No tak, plácají se po ramenou pěkně, ale pro mě je mmntálně hra nehratelná. S každým dalším patchem je to horší.
Tak, jak jsem neměl problémy a bugy při spuštění, tak teď je to katastrofa. A nemyslím takové ty pitomosti co jsou k vidění na YT, jako kůň v plotě apod.
Mě prostě nejdou questy. Např. mlynářka byla se mnou v hospě, ale do stodoly už ne-e, jen mi tam furt visí "stav se za Terezou", a když se stavím, tak mám jen možnost "Co se stalo ve Skalici?" a "Ukončit rozhovor".
Kumánské tábory jsem zničil dva, a teď mi Bořek další nenabízí, zato se mi objevila značka na tom prvním, ale ten velitel s tou maskou už v něm není, takže smolík. A quest stojí. Stejně jako čtyři další questy.
Ale co je vůbec úplně ze všeho nejvíc nejhoršejší jak říkala neteř když byla malá, je to, že mi hra furt padá. Prostě se vypne, jako bych ji vypl přes Správce procesů...
Dělá to zhruba co půl hodiny, náhodně. Což nasere, zvl. když jsem mezitím splnil ledacos a pak to musím dělat znovu.
A jen tak mimochodem, neměly Jindrovi tak náhodou růst vousy a vlasy??? Tomu mému roste leda tak prd, akorát že v lázních mám možnost nechat jej oholit - ale není co
Mrzí mě to o to víc, že jsem se Vávry zastával a teď abych se omlouval těm, co to měli zabugované hned. Já to mám teď. Ať se jde Cpt. Arrogant vycpat. I se svým článkem o sto chybách Skyrimu.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Myslíš tu indickou až na začátku Pernerový. To teda úplně hnedka vedle není. Hnedka vedle fóra Karlín je Eska a kousíček od tunelu doporučuji vynikající Hostinec U Tunelu. A Curry House na Palmovce, Original Curry & Tandoor na Sokolovský nebo Everest na Vinohradech jsou, IMO, stejně lepšejší indický. A teď jsem z toho dostal chuť na vindaloo...
Ale k tématu, měl jsem nedávno možnost si KCD vyzkoušet na pár hodin a přiznám se, že oproti např. Zaklínači/Skyrimu mě to přestalo bavit celkem rychle.
No, do Esky na oběd zrovna moc nechodím, i když to mám hned vedle. Cenově to není úplně v kategorii závodních jídelen. Většinou skončím u Beránka, nebo naproti (jak se to tam sakra jmenuje?), na Sokolovské nedaleko je velmi slušná all-you-can-eat čína, výborná asie je v Křižíkové. Za ty tipy na indii dík, po pořádné kormě s domácím chutney se mi poté, co před léty zavřeli mojí oblíbenou indii ve Škrétovce, stýská.
Ale k věci: jedu v KCD už druhé kolo a přijde mi to čím dál lepší. Navíc zrovna právě brouzdám po reálných posázavských hvozdech (i když trochu níž po proudu) a musím říct, že příroda je tu skoro tak pěkná jako u Vávry.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
310_cibule napsal:
No, do Esky na oběd zrovna moc nechodím, i když to mám hned vedle. Cenově to není úplně v kategorii závodních jídelen. Většinou skončím u Beránka, nebo naproti (jak se to tam sakra jmenuje?), na Sokolovské nedaleko je velmi slušná all-you-can-eat čína, výborná asie je v Křižíkové. Za ty tipy na indii dík, po pořádné kormě s domácím chutney se mi poté, co před léty zavřeli mojí oblíbenou indii ve Škrétovce, stýská.
Má to tam tu správnou koloniální atmosféru, obsluha mluví jen indo-anglicky, obsluhují indové a můžeš sníst co se do tebe vejde, takže končívám po třetím talíři těsně před explozí
Jen malé popíchnutí... je vtipné, jak Vávra v autě říká, že poslední tři měsíce nebyl skoro doma, že pracoval i devet, deset hodin denně... Ty jo to by se mu moje práce asi nelíbila ale vůbec 😉
Tomu úplně rozumím.On člověk, který si projde tím balastem vzniku nového software, tohle prostě vnímá. Ono je to tak intenzivní, že je pak potřeba najít nějaký čas, kdy je jeden sám sebou. Skutečně to je tak, že není 10 hodin denně jako 10 hodin denně. Kdo to nezažil a úspěšně nedobojoval, neví.
Nejsem Vávrovic fanoušek. Naopak si stále myslím, že to je nafoukanec, kterýmu to trochu náhodou vyšlo a který netuší, jak moc náhodou to bylo, ale v tomhle má pravdu.
To je tím, že právě vůbec nic o mě vlastně nevíš. Zrovna tohle píšu z Montrealu. Jsem tu i s ženou a dvěmi dětmi už skoro rok. předtím jsem tu lítal dva roky na projekt. 14 dní na hotelu, čtrnáct dní doma. Práce jakž takž v pohodě, před golive vždycky peklo, práce i po nocích, víkendy... Ale krásně placené tojo. A tohle dělám od roku 2008. Různé země, různé týmy, různé hotely... Na hotely mám závislost, někdy mi to chybí. Letiště nesnáším, v letadle usínám už při popojíždění. Stoprocentně jsem letěl letadlem vícekrát než jel vlakem... Až teď se to díkybohu zklidnilo... Vávra neví, jak brutální někdy může být pracovní nasazení a oběti, které opravdu náročná práce způsobí... Až bude mít noční můry, ve kterých se mu nebude dařit najít cestu z práce domů, k ženě a k dětem, protože někde litá letadlem na opačnou stranu, případně se ztratí v letištním psycho labyrintu, ať mi zavolá... Ale já se ani nechlubim, ani si nestěžuji. Jen mi přijde vtipné kolik lidí si myslí, že dřou jak koni a přitom tam jsou ještě obrovské rezervy a možnosti... 😉
Upravil/a Opitze dne 08-04-2018 08:10
Tak Vávra asi už neprogramuje, spíš to řídí. Za mě to byla spíš reference na tu starost o to celé. Za sebe to mám tak, že vlastně rád vzpomínám na doby, kdy jsem intenzivně programoval. Kdy jsem tvořil a dělal chyby a sem tam se něco povedlo. Bylo to náročné a ... no jak popisuješ, furt někde na projektu, domu jezdit na víkendy. Ale mít to pak na starost, aby se to hýbalo vpřed, být zodpovědný za lidi, projekty a aby se to uživilo, to je zcela jiný kocourkov. A horší. Práce není sice tolik ve smyslu hodinového objemu, ale dopad na člověka a jeho hlavu je mnohem horší.
Údajně něco na tom programoval, taky dost testoval plus analýza. Ale primárně tam asi běhal, brečel a nadával
To že manažer bude dělat min 10-12h denně před dokončením takhle velkýho projektu je už asi norma ..
[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpg[/img] is not a valid Image.[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpg[/img] is not a valid Image.
Fixed issues:
• A major bug that crashed the game at various places has been fixed.
• Quests notably affected by this bug include Sport of kings, Pestilence, Questions and Answers.
• Fixed issue with missing Erik in the quest called The Die is Cast. • Other minor bugfixes.
Known issues:
• [Rare] You can lock on a non-existing opponent.
• [Rare] Attacking stops working.
• [Rare] Random character spins while blocking.
• Player with an equipped bow cannot be dismounted.
The 1.4 patch for consoles is still on its way! We wanted the patch to come to console players last week, so we are hoping for the release for the patch to come this week.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
To je divný. Našel jsem to z práce na PC Gamer (po upozornění kolegy, přes Google a klíčová slova Kingdom Come and Shoes) a pochybuji, že by mi firma platila přístup.
Kingdom Come: Deliverance stole my boots, and I'm on a violent mission to get them back
By Christopher Livingston
Sometimes a main quest, as good as it might be, gets delayed, moved to the back burner by a side quest. And sometimes a side quest, intriguing as it is, gets sidelined by some personal goal or task. In my case, just about everything in Kingdom Come: Deliverance has been put on hold until I get my damn boots back.
This game stole my boots. Early in the story, I'm told to get some sleep by another character, who also tells me to remove my muddy boots before getting into bed. I happily comply. I don't know how deep the simulation is in KCD yet: for all I know, if I sleep in my boots the bed could legitimately become muddy, and this character might be annoyed with me for not following his instructions. I aim to please, so I take them off.
As it turns out, I'm the annoyed one, because in the morning I awaken to discover that my boots are gone. They're not in my inventory, they're not in small room where I took them off: they've simply vanished. This obedient, uneducated peasant I'm playing is now even more of of a humble nobody because I don't even own a pair of shoes. Events in the game lead me out of the castle before I can find another pair, and every time I look down at my bare feet as I travel, I grow a bit more annoyed. This game stole my boots, and I want them back.
It's not long until I encounter a bandit. I've been considering the idea of attempting to talk my way out of dangerous situations in Kingdom Come rather than fighting: it can be a fun way to play RPGs, and at times more rewarding than simply going for your sword. And while this bandit might be a good candidate to flex my verbal wits upon, I can't help but notice that he, unlike myself, is wearing boots.
Long story short: a moment later he's on the ground, dead, and my plan to talk my way through this game is gone in an instant. That's how my fragile my personal convictions and how my moral code can turn on a dime. He has boots, I want boots, so he dies.
Turns out, though, the bandit doesn't actually have boots but rather "footwraps and soles." Footwraps? That basically sounds like just winding a strip of cloth around your feet and pretending they're shoes. Can you imagine how unsatisfying that would feel to walk in? Constantly unraveling, all lumpy and uneven—and I'm even more annoyed now that I've killed a man for his boots only to find he's wearing dirty ribbons on his feet.
A bit later, after some non boot-related parts of the story unfold, I once again awaken with nothing on my feet. This time it turns out someone has considerately stored my footwraps in a chest for me, but it's yet another reminder that this game seems to have a penchant for making me barefoot against my wishes.
Luckily, a simple quest a little while later provides me with a choice opportunity: while sneaking through a house looking for something, I spot the resident sitting at a table, eating. On his feet: boots. Two boots, which is the precise number of boots I do not have and would like to have. I choke him unconscious, take his boots, leave him with my footwraps, and split. Finally! Now I can get on with Henry's actual story.
Except, no. Kingdom Come isn't done with me yet. The moment I return to town, I hear panicked screams and see villagers running everywhere, yelling that someone has been attacked. I rush over and discover a woman lying dead, face-down in a river. The guards haven't responded, no one is around, and I don't see her attacker. Naturally, a lifetime spent playing games has taught me that when you find a dead body, you take everything it's got. Just when I've hunched over to loot, however, a guard suddenly materializes in the space next to me and accusing me of stealing the dead woman's belongings.
I pay him off so I won't get arrested, but he insists on searching me and recovering any other stolen items I have. I have two: one of them is a boot, and the other is also a boot. Dammit, I'm bootless again. And I don't even have the footwraps, since I considerately left them in the possession of the man I brutally choked unconscious in his own home. No good deed goes unpunished, I guess.
Why not just buy some boots? Never! This game stole my boots, and I'm determined to steal them back. And for the next few hours, that's what I try to do. I sneak around the castle looking to steal someone's boots, but first the game won't let me render Sir Divish unconscious while he's alone praying (lame), and then I miss a ladder, fall through a trap door, and injure both feet. Technically, the game says I've injured both legs, but the icons shown on my screen are of two bare feet, so in addition to looking down at my actual bare feet I get to look at these other two bare feet. Plus I have to bandage them, which is basically like putting on footwraps again! I'm now quite honestly enraged.
Outside, while wandering around on aching feet, I see a baker yelling that he's been robbed, so I chase the thief, sensing an opportunity. It's a long, slow chase, since my sprint meter keeps emptying and I have to slow down to refill it. Luckily, the thief is having the same problem, so a couple of minutes later, deep in the woods, I'm finally able to tackle him. He's poor, poorer than me, and explains that he only stole some bread because he was starving. My dialogue options include telling him that he deserves to die, which seems harsh, so I simply take the stolen bread from him (which, frankly, also seems harsh, but less harsh than killing him). I take the bread, planning to choke him and take his boots (harsh too, but fair). Unfortunately, the moment our dialogue ends, the baker himself arrives, having followed the pursuit all this way. By the time I've returned the bread to the baker and finished talking to him, the thief has vanished.
Oh, well. I just choke the shit out of the baker instead, the moment his back is turned. He has boots, great! His boots, however, are in extremely poor condition, perhaps from the extended run through the woods we just undertook. I leave him unconscious in the middle of the woods (I take the bread back, too), wondering why bad things keep happening to me.
As I'm strolling back to town in my crappy, stolen, damaged boots, I see a guard walking down a path with no one else around. I know it's risky, but I guess I'm still annoyed at having my first pair of stolen boots stolen from me, and so I have little faith or trust in authority at this point. I choke the guard out and dump him behind a wagon in a secluded part of town, and take his boots. I feel whole again. For roughly one second. I swear, I swear there was no one else around but another guard is suddenly inches from me, in my face, accusing me of a crime.
After paying him off and handing over both my new guard boots and the rotten baker boots (and the stolen and re-stolen bread), I leave town entirely, wandering the roads and wilds barefoot in a dark mood, hoping to find some traveling boot salesman so I can choke him out and steal every last boot he's got. While on the road I discover the body of a murdered nun. It's an upsetting scene to come across because she's not wearing boots and finding a corpse with boots on would really help me out right now. Naturally, I still poke around in her belongings, which is the cue for someone to instantly arrive and ask what the hell I'm doing. Even worse, this guy accuses me of murdering her.
This is an interesting situation, being accused of murder by the person who, for all I know, might be the actual murderer. What do you do? Talk your way out of it? Try to solve the murder? Accuse him? Flee? Impatiently hammer through the dialogue options because you've already decided to kill this man for his boots? There are really no wrong answers. That's what makes RPGs so great.
So, yeah, he's dead now too. Was he the killer? Only one person knows for sure, and she's a dead nun. Am I a killer? Only one person knows for sure, and I just killed him. I'm not hanging around to see if anyone else shows up: these boots were made for walkin', and that's just what I'll do.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Dík. Hezká historka ze středověkého života. Byl zjevně těžký!
I když, jak tak nad tím přemýšlím, tak jediný způsob jak mohl o ty křusky přijít by byl ten, že kromě sundání je ještě vyhodil z inventáře... holt lidská blbost, na rozdíl od vesmíru, je nekonečná!
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
*Cutscene after completion of "Questions and Answers" quest now triggers properly.
*Game no longer crashes after interrogating the captive in "Questions and Answers"
*Rattay armorer should no longer get stuck in infinite sleep behaviour.
*Player with an equipped bow can now be dehorsed by enemies.
*Player can no longer lock on a non-existing opponent.
*Fixed instant game over bug in Baptism of Fire quest.
*Crashes after timeskip/fast travel should no longer occur.
*Game no longer crashes after "The Sport of Kings" quest.
*Crash after walking into Straw's house during the "Pestilence" quest is fixed.
*Crash after finishing the "Pestilence" quest is fixed.
*Very rare crash after loading a game is fixed.
Ještě pár aktualizací a KCD bude v lepší kondici než DCS World.
[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpg[/img] is not a valid Image.[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpg[/img] is not a valid Image.
Na cestách se začali objevovat lapkové-rytíři, dají docela zabrat, hlavně umí poškodit zbroj. Opraven bug, pokud jste se vloupali do kláštera tak po nástupu sem šly vypáčené dveře otevřít, což kazilo atmosféru.
Zrovna ten klášter dělám, ten kvest je vlastně taková hra uvnitř hry, úplně nový zážitek, ale už se těším až odsud vypadnu na svobodu
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.