January 05 2025 05:34:11
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 8

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,752
· Nejnovější pilot: 312Mates
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Cliffs of Dover (letový bojový simulátor z období bitvy o Británii) » IL-2: CLOD diskuse
 Vytisknout diskuzi
Team Fusion
606_JuLB
Rumcajs napsal:

....

edit: budu muset vylepšit výpočet TAS. Přeci jen v týhle oblasti nevystačím se zjednodušujícím 0.02 na 1000 feetů výšky. Zkusím výpočet zpřesnit a pošlu upravené výsledky.


Prepočet na TAS asi nebude ani potom jednoduchý. Je celkom možné, že "olego" atmosféra v Clode je iná ako tá v IL2 1946 a celkom inde ako tá reálna. Zatiaľ som nenašiel žiadne seriózne tabuľky od TF, na prepočet TAS v Clode používam "LOFTE" program.
 
Rumcajs
606_JuLB napsal:

Rumcajs napsal:

....

edit: budu muset vylepšit výpočet TAS. Přeci jen v týhle oblasti nevystačím se zjednodušujícím 0.02 na 1000 feetů výšky. Zkusím výpočet zpřesnit a pošlu upravené výsledky.


Prepočet na TAS asi nebude ani potom jednoduchý. Je celkom možné, že "olego" atmosféra v Clode je iná ako tá v IL2 1946 a celkom inde ako tá reálna. Zatiaľ som nenašiel žiadne seriózne tabuľky od TF, na prepočet TAS v Clode používam "LOFTE" program.
Díky za info. Navíc mě včera upozornili, že přístroje ukazují přístrojovou rychlost a ta v sobě obsahuje i simulaci chyb těch přístrojů. Tedy se zdá, že použít IAS k výpočtu TAS nebude možné bez dalšího know how ve formě tabulek těchto odchylek. Zdá se, že z dostupných informací nespočtu TAS s přijatelnou mírou přesnosti. Budu ještě v dané oblasti bádat. Možná se mi časem povede ty tabulky korekcí z toho vydolovat.
 
Robo
Takze ked vychadzame z IAS a nie z Tvojich prepoctov na TAS, tak tam zrejme nie je ziadne ziadne 'zakutie'.

Merlin tiez nema ziadne 'zakutie', skor je to presne naopak ako si pisal.

Kde presne je teda problem?
 
Rumcajs
Možná žádný problém není. Přeměřím ty charakteristiky důkladně a uvidím.

Zatím jsem zkoušel Spita 1a 100 oct a v 18600 feetech může letět na 3000 rpm možná bez časového omezení. Boost je 5.41 lbs, teplota se ustálí při 50% chladiče na 115.4 stupních a IAS na 275. Stačí klesnout na 17400 (nezkoušel jsem zatím víc výšek) a boost je 6.07 lbs. Teplota se neudrží ani při zcela otevřeném chladiči a za 2 minuty je po motoru. Prostě mi přijde, že ta implementace chladiče a poškození vlivem přehřátí vykazuje nějaké nespojitosti. Udělám z toho grafy.
 
Robo
Rumcajs napsal:

Možná žádný problém není. Přeměřím ty charakteristiky důkladně a uvidím.

Zatím jsem zkoušel Spita 1a 100 oct a v 18600 feetech může letět na 3000 rpm možná bez časového omezení. Boost je 5.41 lbs, teplota se ustálí při 50% chladiče na 115.4 stupních a IAS na 275. Stačí klesnout na 17400 (nezkoušel jsem zatím víc výšek) a boost je 6.07 lbs. Teplota se neudrží ani při zcela otevřeném chladiči a za 2 minuty je po motoru. Prostě mi přijde, že ta implementace chladiče a poškození vlivem přehřátí vykazuje nějaké nespojitosti. Udělám z toho grafy.


Vyborne, premeraj a daj vediet. Ohladom Merlina III som reagoval prave preto, ze Tvoje tvrdenie bolo v rozpore so zisteniami vsetkych ostatnych. Konkretne prevadzka na 5.5lbs a 3000 ma daleko od 5 min. limitu z manualu. Ta teplota vcelku zodpoveda, 115C je na hornej hranici normalu. Pravdaze otacky boli trosku privysoke, ale ani na 3000 by v reale nenastal problem, ak by sa dodrzali zaroven teplotne limity. Vo vodorovnom lete by to system bez problemov uchladil, v manevroch a vseob. na nizsich rychlostiach uz by to bol problem.

Moc s tym testovanim cas nestracaj, to prehrievanie pod FTH bolo praveze uz opravene v 4.31, preto som sa cudoval, ako si prisiel na to, ze Merlin III ma zakutie a da sa lietat na 12 / 3000 kym Ti nedojde benal. Myslim, ze sa zhodneme, ze sa praveze neda a je nemozne dosiahnut v 4.3 ani len ten 5 min limit ak sa nachadzas pod FTH a mozes mat chladic na 100% vo vodorovnom lete. Podobne nezrovnalosti boli opravovane aj u DB 601 praveze nad FTH.
 
606_JuLB
Ak som správne pochopil rôzne dabaty na ATAGu, tak "najpresnejšie" ukazuje rýchlomer pri lete bez kokpitu. Síce neviem či ukazuje "olego"alebo MSA TAS, skôr teda žiadnu TAS, ale už zrejme neobsahuje simuláciu chýb meradla/prístrojovú chybu. Teda je použiteľná na porovnanie medzi rôznymi typmi lietadiel.

Rumcajs, budem tiež rád, ak sa podelíš s nameranými hodnotamiMrknutí Určite to bude zaujímavé.
 
Robo
Treba urcite pouzit ten tzv wonderwoman view.
 
SepiaX
Nedávno byla řeč o výkonnějších bombrech pro červenou stranu, tak jsem trochu pátral a dal bych nevím co alespoň za verzi Blenheimu která má na trupu umístěny podvěsy za šachticí pumovnice což v praxi znamená 4x250lb 8x40lb. Nevím jak byly tyto stroje nasazovány a zda nešlo pouze o pár kousků, najde se někdo kdo ví o tomto skvostu více? Níže zkopírované podrobnosti.
PS: třešničkou na dortu je 20 mm HispanoMrknutí

[img]http://img38.imageshack.us/img38/5627/bristolblenheimmkivavia.jpg[/img] is not a valid Image.

While we await the British GA line, I thought we could try and imagine what modules the Blenheim bomber might have. From the looks of it, probably its greatest weakness is its lack of forward armament (only one Browning in the port wing). There were Blenheim IVs that were armed with a 20 mm cannon in the nose, though this was for the fighter variant. On the bright side, it could have the option of two turrets firing rearwards, one dorsal and one beneath the nose. Feel free to correct any mistakes I may have made. =)

[img]http://www21.adrive.com/filemanager/downloadfile/84001689/tab.PNG[/img] is not a valid Image.
*First row are stock modules



Crew
Pilot, Navigator/Bombardier, Rear Gunner

Outboard weapon (mounted aft of the bomb bay)
No weapons → 8x40 lb.

[img]http://i570.photobucket.com/albums/ss147/hwallen/SBC-2.jpg[/img] is not a valid Image.

Zdroj: http://forum.worl...k-variant/
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
 
Valec
Team Fusion Hotfix 4.312 now Available
http://theairtact...hp?t=10045
 
LangMaster
no proto hapal server Úsměv
OctalCore AMD FX-8350
MSI 990FXA-GD80
32GB DDR3 Kingston HyperX 1866MHz
MSI N770-2GD5/OC
Samsung SSD 850 EVO 500GB
 
http://www.ok1slm.cz
Rumcajs
Tak 4.312 mi přijde povedenej. Chodí to hladce, nepadá to. Zvedli limit na 120 hráčů na server a i při 117 to šlo bez potíží. PK z kanonů už není až tak rozšířený. Jakmile někam vletím, mám za sebou smečku Spitů a honěj mě jak nadmutou kozu. Někdy uletím, jindy ne. Občas uštvu motor dřív jak můj fanklub. Pod 3000m se radši nezdržuju, dostal bych na zadek.
Mám pocit, že to Bfko je kolem 6000m o něco lepší. Že rozdíl proti zatáčce Spitu a Bf není až takový, jako býval dřív. Ale může to být jen pocit.
Non est specifica
 
Rumcajs
Zkusil jsem otestovat max IAS pro Bf 109 E4 v tom novým patchi. Vypadá to asi takto.
[img]http://i1343.photobucket.com/albums/o793/rum2cajs/bf109E4_zpsee44ace0.jpg[/img] is not a valid Image.
Metodika byla jednoduchá. Testováno ve výškách 200, 500, 1000, pak po 500 metrech , 7500. V každé výšce 2 minuty na dosažení maximálky. Chladič držený na 93 stupních, pokud to šlo. Olejový chladič nechaný na 100%. Vliv olejového chladiče je přibližně 2 - 3kmh, tedy jsem se tím zatím netrápil. Plyn na 100%, boost nezapínán.

Vykazuje to nějaké takové nehezké skoky. Čím to je způsobený, to nevím. Možná simulace kompresoru. Zajímavé je zrychlení v 6000m. Mám za to, že to je chladičem. V této výšce se dá přivřít a to má určitě vliv. Ve výškách nad 5000 by šlo přejít na manuální režim vrtule a zvednout otáčky. Nad 6000 bylo tuším povoleno točit 2600 rpm. To udělá asi 10 kmh.

Jo a kolem 4000 - 4500 m má to Bfko problém s chlazením. I při plně otevřeným chladiči teplota stoupala ke 100 a musel jsem test na chvíli přerušit.
Non est specifica
 
Razor
Potrebuju poradit,prosim....letel jsem na Atagu s novym patchem,vsechno super....akorat jsem nedopatrenim smazal okenko s informacemi vpravo dole (vysunuti podvozku,klapky atd).Nevite,jak ho aktivovat znovu? Smutný
 
Baron
www.sherv.net/cm/emoticons/guns/smiley-killing-himself.gif

...klikni pravym tlacitkom na plochu ked si uz v masine a potom si nastav co budes potrebovat.
Hals - und Beinbruch!
 
Razor
no jo,ale tam je vice moznosti....a ja nevim,ktera je ta spravna....myslim,jestli se chapeme spravne,jde mi o okno,ktere oznamuje vysunuti podvozku atd....
 
1stCL_Novotny
No jo ,ale na to ti právě Baron odpověděl. Zní to divně, ale je to tak. Zkus to. Mrknutí
 
SepiaX
Kluku je tu toho všude plno ale měl jsem fajn baštu takže podrobněji:
za letu či na zemi pravé myšítko
vytvořit nové info. okno
sekundární ovládání vozidla
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
 
Razor
SepiaX napsal:

Kluku je tu toho všude plno ale měl jsem fajn baštu takže podrobněji:
za letu či na zemi pravé myšítko
vytvořit nové info. okno
sekundární ovládání vozidla

Ja te chapu,kluku,taky jsem mel dobrou bastu,ale zmineny postup nefunguje,jinak bych sem nepsal..... Vyděšený
 
SepiaX
Pak nemohu sloužit někde je chyba a s tímto jsem se nikdy nesetkal.

Edit: omlouvám se, myslel jsem že jsi jeden z těch línýchMrknutí
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
 
Hoper
Z pravého okna (Item All) pomocí "<" přesuneš položky Vehicle System, V_Crew, V_Damage, V Secondary Controls do položky Items.
Toť vše.
Teda pokud si nechceš hrát s fontama jednotlivých výše uvedených "systémů"...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

01-01-2025 10:10
Štěstí, zdraví, spokojenost a mnoho potěšení duchovních i tělesných, přeju všem!

24-12-2024 12:49
vesele vanoce a štastny novy rok vam všem

24-12-2024 11:15
Pohodové Vánoce a šťastný nový rok přejí Vencourovi

08-12-2024 13:02
Vypadá to, že Nvidia definitivně ruší GeForce Experience. Už se mi aktualizuje na Nvidia App.

06-12-2024 19:02
Viděl jsem jen prvních 8 sekund videa. Stačilo mi.

04-12-2024 13:31
Vlastně jako by miliony mozkových buněk vykřikly hrůzou a náhle utichly.

04-12-2024 12:50

03-12-2024 15:48
Zase po letech jsem zaskočil a tak vás všechny zdravím...borci Mrknutí

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

36,159,920 návštěv