September 22 2025 08:26:52
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 1
Pino1350

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
War Thunder
606_Temp
No nevím. Mě přijde to vylepšování pilota a posádky takové jen na oko a bez efektu. Respektive když člověk nelítá jak kokot, tak mu je jedno, že má pilota, kterej na vysopkých G usne.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
tomaspelej
zkus udělat se Spitem co nejostřejší zatáčku....a co vidíš?? (nevidíš nic kolem, jenom tmu)

S vycvičenou posádkou je docela solidně vidět a máš jasnou výhodu před nepřítelem (moje zkušenost)
Když píšeš "bez efektu" máš s čím srovnávat? Máš u nějakýho letadla ten skill na full?
 
Ajvn
Ano myslel jsem avizovaných 32 lidí na jedné mapě.
Tohle jme tu měli a prakticky máme dodnes. (myslim v IL-2).
Já osobně jsem zažil teprve nedávno na AOE 90 lidí!
(jinak bývá v současné době na různých serverech téměř denně 30 až 50-60 lidí)

A přesně tohle jsem očekával že se změní.
Očekával jsem servver podporovaný vydavatelem pro několik set kusů!!!!
Nepíše se náhodou 21 století?
Podívejte se v tančíkách je zaregistrováno několik milionů lidíček . Pro tvůrce neskutečný finanční zisk. A za tenhle donation jso tihle nešťastníci nahnáni do místností asi po dvaceti lidech. Z mého pohledu totální zhovadilost.


Jak jsem již uvedl zůčastnil jsem se poletu na AOE o 90ti lidech.
Proletěl jsem celou rozlehlou mapu křížem krážem a nepotkal jsem ani živáčka.
Po 25ti minutách jsem se znechuceně odklikl.
Není to asi problém tvůrců jsem prostě solista.
Já prostě potřebuji na serverech lidi lidi lidi takové kteří se prostě ctějí bavit .


 
Ucho
313_Nevo napsal:

Povedzme ale, ze uz je to dokoncene a ten engine management funguje, v com je to potom arkada proti IL2 mod?


Dá se to na klávesnici? I když já viděl i ILa lítat na klávesnici a docela dobře.
 
1stCL_Fucida
tomaspelej napsal:
zkus udělat se Spitem co nejostřejší zatáčku....a co vidíš?? (nevidíš nic kolem, jenom tmu)

S vycvičenou posádkou je docela solidně vidět a máš jasnou výhodu před nepřítelem (moje zkušenost)
Když píšeš "bez efektu" máš s čím srovnávat? Máš u nějakýho letadla ten skill na full?


Víš, co udělal reálnej Spitfire (nebo jakýkoliv jiný letadlo), když jsi ho rozletěl a pak ses zapřel do pedálů a naplno přitáhl knipl? Udělal KŘUP!

Druhoválečná letadla byla obecně schopna snést přetížení okolo 9 - 12 G, to byly jejich pevnostní limity. Z pochopitelných důvodů se ale tehdejší piloti nepokoušeli se na ty limity příliš dostávat Úsměv.

Vysoká odolnost vůči přetížení je absurdní sama o sobě. Skoro každej trochu vytrénovanej člověk vydrží krátkodobě okolo 6 G. Jestli ti prakticky nečerná obrazovka a skutečně to používá FM ze Šturma, tak to znamená, že nadopovanej panďulák vydrží 10 - 15 G. Což je dost i na terminátora Úsměv.

když Tě sestřelí a zároveň zabijou pilota tak je v další bitvě jakoby slabší (má horší mušku, vydrží míň G atd....) a kvůli tomu tam je skill STAMINA který toto redukuje.


Když mě zabijou, tak mám horší mušku? A to je jako simulováno jak? Samovolný třes letadla, nebo mi zaměřovač tiká ze strany na stranu? Úsměv Tohle mi přijde opravdu velmi absurdní Úsměv.


Nicméně úplně to nezavrhuji - velmi se mi líbí myšlenka fyzického vyčerpání při dlouhém manévrovém boji. Pokud to nějakým způsobem kalkuluje s vyvíjenou silou a časem, po který je tato síla vyvíjena, tak by to mohl být super prvek. Ostatní zde zmíněné věci mi osobně dost smrdí.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
tomaspelej
57_OTU ajvn napsal:
Ano myslel jsem avizovaných 32 lidí na jedné mapě.
Tohle jme tu měli a prakticky máme dodnes. (myslim v IL-2).
Já osobně jsem zažil teprve nedávno na AOE 90 lidí!
(jinak bývá v současné době na různých serverech téměř denně 30 až 50-60 lidí)

A přesně tohle jsem očekával že se změní.
Očekával jsem servver podporovaný vydavatelem pro několik set kusů!!!!
Nepíše se náhodou 21 století?
Podívejte se v tančíkách je zaregistrováno několik milionů lidíček . Pro tvůrce neskutečný finanční zisk. A za tenhle donation jso tihle nešťastníci nahnáni do místností asi po dvaceti lidech. Z mého pohledu totální zhovadilost.


Jak jsem již uvedl zůčastnil jsem se poletu na AOE o 90ti lidech.
Proletěl jsem celou rozlehlou mapu křížem krážem a nepotkal jsem ani živáčka.
Po 25ti minutách jsem se znechuceně odklikl.
Není to asi problém tvůrců jsem prostě solista.
Já prostě potřebuji na serverech lidi lidi lidi takové kteří se prostě ctějí bavit .



porovnej velikosti těch map. Pokud létáš full real nebo historickou tak počet hráčů docela odpovídá velikosti mapy.
Pokud budete chtít pořádnou akci pro 200 lidí na mapě tak si hold budete muset počkat na World War.
Pořád to kritizujete, jak tamto či ono je špatně a srovnáváte to s hrou která je už kolik let "hotová" a vůbec Vám nedochází, že je to pořád jenom BETA, sice OPEN ale je. Nejsou aktivní všechny funkce.

Docela mi vadí neobjektivní a zaujaté názory na nedokončenou věc. Nemám s čím srovnávat, Il-2 on-line jsem nehrál.
 
LEON
Ucho napsal:
313_Nevo napsal:

Povedzme ale, ze uz je to dokoncene a ten engine management funguje, v com je to potom arkada proti IL2 mod?


Dá se to na klávesnici? I když já viděl i ILa lítat na klávesnici a docela dobře.


Ano, IL-2 i WT se dají létat na klávesnici.
 
https://www.rcfree.eu
tomaspelej
1stCL_Fucida napsal:
tomaspelej napsal:
zkus udělat se Spitem co nejostřejší zatáčku....a co vidíš?? (nevidíš nic kolem, jenom tmu)

S vycvičenou posádkou je docela solidně vidět a máš jasnou výhodu před nepřítelem (moje zkušenost)
Když píšeš "bez efektu" máš s čím srovnávat? Máš u nějakýho letadla ten skill na full?


Víš, co udělal reálnej Spitfire (nebo jakýkoliv jiný letadlo), když jsi ho rozletěl a pak ses zapřel do pedálů a naplno přitáhl knipl? Udělal KŘUP!

Druhoválečná letadla byla obecně schopna snést přetížení okolo 9 - 12 G, to byly jejich pevnostní limity. Z pochopitelných důvodů se ale tehdejší piloti nepokoušeli se na ty limity příliš dostávat Úsměv.

Vysoká odolnost vůči přetížení je absurdní sama o sobě. Skoro každej trochu vytrénovanej člověk vydrží krátkodobě okolo 6 G. Jestli ti prakticky nečerná obrazovka a skutečně to používá FM ze Šturma, tak to znamená, že nadopovanej panďulák vydrží 10 - 15 G. Což je dost i na terminátora Úsměv.

když Tě sestřelí a zároveň zabijou pilota tak je v další bitvě jakoby slabší (má horší mušku, vydrží míň G atd....) a kvůli tomu tam je skill STAMINA který toto redukuje.


Když mě zabijou, tak mám horší mušku? A to je jako simulováno jak? Samovolný třes letadla, nebo mi zaměřovač tiká ze strany na stranu? Úsměv Tohle mi přijde opravdu velmi absurdní Úsměv.


Nicméně úplně to nezavrhuji - velmi se mi líbí myšlenka fyzického vyčerpání při dlouhém manévrovém boji. Pokud to nějakým způsobem kalkuluje s vyvíjenou silou a časem, po který je tato síla vyvíjena, tak by to mohl být super prvek. Ostatní zde zmíněné věci mi osobně dost smrdí.


tak to jsi mě špatně pochopil, monitor pořád černá, ale ne tolik abych ztratil orientaci.
A myslíš, že pilot má takovou sílu aby přemohl ovládání a udělal mánevr kterej Ty popisuješ? Asi ne....

Nevím jak to je přesně udělaný (třeba větší rozptyl střel, nevím), ale po zabití pilota dochází v další bitvě k zhoršení všech parametrů výcviku. A s tím vyčerpáním to popisuješ docela přesně, jenom nevím jestli na to má vliv délka a intenzita manévrových soubojů nebo jenom čas strávený v letadle.
 
LEON
Hoši, ve World of Tanks si taky běžně vylepšujete schopnosti tankisty a nikdo se nad tím nepohoršuje Mrknutí
 
https://www.rcfree.eu
tomaspelej
a taky se nikdo nepohoršuje nad tím, že tančík ovládá klávesama a myší.....a hle, ve WT se slovo MYŠ vyslovuje pomalu jako zhoubná nemoc, kterou nikdo nechceCool
 
Ajvn
Ja vím Tomaspelej Představoval jsem si prostě velké mapy o mnoha lidech.
 
1stCL_Fucida
tomaspelej napsal:
A myslíš, že pilot má takovou sílu aby přemohl ovládání a udělal mánevr kterej Ty popisuješ? Asi ne....


Věř mi, že má Úsměv. A věř také tomu, že kdybys seděl v reálném letadle, tak budeš na vysoké rychlosti s letadlem manipulovat OPRAVDU jemně, protože ono zlověstné "skřípění" draku je e-e Úsměv. Právě zavedením G limitů se původní IL-2 posunul mnohem dále, než je drtivá většina jiných simulátorů (krom RoFu, který "elementární" fyziku obecně modeluje naprosto fantasticky).
Walther Dahl ve své knize zmiňuje, jak jednoho krásného dne při ostrém breaku před Mustangem jeho Fw 190 A-8/R2 utrpěl (pravda, výrazně méně, než onen Mustang proměněný o chvíli později na teplo a světlo), nebo Jeffrey Quill, který zase ve své knize popisuje ošklivé deformace (a úplné rozpady) právě Spitfirů, kde pilot za mašinu příliš zarval (u Spitů byla situace natolik kritická, že bylo za tímto účelem dokonce přikročeno k úpravám konstrukce mezi verzí Mk.V a Mk.IX). Informací o "samovolně" rozpadlých strojích najdeš všude možně přehršel, ale častěji k tomu jistě docházelo při výcviku, nežli na frontě. Hotového pilota by šílenost jménem "rozjedu to a zarvu co to půjde" zase tak často nenapadla - ale stres v boji samozřejmě udělá své. Ostatně prakticky každý pilot, který se k bojové jednotce dostal, měl ve výcviku nalétáno relativně hodně velké množství hodin a tyto limity svého letadla si dobře uvědomoval. Permanentně zohýbaný stroj měli jen takoví výtečníci, jako Heino Sachsenberg (o něm to tvrdí Lipfert) a nedivil bych se tomu ani u Krupinského (tam je otázka, co mu ho zohýbalo častěji, jestli nepřítel, nebo on sám) a ostatně nepochybuji ani u samotného Lipferta, protože jestli dělal alespoň z části to, co popisuje, tak ten stroj musel dostávat šíleně na prdel Úsměv.


Ono obecně vzato ti v reálu pud sebezáchovy nedovolí za ten stroj zabrat zase až extrémně prudce. Ale na PC to samozřejmě tak dobře nefunguje. Mimochodem - u některých letadel byly přímo dány instrukce, jak se má pilot chovat, aby si letadlo nezohýbal, nebo nedejbože nerozlomil. Třeba u Me 262 bylo vysloveně zakázáno pomáhat si při vybírání trimem - hrozila destrukce stroje.

Nevím jak to je přesně udělaný (třeba větší rozptyl střel, nevím), ale po zabití pilota dochází v další bitvě k zhoršení všech parametrů výcviku. A s tím vyčerpáním to popisuješ docela přesně, jenom nevím jestli na to má vliv délka a intenzita manévrových soubojů nebo jenom čas strávený v letadle.


Určitě by byl lepší nějaký ten efekt únavy spojený s vyvinutou "virtuální" silou, než postupná degradace v průběhu letu. Ale snad to bude v nějakém manuálu popsané přesně.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 19-12-2012 20:35
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
tomaspelej
právě že ten manuál je problém. vývojáři moc s EU komunitou nekomunikujou a na RU fórku to je pro Evropana podobný...takže 90% informací jsou postřehy a domněnky hráčů....

Moc to jejich chování nechápu, navíc teď vypli EU server a to se nedá hrát, většina Rusáků jsou totální jelita co nechápou vo co v tý bitvě jde....hlavně maníci s I-15 a pod. 0 rank letadly
 
Rumcajs
Když jsem se kdysi před lety potkal ve Kbelích na letišti s kapitánem Frelichem, kterej celej život sloužil u stíhačů jako velitel mechaniků, říkal mi, že MIG 21 se dal taky takhle poničit. Že když se s tím lítalo na hraně, museli po letu přenýtovávat potah křídel, páčto ty nýty byly vytahaný. A to se to rozhodně dělo pod zvukem. Tedy i takováhle stíhačka by se dala zničit čistě aerodymanickýma silama a to je to kus železa.
Jo a když to pilot provedl, platil mechanikům flašku. Páčto to byla jeho vylomenina.
 
tomaspelej
ale moderní letadla mají hydraulické posilovače takže tam se tomu ani nedivím
 
606_Temp
Hele přečti si nejdřív něco o letadlech z druhé světové a pak zkus znovu poučovat starší.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Rumcajs
tomaspelej napsal:
ale moderní letadla mají hydraulické posilovače takže tam se tomu ani nedivím
http://aerospace....%C3%AD.pdf
Hydrauliku vůbec nepotřebuješ na zničení letadla. Řídící plochy se aerodynamicky odlehčují již odpradávna. Hydraulika se spíš používá pro těžká letadla a nadzvuk, kde jsou síly veliké v principu.
 
LEON
Dnes mi poradil kámoš, že se dají ty trapný hlášky ve WT vypnout, ALT+Y, paráda Vyděšený
 
https://www.rcfree.eu
tomaspelej
koukám, že jste všichni ing......tak se tu mějte krásně
 
1stCL_Fucida
tomaspelej napsal:
koukám, že jste všichni ing......tak se tu mějte krásně


Všichni Ing 100% nejsme Úsměv. Ale vedle inženýrů je tady řada reálných pilotů i řada lidí, kteří se letadly zabývají hooodně do hloubky.

Když něco napíšeš, tak musíš být schopný argumentovat pro tento svůj názor a ostatně i přijímat argumenty druhých. To je zákon diskusních fór. Nikdo tě odtud nevyhání. Ostatně informace o WT přinášíš velmi cenné (byť se třeba mně zdaleka všechny nelíbí).
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,081,489 návštěv