2tempík: v UP DM a FM robí redák Kwiatek. SpitIX je beštia. Mustang tiež. Typhoonom utočíš Bf i FW, len nesmieš stúpať.
Tohle je nesmysl. Zkoušeli jsme to s Vočkem. AIčka utočíš, ale to i když máš fokáče a AI spita. Online typhoonem neutočíš ani jednoho. Befko G6 ani náhodou a fokáč A6 kroutí také o chlup líp ale ten chlup je znatelný po pár kolečkách. Testovali jsme tyhle tři stroje než jsme letěli sobotní Normandii.
Typhoon krom toho že je míň obratný než oba taky hůř stoupe. Je o chlup rychlejší do výšky cca 2500 než G6 RL late. Fokáč A6 RL je ryclejší všude. na druhou stranu má Typhoon zásoby paliva na plnej plyn asi tak na hodinu a víc a moc nehřeje. Co je škoda, tak jeho zásoba munice, která se pro mě z neznámého důvodu zkrátila na 11vteřin palby místo 20.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
Adler napsal:
UP nema integrovany JOSSEHO WEAPON MOD, len nejaku cast (pravdepodobne stopovky pol palcov a tak), ak vas zaujima aku, tak vam kludne dam mena suborov z weapon modu, ktore su v UP, ale netusim co upravuju, Josseho weapon mod ma ovela viac zmien (suborov) ako su v UP (tie take pismenkovo-cislove)
No to by mozno nebolo zle kuknut sa co sa tam dostalo. Akurat by sa na to mal mrknut niekto kto sa f tom aj riadne vyzna. Nerozumiem preco potom Hades nepovie ze z toho modu cosik bolo pouzite a ked, tak co konkretne. Chyba to ako v readme tak v jeho reakcii. A uplne bude sranda ak to bolo uz v HSFX
Upravil/a Anonymní uživatel dne 30-11-2009 19:12
No ved je tam napisane v README, ked si to konecne precitas, ze TORPEDO A BOMB fusing od Josseho tam je, takze mozno su to tie subori, ale mne osobne je to fuk, lebo uz som integroval do nasho balicku uspesne a bez bugov Josseho Weapon Mod, takze vo verzii v3 sa poleti uz coskoro u nas
2tempík: v UP DM a FM robí redák Kwiatek. SpitIX je beštia. Mustang tiež. Typhoonom utočíš Bf i FW, len nesmieš stúpať.
Tohle je nesmysl. Zkoušeli jsme to s Vočkem. AIčka utočíš, ale to i když máš fokáče a AI spita. Online typhoonem neutočíš ani jednoho. Befko G6 ani náhodou a fokáč A6 kroutí také o chlup líp ale ten chlup je znatelný po pár kolečkách. Testovali jsme tyhle tři stroje než jsme letěli sobotní Normandii.
Typhoon krom toho že je míň obratný než oba taky hůř stoupe. Je o chlup rychlejší do výšky cca 2500 než G6 RL late. Fokáč A6 RL je ryclejší všude. na druhou stranu má Typhoon zásoby paliva na plnej plyn asi tak na hodinu a víc a moc nehřeje. Co je škoda, tak jeho zásoba munice, která se pro mě z neznámého důvodu zkrátila na 11vteřin palby místo 20.
záleží kto je za kniplom. poznám dost ludí čo olegovej G6early si robili prču z SpitIX či jak3. naštastie uzemnila ich rodina, firma, alebo nuda.
Nuz kedze necitam readme, vymyslim si toto rozlisenie...
UP1.6... Josse's Weapons Mod (Selectable through JSGME, it is OFF by default)
Josse's weapons failure mod, selectable through JSGME. This add a more realistic malfunction parameter for Bombs, Torpedoes and Rockets. Bombs have a slightly chance of detonate prematurily when hit ground, or not detonate at all. The same for rockets. Torpedoes have a slight chance of become "dud". A lot more realistic than the 100% weapons accuracy we have now. It is OFF by default.
UP1.8... Realistic Bomb & Torpedo Fusing (uf_josse)
Torpedoes have to be dropped from realistic heights and at realistic speeds and have to run through the water for a certain time to arm. They also have a degree of malfunction.
Bombs have a possibility to malfunction and they need more time to arm properly.
Weapons mod (UP1.6, neviem ci je v nom ta ista verzia Weps modu ako ponuka Josse na svojej stranke) a Realistic Bomb & Torpedo Fusing *UP1.8* (zrejme ide o vylepsenu verziu Josse's weapons failure modu z UP1.6) by podla funkcnosti mali byt dve rozne veci. Ako by sa potom trasirky z Weps modu mohli dostat do UP1.8 ked Realistic Bomb & Torpedo Fusing v UP1.8 obsiahnuty ma s trasovacim strelivom asi len malo spolocne...
Ale Josseho weps mod zdiela s Realistic Bomb & Torpedo Fusing modom tieto subory:
1E8A600CBE71D698
8CFCD632574D5B72
644BA30CAF01218C
785E0B8AC958719C
8206BE98DF3461CE
B0852566F315A01A
DE884656886D47DE
Na Josseho stranke je ako weps mod, tak aj nieco s nazvom Armes-farceuses (nespikujem francuzsky, nefim co to je). Po dalsom skumani sa ukazuje ze hore menovane subory su spolocne min. trom modom:
1946-weapons-new (weps mod)
Armes-farceuses (to nefim)
Realistic Bomb & Torpedo Fusing (UP1.8 )
Takze ako sa ukazalo, mal si pravdu v tom ze UP1.8 pouziva naozaj subory ktore pouzival aj Josseho Weps mod (resp. pouziva subory s totoznymi nazvami). Ale to si nemohol vediet, lebo si ma odkazal na TORPEDO A BOMB fusing s tym ze mozno su to tie (mienka nie je vedenie - stari dobri greci: Sokrates, Platon, Aristoteles)... A v README UP1.6/1.7/1.8 sa nepise ze TORPEDO A BOMB fusing mod pouziva rovnake subory s Josseho Weps modom, resp. ze je/bol castou Josseho Weps modu ale ze ide o mod ktory sa zaobera bombami a torpedami a asi aj raketami, nie palubnymi zbranami... A potom je otazka co tych sedem hore menovanych suborov meni a a ci su tie v Josseho Weps mode obsahovo totozne s tymi v TORPEDO A BOMB fusing v UP1.8 ci nemaju totozne len mena ale menia/moduju ine veci.
Netusim vsak co tych sedem suborov moduje. Ak by boli totozne tie z Weps packu s tymi z TORPEDO A BOMB fusing v UP1.8, Hades by nam svojimi vyrokmi povedal akusi polopravdu. Mozno nevedome...
Upravil/a Anonymní uživatel dne 30-11-2009 21:02
Ale Josseho weps mod zdiela s Realistic Bomb & Torpedo Fusing modom tieto subory:
1E8A600CBE71D698
8CFCD632574D5B72
644BA30CAF01218C
785E0B8AC958719C
8206BE98DF3461CE
B0852566F315A01A
DE884656886D47DE
A je vám jasné, že v každém tom souboru je něco upraveného a od každého modaře něco jiného? A že hra načítá mody podle abecedy? Takže podle příspěvku nejspíš to načte z Josseho weps, Tudíž realistic bomb a Torpedo Fusing již nenačítají svoje zmodované soubory nýbrž Josseho, ergo jim chybí půlka modu, takže se dá nadít kdečeho, ale určitě ne realističnosti.
Adler napsal:
Ano, ako pises, potvrdzuju ... ja som nenapisal nic proti, len NO COMMENT
Spit Vb CW "diletant model" urobi asi o 1 sekundu pomalsie zatacku (plus asi -3 sekundy vdaka unreal enginu hry), teda asi za 19,5 sekundy (vdaka enginu 16,5 s v hre), co zodpoveda grafom RAE z vojnovych testov, avsak lepsie STUPA v zavislosti na vyske a je RYCHLEJSI oproti vanilkovemu originalu, ale zase asi o 1 m/s horsie akceleruje pri dajve alebo zoom climbe.
Fw-190A5 "diletant model" urobi zase zatacku za 23 sekund (v hre -3 sekundy vdaka ruskej preciznosti), co ale zase zodpoveda meraniam RAE. Je ale o nieco POMALSI a HORSIE STUPA v zavislosti na vyske, ale zase lepsie akceleruje v dajve a zoom climbe asi 2 m/s.
Ked povies A, tak treba povedat aj B, lebo na horizontalnej zatacke sa nevyhravaju suboje
Ja bych rad videl track kde se spitem s predepsanym mnozstvim munice a paliva na predepsany mape v predepsany vejsce udelas v ustaleny rychlosti bez zmeny vysky za sebou alespon 3 kolecka (lepeji 10 aby se minimalizovala chyba mereni) kazde tedy sprumernym casem 16.5s na kolo.
To je totiz co ten graf IMHO ukazuje. Udelat jedno kolecko utazenejsi nebude problem ale udrzet konstantni turnrate po nekolik kol je rpo lidskeho pilota nemozne.
Hazet tady ze oleguv engine je spatne pusobi ponekud smesne zvlast kdyz sam priznavas ze se na to testujes ciste jako uzivatel.
Ale Josseho weps mod zdiela s Realistic Bomb & Torpedo Fusing modom tieto subory:
1E8A600CBE71D698
8CFCD632574D5B72
644BA30CAF01218C
785E0B8AC958719C
8206BE98DF3461CE
B0852566F315A01A
DE884656886D47DE
A je vám jasné, že v každém tom souboru je něco upraveného a od každého modaře něco jiného? A že hra načítá mody podle abecedy? Takže podle příspěvku nejspíš to načte z Josseho weps, Tudíž realistic bomb a Torpedo Fusing již nenačítají svoje zmodované soubory nýbrž Josseho, ergo jim chybí půlka modu, takže se dá nadít kdečeho, ale určitě ne realističnosti.
Tie subori maju rovnaku velkost a su od Josseho, lebo Josse urobil aj mod na torpeda a bomby, je to sucast Weapon Modu, ktory vybrali von
Upravil/a Adler dne 01-12-2009 17:31
Adler napsal:
Ano, ako pises, potvrdzuju ... ja som nenapisal nic proti, len NO COMMENT
Spit Vb CW "diletant model" urobi asi o 1 sekundu pomalsie zatacku (plus asi -3 sekundy vdaka unreal enginu hry), teda asi za 19,5 sekundy (vdaka enginu 16,5 s v hre), co zodpoveda grafom RAE z vojnovych testov, avsak lepsie STUPA v zavislosti na vyske a je RYCHLEJSI oproti vanilkovemu originalu, ale zase asi o 1 m/s horsie akceleruje pri dajve alebo zoom climbe.
Fw-190A5 "diletant model" urobi zase zatacku za 23 sekund (v hre -3 sekundy vdaka ruskej preciznosti), co ale zase zodpoveda meraniam RAE. Je ale o nieco POMALSI a HORSIE STUPA v zavislosti na vyske, ale zase lepsie akceleruje v dajve a zoom climbe asi 2 m/s.
Ked povies A, tak treba povedat aj B, lebo na horizontalnej zatacke sa nevyhravaju suboje
Ja bych rad videl track kde se spitem s predepsanym mnozstvim munice a paliva na predepsany mape v predepsany vejsce udelas v ustaleny rychlosti bez zmeny vysky za sebou alespon 3 kolecka (lepeji 10 aby se minimalizovala chyba mereni) kazde tedy sprumernym casem 16.5s na kolo.
To je totiz co ten graf IMHO ukazuje. Udelat jedno kolecko utazenejsi nebude problem ale udrzet konstantni turnrate po nekolik kol je rpo lidskeho pilota nemozne.
Hazet tady ze oleguv engine je spatne pusobi ponekud smesne zvlast kdyz sam priznavas ze se na to testujes ciste jako uzivatel.
Ako prepac, to ze to nedokazes ty, neznamena, ze to nedokaze nikto, ci ako? Ty si myslis, ze tie testy v skutocnosti robili mimozemstania, alebo roboti. Ved tie grafy su vysledkom takych merani, ako som tu uz raz popisal.
Tu mas graf (blueprint copy) z takeho testu turn rate spitu mk1 a bfka verzie e3 s celkom presnym popisom podmienok a rychlosti pri akych co namerali ...
... mozes si teraz urobit sam meranie, len si musis vypytat od "zasvaetenych" aka je ta predpisana mapa v IL-2 Upravil/a Adler dne 01-12-2009 16:59
Ale Josseho weps mod zdiela s Realistic Bomb & Torpedo Fusing modom tieto subory:
1E8A600CBE71D698
8CFCD632574D5B72
644BA30CAF01218C
785E0B8AC958719C
8206BE98DF3461CE
B0852566F315A01A
DE884656886D47DE
A je vám jasné, že v každém tom souboru je něco upraveného a od každého modaře něco jiného? A že hra načítá mody podle abecedy? Takže podle příspěvku nejspíš to načte z Josseho weps, Tudíž realistic bomb a Torpedo Fusing již nenačítají svoje zmodované soubory nýbrž Josseho, ergo jim chybí půlka modu, takže se dá nadít kdečeho, ale určitě ne realističnosti.
Tie subori maju rovnaku velkost a su od Josseho, lebo Josse urobil aj mod na torpeda a bomby, je to sucast Weapon Modu, ktory vybrali von
Pokial sa pouzije Weps pack z http://josseonlin...fr/tagada/ a porovnaju sa tie subory s Realistic Bomb & Torpedo Fusing modom v UP1.8, nie je to celkom tak.
Subory
8CFCD632574D5B72
DE884656886D47DE
nemaju rovnaku velkost. Takze je mozne ze to urobi naku sarapatu ak sa pouzije Weps mod aj s Realistic Bomb & Torpedo Fusing modom zaroven.
Oni to nemohli "vybrat von z weapon modu" pretoze tento mod sa, podla Hadesa, v UP1.8 nepouziva.
Velkostou sa zhoduju subory z Armes-farceuses (furt nefim co to je zac) s Realistic Bomb & Torpedo Fusing modom v UP1.8
Adler napsal:Ano, ako pises, potvrdzuju ... ja som nenapisal nic proti, len NO COMMENT
Ak su tie grafy z Hardball's Il-2 compare alebo nebodaj od Kwiateka, tak nepotvrdzuju vobec nic, pretoze nereflektuju realne data z hry. Uz som to raz vysvetloval, neberte uplne vazne grafy postnute autormi alternativnych flight modelov, bolo viackrat poukazane na to, ze pouzivaju nepodporovane funkcie a nespravne metody ziskavania dat z hry ergo vzniknute grafy su nanajvys orientacne. (Na druhej strane beriem do uvahy, ze ak sa pouzili rovnake, hoci nespravne metody, tak vysledok by v relativnom pomere mohol byt podobny a teda relativne rozdiely by mohli mat istu vypovednu hodnotu.) Uvital by som vsak, keby moderi snaziaci sa 'vylepsit' FM robili tieto zasahy zodpovednejsie a transparentnejsie, potom sa podobne pokusy mozu brat aspon trosku vazne. Zatial je to taka pochybna alchymia ked vidim, ako vylepsili Isaka zo 4.09, tak nemam ziadnu chut stracat cas testovat ostatne 'realnejsie' FM na 190 a Spity. (ak vsak ktosi urobi nejake tie testy a hodi sem vysledky, budem vdacny)
Adler napsal: vdaka unreal enginu hry
Co presne je podla teba v engine hry unreal? Vies napisat konkretne ktore parametre nesedia a ake koeficienty treba napr. pouzit na prepocet HP aby v prostredi hry korespondovali s realnymi predlohami alebo len pises co si kdesi zapocul?
Adler napsal:Fw-190A5 "diletant model" urobi zase zatacku za 23 sekund (v hre -3 sekundy vdaka ruskej preciznosti), co ale zase zodpoveda meraniam RAE. Je ale o nieco POMALSI a HORSIE STUPA v zavislosti na vyske, ale zase lepsie akceleruje v dajve a zoom climbe asi 2 m/s.
Toto znie dobre, bolo by dobre, keby sa urobila poriadna revizia niektorych FM, a vychadzalo by sa z inych ako ruskych testov, ale nech sa to urobi transparentne a dosledne a nie na kolene a la Ranwersove kokpity. Pochybujem, ze DT dostane povolenie babrat sa do originalnych FM, ale mozne je vselico. Taktiez by som rad Maria opravil, diletantskym som nazval iba novy FM Isaka (je azda zrejme, ze uplne opravnene) a ostatne Kwiatekove vymysly ani nemam moc chut dokladnejsie testovat, takze som ich priamo nekomentoval.
Adler napsal:Ked povies A, tak treba povedat aj B, lebo na horizontalnej zatacke sa nevyhravaju suboje
Rad by som vedel, na zaklade coho ineho ako osobneho pocitu povazujes nove FM Spita a Fw 190 za lepsie ako tie povodne. Mozme sa bavit o tom, ze tvorcovia hry pravdepodobne pouzili data z ruskych testov a tie nesedia s tymi zapadnymi. Mozme tvrdit, ze by bolo vhodnejsie mat tieto lietadla opravene podla inych, azda vieryhodnejsich dat. Ale preco sa nazdavas, ze FM z UP 1.8 su realistickejsie. Mas nejake konkretne data, ktore dokazuju, ze skutocne ide o opravene 'chybne' FM z povodnej hry? Alebo je to len tvoj nazor a nazor tvorcu Kwiateka, ktory ma len obmedzene znalosti a moznosti a viackrat mu bol vycitany amataresky pristup? Neviem ako ty, ale u mna jeho diela moc dovery nebudia a ked vidim, aky nazor na jeho pracu maju ludia, ktori sa v problematike ozaj vyznaju a vedia, co robia (LesniHU, FC99), tak ani nemam chut zaoberat sa nejakou alternativnou realitou nazvanou Ultrapack.
Ak mas konkretne data, poskytni ich a dokaz tym, ze mas pravo tvrdit, ze originalny sim je zly a UP flight modely su spravne. Zatial si neposkytol nijake pevne data, zatial iba prezentujes svoj nicim nepodlozeny nazor.
311_Tank napsal:Ja bych rad videl track kde se spitem s predepsanym mnozstvim munice a paliva na predepsany mape v predepsany vejsce udelas v ustaleny rychlosti bez zmeny vysky za sebou alespon 3 kolecka (lepeji 10 aby se minimalizovala chyba mereni) kazde tedy sprumernym casem 16.5s na kolo.
To je totiz co ten graf IMHO ukazuje. Udelat jedno kolecko utazenejsi nebude problem ale udrzet konstantni turnrate po nekolik kol je rpo lidskeho pilota nemozne.
Aby sme si rozumeli, tie exaktne testy su potrebne na ziskanie grafov do Il-2 Compare. Ked sa nasledne ty ako hrac rozhodnes overit si udaje z grafov, musis dodrzat rovnake podmienky, aspon tie zakladne. Preto som sa odbronika Adlera spytal, ci tak urobil, pochopitelne vsak nemal ani ponatie kam mierim. Ak chces ovsem zreprodukovat konkretny historicky test, musis ho zopakovat v tych istych podmienkach, to je uplne pochopitelne... Engine tejto hry je ovela komplexnejsi ako si vacsina z vas uvedomuje a na to, ze sa jedna o 10 rokov stary kod robi svoju pracu viac nez dobre. Tiez si myslim, ze momentalny stav po vsetkych patchoch a zmenach je viac ako prijatelny a na to, ze mame v hre obrovske mnozstvo pilotovatelnych lietadiel zo vsetkych moznych bojisk od Europy po Pacifik, tak sa osobne nazdavam, ze vykony simulovanych lietadiel su vo velmi dobrej rovnovahe a hra svoj ucel, t.j. simulovanie leteckych bojov pocas cca 5 rokov trvania WWII robi viac nez dobre. Netvrdim, ze vsetko je perfektne, stale je priestor na vylepsovania a doladovanie, ako pisem vyssie, zisla by sa objektivnejsia revizia, ale nech to robia ludia poriadne a najma nech to robia ludia, ktori vedia ako sa to ma robit.
Myslim si totiz, ze ultrapackove FM nie su krokom k lepsej simulacii reality ako deklaruju, ale krokom k uspokojeniu niektorych ufnukancov, ktorym je dobre cokolvek alternativne a ine ako 'Olegove'.
311_Tank napsal:Hazet tady ze oleguv engine je spatne pusobi ponekud smesne zvlast kdyz sam priznavas ze se na to testujes ciste jako uzivatel.
Adler je holt odbornik na FM, ale iba dovtedy, kym sa ho nespytas na detaily alebo na nejake konkretnejsie udaje... Takychto odbornikov, co nic nevedia, nic nerobia a iba mudruju je plny Internet, netreba ich asi brat celkom vazne...
Adler napsal:Ako prepac, to ze to nedokazes ty, neznamena, ze to nedokaze nikto, ci ako? Ty si myslis, ze tie testy v skutocnosti robili mimozemstania, alebo roboti. Ved tie grafy su vysledkom takych merani, ako som tu uz raz popisal .
To je pravda, ale neviem preco si stale mylis testy z enginu hry, ktorych vyskledkom su data a grafy do Il-2 Compare a dalsie testy, ktorych vysledkom je porovnanie chovania lietadla v simulatore s datami realnych historickych testov. Neviem ako jasnejsie ti to mam vysvetlit, ale mohol by si pomalicky zacat chapat co pisem a prestat tieto dve rozdielne veci pliest dohromady.
Adler napsal:Tu mas graf (blueprint copy) z takeho testu turn rate spitu mk1 a bfka verzie e3 s celkom presnym popisom podmienok a rychlosti pri akych co namerali ...
Toto by sa dalo priblizne reprodukovat testom v hre, bohuzial ani E-3 ani Spit Mk.I v originalnej hre nemame...
Adler napsal:... mozes si teraz urobit sam meranie, len si musis vypytat od "zasvaetenych" aka je ta predpisana mapa v IL-2
Mne sa zda, ze ako zasvateny tu vystupujes prave ty, cakal by som, ze si medzicasom zistis aka mapa to je, nie je to az take tazke... Priblizne meranie sa da spravit tak, ze sa budes snazit napodobit podmienky, v ktorych bol dany test realne vykonany.
Ak sa mame bavit o UP a jeho vyhodach, neupieram autorom snahu zlepsit sim. Viem, ze vela veci v originalnej hre by sa patrilo poriadne zrevidovat. Na co vsak poukazujem je, ze kym na povodnu hru sa pozera velmi kritickym pohladom, obsah modpackov sa prijima takmer nekriticky. Je zrejme, ze modpacky mnohe veci zlepsuju a posuvaju vpred, ale zaroven mnohe veci su urobene diletantsky, neporiadne, su nedokoncene, urobene nepravnymi alebo nekompatibilnymi metodami, a nikomu to neprekaza. Hocijaky paskvil vydany na AAA alebo kdekolvek inde zozne potlesk a podakovanie... Kde je nejaka objektivita? Nikto poriadne nevie, co bolo v packoch menene. Obcas tvorcovia vylozene zavadzaju a vykonane zmeny su netransparentne. Obcas sa nestiham cudovat, na akom zaklade sa to ci ono zmenilo. Ak takyto pocin niekomu vyhovuje, nech sa paci, ale nech si nenamysla, ze so zapnutym UP lieta realistickejsi a lepsi sim. Robia to nadsenci a amateri, ktori sa ucia robit tzv. mody.. ale ked vam to staci...
ad.1.: vobec ma nezaujima, co si myslis ty o UP a Kwiatkovi a na akej mape sa ma co testovat, pretoze je pre mna dolezite, aby som vedel, ako ktore lietadielko leti na mape, na ktorej prave lietame a je mi uplne jedno, kto robil jeho FM a DM, lebo vsetci budeme mat rovnake podmienky ...
ad.2: jednu vec som sa naucil vo virtualnych simulatoroch (ano, aj vdaka sturmovi) ... ak stretnes borcov, ako ty Robo, tak ich bud zmasakruj, alebo brejkni, zavri chladic, plny plyn a ustupuj, lebo vysvetlovanie a diskusia v deviatich pripadoch z osmich celkovo nevedie nikam. Je uplne na kazdom, aky nazor zastava a preto si dovolim tvrdit co tvrdim, lebo mam jednoducho pravo mysliet si co chcem, aj ked to nie je v sulade s doktrinou. Neviem preco by som mal mat taky nazor ako ty, popripade LesniHU a spol. ??? (recnicka otazka, necakam odpoved) Engine hry je v pohode , len treba dosadit ine udaje ako tie co su tam (preto je unreal, od slova unrealistic), aby lietadla aspon priblizne lietali ako tie skutocne. Simulator z toho neurobis, ale pocit, ze zazivas to, co piloti vo WW2 sa da nasimulovat roznymi vecami, ktore keby som ti nastavil na tvojom PC, tak pravdepodobne spachas harakiri (sepukku).
Takze tymto u mna DOVIDENIA, aby to tu zase nebol flejm medzi mnou a hovorcom DTUpravil/a Adler dne 02-12-2009 15:57
No řekněme si na roinu, že ty ultrapackovy superhardcore mega realistické prvky jsou dost na koleně dělané a opravdu mi vítr, turbulence a takový věci moc nepřipomínají. To že mi náhodně letadlo něco rozhoupe, jakobych vykopl nazlomek vteřiny směrovku nepovažuju za poryv větru. Ao tom, že z letadel člověk vymáčkne o 50 km/h míň, než ty letadla BĚŽNĚ lítali si taky myslím svoje. Jako jo, jsou tím postiženi všichni stejně ale tak to být nemá. To k tomu harakiri.
A ke Kwiatkovým grafům z il2 compare mám taky dost výhrad na to, že to má být "ta pravá" oprava FM. Když se podívám na dvě upravená letadla by Kwiatek a to na Fw-190D9RL 44 a Tempest 11lb v grafu turn time, tak se nestačím divit z jakého důvodu kroutí líp Tempest na malých rychlostech líp, pak na středních kroutí líp Dora a pak opět na velkých líp kroutí Tempest. Ani jedno letadlo nemá žádné sloty na náběžné hraně, samovytahovací křidélka, nebo vrtuli co má natolik lepší efektivnost při určité rychlosti, aby to vytáhl výkon motoru. Vesměs platí, že když se potká pomalejší letadlo s menším plošným zatíženm s rychlejším s větším plošným zatížením, že konstatní zatáčku bude na malých rychlostech točit to pomalejší, ale s naůstací rychlostí se křivka bude přiklánět na stranu rychlejšího, až se přehoupne. Kdyby dora kroutila líp na menších a tempest na větších, řeknu fajn. kdyby to bylo obráceně, řeknu fajn. Kdyby jedno z nich kroutilo vždy líp, řeknu taky fajn. Ale to jak je uměle protažená křika fokáče směrem dolů je do očí bijící a vpravdě nelogické.
Upravil/a 606_Temp dne 02-12-2009 16:50
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
Tempik, to harakiri by si aj ty spravil, keby si vedel co myslim (tie nastavenia sa netykaju modov, ale riadenia, moze to byt aj na nemodovanom sturmovi)
Upravil/a Adler dne 02-12-2009 16:58
Adler napsal:
Robko, k tvojmu prispevku len dve veci ...
ad.1.: vobec ma nezaujima, co si myslis ty o UP a Kwiatkovi a na akej mape sa ma co testovat, pretoze je pre mna dolezite, aby som vedel, ako ktore lietadielko leti na mape, na ktorej prave lietame a je mi uplne jedno, kto robil jeho FM a DM, lebo vsetci budeme mat rovnake podmienky ...
Mas pravo na svoj nazor, ktory tu spolu s UP propagujes, ja tvoj nazor respektujem a zaujima ma. Ja mam zase pravo na tvoj nazor reagovat a spytat sa, na akych faktoch je zalozeny. Moj umysel je len poukazat na niektore nedostatky a chyby, ktore moderi robia a na nebezpecie, ktore je spojene s netransparentym obsahom modpackov a s podozrivym cachrovanim s flight modelmi. Myslim, ze pouzivatelia UP by mali vediet, ze nie vsetky zmeny v modoch su zmenami k lepsiemu. Teba ako cloveka, ktory tu propaguje UP a lobuje za uplne nahradenie povodnych lietadiel new slot lietadlami sa pytam na oddovodnenie. Je to celkom jednoduche. Ak ti je ovsem jedno aky lietas FM a DM, tak sa nemame o com bavit, pretoze ja hovorim o simulatore, ktory simuluje realitu WWII bojov a ty hovoris o simulatore, ktory sa ti paci a bavi ta. Ja sa snazim dosiahnut nejaku objektivitu a tiez chcem, aby si ludia mohli precitat aj iny azda triezvejsi pohlad na vec. Ja tvojmu pohladu rozumiem, ale ty akosi stale nerozumies tomu mojmu.
Adler napsal:ad.2: jednu vec som sa naucil vo virtualnych simulatoroch (ano, aj vdaka sturmovi) ... ak stretnes borcov, ako ty Robo, tak ich bud zmasakruj, alebo brejkni, zavri chladic, plny plyn a ustupuj, lebo vysvetlovanie a diskusia v deviatich pripadoch z osmich celkovo nevedie nikam.
Ja si myslim, ze tato diskusia bola celkom plodna a vela veci sa vyjasnilo. Na to aby si ma zmasakroval by si najskor musel mat naboje (argumenty a fakty) takze ti ozaj neostava len sa na to vykaslat a ustupit, ignorujuc moje otazky...
Adler napsal:Je uplne na kazdom, aky nazor zastava a preto si dovolim tvrdit co tvrdim, lebo mam jednoducho pravo mysliet si co chcem, aj ked to nie je v sulade s doktrinou. Neviem preco by som mal mat taky nazor ako ty, popripade LesniHU a spol. ??? (recnicka otazka, necakam odpoved)
Znova pisem, ze mas pravo mysliet si cokolvek, a ja som sa len spytal na to, odkial si svoje nazory ziskal, na oddovodnenie tvojich tvrdeni. Ziadna doktrina tu nie je a ja ta nenutim mysliet si nieco ine ako si myslis. Ale ked si uz na fore napisal nejake veci, tak som zareagoval a spytal som sa preco si ich myslis. Problem je v tom, ze ty svoje nazory prezentujes ako fakty a niekto sa moze nechat pomylit, preto niektore tvoje bludy opravujem...
Adler napsal:Engine hry je v pohode , len treba dosadit ine udaje ako tie co su tam (preto je unreal, od slova unrealistic), aby lietadla aspon priblizne lietali ako tie skutocne.
Ved si pisal, ze engine hry je nerealisticky a teraz pises ze je v pohode. Ako sa mame bavit a daco riesit, ked ty pleties jedno cez druhe. Uvedomujes si vobec co pises? Napis jasne a jednoznacne, co je zle. Konkretne udaje. Ktokolvek moze pomoct urobit tento sim lepsim tak, ze poskytne seriozne udaje o chybe s datami a cislami. Problem je, ze kazdy pise co si mysli a co sa mu nezda, ale nevie svoje pocity a nazory oddovodnit. Ako male deti...
Adler napsal:Simulator z toho neurobis, ale pocit, ze zazivas to, co piloti vo WW2 sa da nasimulovat roznymi vecami, ktore keby som ti nastavil na tvojom PC, tak pravdepodobne spachas harakiri (sepukku).
Preco si myslis, ze by som spachal harakiri? Myslis, ze neviem lietat alebo co? Ja by som tiez privital, keby boli niektore veci nasimulovane realistickejsie a lepsie, ale holt sa hrame na vojnu na 10 rokov starom sime. Ja som si skoro vsetky vylepsienia reality z modpackov vyskusal, pretoze nemam vo zvyku teoretizovat o veciach o ktorych nemam ani sajn, nic take svetoborne alebo poriadne spravene tam nie je. Ak chces, mozme sa bavit o konkretnych modoch...
Adler napsal:Takze tymto u mna DOVIDENIA, aby to tu zase nebol flejm medzi mnou a hovorcom DT
Ako som jasne napisal na zaciatku, nepovazujem sa za hovorcu Daidalos Teamu. Flejm nemoze byt, pretoze na ten by museli byt dvaja rovnocenni diskutujuci. Ty len napises nejaky svoj nazor, a ked ho niekto spochybni obycajnymi jednoduchymi otazkami, tak zacnes splietat dve na tri a nakoniec vyspatkujes zadnym vchodom. Mas sancu ukazat, ze vies o com hovoris a dokazat mi, ze sa mylim tak ako ti ja ukazujem, ze sa mylis ty. Ak nemas na serioznu diskusiu, tak sa do nej nepustaj a ak ti vadi, ze niekto spochybnuje tvoje nazory, tak nepis nic, cim si si nie tak celkom isty. Ked tu tak propagujes UP a zhadzujes povodnu verziu hry, mal by si vediet svoje tvrdenia zdovodnit. Uz som zistil, ze v podstate do hlbky nic nevies a neodpovedas na otazky, takze mi je jasne, ze si len dalsi mudrak akych su plne fora: Plne usta reci ale ked sa clovek spyta na detaily alebo nebodaj na fakty...
Ak ozaj nemienis riesit veci seriozne a radsej sa konfrontacii vyhybas, tak ti dakujem za diskusiu a verim, ze to niekedy preberieme dakde pri pivku a mozno zoci-voci budem lepsie chapat co vlastne myslis, pretoze z tvojho pisomneho prejavu sa teda vysomarit neviem.
Adler napsal:
Tempik, to harakiri by si aj ty spravil, keby si vedel co myslim (tie nastavenia sa netykaju modov, ale riadenia, moze to byt aj na nemodovanom sturmovi)
No jeslti myslíš tu fičuru s omezením "snímání osy" (nevím jak to přesně nazýváte) joye, tak to harakiri nespáchám. To že se pak zero chová jako B-17 je sice hezký a tento projekt se odvolává na záběry z fotokulometů, na druhou stranu ty záběru z fotokulometů jsou zpomalený, že? To si můžu dát do offline zpomalení času na 1/4 a budu si připadat dost podobně. Tak nějak nedovedu pochopit o co lidem lítajícím na HARDCORE nastavení jde, když to s realitou nemá pravůbec nic společného a připomíná to spíš sebemrskačství. Asi o machrování, že "my jediní lítáme jak se má a vy ostatní to neumíte"
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
606_Tempik napsal:
No řekněme si na roinu, že ty ultrapackovy superhardcore mega realistické prvky jsou dost na koleně dělané a opravdu mi vítr, turbulence a takový věci moc nepřipomínají. To že mi náhodně letadlo něco rozhoupe, jakobych vykopl nazlomek vteřiny směrovku nepovažuju za poryv větru. Ao tom, že z letadel člověk vymáčkne o 50 km/h míň, než ty letadla BĚŽNĚ lítali si taky myslím svoje. Jako jo, jsou tím postiženi všichni stejně ale tak to být nemá. To k tomu harakiri.
A ke Kwiatkovým grafům z il2 compare mám taky dost výhrad na to, že to má být "ta pravá" oprava FM. Když se podívám na dvě upravená letadla by Kwiatek a to na Fw-190D9RL 44 a Tempest 11lb v grafu turn time, tak se nestačím divit z jakého důvodu kroutí líp Tempest na malých rychlostech líp, pak na středních kroutí líp Dora a pak opět na velkých líp kroutí Tempest. Ani jedno letadlo nemá žádné sloty na náběžné hraně, samovytahovací křidélka, nebo vrtuli co má natolik lepší efektivnost při určité rychlosti, aby to vytáhl výkon motoru. Vesměs platí, že když se potká pomalejší letadlo s menším plošným zatíženm s rychlejším s větším plošným zatížením, že konstatní zatáčku bude na malých rychlostech točit to pomalejší, ale s naůstací rychlostí se křivka bude přiklánět na stranu rychlejšího, až se přehoupne. Kdyby dora kroutila líp na menších a tempest na větších, řeknu fajn. kdyby to bylo obráceně, řeknu fajn. Kdyby jedno z nich kroutilo vždy líp, řeknu taky fajn. Ale to jak je uměle protažená křika fokáče směrem dolů je do očí bijící a vpravdě nelogické.
Presne taketo veci prekvapuju aj mna. A este viac ma prekvapuje, ze ludia to beru a zeru uplne nekriticky a este si podaktori myslia, ze lietaju realistickejsi sim...
Adler ake nastavenia myslis tymto:
(tie nastavenia sa netykaju modov, ale riadenia, moze to byt aj na nemodovanom sturmovi)
Ked si prestelujes controls a HOTAS tak, ze s tym nikto nedokaze lietat, to je akoze realita v tvojich ociach? Prosim ta vysvetli, velmi ma to zaujalo...
Adler napsal:
Simulator z toho neurobis, ale pocit, ze zazivas to, co piloti vo WW2 sa da nasimulovat roznymi vecami, ktore keby som ti nastavil na tvojom PC, tak pravdepodobne spachas harakiri (sepukku).
Prdlačky, kvedlačky, kecy a kecičky. Zažiješ tak velký prd a ne to co piloti ve WWII. Protože tobě de vo h...o a jim šlo o život. A těma diletantskýma, rádoby k realičnosti se blížícíma ptákovinama, se akorát tak k...í Il. Ale jak se říká: Jakej rozum, takový dílo. Méně arogance by taky neuškodilo.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.