War Thunder
|
tomaspelej |
Přidané 19-12-2012 22:06
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 116
Založený: 06.11.12
|
nevím jestli sem budu něco psát, abych náhodou nepoučoval starší.... |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 19-12-2012 22:37
|

Diskutující

Příspěvek: 2085
Založený: 22.01.07
|
tomaspelej napsal:
nevím jestli sem budu něco psát, abych náhodou nepoučoval starší....
Klid Tome. Na SVK se musíš trochu zabydlet a jinak to holt nejde
|
|
|
|
tomaspelej |
Přidané 19-12-2012 22:54
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 116
Založený: 06.11.12
|
já jsem v klidu, ale asi jsem ještě dost mladej na to abych sem mohl něco napsat. Snad za pár let, až budu starší, tak se sem vrátím pochytat nějaký rozumy... |
|
|
|
alfik |
Přidané 20-12-2012 01:36
|

Stařešina

Příspěvek: 5143
Založený: 21.04.06
|
Nene, piš a čti a zase piš. Jen tak se toho nejvíc dovíš.
Je to jako ve škole - pokud bys jen poslouchal, ale nebyl nikdy vyvolanej, tak se nenaučíš.
Jsou dokonce školy (typy škol), kde "přednášejí" žáci (pod dozorem učitele a s jeho pomocí a dovysvětlením), protože se zjistilo, že se tak všichni nejvíc naučí.
Ono to, co napsal Fuči, je právě poznatek z praxe. Fakt je, že ten zvuk při namáhání konstrukce je fakt děsivý - zvláště když jsi pár set metrů nad zemí...
No a my jsme celé věky přesvědčovali tvůrce simů, že to chceme "jako v reálu". A teď se nám holt způsob jakým je to v WT nelíbí, protože nám to přinde jako návrat do doby minulého století/ tisíciletí.
Ale rozhodně se tady na tebe nebude nikdo zlobit, když i staršího poučíš
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
Valec |
Přidané 20-12-2012 02:52
|

Uživatel

Příspěvek: 1172
Založený: 16.01.06
|
Letim 550 treba v bf E4 je pilot schopen pri teto rychlosti v tomto letadle okamzite pritahnout knipl k sobe na krajni mez?A nebo na to nema silu?Kolik kilo musi tahat 30,100?Budeme brat postavu Fuciho zatim nereste nic jineho jen tu silu a jestli je toho schopen.
Upravil/a Valec dne 20-12-2012 03:11
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 20-12-2012 06:34
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11129
Založený: 26.01.13
|
Valec napsal:
Letim 550 treba v bf E4 je pilot schopen pri teto rychlosti v tomto letadle okamzite pritahnout knipl k sobe na krajni mez?A nebo na to nema silu?Kolik kilo musi tahat 30,100?Budeme brat postavu Fuciho  zatim nereste nic jineho jen tu silu a jestli je toho schopen.
No, 550 už je celkem hodně. Při 550 udělat plnou výchylku..no nevím nevím, co by na to řekl drak letadla . Imho už možná plná výchylka v Bf 109 bude nad lidské možnosti...jenže ono nemusí být třeba dosáhnout plné výchylky.
Mimochodem - řada letadel má kormidla zpřevodována tak, aby při vysokých výchylkách prudce rostly síly - tím se dále umoňuje efekt tuhnutí vlivem rostoucí rychlosti a tím se pak částečně omezí rizika poškození stroje právě na základě Géček. Třeba Fw 190 je pro toto typickým představitelem. Celé tohle je věda, kdy se konstruktéři snaží kompromisu nejen mezi ovladatelností a pevností stroje, ale třeba také mezi prostorem v kokpitu (výchylku kniplu nelze provést nekonečně vysokou).
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Valec |
Přidané 20-12-2012 09:15
|

Uživatel

Příspěvek: 1172
Založený: 16.01.06
|
Diky Fuci.A ted mi rekni kdy prumerny pilot toho Bf pri jiz popisovanem manevru kdyby ho silove zvladl dostane BA.Dejme tomu za 1/2 zatacky drive pozdeji? |
|
|
|
tomaspelej |
Přidané 20-12-2012 10:01
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 116
Založený: 06.11.12
|
alfik napsal:
Nene, piš a čti a zase piš. Jen tak se toho nejvíc dovíš.
Je to jako ve škole - pokud bys jen poslouchal, ale nebyl nikdy vyvolanej, tak se nenaučíš.
Jsou dokonce školy (typy škol), kde "přednášejí" žáci (pod dozorem učitele a s jeho pomocí a dovysvětlením), protože se zjistilo, že se tak všichni nejvíc naučí.
Ono to, co napsal Fuči, je právě poznatek z praxe. Fakt je, že ten zvuk při namáhání konstrukce je fakt děsivý - zvláště když jsi pár set metrů nad zemí...
No a my jsme celé věky přesvědčovali tvůrce simů, že to chceme "jako v reálu". A teď se nám holt způsob jakým je to v WT nelíbí, protože nám to přinde jako návrat do doby minulého století/ tisíciletí.
Ale rozhodně se tady na tebe nebude nikdo zlobit, když i staršího poučíš 
když já jsem takovej noob na letadýlka, že hraju arkádu ve WT abych naexpil letadla a na JOY si dám jenom pár bitev ve FULL REAL jako tréning.....   |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 20-12-2012 10:11
|

Fusioner

Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Fuj, taková slova jako je "hrát" a "radost" tady nepoužívej! Nejsou dostatečně simulační.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 20-12-2012 10:33
|

Stařešina

Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Našel jsem na netu krásnej článek http://www.vintag...f-109.aspx. Je to popis seznamování pilota s asi jediným současně lítajícím Emilem. Konkrétně tam píše, že při rychlostech nad 450km/h prudce rostou síly na ovládání výškovky a že potřeboval sílu dvou rukou, aby vyrovnal dive při 3.5g. No a píše, že to je obrovskej rozdíl proti Spitfire, kde to jde samo a že toho piloti Spitů využívali, že dajvnuli a při vysoké rychlosti přitáhli a věděli, že Bf 109 na ocasu nebude schopna následovat. Taky tam ale píše, že křidélka byla proti Spitu velmi lehká, a že je snadno při plné výchylce utrhnul "aileron stall". Taky na rozdíl od Spitu, který prý vyžedoval práci s křidýlkama.
Uvedené je ale třeba chápat v kontextu verze Bf 109. Za nárůst sil výškovky u Ečka mohl potah těch řídícíh ploch, který se deformoval. U pozdějších verzí to bylo vylepšeno. Nevím tedy jak moc.
Krom toho je ten článek vůbec zajímavej, páčto popisuje věci, co my virtuálové nevnímáme a co se asi ani úplně simulovat nedá, nebo prostě přesahuje rámec těch našich HC simů. Celý to překládat nebudu, ale kdyby někdo něco z toho chtěl, řekněte. |
|
|
|
tomaspelej |
Přidané 20-12-2012 12:22
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 116
Založený: 06.11.12
|
ode dneška jsem zahájil protestní stávku a vyzval jsem k ní i na oficiálním fóru všechny hráče.
Důvod stávky je vypnutí EU serveru a celkový nezájem o evropskou komunitu WT |
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 20-12-2012 13:03
|

Uživatel

Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
Tomas, nic si z toho nerob. Ak si niekto mysli, ze vie nieco lepsie ako vyvojari, tak nech sa vyjadri. Mozno ze vazne ta skupina real pilotov co sa podiela na vyvoji nema take hlboke skusenosti ako tu pritomni ludia a vedu vyvoj divnym smerom:
http://warthunder.../fanstory/
Kto vie!? 
Suhlasim s tym co sa snazi naznacit Valec (pokial som dobre rozumel) 
Problem je tu stale v tom, ze nevieme asi rozlisit kde konci vlastne arkada a zacina simulacia. Potom sa motame v kruhu. Ale toto nikto nevyriesi. Skusal to Novotnas vo svojom vlakne o Simulacii reality ale bez uspechu.
Jednoducho povedane, berieme ako simulaciu to, co nam vyhovuje, pokial nam to nevyhovuje, vytesnime to do miest s nazvami arkada alebo trenazer.
Ako som spominal, pre niekoho tie tri body naviac co spominal Fuci uz robia simulaciu, pre niekho este stale nie. Pre ineho je zase nie len dolezite ci to tam je, ale aj do akej miery to tam je.
A potom sa divime ze vyvojari su zmateni z toho ze co to vlastne chceme. 1CGS to bude mat hodne tazke
Upravil/a 313_Nevo dne 20-12-2012 13:07
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
Baron |
Přidané 20-12-2012 13:16
|

Moderátor

Příspěvek: 4845
Založený: 18.02.10
|
tomaspelej napsal:
ode dneška jsem zahájil protestní stávku a vyzval jsem k ní i na oficiálním fóru všechny hráče.
Důvod stávky je vypnutí EU serveru a celkový nezájem o evropskou komunitu WT
Tomu nerozumiem - to ako vypli EU server na neurčito?!?
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 20-12-2012 13:17
|

Diskutující

Příspěvek: 2085
Založený: 22.01.07
|
Člověče, tys to teď zamotal ještě víc
|
|
|
|
Pragr |
Přidané 20-12-2012 15:40
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 303
Založený: 11.12.09
|
tomaspelej napsal:
a taky se nikdo nepohoršuje nad tím, že tančík ovládá klávesama a myší.....a hle, ve WT se slovo MYŠ vyslovuje pomalu jako zhoubná nemoc, kterou nikdo nechce 
IMO je problém v tom, že World of tanks NENÍ simulátor tanků. Je to jenom hra s tanky, která má k simulaci reálného světa asi stejně daleko jako LoTRO. Pokud stejným způsobem jako k WoT přistoupili vývojáři k WoP, nejedná se o simulátor ani vzdáleně. Bez urážky. |
|
|
|
Pragr |
Přidané 20-12-2012 15:54
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 303
Založený: 11.12.09
|
1stCL_Fucida napsal:...
Vysoká odolnost vůči přetížení je absurdní sama o sobě. Skoro každej trochu vytrénovanej člověk vydrží krátkodobě okolo 6 G. Jestli ti prakticky nečerná obrazovka a skutečně to používá FM ze Šturma, tak to znamená, že nadopovanej panďulák vydrží 10 - 15 G. Což je dost i na terminátora  ...
Tady si myslím, že nemáš pravdu. Během závodů Red Bull je tuším maximální povolený limit 10 nebo 11G. Pokud ho pilot během letu překročí, musí povinně okamžitě přistát.
Vzpomínám si na komentář jednoho akrobatického pilota během CIAFu, kdy popisoval, že při některých figurách musí piloti vydržet 12-13G. Srovnával to právě s vojenskými piloty, kteří mají těch 6G jako "maximum" a tvrdil že problém není rozhodně, že by méně snesli. Pokud je trénovaný člověk vystaven těm 12-13G na řádově 2-3 sekundy, dokáže to ustát ale těch 6G je hodnota, kdy pokud takové přetížení působí delší dobu (řádově desítky sekund), tak se začne odkrvovat mozek a následuje black-out. A u vojenských pilotů je právě ten problém, že přetížení působí v boji prakticky setrvale. Nárazově tedy vydrží díky anti G oblekům možná i víc než těch 13G, ale při manévrovým boji trvajícím řekněme 15 sekund (a to je hodně krátká doba) je těch 6G až dost.
Upravil/a Pragr dne 20-12-2012 15:55
|
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 20-12-2012 16:02
|

Diskutující

Příspěvek: 2085
Založený: 22.01.07
|
V manévrovém souboji působí jak záporné G, tak i kladné, ne? Nebo se pletu? Hodnoty by se pak sčítaly, si myslím.
|
|
|
|
313_Paegas |
Přidané 20-12-2012 16:21
|

Uživatel

Příspěvek: 697
Založený: 30.09.05
|
1stCL_Fucida napsal:
Právě zavedením G limitů se původní IL-2 posunul mnohem dále...
...ano mnohem dále, respektive blíže svému konci 
Mimochodem ve WaTu je nasimulovaný i glimit a dokonce ruzný dle poškození (párkrát už jsem to zlomil v negativu i v pozitivu) a logicky to snadněji jde při poškozeném křídle. Ve srovnání s ILem to není tak přehnané, ale je. Stejně tak funguje poškození vysunutých klapek či podvozku na vysokých rychlostech. Začal fungovat management samosvorných nádrží. Pozor a klouzavost mi příjde reálnější než v ILovi. Tam člověk plachtil jak s blaníkem, tady ti vysadí motor a hledáš hned pole. 
Ale neřešte to a pojďte lítat. Dá se hostnout bitva 10/10. Nebo funguje už pozvánka do squadrony, jenom nevím kolik to vezme lidí, zetím nás více jak dva nebylo :-( |
|
|
|
313_Paegas |
Přidané 20-12-2012 16:23
|

Uživatel

Příspěvek: 697
Založený: 30.09.05
|
olda maly napsal:
V manévrovém souboji působí jak záporné G, tak i kladné, ne? Nebo se pletu? Hodnoty by se pak sčítaly, si myslím.
...z 99% se záporným snažili vyhýbat (měli pak binec v kabině ) |
|
|
|
313_Paegas |
Přidané 20-12-2012 16:30
|

Uživatel

Příspěvek: 697
Založený: 30.09.05
|
Jo a mimochodem, nevím jestli to tady někdo psal, WaT už se dá lítat bez pozvánky.
Normálně klikněte na jejich stránky a nechta se vést.
http://warthunder...  |
|
|