálky. Chladič držený na 93 stupních, pokud to šlo. Olejový chladič nechaný na 100%. Vliv olejového chladiče je přibližně 2 - 3kmh, tedy jsem se tím zatím netrápil. Plyn na 100%, boost nezapínán.
Vykazuje to nějaké takové nehezké skoky. Čím to je způsobený, to nevím. Možná simulace kompresoru. Zajímavé je zrychlení v 6000m. Mám za to, že to je chladičem. V této výšce se dá přivřít a to má určitě vliv. Ve výškách nad 5000 by šlo přejít na manuální režim vrtule a zvednout otáčky. Nad 6000 bylo tuším povoleno točit 2600 rpm. To udělá asi 10 kmh.
Jo a kolem 4000 - 4500 m má to Bfko problém s chlazením. I při plně otevřeným chladiči teplota stoupala ke 100 a musel jsem test na chvíli přerušit.
Non est specifica
|
|
|
|
Razor |
Přidané 08-04-2014 16:17
|
Nováček
Příspěvek: 73
Založený: 04.12.09
|
Potrebuju poradit,prosim....letel jsem na Atagu s novym patchem,vsechno super....akorat jsem nedopatrenim smazal okenko s informacemi vpravo dole (vysunuti podvozku,klapky atd).Nevite,jak ho aktivovat znovu? |
|
|
|
Baron |
Přidané 08-04-2014 16:29
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
...klikni pravym tlacitkom na plochu ked si uz v masine a potom si nastav co budes potrebovat.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Razor |
Přidané 08-04-2014 16:50
|
Nováček
Příspěvek: 73
Založený: 04.12.09
|
no jo,ale tam je vice moznosti....a ja nevim,ktera je ta spravna....myslim,jestli se chapeme spravne,jde mi o okno,ktere oznamuje vysunuti podvozku atd.... |
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 08-04-2014 16:58
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
No jo ,ale na to ti právě Baron odpověděl. Zní to divně, ale je to tak. Zkus to. |
|
|
|
SepiaX |
Přidané 08-04-2014 17:01
|
Uživatel
Příspěvek: 1165
Založený: 15.11.11
|
Kluku je tu toho všude plno ale měl jsem fajn baštu takže podrobněji:
za letu či na zemi pravé myšítko
vytvořit nové info. okno
sekundární ovládání vozidla
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
|
|
|
|
Razor |
Přidané 08-04-2014 17:03
|
Nováček
Příspěvek: 73
Založený: 04.12.09
|
SepiaX napsal:
Kluku je tu toho všude plno ale měl jsem fajn baštu takže podrobněji:
za letu či na zemi pravé myšítko
vytvořit nové info. okno
sekundární ovládání vozidla
Ja te chapu,kluku,taky jsem mel dobrou bastu,ale zmineny postup nefunguje,jinak bych sem nepsal..... |
|
|
|
SepiaX |
Přidané 08-04-2014 17:06
|
Uživatel
Příspěvek: 1165
Založený: 15.11.11
|
Pak nemohu sloužit někde je chyba a s tímto jsem se nikdy nesetkal.
Edit: omlouvám se, myslel jsem že jsi jeden z těch líných
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 08-04-2014 17:41
|
Fusioner
Příspěvek: 12094
Založený: 29.09.05
|
Z pravého okna (Item All) pomocí "<" přesuneš položky Vehicle System, V_Crew, V_Damage, V Secondary Controls do položky Items.
Toť vše.
Teda pokud si nechceš hrát s fontama jednotlivých výše uvedených "systémů"...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|