September 22 2025 08:26:58
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 1
Pino1350

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
War Thunder
tomaspelej
nevím jestli sem budu něco psát, abych náhodou nepoučoval starší....
 
olda Olde maly
tomaspelej napsal:
nevím jestli sem budu něco psát, abych náhodou nepoučoval starší....

Klid Tome. Na SVK se musíš trochu zabydlet a jinak to holt nejde Úsměv
Ab-101, B-35, AERO MB-200, A-100, Be-50, Lt-34
 
tomaspelej
já jsem v klidu, ale asi jsem ještě dost mladej na to abych sem mohl něco napsat. Snad za pár let, až budu starší, tak se sem vrátím pochytat nějaký rozumy...Cool
 
alfik
Nene, piš a čti a zase piš. Jen tak se toho nejvíc dovíš.
Je to jako ve škole - pokud bys jen poslouchal, ale nebyl nikdy vyvolanej, tak se nenaučíš.
Jsou dokonce školy (typy škol), kde "přednášejí" žáci (pod dozorem učitele a s jeho pomocí a dovysvětlením), protože se zjistilo, že se tak všichni nejvíc naučí.
Ono to, co napsal Fuči, je právě poznatek z praxe. Fakt je, že ten zvuk při namáhání konstrukce je fakt děsivý - zvláště když jsi pár set metrů nad zemí...
No a my jsme celé věky přesvědčovali tvůrce simů, že to chceme "jako v reálu". A teď se nám holt způsob jakým je to v WT nelíbí, protože nám to přinde jako návrat do doby minulého století/ tisíciletí.
Ale rozhodně se tady na tebe nebude nikdo zlobit, když i staršího poučíš Šklebící se
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
Valec
Letim 550 treba v bf E4 je pilot schopen pri teto rychlosti v tomto letadle okamzite pritahnout knipl k sobe na krajni mez?A nebo na to nema silu?Kolik kilo musi tahat 30,100?Budeme brat postavu Fuciho Úsměv zatim nereste nic jineho jen tu silu a jestli je toho schopen.
Upravil/a Valec dne 20-12-2012 03:11
 
1stCL_Fucida
Valec napsal:
Letim 550 treba v bf E4 je pilot schopen pri teto rychlosti v tomto letadle okamzite pritahnout knipl k sobe na krajni mez?A nebo na to nema silu?Kolik kilo musi tahat 30,100?Budeme brat postavu Fuciho Úsměv zatim nereste nic jineho jen tu silu a jestli je toho schopen.


No, 550 už je celkem hodně. Při 550 udělat plnou výchylku..no nevím nevím, co by na to řekl drak letadla Úsměv. Imho už možná plná výchylka v Bf 109 bude nad lidské možnosti...jenže ono nemusí být třeba dosáhnout plné výchylky.
Mimochodem - řada letadel má kormidla zpřevodována tak, aby při vysokých výchylkách prudce rostly síly - tím se dále umoňuje efekt tuhnutí vlivem rostoucí rychlosti a tím se pak částečně omezí rizika poškození stroje právě na základě Géček. Třeba Fw 190 je pro toto typickým představitelem. Celé tohle je věda, kdy se konstruktéři snaží kompromisu nejen mezi ovladatelností a pevností stroje, ale třeba také mezi prostorem v kokpitu (výchylku kniplu nelze provést nekonečně vysokou).
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Valec
Diky Fuci.A ted mi rekni kdy prumerny pilot toho Bf pri jiz popisovanem manevru kdyby ho silove zvladl dostane BA.Dejme tomu za 1/2 zatacky drive pozdeji?
 
tomaspelej
alfik napsal:
Nene, piš a čti a zase piš. Jen tak se toho nejvíc dovíš.
Je to jako ve škole - pokud bys jen poslouchal, ale nebyl nikdy vyvolanej, tak se nenaučíš.
Jsou dokonce školy (typy škol), kde "přednášejí" žáci (pod dozorem učitele a s jeho pomocí a dovysvětlením), protože se zjistilo, že se tak všichni nejvíc naučí.
Ono to, co napsal Fuči, je právě poznatek z praxe. Fakt je, že ten zvuk při namáhání konstrukce je fakt děsivý - zvláště když jsi pár set metrů nad zemí...
No a my jsme celé věky přesvědčovali tvůrce simů, že to chceme "jako v reálu". A teď se nám holt způsob jakým je to v WT nelíbí, protože nám to přinde jako návrat do doby minulého století/ tisíciletí.
Ale rozhodně se tady na tebe nebude nikdo zlobit, když i staršího poučíš Šklebící se

když já jsem takovej noob na letadýlka, že hraju arkádu ve WT abych naexpil letadla a na JOY si dám jenom pár bitev ve FULL REAL jako tréning.....CoolCoolCool
 
WT_Horrido
Fuj, taková slova jako je "hrát" a "radost" tady nepoužívej! Nejsou dostatečně simulační. Šklebící se
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Rumcajs
Našel jsem na netu krásnej článek http://www.vintag...f-109.aspx. Je to popis seznamování pilota s asi jediným současně lítajícím Emilem. Konkrétně tam píše, že při rychlostech nad 450km/h prudce rostou síly na ovládání výškovky a že potřeboval sílu dvou rukou, aby vyrovnal dive při 3.5g. No a píše, že to je obrovskej rozdíl proti Spitfire, kde to jde samo a že toho piloti Spitů využívali, že dajvnuli a při vysoké rychlosti přitáhli a věděli, že Bf 109 na ocasu nebude schopna následovat. Taky tam ale píše, že křidélka byla proti Spitu velmi lehká, a že je snadno při plné výchylce utrhnul "aileron stall". Taky na rozdíl od Spitu, který prý vyžedoval práci s křidýlkama.
Uvedené je ale třeba chápat v kontextu verze Bf 109. Za nárůst sil výškovky u Ečka mohl potah těch řídícíh ploch, který se deformoval. U pozdějších verzí to bylo vylepšeno. Nevím tedy jak moc.
Krom toho je ten článek vůbec zajímavej, páčto popisuje věci, co my virtuálové nevnímáme a co se asi ani úplně simulovat nedá, nebo prostě přesahuje rámec těch našich HC simů. Celý to překládat nebudu, ale kdyby někdo něco z toho chtěl, řekněte.
 
tomaspelej
ode dneška jsem zahájil protestní stávku a vyzval jsem k ní i na oficiálním fóru všechny hráče.

Důvod stávky je vypnutí EU serveru a celkový nezájem o evropskou komunitu WT
 
313_Nevo
Tomas, nic si z toho nerob. Ak si niekto mysli, ze vie nieco lepsie ako vyvojari, tak nech sa vyjadri. Mozno ze vazne ta skupina real pilotov co sa podiela na vyvoji nema take hlboke skusenosti ako tu pritomni ludia a vedu vyvoj divnym smerom:

http://warthunder.../fanstory/

Kto vie!? Mrknutí

Suhlasim s tym co sa snazi naznacit Valec (pokial som dobre rozumel) Úsměv

Problem je tu stale v tom, ze nevieme asi rozlisit kde konci vlastne arkada a zacina simulacia. Potom sa motame v kruhu. Ale toto nikto nevyriesi. Skusal to Novotnas vo svojom vlakne o Simulacii reality ale bez uspechu.
Jednoducho povedane, berieme ako simulaciu to, co nam vyhovuje, pokial nam to nevyhovuje, vytesnime to do miest s nazvami arkada alebo trenazer.

Ako som spominal, pre niekoho tie tri body naviac co spominal Fuci uz robia simulaciu, pre niekho este stale nie. Pre ineho je zase nie len dolezite ci to tam je, ale aj do akej miery to tam je.

A potom sa divime ze vyvojari su zmateni z toho ze co to vlastne chceme. 1CGS to bude mat hodne tazke Šklebící se
Upravil/a 313_Nevo dne 20-12-2012 13:07
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
Baron
tomaspelej napsal:
ode dneška jsem zahájil protestní stávku a vyzval jsem k ní i na oficiálním fóru všechny hráče.

Důvod stávky je vypnutí EU serveru a celkový nezájem o evropskou komunitu WT


Tomu nerozumiem - to ako vypli EU server na neurčito?!? Zamračený
Hals - und Beinbruch!
 
olda Olde maly
Člověče, tys to teď zamotal ještě víc Úsměv
Ab-101, B-35, AERO MB-200, A-100, Be-50, Lt-34
 
Pragr
tomaspelej napsal:
a taky se nikdo nepohoršuje nad tím, že tančík ovládá klávesama a myší.....a hle, ve WT se slovo MYŠ vyslovuje pomalu jako zhoubná nemoc, kterou nikdo nechceCool


IMO je problém v tom, že World of tanks NENÍ simulátor tanků. Je to jenom hra s tanky, která má k simulaci reálného světa asi stejně daleko jako LoTRO. Pokud stejným způsobem jako k WoT přistoupili vývojáři k WoP, nejedná se o simulátor ani vzdáleně. Bez urážky.
 
Pragr
1stCL_Fucida napsal:...
Vysoká odolnost vůči přetížení je absurdní sama o sobě. Skoro každej trochu vytrénovanej člověk vydrží krátkodobě okolo 6 G. Jestli ti prakticky nečerná obrazovka a skutečně to používá FM ze Šturma, tak to znamená, že nadopovanej panďulák vydrží 10 - 15 G. Což je dost i na terminátora Úsměv...


Tady si myslím, že nemáš pravdu. Během závodů Red Bull je tuším maximální povolený limit 10 nebo 11G. Pokud ho pilot během letu překročí, musí povinně okamžitě přistát.

Vzpomínám si na komentář jednoho akrobatického pilota během CIAFu, kdy popisoval, že při některých figurách musí piloti vydržet 12-13G. Srovnával to právě s vojenskými piloty, kteří mají těch 6G jako "maximum" a tvrdil že problém není rozhodně, že by méně snesli. Pokud je trénovaný člověk vystaven těm 12-13G na řádově 2-3 sekundy, dokáže to ustát ale těch 6G je hodnota, kdy pokud takové přetížení působí delší dobu (řádově desítky sekund), tak se začne odkrvovat mozek a následuje black-out. A u vojenských pilotů je právě ten problém, že přetížení působí v boji prakticky setrvale. Nárazově tedy vydrží díky anti G oblekům možná i víc než těch 13G, ale při manévrovým boji trvajícím řekněme 15 sekund (a to je hodně krátká doba) je těch 6G až dost.
Upravil/a Pragr dne 20-12-2012 15:55
 
olda Olde maly
V manévrovém souboji působí jak záporné G, tak i kladné, ne? Nebo se pletu? Hodnoty by se pak sčítaly, si myslím.
Ab-101, B-35, AERO MB-200, A-100, Be-50, Lt-34
 
313_Paegas
1stCL_Fucida napsal:
Právě zavedením G limitů se původní IL-2 posunul mnohem dále...

...ano mnohem dále, respektive blíže svému konci Mrknutí

Mimochodem ve WaTu je nasimulovaný i glimit a dokonce ruzný dle poškození (párkrát už jsem to zlomil v negativu i v pozitivu) a logicky to snadněji jde při poškozeném křídle. Ve srovnání s ILem to není tak přehnané, ale je. Stejně tak funguje poškození vysunutých klapek či podvozku na vysokých rychlostech. Začal fungovat management samosvorných nádrží. Pozor a klouzavost mi příjde reálnější než v ILovi. Tam člověk plachtil jak s blaníkem, tady ti vysadí motor a hledáš hned pole. Mrknutí

Ale neřešte to a pojďte lítat. Dá se hostnout bitva 10/10. Nebo funguje už pozvánka do squadrony, jenom nevím kolik to vezme lidí, zetím nás více jak dva nebylo :-(
 
313_Paegas
olda maly napsal:
V manévrovém souboji působí jak záporné G, tak i kladné, ne? Nebo se pletu? Hodnoty by se pak sčítaly, si myslím.


...z 99% se záporným snažili vyhýbat (měli pak binec v kabině Vyděšený)
 
313_Paegas
Jo a mimochodem, nevím jestli to tady někdo psal, WaT už se dá lítat bez pozvánky.
Normálně klikněte na jejich stránky a nechta se vést.
http://warthunder... Mrknutí
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,081,491 návštěv