Taková malá zajímavost : budovy v DCS jsou asi nějak rozdělený na strategický a obyčejný.Trochu jsem blbnul s vrtulníkem a zkoušel přistát na střechách domů.V kompexu elektrárny začaly budovy po dosednutí na jejich střechu hořet ( což se vypsalo i v debrífingu ).zatímco normánlí panelák vydržel bez úhony.pokud je to ale známá věc,tak to ignorujte.
A ten trouba, co čumí jak puk, si při opuštění hořícího stroje otevřel padák, či co?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Katapultážní sekvence sedačky K-36 je následující (zahajuje se zatažením za katapultážní madla sedačky):
1) Přitahovače nohou a poutací pásy sedačky jsou přitáhnuty a pilot je fixován na sedačce.
2) Vysouvá se přední sloupek sedačky a dochází ke sklopení omezovačů rozhozu rukou (pilot se instruován aby ruce ponechal na katapultážních madlech). Katapultážní systém sedačky odhazuje překryt kabiny a kontroluje zda je skutečně odhozen (pokud se překryt nepodařilo odhodit, dochází k vysunutí záhlavníkového deflektoru)
3) Je zažehnut raketový motor sedačky a brzdy na vodících kolejnicích jsou uvolněny
4) Sedačka i s pilotem opouští letoun. Okamžitě se vysouvají pylony se stabilizačními padáky.
5) Po stabilizaci a potřebnému zbrzdění sedačky na vrcholu balistické křivky dochází k uvolnění poutacích popruhů a schránek s nouzovou výbavou pilota a ten se odděluje od sedačky.
6) Automaticky se otevírá hlavní padák pilota (záložní musí pilot otevřít ručně přičemž je jištěn barometrickým otevíracím zařízením nastaveným na výšku 500 metrů) a nafukuje záchranný člun.
Sedačka má v základním provedení K-36D charakteristiky 0-0 (v případě katapultáže přes překryt kabiny je požadována výška minimálně 100 metrů)
Zdroj : http://forum.valka.cz/viewtopic.php/t/46534
Pilot ztrácí nenávratně 0,5 až centimetr (někdy i více) své drahocenné výšky.
Po 4. katapultáži končí kariéra pilota ze zdrav. důvodů. (A taky zplácení 4 letadel)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Chyba tam prvy a hlavny bod(Vravim o Su-25,Su-22).Po zatiahnutii madiel sa odpali prekryt kabiny,ktory je lankom spojeny so sedackou a dalej to pokracuje tak ako pises.Stalo sa ze pilot vystupoval a mal dajako popreplietane pasy skrz madla a nejako sa mu podarilo zatiahnut za madlo.Kabina sa odpalila,ale nakolko lietadlo stalo,prekryt neodletel,iba podskocil a lanko nastastie nespustilo dalsi proces katapultaze.Odvtedy ked pilot vystupuje sa davaju zaistovadla do madiel pred vystupenim pilota.Tak nam to vraveli na skole,neviem ci je to pravda,alebo len pribeh
Upravil/a CSL1_Talbot dne 11-10-2013 14:16
[img]http://www.ulozisko.sk/obrazky/700632/sigpic3393_11.gif[/img] is not a valid Image.
Pilot ztrácí nenávratně 0,5 až centimetr (někdy i více) své drahocenné výšky.
Po 4. katapultáži končí kariéra pilota ze zdrav. důvodů. (A taky zplácení 4 letadel)
Neviem ci nie nakoniec len 2,alebo 3.Poznam pilota co dolietal preto,lebo si vycerpal tento limit.
[img]http://www.ulozisko.sk/obrazky/700632/sigpic3393_11.gif[/img] is not a valid Image.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.