Squad Challenge
|
313_OTU_oblak |
Přidané 27-02-2012 21:24
|
Uživatel
Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
No nevím...vždycky jsem si myslel, že němců u kanálu nebylo mnoho, že byli roztahaní i třeba v rusku a ve středomoří. Rozhodně neměli "masivní převahu" u kanálu.
připouštím, že spit V proti FW v roce 1942 byl v silné defenzivě, ale masivní početní převaha? Logicky, kdyby byla, byl by druhý BOB který by němci vyhráli, "masivně"
|
|
|
|
jirik |
Přidané 27-02-2012 22:15
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 12.05.08
|
Josef Ruhme napsal:
Ještě jsi Jiříku zapomněl na vyřazení Mosquita.
Ono Luftwaffe ten historický planeset kupodivu téměř dodržuje. Kromě Fw 190 A-8 se boje zúčastnilo ještě několik Fw 190 F-8 a možná i nějaká A-2 a A-3.
No jo, já hlava děravá, tak ještě odstranit komáry. V zimě, to dá přece rozum. |
|
|
|
Matylda |
Přidané 28-02-2012 14:05
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 320
Založený: 03.10.11
|
Jen blbněte...
Mimochodem, nedávno jsme s Nevem polemizovali o příp. taktice před akcí, tzn. nějaká domluva předem ve skrytých vláknech pro red vs. blue apod., to vše za předpokladu, že budou hotovy mapy + snímky cílů (viz debaty na acesovereurope fóru) atd. Myslím, že to není úplně uhozené a hlavně by se tak trochen eliminovaly komunikační zmatky dopředu.
Takže já bych sq. challenge nepohřbíval hned u porodu a dal mu čas, včetně rozpracovaných map. Zatím máknem na sobě na obou stranách, zklidníme debaty o tom, kdo nemůže vyčůrat výš a proč, nebo nám s takovou zbydou kübelwagen s willysem.
Halelujá |
|
|
|
Pajda |
Přidané 28-02-2012 14:41
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 378
Založený: 11.09.10
|
To je určitě nápad ku prospěchu věci
Možná by provizorně stačilo se sejít půlhoďky předem na TS a důkladně to prožvanit. Ale zprznění nových vláken se rozhodně také nebráním. Tak jako tak jsou k tomu ale potřeba dvě věci:
1) aby se vědělo která mapa/mapy se poletí
2) aby ji někdo vždycky v těch 20h ručně otočil/nahodil |
|
|
|
311_Rampa |
Přidané 28-02-2012 15:59
|
Uživatel
Příspěvek: 642
Založený: 29.09.05
|
Princip SCH:
Princip Squad Challenge spočíval a spočívá v tom, že se organizovaně připojí X lidí na server a plní úkoly mise. Ne že si připojí na server, nahrajou si mapu, která se jim líbí a jsou se střílet.
Už v počátku SCH, na serveru Spit vs 109 to fungovalo úplně stejně a bude to fungovat úplně stejně dál. Mapový základ serveru se každým dne (nebo 2-3 dnem) rozrůstá, před nasazením je mapa Cirkus 43, Black Friday je aktualizovaná, řeším asi další 5 map, které jsou před dokončením, takže se do původního procesů Squad Challenge vrátíme velmi brzy. ale mapy na přání pro SCH nebudou...Svádělo by to k tomu, že si červení řeknou o mapu, kde maj nej letadla a modří o jinou mapu, kde maj nej letadla. To je přirozené a pak co rozhodne? Počet lidí? Když budou červení v přesile, modrých příjde na SCH málo. A stejně v opačném případě. SCH má za úkol prověřit schopnosti letek plnit úkoly mise a kooperovat. A tím pádem by mělo být úplně jedno, jaká tam je mise.
Je pravdou, že pokud je na serveru mapa, kterou modří nestihnou otočit, tak je něco špatně. Proto je již na serveru nová verze Black Friday. V ostatních mapách se toho samozřejmě snažíme vyvarovat.
Neplánujeme žádné omezování letišt, počtu letadel, typů letadel ani nic jiného. Navíc mě osobně příjde úplně zbytečné ty mapy spouštět před 20.00. Z jakého důvodu? Aby se SCH letěl dvě hodiny na jedné mapě? A co když se modří hecnou, všichni vlezou do bombrů a otočí mapu za 40 minut? Nahraje se další mapa a jede se dál. Body se počítají úplně stejně jestli tam je jedna mapa celé dvě hodiny nebo jestli se tam za ty dvě hodiny otočí 3 mapy
Upravil/a 311_Rampa dne 28-02-2012 16:10
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 28-02-2012 16:21
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Jsem za s Rampou. AoE je nový server s ještě nedostatkem map a za 14 dní to bude určitě vypadat jinak. Mapy se určitě vychytají a přidají.
Na druhou stranu poslední 2 squad chalange se letěli na třech mapách Black Friday a 2x z toho byla nahozena ručně.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
Muffel |
Přidané 28-02-2012 17:09
|
Nováček
Příspěvek: 27
Založený: 09.10.11
|
606_Tempik napsal:
Jsem za s Rampou. AoE je nový server s ještě nedostatkem map a za 14 dní to bude určitě vypadat jinak. Mapy se určitě vychytají a přidají.
Na druhou stranu poslední 2 squad chalange se letěli na třech mapách Black Friday a 2x z toho byla nahozena ručně.
Nevím odkud máš tuhle informaci?
Ve čtvrtek byla nahrána ručně. Neboť mapa co tam byla 19:50 měla 20minut do konce. Tak se nahrála nasledující mapa, což byla Black Friday. Bohužél, FBDj mělo v paměti ( v kolotoči ), naplánovanou tu samou mapu. Tak jí pustilo samo. Raději jsme mapu pak neotáčeli, nebo ze zkušeností máme, že když mapu otočíme do 15min od posledního loadu, spadne server ( při větším počtu lidí 40+ ).
V neděli už nikdo nic neotáčel ani neloadoval, bylo to čistě v režii serveru.
A aby nebyli další problémy, už nikdo mapy otáčet nebude. Ikdyž se pak stane, že 15 minut po začátku akce, dojde k loadu. Snažili jsme se jen vyhnout zbytečnému loadu v pruběhu akce. Který měl jak se ukázalo za příčínu shození servru.
Tak se to teď nechá čistě v režíí serveru. Snažili jsme se jen vyjít akci vstříct, tím, že se budeme snažit vyhnout pádu servru. A tomu, že se sejdete v 20:00 a mapa co tam jede, tak končí do 30min. Pak se stane to, že v půlce cesty a nastoupaní se mapa otočí. Někteří ani neodstartují, když se podívají kolik času zbýva.
Upravil/a Muffel dne 28-02-2012 17:51
|
|
|
|
Muffel |
Přidané 28-02-2012 17:59
|
Nováček
Příspěvek: 27
Založený: 09.10.11
|
Pajda napsal:
To je určitě nápad ku prospěchu věci
Možná by provizorně stačilo se sejít půlhoďky předem na TS a důkladně to prožvanit. Ale zprznění nových vláken se rozhodně také nebráním. Tak jako tak jsou k tomu ale potřeba dvě věci:
1) aby se vědělo která mapa/mapy se poletí
2) aby ji někdo vždycky v těch 20h ručně otočil/nahodil
Stačí se podívat na stranky stats. A víš co se poletí.
A nic už se ručně otáčet nebudu.
Samozřejme, výjimky jsou, když se na server nahrává nová mapa. To se server musí na pár minut schodit. Což většinou probíha, když všichni spíte.
WEB Stats: http://mc.sychrovnet.cz/il-2/
Upravil/a Muffel dne 28-02-2012 18:05
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 28-02-2012 18:17
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Ok, Muffel. tak jednou se otočila ručně a shodou náhod se tam nahrála 2x po sobě. Omlouvám se.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
Pajda |
Přidané 28-02-2012 20:22
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 378
Založený: 11.09.10
|
Muffel:
dík za vysvětlení, proč je ruční nahazování mapy zásadní problém.
ad stats: jestli koukám dobře a rozumím tomu, tak sice lze složitě dopočítat název mapy i hrubě určit čas, kdy bude daná mapa "kolem 20h ve čtvrtek" spuštěna, ale to do pořadí map na serveru nesmí nikdo zasahovat, což je zrovna v případě ladění a přidávání nových map zásadní problém. Čili podle těchto stats dopředu mapu určit nejde.
A vědět to chci jen proto, abychom se mohli předem domluvit a alespoň jednou splnit modrým ten jejich "věčně vlhký sen" v podobě soustředěného náletu třeba 40+ letadel. K ničemu jinému to vědět vlastně potřeba není. |
|
|
|
606_vencour |
Přidané 28-02-2012 20:58
|
Uživatel
Příspěvek: 937
Založený: 31.08.10
|
Kluci, dík za vaše komentáře. Že neni správa dedikáče sranda, jsem zjistil taky.
Za vším, co jsem uvedl, je nebo by měla být snaha po dokonalosti. Víc v tom prosim nehledejte.
Těšim na další akce a polety.
I takové emoce, co tu propukly, svědčí o tom, že aspoň jedna strana dosáhla svého, někdy. |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 28-02-2012 23:53
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
311_Rampa napsal:
Princip SCH:
Princip Squad Challenge spočíval a spočívá v tom, že se organizovaně připojí X lidí na server a plní úkoly mise. Ne že si připojí na server, nahrajou si mapu, která se jim líbí a jsou se střílet.
...
Ne, Squad Challenge spočívá v tom přivést body a vyhrát na body.
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 29-02-2012 05:13
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
A já myslel sundat co nejvíc letadel.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
1stCL_pbarry |
Přidané 29-02-2012 08:45
|
Uživatel
Příspěvek: 1688
Založený: 30.09.05
|
311_Rampa napsal:
Princip SCH:
......Body se počítají úplně stejně jestli tam je jedna mapa celé dvě hodiny nebo jestli se tam za ty dvě hodiny otočí 3 mapy
A není lepší mít po celou dobu jednu mapu a na ní dostatek cílů ? Imho mapy s málo cílema, které se rychle otáčí vedou k prasomlejnům. Nemám možnost si naplánovat nějaký oblet mapy etc. Vše směřuje k co nejrychlejšímu zničení cílů, bez ohledu na ztráty.
Otáčení map patří na prasomlejnský DF
Jedna mapa po celou dobu s dostatkem cílů je více do speciálek.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 29-02-2012 11:07
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
Nevovi je to asi celkem jedno. Tenhle nepovedenej poslední výkřik před zánikem 313 možná zafunguje na pár let, ale na úkor toho, že se tady servete o to, co a jak by se mělo počítat.
Technicky by pro SCH bylo nutný mít naprosto totožný a nebo alespoň porovnatelný pozemní cíle a dokud to tak nebude, tak je jakékoliv počítání bodů na draka. Proto jsem navrhoval počítat poměr z poměrů někde v začátku tohoto vlákna a jak je vidět, tak na to pomalu přicházíte.
Prostě potřebujete specielní mapy podle pravidel jako byly například pro CzechWar/Warbirds. Když si totiž někdo udělal mapy podle své vůle nebo historické, tak třeba nebylo možné bránit vzdálena letiště a nebo nebylo možné dobít 2 blízká letiětě.
|
|
|
|
Matylda |
Přidané 29-02-2012 12:16
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 320
Založený: 03.10.11
|
Myslí, že Rampa to popsal jasně. S.ch. je jednou daný a není co řešití, pokud na mapách není zásadně něco špatně. Na připomínky k mapám samotným je jejich web a tím bych to už ukončil.
Nevidím problém, když jsou předem jasné mapy (a budou už taky ,,ohmatané-zalítané", držet se daného briefingu. Potíž vidím jen s organizací a domluvou samotných lidí před akcí - viz připojení těsně před 20h apod., (taky se kaju, ale někdy to zkrátka jinak nejde) a o tom jsem mluvil. Myslel jsem to tak, že by každý zůčastněný měl vědět, kde je jeho místo, když už se k takové akci přidal a bral to tak nějak zodpovědně, i když si pořád jen hrajeme. Tzn., že by bombři neměli shánět doprovod v půlce cesty, nebo aby se ostatní hledali na TS, kde kdo letí a s čím, jaký si vybral stroj apod.
Když budeme vědět předem, že k cíli nedoletíme z čas. důvodu-brzký konec mapy, tak se domluví plán ,,B" atd. Chce to jen vojenskou kázeň místo anarchie, ni víc. Přehled rotací map a času do konce je jasný, tak o čem pořád debatovat?
Jinak na nějakém tom bodování mi vůbec nesejde, jsem tady proto, abych si to užil, třeba i předem jasné fiasko. A myslím, že jsem tady správně.
Hawk |
|
|
|
310_Max |
Přidané 29-02-2012 12:24
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 144
Založený: 08.03.06
|
A co takhle se na počítání úplně vysrat a jednou tejdně ve čtvrtek si zalítat koordinovanou akci hlavně kvůli atmosféře, kterou ostatní DF servery nenabídnou.
Klíďo píďo jen jednu mapu za večer. |
|
|
|
1stCL_pbarry |
Přidané 29-02-2012 12:37
|
Uživatel
Příspěvek: 1688
Založený: 30.09.05
|
řekl bych, že to jsou právě statistiky, které dávají celé akci vyšší smysl.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
|
|
|
|
Matylda |
Přidané 29-02-2012 14:52
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 320
Založený: 03.10.11
|
Já myslím, že obojí už tam dávno je i bez sraní Maxi. Kdo chce, lítá pro body, ostatní jdeme za atmosférou a těm prvním to kazit nebudeme. |
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 29-02-2012 16:49
|
Uživatel
Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
statistiky způsobí to, že se za nimi všichni poženou |
|
|