Město je takové dost chudé...působí prázdně. Sice tam jsou baráky takové pobořené, ale nikde žádné trosky. Působí to prostě poněkud uklizeným dojmem a jen kouře samotné ve mně zrovna bouřící Stalingrad nenavozují. To samé zimní lesy, působí trošku očesaně, ale to je asi tím, že jsou listnaté . Naopak zrovna koryta řek působí perfektně - je sranda letět v korytu Volhy a dívat se na baráky nad tebou .
Z velké výšky (7 km) je vše naprosto úchvatné - ta scenérie je dokonalá. Kdybych neměl nefunkční půlku kokpitu, tak bych se cítil docela dost IN .
Bierglass napsal:
Autoři mají štěstí,že neovládám angličtinu,jinak bych je za tuto práci s chutí poslal někam.
Tak to zkus rusky, budou ti rozumět. Nebo německy, francouzsky, španělsky, on to někdo přeloží.
Jediná logická odpověď, ať už v jakékoliv řeči, bude ta, co napsal Flan. Tohle je nehotový sim, ani ne pre-alfa. Pokud někomu vadí zkoušet nehotový sim, což samozřejmě někomu vadit může (nehotový sim znamená, že v něm spousta věcí není ještě hotova), ať si počká na finální verzi. Nikdo z nás nemá sebemenší páru, co z toho, co bude v té finální verzi, je nyní implementováno. A týká se to i letových modelů.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Tak já nevím, pořád mě ten LaGG hrozně plave, dělá vám to taky?
Já myslel, že to dělám tou směrovkou, ale on plave i když letadlo držím rovně a nijak nehýbu s žádným kontrolním prvkem. Tu malou mrchu (tank) nemám šanci tím kanónem trefit, pomalu si říkám, že se asi budu muset dát na dráhu stíhače
Joystickem/pedály to není, zkoušel jsem ho pomocí VKB_JoyTester a krásná nezubatá křivka.
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Vskutku neni sam. Tenhle zazitek "rozplavaneho" mezka pri mireni na pozemak jsem mel hned jak tam ten ground attack dali. Samozrejme, ze svuj zazitek jsem obohatil pro dokonaly efekt tim, ze jsem to narval do zeme
Vskutku neni sam. Tenhle zazitek "rozplavaneho" mezka pri mireni na pozemak jsem mel hned jak tam ten ground attack dali. Samozrejme, ze svuj zazitek jsem obohatil pro dokonaly efekt tim, ze jsem to narval do zeme
Na todle si svýho času stěžovali našinci na S-99 a S-199. V pikování málo účinná směrovka a plavající ocas.
Na IL2 foru běží už delší čas diskuze ohledně FM letadel v BOSu. Je to zde http://forum.il2s...-too-high/. Je to tedy jen pro průkopníky virtuálního letectví s cihličkou, ale to jsme tu všichni včetně mrmlalů, tak si to můžete přečít. Je to ale opravdu dlouhé vlákno a duchaplností bych řekl že se vyrovná i mnoha našim vášnivým debatám.
No co je na tom zajímavé je to, že do toho vlákna přispívají i lidi, co o sobě tvrdí, že jsou skuteční piloti. No a to by člověk řekl, že když jsou to lidi, kteří se nemusí ostatních ptát, jaké to je řídit opravdové letadlo, že se shodnou v pohledu na FM implementovaný v BOSu. No a ukazuje se, že nic nemůže být dál od pravdy, než že se dva reálové shodnou na čemkoli. Netuším, co to tam v tom vzduchu děláte, ale zdá se, že každej asi něco úplně jiného. Najdou se tací, kteří tvrdí, že FM v BOS je něco nevídaně přesného a druzí, kteří tvrdí, že BOS je úplně mimo mísu. BOSý tým zatracuje DCS jako "overrated". DCSový tým nadává na BOS, že tam v tom FM musí být něco úplně vynechaného. Vzájemně si posílají demonstrační videa, kde se poukazuje na danou nesrovnalost, kontruje se opravdu velkýma pojmama jako "hard evidence" a diskutuje se o tom, zda článek na internetu může být hard evidence nebo ne.
Takže jsem z toho zmaten. Jsa pouhý obyčejný virtuál, musím se spoléhat na zprostředkovanou zkušenost a ono se z toho nedá vzít nic směrodatného. Je mi jasné, že BOSový FM pravděpodobně obsahuje prvky, který jinde simulovaný nejsou a že velká část toho FM bude asi velmi realistická. Současně je mi ale jasné, že demonstrace některých zpsobů chování v BOSku ukazuje na jiné části FM, které nejsou zvládnuty. Potíž je v tom, že nevím úplně přesně, co je tedy dobře a co blbě. Osobně se klaním k tomu již několikrát akcentovanému chybějícímu pocitu hmotnosti letadla a především momentů setrvačnosti, který vede k tomu, že letadlo mění směr velmi rychle. Směr ve smyslu úhlů náběhu. No jako by to nemělo momenty setrvačnosti.
Jinak rozumím tomu, že něco trefit letadlem, který má k sobě pevně přimontovaný kulomety a kanony, není jednoduché a tedy by jeden neměl být překvapen, pokud bez rozsáhlejšího treningu nic netrefí. Ono to naše, že člověk přiletí, jak něco vidí, namíří tam čumák a čeká výbuch, asi takhle úplně snadné nebylo.
Tohle může rozseknout jenom opakované testování reálného letadla. Nepřijde mi divné, že se letadla chovají jinak, ba dokonce bych se divil, kdyby to bylo stejné. Každý má svůj pohled na věc.
Stejně jako nemůžeš brát FM šturmovika za "master", tak ani jedna ze stran nemůže tvrdit že to "jejich" je správné, pokud nemají přímé strovnání s reálným letadlem.
Já nevím jestli je to "plavání" je reálné/nereálné. Řekl bych, že pro stíhačku/bitevník je to velice nepěkná vlastnost. Pevně věřím, že inženýři dělali vše proto, aby takové chování minimalizovali. Ale pravda je, že zas mluvíme o LaGGu, což je pekáč u BF stím tak velký problém nemám. Prakticky se mě ten LaGG chová podobně jak, když mě ve starým šturmu, někdo ustřelí celou kýlovku (není to až tak moc, ale dá se to k tomu celkem přirovnat).
Jinak turbulence při zemi to nejsou, jelikož mě to dělá i v 1 kilometru, letím v levelu a kulička se houpe ze strany na stranu V brífingu o větru není zmínka. Tedy jestli se 1 kilometr nepočítá pořád jako "při zemi"
Manévrovat je pro mě lepší bez použití směrovky, tolik se to pak nerozhoupe, i když reálně je při manévrování směrovka dost důležitá a právě pomocí ní, se letadlo udrží v rovném směru.
Každopádně mě šlo dotazem o to, jestli je chyba někde na mé straně přijímače, třeba konfigurační nebo v rukou/nohou, nebo je to "normální" chování ve hře. Zatím to spíš vypadá na tu hru. Tak uvidíme tak ten FM posunou, přeci jenom máme pořád méně jak polovinu hry
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
Tohle může rozseknout jenom opakované testování reálného letadla. Nepřijde mi divné, že se letadla chovají jinak, ba dokonce bych se divil, kdyby to bylo stejné. Každý má svůj pohled na věc.
Stejně jako nemůžeš brát FM šturmovika za "master", tak ani jedna ze stran nemůže tvrdit že to "jejich" je správné, pokud nemají přímé strovnání s reálným letadlem.
Myslím, že rozpočet na BOS asi neobsahuje dost peněz na testování některé z živých Bf 109 (kolik jich ještě je po tom posledním karambolu?). Možná kdyby to bylo P51, těch je přeci jen víc. Takováhle měření ale bývají nákladná, i když je letadlo dostupné. A subjektivní dojmy jsou subjektivní.
Jak píše Horrido, když se lidi neshodnou na ničem, je vše v pořádku. Až by přišel den, že by se to otočilo, pak by to musel být soudný den.
313_OTU_oblak napsal:
Tohle může rozseknout jenom opakované testování reálného letadla.
Myslíš toho, co bylo postavené v roce 41 ? ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.