Milý Pepíčku, stačilo napsat hned, že to je chyba, kterou zatím nikdo neopravil a ty osobní žvásty na téma duševního zdraví a ty debilní kecy o karburátoru sis mohl nechat třeba pro Cibuleho...
Milý Opíčku, počastoval jsi nás mnohokrát hanlivými slovy a jestli že se omluvíšli, omluvím se i já. Jinak proboha ty fak nevnímáš, že to bylo tím karburátorem? Tak si přečti něco o motorech té doby. Němci s tím problémy neměli, protože tam měli nějaké vstřikování nebo co.
Omlouvat se je projevem slabosti. Jinak k tomu chcípání motorů. Obdobně debilně je to namodelováno již ve Šturmovi tak ,že nic nového.Každému kdo ví něco o funkci karburátoru a konkrétně plovákové komory musí připadat minimálně úsměvné, že dojde k výpadku paliva již při mírném potlačení.Ještě ,že obdobně nenamodelovali chladící a mazací soustavu.
Omlouvat se je projevem slabosti. Jinak k tomu chcípání motorů. Obdobně debilně je to namodelováno již ve Šturmovi tak ,že nic nového.Každému kdo ví něco o funkci karburátoru a konkrétně plovákové komory musí připadat minimálně úsměvné, že dojde k výpadku paliva již při mírném potlačení.Ještě ,že obdobně nenamodelovali chladící a mazací soustavu.
Dříve to dělalo jak popisuješ, ale teď je to jiné. Ve vyšších rychlostech když potlačuješ přes čumák tak se to děje. jako je to na tom videu.
Nemyslím si že omluva je slabost. Spíše neomluvit je slabost a strach a nebo pýcha
Pepiku ty tu jen neustále ukazujes svou stupiditu a neznalost...
If an airplane equipped with a float-type carburetor is flown under zero-G or negative-G conditions for more than a few seconds, the engine runs out of fuel, and it stops running. The problem was keenly felt by the RAF during the first years of the war, as the Rolls-Royce Merlin equipped Hurricanes and the Spitfires suffered this effect, unlike the direct fuel injection engines of their German counterparts. zdroj wiki.
Chápu že v tvé dimenzi je pár věcí jinak, ale musíš počítat občas s nárazem s realitou. Svoje fantasmagorie si nech pro sebe. Navíc jsem prorok Pravdy a mám v 98% případů vždy pravdu. Jenom blbce zajímají ty zbylé 3%.
Pepiku ty tu jen neustále ukazujes svou stupiditu a neznalost...
If an airplane equipped with a float-type carburetor is flown under zero-G or negative-G conditions for more than a few seconds, the engine runs out of fuel, and it stops running. The problem was keenly felt by the RAF during the first years of the war, as the Rolls-Royce Merlin equipped Hurricanes and the Spitfires suffered this effect, unlike the direct fuel injection engines of their German counterparts. zdroj wiki.
Chápu že v tvé dimenzi je pár věcí jinak, ale musíš počítat občas s nárazem s realitou. Svoje fantasmagorie si nech pro sebe. Navíc jsem prorok Pravdy a mám v 98% případů vždy pravdu. Jenom blbce zajímají ty zbylé 3%.
Opíku, právě tvé příspěvky jsou pro mne tím nárazem.
slovo "few" znamená v češtině "pár"... Logika mentálně zdravému jedinci dovolí pochopit, že "pár" je víc než 1. Pořád tam ty škuby směrem dolů jsou pod 1 sekundu, ale měřit to nebudu... On holt v motoru nějaký benzín prostě je a hoří, byť třeba jen na půl sekundu utáhneš negativní géčko... Možná potom zakucká, a až potom zhasne a když už úplně zhasne, tak sám nenaskočí... to by měl každý mentálně zdravý jedinec s řidičákem vědět, že když mu chcípne auto, protože do motoru nejde benzín nebo nafta, tak nenaskočí tím, že jen šlápne na plyn, ale potřebuje i jiskru...
ale já na začátku píšu - mentálně zdravý jedinec, a ne ti hardcore realisti, co startují virtuální éro v simu klikáním myší na čudlíky...
1. náklon toho éra by musel být mnohem vyšší než na videu, aby do motoru netekl žádný benzín...
2. muselo to trvat pár sekund, aby benzín v motoru dohořel a motor chcípl...
3. Když ten motor chcípne, vrtuli nic nepohání, ale udeří do ní vzduch, aby ji roztočil, to má efekt na letadlo takový, že výrazně zpomalí... to se muselo moc líbit udatným bojovníkům na straně Dobra, hlavně ve chvíli, když byli v nějakém super manévru...
4. Motor tedy nakonec dejme tomu i naskočí sám (ale nemusí pokaždé), ale tím naskočením opět dostane letadlo ráz, zase podstatně zpomalí a je to na vývrtku či pád...
5. Nic z toho, v tom vašem super hyper giga mega next gen simu vidět ani slyšet nejde.
Proto jsem se ptal, vysvětlení Pepíčka jsem nepochopil, ale chápu to až teď - je to holt parodie, jak píše Horri .... Nový herní žánr na poli virtuálního lítání... Luthier je prostě umělec...
něco jako ten jinej Rus, co si přitloukl genitálie hřebíkem k Rudému náměstí a pak na to čuměl jako puk...
P.S. Už se tedy seriózně na nic ohledně kloda nebudu ptát... jen si hrejte kucí na piloty... a mimochodem, já tam takovou simulaci ani nepotřebuji, ani nečekám, ale když už duševní gigant Pepík přijde s takovým vysvětlením, místo aby prostě normálně řekl, že to je bug, tak jsem se toho chytit musel..
Upravil/a Opitze dne 12-11-2013 14:57
"Few" není "pár" (to je "a couple" ), ale "několik málo" či "nemnoho". Ne, že by to bylo důležité, ale těm, co neustále cítí neodbytnou potřebu dělat z druhých voly, to nezaškodí
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Nojo, ještě že tě tu máme, protože já posledních pět let mluvím hlavně anglicky a vím, že když se řekne "few", tak se to myslí ve smyslu "pár" - nikoliv jako pár (dvojice) - třeba pár volů - Cibule a Pepe... ale jako pár, čili několik...
Jdi se radši hádat mezi své o Františkovi a hnusném kapitalismu...
Nemluvě o tom, že i těch tvých "několik málo" nebo "nemnoho", v našem kontextu "SECONDS" - všimni si, mají tam množné číslo, je víc než 1...
Opitz napsal:
... já posledních pět let mluvím hlavně anglicky a vím, že když se řekne "few"...
Tak nějak jsem tušil, že jsi dobrej. Fakt
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
1. náklon toho éra by musel být mnohem vyšší než na videu, aby do motoru netekl žádný benzín...
2. muselo to trvat pár sekund, aby benzín v motoru dohořel a motor chcípl...
3. Když ten motor chcípne, vrtuli nic nepohání, ale udeří do ní vzduch, aby ji roztočil, to má efekt na letadlo takový, že výrazně zpomalí... to se muselo moc líbit udatným bojovníkům na straně Dobra, hlavně ve chvíli, když byli v nějakém super manévru...
4. Motor tedy nakonec dejme tomu i naskočí sám (ale nemusí pokaždé), ale tím naskočením opět dostane letadlo ráz, zase podstatně zpomalí a je to na vývrtku či pád...
5. Nic z toho, v tom vašem super hyper giga mega next gen simu vidět ani slyšet nejde.
Proto jsem se ptal, vysvětlení Pepíčka jsem nepochopil, ale chápu to až teď - je to holt parodie, jak píše Horri .... Nový herní žánr na poli virtuálního lítání... Luthier je prostě umělec...
něco jako ten jinej Rus, co si přitloukl genitálie hřebíkem k Rudému náměstí a pak na to čuměl jako puk...
P.S. Už se tedy seriózně na nic ohledně kloda nebudu ptát... jen si hrejte kucí na piloty... a mimochodem, já tam takovou simulaci ani nepotřebuji, ani nečekám, ale když už duševní gigant Pepík přijde s takovým vysvětlením, místo aby prostě normálně řekl, že to je bug, tak jsem se toho chytit musel..
Úžasné technické vysvetlenie...ako pre ošetrovateľov tej imaginárnej psycho-inštitúcie od ich náčelníka
Tedy když už je tu tahle sofistikovaná debata o prolínání jazyka s karburátorem, vomrkněte ROF. Tak jsou taky letadla, taky karburátory a taky se dají sem tam udělat záporná Géčka. No a tam je to udělaný asi přeci jen uvěřitelněji. Motoru to opravdu několik / pár vteřin trvá, než přestane táhnout. Si tedy myslím, že ta CloDová reinkarnace je trochu přitažené za vlasy a že tomu chybí zpoždění toho výpadku. Bohužel ty letadla nemají G metr, tedy není úplně vizuálně jasné, kolik času to éro tráví při nulovém nebo negativním G. Nicméně i tak to vidím jako čistě funkci G. Je nula a mínus? Nejde benzín. Je tam +? Jde benzín. Tedy je tam přechod z prázdné plovákové komory do plné docela hezky s tím zakouřením a zaškytáním a nárůstem tahu motoru. Ale přechod z plné komory do prázdné je trochu ... no na podklad pro tu vaši mileneckou debatu. Zbylé efekty jsou ale povedené. To že to rozhodí letadlo nejenom ve smyslu ztráty tahu, ale je to kompletně včetně kroutících momentů a asi i gyro efekty s tím spojené. Chybí tomu maličkost.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.