Teorie bojového simulátoru.
|
WT_Horrido |
Přidané 07-02-2012 10:07
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Nemá to dynamické stíny!
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 07-02-2012 10:47
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Jo, původní BoBka byl velkej debakl. Když vyšla, byla nehratelná kvůli HW náročnosti, navíc už tehdy to nebylo graficky kdovíjaké. Na druhou stranu letové modely nebyly nijak hrozné..umělo se to obstojně trhat i vrtat. Kampaň byla dle několika recenzentů skvělá a promakaná, ale prakticky velmi neosobitá, nemastná, neslaná a šíleně stereotypní. Možná by to jako strategie bylo lepší, než jako simulátor.
V době, kdy vyšel remake už vládl světu Šturm a tato letadla se vedle něj jeví téměř ve všech směrech jako chudý příbuzný. Měla vlastně jediné - velké množství strojů na jednom místě, což není sice úplně zanedbatelný trumf, ale zpracování všeho bylo takové nějaké...no...chudé. Letecké souboje mi ve srovnání se Šturmem bez jakékoliv nadsázky připomínaly šarvárku RC letadélek v tělocvičně.
BoB od Rowanu a tento remake v mých očích představují přesně to, jak letecký simulátor nemá vypadat. Sterilní, neosobitý a postupně ve srovnání s konkurencí rychle zastarávající. A co bylo a je nejhorší, nikdy ve mně nedokázal navodit pocit letu. Ať je CLOD jakkoliv blbý a přestože už nevěřím tomu, že někdy dosáhne byť jen zlomku slávy Šturma, pocit letu navozuje velmi pěkně.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 07-02-2012 11:58
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Fuči měl jsi asi tenkrát počítač na prd na tehdejším "simulátorovém" PC se to hýbalo slušně a navíc tam bylo hafo letadel už tehdá. Kampaň stála opravdu za prd, totálně neosobní, hybrid strategie a simulátoru a oboje nestálo za mnoho. Vrátil jsem se velmi rychle k EAW...
Remake má asi nejlepší AI vůbec (a to včetně dnešního ROFu), Šturm je proti tomu slintající mentál. Dojem chudosti možná způsobuje právě to AI, neb se chová jinak než běžní sebevražední AI blbečci.
Letový model je kolejový, není tam ta lehkost Šturma o živosti ROFu nemluvě. S tím bohužel nikdo nic neudělá...
A mimochodem dovoluji si upozornit, že BoB měl průměrná hodnocení někde kolem 80% o čemž si mohou některé nejmenované simulátory nechat jenom zdát...
Upravil/a WT_Horrido dne 07-02-2012 12:00
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 07-02-2012 13:12
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
1stCL_Fucida napsal:
Kampaň byla dle několika recenzentů skvělá a promakaná, ale prakticky velmi neosobitá, nemastná, neslaná a šíleně stereotypní...
WT_Horrido napsal:
Kampaň stála opravdu za prd, totálně neosobní...
Mozno inymi slovami ultra realistic...
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 07-02-2012 13:44
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Nene, tam jsi si nevytvořil pilota, tam byl hráč za boha, řídil a plánoval útoky nebo obranu a zároveň mohl letět s čímkoliv co si naklikl.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 07-02-2012 13:53
|
Uživatel
Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
jo...jinak to nebylo tak zlé, na svou dobu docela dobré
edit - tento starý sim dokázal, že lze mít na starším kompu spousty letadel ve vzduchu, a zároveň aby to obstojně šlapalo
Upravil/a 313_OTU_oblak dne 07-02-2012 13:54
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 07-02-2012 14:05
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Tak samozřejmě že to jde, ještě aby ne. Je to čistě o poměru "detailnost" vs. "množství".
Ve hře NHL měli hráči více polygonů, než ve FIFA a nejvíce polygonů měl sólista Tiger Woods. Technicky není takový problém vrhnout do boje skutečně mraky letadel, ale problém je v tom, že to nebude graficky (a nejen graficky, něco musí počítat i fyziku a AI) tak přitažlivé, jako souboj dvou strojů v mlžném oparu Birds of Prey.. Takže ve výsledku je to čistě o tom, co tvůrci očekávají. Z mého online (!) pohledu je v celku zbytečné, aby to umělo stovky letadel, když se jich na jedné scéně objeví maximálně desítky. Z offline (!) pohledu si zase někdo má velkou chuť zachytit skutečný bomber raid a s ním tisíc B17 a tisíc P47.
No...já bych vlastně rád oboje
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 07-02-2012 14:27
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Tak snad v prvé řadě by to mělo zvládat offline ne? Ořezat to na online už asi nebude takový problém. Nehledě na to, že v offlajnu jsou peníze... a ty jsou myslím to, co tvůrci hlavně očekávají.
Pořád se obávám, že detailnost ve stylu "simulujemedetailnědírkuslečnyshilingové" to neprodá. Je na screenshotech vidět o dost hůře než stovky letadel (s FSAA pokud možno).
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 07-02-2012 15:18
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Já si právě myslím, že (dlouhodobé) peníze jsou online, jen je v leteckých simulátorech nedokázal zatím nikdo nahrabat
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 07-02-2012 15:20
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
No nějaké peníze jsou jistě i v online, v ROFu 60 lidí, v CLOD 60 lidí, to je dohromady až 120 lidí.
Upravil/a WT_Horrido dne 07-02-2012 15:21
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 07-02-2012 15:49
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Ty nemáš vůbec žádnou představivost
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 07-02-2012 18:38
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
No taky Aces High II vyzera ze na tom online celkom prosperuje, myslim (WWIIOL..)
Skor mi osobne pride, ze hra bez offline casti sa ako tak uchyti, ale bez online uz asi tazko.
To by bolo hadam na anketu, kolko je napr tu na fore pilotov len cisto online, len cisto offline a miesanych
Upravil/a 313_Nevo dne 07-02-2012 18:39
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 07-02-2012 19:05
|
Uživatel
Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
Osobně si myslím že třeba clod je graficky pěkný.
Ještě tak sim, něco jako šturm s grafikou cloda ze západní fronty a středozemí. |
|
|
|
alfik |
Přidané 08-02-2012 11:40
|
Diskutující
Příspěvek: 4820
Založený: 21.04.06
|
Mno... tak anketa by se šikla, a doporučil bych né tři, ale pět otázek: Lítám jen offline, jen online, více offline než online, obráceně, a půl na půl. Taky by mě to zajímalo. Já to mám tak, že více on než off
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 08-02-2012 11:46
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
...a tatranka
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 08-02-2012 12:03
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
A hlavně věřte tomu, že offline létači chodí masivně na SVK
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 08-02-2012 17:23
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
No sak kolki drtia doma 'potajme' nas moc nezaujma samozrejme ako pisem vyssie, ide o ludi tu na fore. Bo mna napr. zaujma, kolki su cisti (ako uplne) online, ako ja - offline je mrkev
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 08-02-2012 19:09
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
No pokud jsou místní členové hlavní živitelé výrobců simulátorů tak potom to určitě smysl má
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 09-02-2012 13:08
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
Nemal som na mysli anketu v kontexte predoslej debaty. Vysledky z nej by som samozrejme neposielal nejakym vyvojarom s textom, ze na "ustrednom fore virtualnoleteckej galaxie" sa vacsina vyjadrila ze je online only a preto mozte svoju skoro-dokoncenu dynamicku kampan kludne zrusit a nechat len online obsah
Skor mi napadlo, ze by bolo fajn sa dozvediet, napr kto tu na fore okrem online lieta aj offline, alebo napr ci je tu medzi nami aj nejaky cisty offlajnista atd.
Ale zaujima aj ina vec. Ako poznamenal Ilja:
If you compare a late-year 1946 plane with a CoD aircraft, it’s hard to believe that one took a month and the other a year to make. Does it really look 12 times better?
Ako je potom mozne, ze v DT patchi je len tak malo novych flyable 'one month' lietadiel? Sak je to tak 'jednoduche' zjavne. Nieco mi unika asi...
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 09-02-2012 13:12
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
DT pracuje i na mnoha dalších věcech, nejen nových érech. Domnívám se, že přidávání dalších letadel nemá prioritu. A taky se domnívám, že DT, jakožto neplacená organizace, nemůže dělat na svém produktu neustále, tak jako placení zaměstnanci od Luthiera.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|