October 24 2025 12:08:26
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Cliffs of Dover (letový bojový simulátor z období bitvy o Británii) » IL-2: CLOD diskuse
 Vytisknout diskuzi
Videa z poletů
Pepe
Opitz napsal:

Milý Pepíčku, stačilo napsat hned, že to je chyba, kterou zatím nikdo neopravil a ty osobní žvásty na téma duševního zdraví a ty debilní kecy o karburátoru sis mohl nechat třeba pro Cibuleho... Mrknutí


Milý Opíčku, počastoval jsi nás mnohokrát hanlivými slovy a jestli že se omluvíšli, omluvím se i já. Jinak proboha ty fak nevnímáš, že to bylo tím karburátorem? Tak si přečti něco o motorech té doby. Němci s tím problémy neměli, protože tam měli nějaké vstřikování nebo co.
 
Bierglass
Omlouvat se je projevem slabosti.Šklebící se Jinak k tomu chcípání motorů. Obdobně debilně je to namodelováno již ve Šturmovi tak ,že nic nového.Každému kdo ví něco o funkci karburátoru a konkrétně plovákové komory musí připadat minimálně úsměvné, že dojde k výpadku paliva již při mírném potlačení.Ještě ,že obdobně nenamodelovali chladící a mazací soustavu.Cool
 
Pepe
Bierglass napsal:

Omlouvat se je projevem slabosti.Šklebící se Jinak k tomu chcípání motorů. Obdobně debilně je to namodelováno již ve Šturmovi tak ,že nic nového.Každému kdo ví něco o funkci karburátoru a konkrétně plovákové komory musí připadat minimálně úsměvné, že dojde k výpadku paliva již při mírném potlačení.Ještě ,že obdobně nenamodelovali chladící a mazací soustavu.Cool


Dříve to dělalo jak popisuješ, ale teď je to jiné. Ve vyšších rychlostech když potlačuješ přes čumák tak se to děje. jako je to na tom videu.
Nemyslím si že omluva je slabost. Spíše neomluvit je slabost a strach a nebo pýcha ÚsměvMrknutí
 
beermajkl
Opitz nelíta asi nic,pořád žárlí na Lajku.
 
datelko
Na Strelku a BelkuŠklebící se
 
Opitze
Pepiku ty tu jen neustále ukazujes svou stupiditu a neznalost...

If an airplane equipped with a float-type carburetor is flown under zero-G or negative-G conditions for more than a few seconds, the engine runs out of fuel, and it stops running. The problem was keenly felt by the RAF during the first years of the war, as the Rolls-Royce Merlin equipped Hurricanes and the Spitfires suffered this effect, unlike the direct fuel injection engines of their German counterparts. zdroj wiki.

Chápu že v tvé dimenzi je pár věcí jinak, ale musíš počítat občas s nárazem s realitou. Svoje fantasmagorie si nech pro sebe. Navíc jsem prorok Pravdy a mám v 98% případů vždy pravdu. Jenom blbce zajímají ty zbylé 3%.


Vyděšený
Upravil/a Opitze dne 08-11-2013 20:56
 
Pepe
Opitz napsal:

Pepiku ty tu jen neustále ukazujes svou stupiditu a neznalost...

If an airplane equipped with a float-type carburetor is flown under zero-G or negative-G conditions for more than a few seconds, the engine runs out of fuel, and it stops running. The problem was keenly felt by the RAF during the first years of the war, as the Rolls-Royce Merlin equipped Hurricanes and the Spitfires suffered this effect, unlike the direct fuel injection engines of their German counterparts. zdroj wiki.

Chápu že v tvé dimenzi je pár věcí jinak, ale musíš počítat občas s nárazem s realitou. Svoje fantasmagorie si nech pro sebe. Navíc jsem prorok Pravdy a mám v 98% případů vždy pravdu. Jenom blbce zajímají ty zbylé 3%.


Vyděšený



Opíku, právě tvé příspěvky jsou pro mne tím nárazem. Úsměv
 
Joe Hallenbeck
Pořád samé neurčité výrazy jako "few seconds"... Šklebící se "few" je pro každého něco jiného... Šklebící se
313_FlyBoy
RY-C
 
Opitze
slovo "few" znamená v češtině "pár"... Logika mentálně zdravému jedinci dovolí pochopit, že "pár" je víc než 1. Pořád tam ty škuby směrem dolů jsou pod 1 sekundu, ale měřit to nebudu... On holt v motoru nějaký benzín prostě je a hoří, byť třeba jen na půl sekundu utáhneš negativní géčko... Možná potom zakucká, a až potom zhasne a když už úplně zhasne, tak sám nenaskočí... to by měl každý mentálně zdravý jedinec s řidičákem vědět, že když mu chcípne auto, protože do motoru nejde benzín nebo nafta, tak nenaskočí tím, že jen šlápne na plyn, ale potřebuje i jiskru...

ale já na začátku píšu - mentálně zdravý jedinec, a ne ti hardcore realisti, co startují virtuální éro v simu klikáním myší na čudlíky...
 
alfik
Protože se vrtule točí, tak stačí když zase začne proudit benzín. Jisker je dost. To taky ví každý kdo má řidičák - u auta se tomu říká "roztlačit".
"Ivane, Ivane. Ty palice medvědí. Nic jsi nepochopil!" Dědeček Hříbeček
 
Opitze
jo jako s pacientama psychiatrické léčebny...

1. náklon toho éra by musel být mnohem vyšší než na videu, aby do motoru netekl žádný benzín...

2. muselo to trvat pár sekund, aby benzín v motoru dohořel a motor chcípl...

3. Když ten motor chcípne, vrtuli nic nepohání, ale udeří do ní vzduch, aby ji roztočil, to má efekt na letadlo takový, že výrazně zpomalí... to se muselo moc líbit udatným bojovníkům na straně Dobra, hlavně ve chvíli, když byli v nějakém super manévru...

4. Motor tedy nakonec dejme tomu i naskočí sám (ale nemusí pokaždé), ale tím naskočením opět dostane letadlo ráz, zase podstatně zpomalí a je to na vývrtku či pád...

5. Nic z toho, v tom vašem super hyper giga mega next gen simu vidět ani slyšet nejde.

Proto jsem se ptal, vysvětlení Pepíčka jsem nepochopil, ale chápu to až teď - je to holt parodie, jak píše Horri .... Nový herní žánr na poli virtuálního lítání... Luthier je prostě umělec...

něco jako ten jinej Rus, co si přitloukl genitálie hřebíkem k Rudému náměstí a pak na to čuměl jako puk...

P.S. Už se tedy seriózně na nic ohledně kloda nebudu ptát... jen si hrejte kucí na piloty... a mimochodem, já tam takovou simulaci ani nepotřebuji, ani nečekám, ale když už duševní gigant Pepík přijde s takovým vysvětlením, místo aby prostě normálně řekl, že to je bug, tak jsem se toho chytit musel..
Upravil/a Opitze dne 12-11-2013 14:57
 
310_cibule
"Few" není "pár" (to je "a couple" ), ale "několik málo" či "nemnoho". Ne, že by to bylo důležité, ale těm, co neustále cítí neodbytnou potřebu dělat z druhých voly, to nezaškodí Úsměv
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Opitze
Nojo, ještě že tě tu máme, protože já posledních pět let mluvím hlavně anglicky a vím, že když se řekne "few", tak se to myslí ve smyslu "pár" - nikoliv jako pár (dvojice) - třeba pár volů - Cibule a Pepe... ale jako pár, čili několik...

Jdi se radši hádat mezi své o Františkovi a hnusném kapitalismu...

Nemluvě o tom, že i těch tvých "několik málo" nebo "nemnoho", v našem kontextu "SECONDS" - všimni si, mají tam množné číslo, je víc než 1...
 
310_cibule
Opitz napsal:
... já posledních pět let mluvím hlavně anglicky a vím, že když se řekne "few"...


Tak nějak jsem tušil, že jsi dobrej. Fakt Mrknutí
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
606_JuLB
Opitz napsal:

jo jako s pacientama psychiatrické léčebny...

1. náklon toho éra by musel být mnohem vyšší než na videu, aby do motoru netekl žádný benzín...

2. muselo to trvat pár sekund, aby benzín v motoru dohořel a motor chcípl...

3. Když ten motor chcípne, vrtuli nic nepohání, ale udeří do ní vzduch, aby ji roztočil, to má efekt na letadlo takový, že výrazně zpomalí... to se muselo moc líbit udatným bojovníkům na straně Dobra, hlavně ve chvíli, když byli v nějakém super manévru...

4. Motor tedy nakonec dejme tomu i naskočí sám (ale nemusí pokaždé), ale tím naskočením opět dostane letadlo ráz, zase podstatně zpomalí a je to na vývrtku či pád...

5. Nic z toho, v tom vašem super hyper giga mega next gen simu vidět ani slyšet nejde.

Proto jsem se ptal, vysvětlení Pepíčka jsem nepochopil, ale chápu to až teď - je to holt parodie, jak píše Horri .... Nový herní žánr na poli virtuálního lítání... Luthier je prostě umělec...

něco jako ten jinej Rus, co si přitloukl genitálie hřebíkem k Rudému náměstí a pak na to čuměl jako puk...

P.S. Už se tedy seriózně na nic ohledně kloda nebudu ptát... jen si hrejte kucí na piloty... a mimochodem, já tam takovou simulaci ani nepotřebuji, ani nečekám, ale když už duševní gigant Pepík přijde s takovým vysvětlením, místo aby prostě normálně řekl, že to je bug, tak jsem se toho chytit musel..


Úžasné technické vysvetlenie...ako pre ošetrovateľov tej imaginárnej psycho-inštitúcie od ich náčelníkaŠklebící se
i.ibb.co/DRFjqCp/JulB.png
 
Rumcajs
Tedy když už je tu tahle sofistikovaná debata o prolínání jazyka s karburátorem, vomrkněte ROF. Tak jsou taky letadla, taky karburátory a taky se dají sem tam udělat záporná Géčka. No a tam je to udělaný asi přeci jen uvěřitelněji. Motoru to opravdu několik / pár vteřin trvá, než přestane táhnout. Si tedy myslím, že ta CloDová reinkarnace je trochu přitažené za vlasy a že tomu chybí zpoždění toho výpadku. Bohužel ty letadla nemají G metr, tedy není úplně vizuálně jasné, kolik času to éro tráví při nulovém nebo negativním G. Nicméně i tak to vidím jako čistě funkci G. Je nula a mínus? Nejde benzín. Je tam +? Jde benzín. Tedy je tam přechod z prázdné plovákové komory do plné docela hezky s tím zakouřením a zaškytáním a nárůstem tahu motoru. Ale přechod z plné komory do prázdné je trochu ... no na podklad pro tu vaši mileneckou debatu. Zbylé efekty jsou ale povedené. To že to rozhodí letadlo nejenom ve smyslu ztráty tahu, ale je to kompletně včetně kroutících momentů a asi i gyro efekty s tím spojené. Chybí tomu maličkost.
 
Bierglass
No to je docela prča, úžasně se bavím. Úplně žasnu kolik lidí se tu vyzná ve funkci zážehového motoru a palivové soustavy.Šklebící se Ještě ,že ten "Zmetek" je.
 
Pepe
YouTube Video


 
Opitze
Ty vole, to je prostě krása! Vyděšený
 
BP_Madvlk
Ještě že ti němečtí zadní střelci nestřílí....Šklebící se
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,363,693 návštěv