September 22 2025 08:27:04
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 1
Pino1350

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
War Thunder
tomaspelej
EU server je vypnutý na neurčito ale po mém flejmování na ofiko fórku, se
Gaijing vyjádřil, že už BRZY pustí EU server.

A squadrony založit nejdou. Pouze Squady a ty jsou pro max. 4 hráče
 
1stCL_Fucida
Pragr napsal:
Tady si myslím, že nemáš pravdu. Během závodů Red Bull je tuším maximální povolený limit 10 nebo 11G. Pokud ho pilot během letu překročí, musí povinně okamžitě přistát.


Předpokládám, že to letadlo pak jde na NDT kontrolu. Přecijen je to opravdu hodně. Nehledě na to, že se zpronevěřil pilot pravidlům a musí pykat Úsměv Bezpečnost je velmi důležitá.

Vzpomínám si na komentář jednoho akrobatického pilota během CIAFu, kdy popisoval, že při některých figurách musí piloti vydržet 12-13G. Srovnával to právě s vojenskými piloty, kteří mají těch 6G jako "maximum" a tvrdil že problém není rozhodně, že by méně snesli. Pokud je trénovaný člověk vystaven těm 12-13G na řádově 2-3 sekundy, dokáže to ustát ale těch 6G je hodnota, kdy pokud takové přetížení působí delší dobu (řádově desítky sekund), tak se začne odkrvovat mozek a následuje black-out. A u vojenských pilotů je právě ten problém, že přetížení působí v boji prakticky setrvale. Nárazově tedy vydrží díky anti G oblekům možná i víc než těch 13G, ale při manévrovým boji trvajícím řekněme 15 sekund (a to je hodně krátká doba) je těch 6G až dost.


Nemyslím, že jsme ve sporu. Na zlomek vteřiny lidský organismus vydrží desítky G (rád připomínám 70G+, které pocítil Ralf Schumacher při nehodě v Indianapolis). 6G je hodnota, kterou je organismus schopný držet "delší", tedy řádově vteřiny. Nemyslím ale, že by trénovaný člověk vydržel při vnímání (nebo alespoň jakémsi vědomí) 12 - 13 G po dobu 2 - 3 vteřin. Ostatně na takovéto násobky nejsou stavěna ani samotná letadla.
Můžeme zkusit vznést dotaz na ÚCL, tam bychom dostali přesné informace..ale zase tak moc mě to nezajímá. Tady jsem našel něco málo na netu:

Pozitivní podélné G: člověk vydrží v sedě 4 G asi 40-50 sec, 15-20 G asi 1 sec (ve stoje míň)
při 2 G těžké končetiny, hůře se ovládají
při 3-4 G nedaří se udržet vzpřímenou polohu, udržet otevřené oči je namáhavé, stejně jako dýchání
při 4-6 G blackout za několik vteřin
20 G fraktura obratlů
při +5G je tlak v žilách nohou 450 mmHg, to je hodně dilatuje, drasticky brzdí žilní návrat, proto tlak krve klesá k ~20 mmHg (přechodně, pak to částečně upraví baroreceptory), odkrvuje se mozek a sítnice- zšednutí zorného pole až ztráta vidění ("black-out"Mrknutí
trochu pomáhá anti-G oblek (tlačí vodou na nohy a břicho)
- ale nezabrání posunu srdce a bránice směrem k břichu
Trénink: komprese břicha předklonem a stahem břišních svalů; zvýšení nitrohrudního tlaku
Pozitivní příčné G: největší tolerance G je vleže (10-17 G až 3 min)
nejvíce namáháno dýchání, hypoventilace

"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_Fucida
313_Paegas napsal:
Pozor a klouzavost mi příjde reálnější než v ILovi. Tam člověk plachtil jak s blaníkem, tady ti vysadí motor a hledáš hned pole. Mrknutí


Reálný Zlín Z-142 má klouzavost asi 1 : 7,5 (ano, je to ta hrozná pixla s pevným podvozkem)
Reálný L-13 Blaník má klouzavost asi 1 : 28
Reálná dopravní letadla (jako třeba Boeing 767) mají až překvapivě slušnou klouzavost a sice okolo 1 : 17

Bf 109 ve Šturmu (nižší součinitel odporu, než Z-142) má klouzavost asi 1 : 10, s vysunutým podvozkem asi 1 : 7.
Fw 190 ve Šturmu (nižší součinitel odporu, než Bf 109) má klouzavost asi 1 : 11, s vysunutým podvozkem asi 1 : 8.

Bojové letouny ve Šturmu jsou naprosto v normě své kategorie (jednoplošné vrtulové). Pokud je tedy ve WT klouzavost výrazně slabší, je to špatně.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_Fucida
313_Paegas napsal:
Mimochodem ve WaTu je nasimulovaný i glimit a dokonce ruzný dle poškození (párkrát už jsem to zlomil v negativu i v pozitivu) a logicky to snadněji jde při poškozeném křídle.


Otázka je, jestli to není simulované v jen té hodně jednoduché podobě, jako v původním Šturmovi.

Začal fungovat management samosvorných nádrží.


Co si pod tím představit? Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_Werner
1stCL_Fucida napsal:
313_Paegas napsal:
Pozor a klouzavost mi příjde reálnější než v ILovi. Tam člověk plachtil jak s blaníkem, tady ti vysadí motor a hledáš hned pole. Mrknutí


Bf 109 ve Šturmu (nižší součinitel odporu, než Z-142) má klouzavost asi 1 : 10, s vysunutým podvozkem asi 1 : 7.


"....Konečně se přiblížil a já začal studovat svou mapu. Uvažoval jsem, že v případě selhání motoru bych se mohl stále ještě dostat přes Kanál (Z výšky 4000 m nad Doverem se dalo plachtěním dosáhnout francouzského pobřeží. V tu chvíli jsme se nacházeli nedaleko Doveru.)...."
Erwin Leykauf o Bf 109 E.

Což docela sedí že Úsměv
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
olda Olde maly
313_Paegas napsal:
Pozor a klouzavost mi příjde reálnější než v ILovi. Tam člověk plachtil jak s blaníkem, tady ti vysadí motor a hledáš hned pole. Mrknutí


Ale ta setrvačnost, ta setrvačnost. Přijde mi poněkud velká. Rychlost bez motoru klesá nějak pomalu, takže se dá doletět hodně daleko.
Ab-101, B-35, AERO MB-200, A-100, Be-50, Lt-34
 
Baron
tomaspelej napsal:
EU server je vypnutý na neurčito ale po mém flejmování na ofiko fórku, se
Gaijing vyjádřil, že už BRZY pustí EU server.

A squadrony založit nejdou. Pouze Squady a ty jsou pro max. 4 hráče


No tak to je - s prepáčením - na puču.
Hals - und Beinbruch!
 
tomaspelej
ale 4 lidi dokážou dost ovlivnit bitvu, jestli myslíš toto
 
Pragr
1stCL_Fucida napsal:...
Nemyslím, že jsme ve sporu...


Asi ne. Já jenom bral pojem krátkodobě za řádově vteřiny, proto jsem reagoval Úsměv
 
Baron
tomaspelej napsal:
ale 4 lidi dokážou dost ovlivnit bitvu, jestli myslíš toto


Nemusia byť štyria - zohratá dvojica dokáže poriadne zamiešať karty. Myslel som ten zvyšok.
Upravil/a Baron dne 21-12-2012 17:08
Hals - und Beinbruch!
 
LEON
Jak se liší zisky Expů za sestřel v různých herních režimech jako jsou To Battle, Custom Battles a Missions? Nebo jsou v tomhle ohledu zisky Expů rovnocenné?
 
https://www.rcfree.eu
tomaspelej
nevím jak je to přesně v těch režimech jak píšeš, ale má na to víc věcí vliv.
1. ve Full real dostaneš víc expů než třeba v arkádě
2.pokud máš premiový účet máš víc expů
3.pokud máš prémiové letadlo máš víc expů.
4.záleží co sestřelíš (čím nižší rank budeš mít tím víc dostáváš za sestřel těch vysokých ranků)

Takže nejvíc dostaneš když poletíš Full Real s prémiovým letadlem a budeš mít prémiový účet...
 
LEON
Tohle s tou obtížností mi je celkem jasné, jen nevím, jestli pro rychlejší zisk expů mám létat v To Battle, nebo mám raději létat mise.

Edit: Teprve dnes jsem si všimnul, že když jede ve WT tank lesem, tak krásně padají stromy, pěkný efekt Mrknutí
Upravil/a LEON dne 21-12-2012 18:35
 
https://www.rcfree.eu
tomaspelej
určitě To Battle
 
clone9cz
tomaspelej napsal:
ale 4 lidi dokážou dost ovlivnit bitvu, jestli myslíš toto

Obzvlášť v případě, když jeden odhrabuje sníh, druhej je v práci a třetí se musí s manželkou dívat na telenovelu, aby jí sušil slzy, je to síla jako hrom.
 
http://www.wwii-illusion.net
tomaspelej
to už se Ti stalo?? Většinou když lítáme ve squadu tak to vypadá jinak Cool
 
313_Nevo
clone si zabil Šklebící se
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
tomaspelej
tady se mi dostalo do ruky pěkný video z full real Mrknutí

http://youtu.be/h...
Upravil/a tomaspelej dne 03-01-2013 17:44
 
606_Temp
Befka manévrující na rychlostech 105km/h jsu ultimátní Šklebící se
Ale jo, vypadá to slušně. Na to že to je arkáda to vypadá na první pohled jako hra na simulátor Mrknutí
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Koty
Viděl jsem nejméně 25 porušení leteckého pořádku a fyzikálních zákonů... DVACET ŠEST!!!
Upravil/a Koty dne 03-01-2013 18:50
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,081,492 návštěv