War Thunder
|
tomaspelej |
Přidané 20-12-2012 16:39
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 116
Založený: 06.11.12
|
EU server je vypnutý na neurčito ale po mém flejmování na ofiko fórku, se
Gaijing vyjádřil, že už BRZY pustí EU server.
A squadrony založit nejdou. Pouze Squady a ty jsou pro max. 4 hráče |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 20-12-2012 17:55
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11129
Založený: 26.01.13
|
Pragr napsal:
Tady si myslím, že nemáš pravdu. Během závodů Red Bull je tuším maximální povolený limit 10 nebo 11G. Pokud ho pilot během letu překročí, musí povinně okamžitě přistát.
Předpokládám, že to letadlo pak jde na NDT kontrolu. Přecijen je to opravdu hodně. Nehledě na to, že se zpronevěřil pilot pravidlům a musí pykat Bezpečnost je velmi důležitá.
Vzpomínám si na komentář jednoho akrobatického pilota během CIAFu, kdy popisoval, že při některých figurách musí piloti vydržet 12-13G. Srovnával to právě s vojenskými piloty, kteří mají těch 6G jako "maximum" a tvrdil že problém není rozhodně, že by méně snesli. Pokud je trénovaný člověk vystaven těm 12-13G na řádově 2-3 sekundy, dokáže to ustát ale těch 6G je hodnota, kdy pokud takové přetížení působí delší dobu (řádově desítky sekund), tak se začne odkrvovat mozek a následuje black-out. A u vojenských pilotů je právě ten problém, že přetížení působí v boji prakticky setrvale. Nárazově tedy vydrží díky anti G oblekům možná i víc než těch 13G, ale při manévrovým boji trvajícím řekněme 15 sekund (a to je hodně krátká doba) je těch 6G až dost.
Nemyslím, že jsme ve sporu. Na zlomek vteřiny lidský organismus vydrží desítky G (rád připomínám 70G+, které pocítil Ralf Schumacher při nehodě v Indianapolis). 6G je hodnota, kterou je organismus schopný držet "delší", tedy řádově vteřiny. Nemyslím ale, že by trénovaný člověk vydržel při vnímání (nebo alespoň jakémsi vědomí) 12 - 13 G po dobu 2 - 3 vteřin. Ostatně na takovéto násobky nejsou stavěna ani samotná letadla.
Můžeme zkusit vznést dotaz na ÚCL, tam bychom dostali přesné informace..ale zase tak moc mě to nezajímá. Tady jsem našel něco málo na netu:
Pozitivní podélné G: člověk vydrží v sedě 4 G asi 40-50 sec, 15-20 G asi 1 sec (ve stoje míň)
při 2 G těžké končetiny, hůře se ovládají
při 3-4 G nedaří se udržet vzpřímenou polohu, udržet otevřené oči je namáhavé, stejně jako dýchání
při 4-6 G blackout za několik vteřin
20 G fraktura obratlů
při +5G je tlak v žilách nohou 450 mmHg, to je hodně dilatuje, drasticky brzdí žilní návrat, proto tlak krve klesá k ~20 mmHg (přechodně, pak to částečně upraví baroreceptory), odkrvuje se mozek a sítnice- zšednutí zorného pole až ztráta vidění ("black-out" 
trochu pomáhá anti-G oblek (tlačí vodou na nohy a břicho)
- ale nezabrání posunu srdce a bránice směrem k břichu
Trénink: komprese břicha předklonem a stahem břišních svalů; zvýšení nitrohrudního tlaku
Pozitivní příčné G: největší tolerance G je vleže (10-17 G až 3 min)
nejvíce namáháno dýchání, hypoventilace
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 20-12-2012 18:19
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11129
Založený: 26.01.13
|
313_Paegas napsal:
Pozor a klouzavost mi příjde reálnější než v ILovi. Tam člověk plachtil jak s blaníkem, tady ti vysadí motor a hledáš hned pole. 
Reálný Zlín Z-142 má klouzavost asi 1 : 7,5 (ano, je to ta hrozná pixla s pevným podvozkem)
Reálný L-13 Blaník má klouzavost asi 1 : 28
Reálná dopravní letadla (jako třeba Boeing 767) mají až překvapivě slušnou klouzavost a sice okolo 1 : 17
Bf 109 ve Šturmu (nižší součinitel odporu, než Z-142) má klouzavost asi 1 : 10, s vysunutým podvozkem asi 1 : 7.
Fw 190 ve Šturmu (nižší součinitel odporu, než Bf 109) má klouzavost asi 1 : 11, s vysunutým podvozkem asi 1 : 8.
Bojové letouny ve Šturmu jsou naprosto v normě své kategorie (jednoplošné vrtulové). Pokud je tedy ve WT klouzavost výrazně slabší, je to špatně.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 20-12-2012 18:25
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11129
Založený: 26.01.13
|
313_Paegas napsal:
Mimochodem ve WaTu je nasimulovaný i glimit a dokonce ruzný dle poškození (párkrát už jsem to zlomil v negativu i v pozitivu) a logicky to snadněji jde při poškozeném křídle.
Otázka je, jestli to není simulované v jen té hodně jednoduché podobě, jako v původním Šturmovi.
Začal fungovat management samosvorných nádrží.
Co si pod tím představit?
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
1stCL_Werner |
Přidané 20-12-2012 18:28
|

Uživatel

Příspěvek: 724
Založený: 21.08.10
|
1stCL_Fucida napsal:
313_Paegas napsal:
Pozor a klouzavost mi příjde reálnější než v ILovi. Tam člověk plachtil jak s blaníkem, tady ti vysadí motor a hledáš hned pole. 
Bf 109 ve Šturmu (nižší součinitel odporu, než Z-142) má klouzavost asi 1 : 10, s vysunutým podvozkem asi 1 : 7.
"....Konečně se přiblížil a já začal studovat svou mapu. Uvažoval jsem, že v případě selhání motoru bych se mohl stále ještě dostat přes Kanál (Z výšky 4000 m nad Doverem se dalo plachtěním dosáhnout francouzského pobřeží. V tu chvíli jsme se nacházeli nedaleko Doveru.)...."
Erwin Leykauf o Bf 109 E.
Což docela sedí že
1st Czech Lions - Resistance is futile...
|
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 20-12-2012 19:10
|

Diskutující

Příspěvek: 2085
Založený: 22.01.07
|
313_Paegas napsal:
Pozor a klouzavost mi příjde reálnější než v ILovi. Tam člověk plachtil jak s blaníkem, tady ti vysadí motor a hledáš hned pole. 
Ale ta setrvačnost, ta setrvačnost. Přijde mi poněkud velká. Rychlost bez motoru klesá nějak pomalu, takže se dá doletět hodně daleko.
|
|
|
|
Baron |
Přidané 20-12-2012 19:13
|

Moderátor

Příspěvek: 4845
Založený: 18.02.10
|
tomaspelej napsal:
EU server je vypnutý na neurčito ale po mém flejmování na ofiko fórku, se
Gaijing vyjádřil, že už BRZY pustí EU server.
A squadrony založit nejdou. Pouze Squady a ty jsou pro max. 4 hráče
No tak to je - s prepáčením - na puču.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
tomaspelej |
Přidané 20-12-2012 19:23
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 116
Založený: 06.11.12
|
ale 4 lidi dokážou dost ovlivnit bitvu, jestli myslíš toto |
|
|
|
Pragr |
Přidané 21-12-2012 08:46
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 303
Založený: 11.12.09
|
1stCL_Fucida napsal:...
Nemyslím, že jsme ve sporu...
Asi ne. Já jenom bral pojem krátkodobě za řádově vteřiny, proto jsem reagoval  |
|
|
|
Baron |
Přidané 21-12-2012 10:39
|

Moderátor

Příspěvek: 4845
Založený: 18.02.10
|
tomaspelej napsal:
ale 4 lidi dokážou dost ovlivnit bitvu, jestli myslíš toto
Nemusia byť štyria - zohratá dvojica dokáže poriadne zamiešať karty. Myslel som ten zvyšok.
Upravil/a Baron dne 21-12-2012 17:08
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
LEON |
Přidané 21-12-2012 17:00
|

Diskutující

Příspěvek: 2080
Založený: 28.10.10
|
Jak se liší zisky Expů za sestřel v různých herních režimech jako jsou To Battle, Custom Battles a Missions? Nebo jsou v tomhle ohledu zisky Expů rovnocenné? |
|
|
|
tomaspelej |
Přidané 21-12-2012 17:23
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 116
Založený: 06.11.12
|
nevím jak je to přesně v těch režimech jak píšeš, ale má na to víc věcí vliv.
1. ve Full real dostaneš víc expů než třeba v arkádě
2.pokud máš premiový účet máš víc expů
3.pokud máš prémiové letadlo máš víc expů.
4.záleží co sestřelíš (čím nižší rank budeš mít tím víc dostáváš za sestřel těch vysokých ranků)
Takže nejvíc dostaneš když poletíš Full Real s prémiovým letadlem a budeš mít prémiový účet... |
|
|
|
LEON |
Přidané 21-12-2012 18:08
|

Diskutující

Příspěvek: 2080
Založený: 28.10.10
|
Tohle s tou obtížností mi je celkem jasné, jen nevím, jestli pro rychlejší zisk expů mám létat v To Battle, nebo mám raději létat mise.
Edit: Teprve dnes jsem si všimnul, že když jede ve WT tank lesem, tak krásně padají stromy, pěkný efekt
Upravil/a LEON dne 21-12-2012 18:35
|
|
|
|
tomaspelej |
Přidané 21-12-2012 18:35
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 116
Založený: 06.11.12
|
určitě To Battle |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 21-12-2012 18:40
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 5064
Založený: 09.10.05
|
tomaspelej napsal:
ale 4 lidi dokážou dost ovlivnit bitvu, jestli myslíš toto
Obzvlášť v případě, když jeden odhrabuje sníh, druhej je v práci a třetí se musí s manželkou dívat na telenovelu, aby jí sušil slzy, je to síla jako hrom.
|
|
|
|
tomaspelej |
Přidané 21-12-2012 18:49
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 116
Založený: 06.11.12
|
to už se Ti stalo?? Většinou když lítáme ve squadu tak to vypadá jinak  |
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 22-12-2012 07:53
|

Uživatel

Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
clone si zabil
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
tomaspelej |
Přidané 03-01-2013 17:44
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 116
Založený: 06.11.12
|
tady se mi dostalo do ruky pěkný video z full real 
http://youtu.be/h...
Upravil/a tomaspelej dne 03-01-2013 17:44
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 03-01-2013 18:40
|

Stařešina

Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Befka manévrující na rychlostech 105km/h jsu ultimátní 
Ale jo, vypadá to slušně. Na to že to je arkáda to vypadá na první pohled jako hra na simulátor
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
Koty |
Přidané 03-01-2013 18:48
|

Diskutující

Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Viděl jsem nejméně 25 porušení leteckého pořádku a fyzikálních zákonů... DVACET ŠEST!!!
Upravil/a Koty dne 03-01-2013 18:50
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|