WT_Peci napsal:
Tajpane, já jsem naprosto v klidu.
Někdo, kdo mě nazývá "odborníkem" a tvrdí, že v září 1940 lítaly nad kanálem fokouše, mě nemůže rozhodit...
Pan odborník promluvil . Válka o Británii byla v září 1940. moc hezký
WT_Peci napsal:
Tajpane, já jsem naprosto v klidu.
Někdo, kdo mě nazývá "odborníkem" a tvrdí, že v září 1940 lítaly nad kanálem fokouše, mě nemůže rozhodit...
Pan odborník promluvil . Válka o Británii byla v září 1940. moc hezký
torr napsal:
já věděl že někdo odpoví .A o kolik je rychlejší a obratnější E3 než E4?Ja jenom jestli je tak výrazný,protože rozdíl třeba 30km/h v boji je vo ničem.Pro upřesnění: v boji rozhoduje podstatně víc veličin než ty co jsi vyjmenoval
Nesouhlasim - Mit napr o 30km/h ryclejsi letadlo nez nepritel mi neprijde jako o nicem. Naopak, je to velika vyhoda a kdyz ji dokazes vyuzit, tak mas v boji iniciativu!
"Podle výnosu britského ministerstva letectva může být účastníkem bitvy o Británii každý letec, který vykonal alespoň 1 (jeden) operační let v době od 00.01 hodin dne 10.července do 23.59 hodin dne 31.10.1940."
viz Dodatek - Účast československých letců v Bitvě o Británii (F.Fajtl) str.343, v knize Stíhač - Bitva o Británii - jak to skutečně bylo (Len Deighton)
Horri, asi angláni poznali dřív, než LW, že je bitva o ostrov dobojovaná
Torre v pohodě, to se občas stane každému, že se sekne...
Upravil/a WT_Peci dne 14-05-2006 17:53
Moment pořádně čtěte ,to jste si nějak všichni spletli já jsem netvrdil že "Bitva" proběhla v září 1940 to tvrdil WT_Peci .Tak jak to napsal prostě vyznívá tak že "Bitva" proběhla pouze v tomto termínu.Takže je otázka kdo se vlastně ztrapnuje.
WT_Peci napsal:
Tajpane, já jsem naprosto v klidu.
Někdo, kdo mě nazývá "odborníkem" a tvrdí, že v září 1940 lítaly nad kanálem fokouše, mě nemůže rozhodit...
Upravil/a torr dne 14-05-2006 18:09
mkubani napsal:
Tazko povedat. Nevidel som este nove specifikacie modelovania pre BoB. Otazne je, co bude jednoduchsie a casovo menej narocnejsie - upravit stare modely alebo urobit nove od 0. Skor by som sa priklonil k tej druhej moznosti minimalne co sa tyka kokpitov. Mozno nejaky hruby (povodny) model sa bude dat pouzit ako zakladna kostra, ale vsetky detaily budu musiet byt urobene odznova. Aj z toho dovodu ze takmer cely kokpit bude kvoli 6DOF pravdepodobne plne 3D. V kazdom pripade urobit co len jedine lietadlo (so vsetkymi tymi vnutornymi castami) a s aspon priemernym kokpitom bude robota ako svina. Som zvedavy, kolki ludia si na taketo nieco najdu cas. Skor to vidim na viacero komercnych addonov po BoB ako na free 3rd party patchov.
Nekdo se urcite najde, neboj se. Stejne jako se vyvijeji naroky na kvalitu (i kdyz bych spis rekl komplikovanost), tak se vyvijeji nastroje. To tvoje tvrzeni je jako kdyby pri vydani originalniho ila nekdo rekl, ze namodelovat kabinu Gladiatora ci Tempesta je nemozny. Tehdy mozna, ted uz ne. Stejne tak to bude v BoB.
Problem bude spis v nasbirani pramenu o vnitrnim usporadani celeho letadla, odolnosti jednotlivych casti a tak.
A kokpity uz jsou ve 3D, jen je omezen rozsah, odkud se na to da divat - dvakrat krychle pro pohyb hlavy pri manevrech. Tak ted tam bude muset byt jedna vetsi, takze porad omezeny rozsah. A myslim, ze pro upravu tech z il2 by stacilo par ci par desitek polygonu na 'ucpani der'.
1stCL_BlueL napsal:
mno co se modrejch zoomeru tyka tak pro ne se rozhodne nemeni zpusob litani, stale budeme mit rychlejsi a stoupavejsi era + lepsi dive a hlavne prime vstrikování
1stCL_BlueL napsal:
mno kdyby tam oleg zaradil i reknme leden nebo unor 41 tak by jsme tam mohli mit i Bf 109F-1/F-2
p.s z trocho ustesti by jsme tam mohl idostat jednu Bf 109F-?0? na ktere letal uz W. Molders v rijnu 1940 ale to je asi celkem sci-fi
vzhledem k počtu letadel axis strany v ILovi není Akorát by jste se měli domluvit mezi liony až pojede BOBLiWar kdo bude Werner Molders - tipoval bych někoho z trojice Vallhera, Fučida nebo pbarry....
mkubani napsal:
Tazko povedat. Nevidel som este nove specifikacie modelovania pre BoB. Otazne je, co bude jednoduchsie a casovo menej narocnejsie - upravit stare modely alebo urobit nove od 0. Skor by som sa priklonil k tej druhej moznosti minimalne co sa tyka kokpitov. Mozno nejaky hruby (povodny) model sa bude dat pouzit ako zakladna kostra, ale vsetky detaily budu musiet byt urobene odznova. Aj z toho dovodu ze takmer cely kokpit bude kvoli 6DOF pravdepodobne plne 3D. V kazdom pripade urobit co len jedine lietadlo (so vsetkymi tymi vnutornymi castami) a s aspon priemernym kokpitom bude robota ako svina. Som zvedavy, kolki ludia si na taketo nieco najdu cas. Skor to vidim na viacero komercnych addonov po BoB ako na free 3rd party patchov.
Nekdo se urcite najde, neboj se. Stejne jako se vyvijeji naroky na kvalitu (i kdyz bych spis rekl komplikovanost), tak se vyvijeji nastroje. To tvoje tvrzeni je jako kdyby pri vydani originalniho ila nekdo rekl, ze namodelovat kabinu Gladiatora ci Tempesta je nemozny. Tehdy mozna, ted uz ne. Stejne tak to bude v BoB.
Problem bude spis v nasbirani pramenu o vnitrnim usporadani celeho letadla, odolnosti jednotlivych casti a tak.
A kokpity uz jsou ve 3D, jen je omezen rozsah, odkud se na to da divat - dvakrat krychle pro pohyb hlavy pri manevrech. Tak ted tam bude muset byt jedna vetsi, takze porad omezeny rozsah. A myslim, ze pro upravu tech z il2 by stacilo par ci par desitek polygonu na 'ucpani der'.
1stCL_BlueL napsal:
mno co se modrejch zoomeru tyka tak pro ne se rozhodne nemeni zpusob litani, stale budeme mit rychlejsi a stoupavejsi era + lepsi dive a hlavne prime vstrikování
Asi te ceka dost neprijemny prekvapeni...
LesníHU - jo, někdo se najde. ale lidí bude málo, méně než v ILovi. Proč?Požadavky na kvalitu budou vyšší, vytváření letadla bude na čas mnohem, mnohem náročnější.
ad porovnání 109E-4 a Spit I....
četl jsem v knížce od D.Badera že Spit překonával 109 ve všem(včetně stoupavosti) a že si byl jistý převahou nad německým strojem.Jediné co vzpomínal byl dive - německý stroj měl lepší akceleraci v divu, ale nemohl v něm zůstávat dlouho. Ale toto je pouze názor z knihy Douglase Badera o spitfiru a hurricane, takže jak to bude v BoB uvidíme
torr napsal:
Moment pořádně čtěte ,to jste si nějak všichni spletli já jsem netvrdil že "Bitva" proběhla v září 1940 to tvrdil WT_Peci .Tak jak to napsal prostě vyznívá tak že "Bitva" proběhla pouze v tomto termínu.Takže je otázka kdo se vlastně ztrapnuje.
Oblak:woe to mas tezky...Bader jasne nadrazuje Spita nad befko, Galland v Prvni a posledni zase jasne nadrazuje befko nad Spita.A pokud by si to prohodili , tak by zas tvrdili, ze to ero ktery litaji je lepsi.Rekl bych, ze to bylo tim, ze byli oba spickovi piloti a proste umeli svoje remeslo lip, nez ti, ktere sundavali...At uz to byl Bader na Hurru a pozdeji na Spitu, nebo Galland na befku,FW a 262...
torr napsal:
Moment pořádně čtěte ,to jste si nějak všichni spletli já jsem netvrdil že "Bitva" proběhla v září 1940 to tvrdil WT_Peci .Tak jak to napsal prostě vyznívá tak že "Bitva" proběhla pouze v tomto termínu.Takže je otázka kdo se vlastně ztrapnuje.
WT_Peci napsal:
Já bych se toho nebál. Osobně si myslím, že Oleg předělá FM i DM tak, aby se z "hurriho" stal opravdový "hurricane" - ono pokud tyhle éra dokázaly obstát v BoB, obstojí i v simu.
Díky čemu obstály ? Myslíš, že tahle "pravidla" se budou na DF dodržovat ?
Ale já jsem jen křeček :hoper:
Drevokocur napsal:
Je bezesporu že Mig15 výkonvě deklasoval všechny Shooting Stary, Panthery a Thunderjety. Nicméně amíci měli fedry z Mig-15 jen do doby, než poslali do konfliktu právě nejmodernější Sabry. Potom Migy 15 padaly z oblohy jak hrušky. Piloti Migů neměli takovou průpravu, nepoužívali pokud vím Anti-G obleky. Koncem roku 1950 vítězily Sabry v poměru 8:1 a Mig Alley byla jejich.
I když uznávám že ten 37mm kanon na MIGu 15 je pořádný lauf, jsem se na něj koukal ted v muzeu v Kunovicich.
K čemuže sloužily MiGy ? Nebylo to přednostně zastavování náletů ? A tenhle úkol splnily na jedničku - B-29 byly deklasovány. A to i v noci.
A "stačily" i na proudové bombery.
Nebyla naopak chyba Sabrů, že jim v tom nedokázaly zabránit ?
Mno a ty poměry ztrát ... Asi - hmm, tak nic Chtěl jsem citovat jedno písání, ale nemůžu to najít a hledat to teď nebudu
Jen ten poměr 8:1 není tak horký - vycházel asi 2,5:1 ...
E3 verzus E4. trojka je obratnejšia, rýchlejšia, lahšia.
Ale za to zranitelnejšia.
já věděl že někdo odpoví .A o kolik je rychlejší a obratnější E3 než E4?Ja jenom jestli je tak výrazný,protože rozdíl třeba 30km/h v boji je vo ničem.Pro upřesnění: v boji rozhoduje podstatně víc veličin než ty co jsi vyjmenoval
noo..čoveče..fakt ještě trošičku nastuduj tu taktiku . Rozdíl 30km/h je už dostatečný, abys na něm mohl postavit úspěšnou taktiku. Navíc Tajpan to shrnul opravdu velmi dobře, ona totiž E-4 bude opravdu pomalejší, méně obratná, těžší a lépe pancéřovaná. Nicméně ten rozdíl ve výkonech byl jistě zanedbatelný, viděl bych to max. na několik desítek kilogramů, což už ta letadla od sebe tak moc neodliší. A maximální rychlost už ti to neovlivní skoro vůbec tuplem..to by se muselo spíš aerodynamicky rozdrbat .
mkubani napsal:
Tazko povedat. Nevidel som este nove specifikacie modelovania pre BoB. Otazne je, co bude jednoduchsie a casovo menej narocnejsie - upravit stare modely alebo urobit nove od 0. Skor by som sa priklonil k tej druhej moznosti minimalne co sa tyka kokpitov. Mozno nejaky hruby (povodny) model sa bude dat pouzit ako zakladna kostra, ale vsetky detaily budu musiet byt urobene odznova. Aj z toho dovodu ze takmer cely kokpit bude kvoli 6DOF pravdepodobne plne 3D. V kazdom pripade urobit co len jedine lietadlo (so vsetkymi tymi vnutornymi castami) a s aspon priemernym kokpitom bude robota ako svina. Som zvedavy, kolki ludia si na taketo nieco najdu cas. Skor to vidim na viacero komercnych addonov po BoB ako na free 3rd party patchov.
Nekdo se urcite najde, neboj se. Stejne jako se vyvijeji naroky na kvalitu (i kdyz bych spis rekl komplikovanost), tak se vyvijeji nastroje. To tvoje tvrzeni je jako kdyby pri vydani originalniho ila nekdo rekl, ze namodelovat kabinu Gladiatora ci Tempesta je nemozny. Tehdy mozna, ted uz ne. Stejne tak to bude v BoB.
Problem bude spis v nasbirani pramenu o vnitrnim usporadani celeho letadla, odolnosti jednotlivych casti a tak.
A kokpity uz jsou ve 3D, jen je omezen rozsah, odkud se na to da divat - dvakrat krychle pro pohyb hlavy pri manevrech. Tak ted tam bude muset byt jedna vetsi, takze porad omezeny rozsah. A myslim, ze pro upravu tech z il2 by stacilo par ci par desitek polygonu na 'ucpani der'.
Moje tvrdenie ukaze cas.
1. V kazdom pripade modelovanie a texturovanie pre ILa bolo podstatne jednoduchsie a rychlejsie ako pre BoB. Kokpity v ILovi maju zdaleka k plne 3D. Takze "ucpani der" nebude take jednoduche, ako si myslis. Staci sa len pozriet na budiky. V Ilovi su takmer vsetky 2D. BoB ich ma 3D. To za teba 3D Studio Max neurobi. A je jedno ci mas verziu 3 alebo 8. Musis si to odmakat sam. Nehovoriac o vacsom mnozstve polygonov a detailov. Je jednoduchsie a prijemnejsie to namodelovat cele od zaciatku, ako modifikovat stare veci. Preco asi Olegovi modelari nepouzili kokpit Ju-88 z Ila, ale urobili uplne novy pre BoB?
2. Druhym argumentom, preco si myslim, ze free addonov bude menej je ten, ze Oleg planuje urobit Bob viac "open source". Takze sa nam tu mozno zrazu objavi viac Luthierov, Shockwavevov, atd., ktori ked uvidia sikovneho "free modelara", tak ho zlanaria na svoju stranu a pre svoj komercny add-on. Tak ako sa napriklad stalo pri PF, ked Luthier viac-menej rozbil modelarsku komunitu. Na druhej strane mozno prave vdaka aj tomu mame teraz tolko lietadiel. Ale neboli free.
uz je to tak jeden az dva roky, kdy jsem zaslechl informaci o tom,
ze kokpity v IL2 jsou jenom texturovane, tzn udela se 3D model kokpitu, nasnimaji se vsechny pohledy a pak se to, jako textura, prilepi do kokpitu..vyslednej dojem neni az tak spatnej
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.