War Thunder
|
606_Temp |
Přidané 19-12-2012 18:58
|

Stařešina

Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
No nevím. Mě přijde to vylepšování pilota a posádky takové jen na oko a bez efektu. Respektive když člověk nelítá jak kokot, tak mu je jedno, že má pilota, kterej na vysopkých G usne.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
tomaspelej |
Přidané 19-12-2012 19:02
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 116
Založený: 06.11.12
|
zkus udělat se Spitem co nejostřejší zatáčku....a co vidíš?? (nevidíš nic kolem, jenom tmu)
S vycvičenou posádkou je docela solidně vidět a máš jasnou výhodu před nepřítelem (moje zkušenost)
Když píšeš "bez efektu" máš s čím srovnávat? Máš u nějakýho letadla ten skill na full?
|
|
|
|
Ajvn |
Přidané 19-12-2012 19:24
|

Diskutující

Příspěvek: 2517
Založený: 30.05.07
|
Ano myslel jsem avizovaných 32 lidí na jedné mapě.
Tohle jme tu měli a prakticky máme dodnes. (myslim v IL-2).
Já osobně jsem zažil teprve nedávno na AOE 90 lidí!
(jinak bývá v současné době na různých serverech téměř denně 30 až 50-60 lidí)
A přesně tohle jsem očekával že se změní.
Očekával jsem servver podporovaný vydavatelem pro několik set kusů!!!!
Nepíše se náhodou 21 století?
Podívejte se v tančíkách je zaregistrováno několik milionů lidíček . Pro tvůrce neskutečný finanční zisk. A za tenhle donation jso tihle nešťastníci nahnáni do místností asi po dvaceti lidech. Z mého pohledu totální zhovadilost.
Jak jsem již uvedl zůčastnil jsem se poletu na AOE o 90ti lidech.
Proletěl jsem celou rozlehlou mapu křížem krážem a nepotkal jsem ani živáčka.
Po 25ti minutách jsem se znechuceně odklikl.
Není to asi problém tvůrců jsem prostě solista.
Já prostě potřebuji na serverech lidi lidi lidi takové kteří se prostě ctějí bavit .
|
|
|
|
Ucho |
Přidané 19-12-2012 19:38
|

Diskutující

Příspěvek: 2952
Založený: 29.09.05
|
313_Nevo napsal:
Povedzme ale, ze uz je to dokoncene a ten engine management funguje, v com je to potom arkada proti IL2 mod?
Dá se to na klávesnici? I když já viděl i ILa lítat na klávesnici a docela dobře. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 19-12-2012 19:39
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11129
Založený: 26.01.13
|
tomaspelej napsal:
zkus udělat se Spitem co nejostřejší zatáčku....a co vidíš?? (nevidíš nic kolem, jenom tmu)
S vycvičenou posádkou je docela solidně vidět a máš jasnou výhodu před nepřítelem (moje zkušenost)
Když píšeš "bez efektu" máš s čím srovnávat? Máš u nějakýho letadla ten skill na full?
Víš, co udělal reálnej Spitfire (nebo jakýkoliv jiný letadlo), když jsi ho rozletěl a pak ses zapřel do pedálů a naplno přitáhl knipl? Udělal KŘUP!
Druhoválečná letadla byla obecně schopna snést přetížení okolo 9 - 12 G, to byly jejich pevnostní limity. Z pochopitelných důvodů se ale tehdejší piloti nepokoušeli se na ty limity příliš dostávat .
Vysoká odolnost vůči přetížení je absurdní sama o sobě. Skoro každej trochu vytrénovanej člověk vydrží krátkodobě okolo 6 G. Jestli ti prakticky nečerná obrazovka a skutečně to používá FM ze Šturma, tak to znamená, že nadopovanej panďulák vydrží 10 - 15 G. Což je dost i na terminátora .
když Tě sestřelí a zároveň zabijou pilota tak je v další bitvě jakoby slabší (má horší mušku, vydrží míň G atd....) a kvůli tomu tam je skill STAMINA který toto redukuje.
Když mě zabijou, tak mám horší mušku? A to je jako simulováno jak? Samovolný třes letadla, nebo mi zaměřovač tiká ze strany na stranu? Tohle mi přijde opravdu velmi absurdní .
Nicméně úplně to nezavrhuji - velmi se mi líbí myšlenka fyzického vyčerpání při dlouhém manévrovém boji. Pokud to nějakým způsobem kalkuluje s vyvíjenou silou a časem, po který je tato síla vyvíjena, tak by to mohl být super prvek. Ostatní zde zmíněné věci mi osobně dost smrdí.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
tomaspelej |
Přidané 19-12-2012 19:50
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 116
Založený: 06.11.12
|
57_OTU ajvn napsal:
Ano myslel jsem avizovaných 32 lidí na jedné mapě.
Tohle jme tu měli a prakticky máme dodnes. (myslim v IL-2).
Já osobně jsem zažil teprve nedávno na AOE 90 lidí!
(jinak bývá v současné době na různých serverech téměř denně 30 až 50-60 lidí)
A přesně tohle jsem očekával že se změní.
Očekával jsem servver podporovaný vydavatelem pro několik set kusů!!!!
Nepíše se náhodou 21 století?
Podívejte se v tančíkách je zaregistrováno několik milionů lidíček . Pro tvůrce neskutečný finanční zisk. A za tenhle donation jso tihle nešťastníci nahnáni do místností asi po dvaceti lidech. Z mého pohledu totální zhovadilost.
Jak jsem již uvedl zůčastnil jsem se poletu na AOE o 90ti lidech.
Proletěl jsem celou rozlehlou mapu křížem krážem a nepotkal jsem ani živáčka.
Po 25ti minutách jsem se znechuceně odklikl.
Není to asi problém tvůrců jsem prostě solista.
Já prostě potřebuji na serverech lidi lidi lidi takové kteří se prostě ctějí bavit .
porovnej velikosti těch map. Pokud létáš full real nebo historickou tak počet hráčů docela odpovídá velikosti mapy.
Pokud budete chtít pořádnou akci pro 200 lidí na mapě tak si hold budete muset počkat na World War.
Pořád to kritizujete, jak tamto či ono je špatně a srovnáváte to s hrou která je už kolik let "hotová" a vůbec Vám nedochází, že je to pořád jenom BETA, sice OPEN ale je. Nejsou aktivní všechny funkce.
Docela mi vadí neobjektivní a zaujaté názory na nedokončenou věc. Nemám s čím srovnávat, Il-2 on-line jsem nehrál. |
|
|
|
LEON |
Přidané 19-12-2012 19:55
|

Diskutující

Příspěvek: 2080
Založený: 28.10.10
|
Ucho napsal:
313_Nevo napsal:
Povedzme ale, ze uz je to dokoncene a ten engine management funguje, v com je to potom arkada proti IL2 mod?
Dá se to na klávesnici? I když já viděl i ILa lítat na klávesnici a docela dobře.
Ano, IL-2 i WT se dají létat na klávesnici. |
|
|
|
tomaspelej |
Přidané 19-12-2012 19:56
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 116
Založený: 06.11.12
|
1stCL_Fucida napsal:
tomaspelej napsal:
zkus udělat se Spitem co nejostřejší zatáčku....a co vidíš?? (nevidíš nic kolem, jenom tmu)
S vycvičenou posádkou je docela solidně vidět a máš jasnou výhodu před nepřítelem (moje zkušenost)
Když píšeš "bez efektu" máš s čím srovnávat? Máš u nějakýho letadla ten skill na full?
Víš, co udělal reálnej Spitfire (nebo jakýkoliv jiný letadlo), když jsi ho rozletěl a pak ses zapřel do pedálů a naplno přitáhl knipl? Udělal KŘUP!
Druhoválečná letadla byla obecně schopna snést přetížení okolo 9 - 12 G, to byly jejich pevnostní limity. Z pochopitelných důvodů se ale tehdejší piloti nepokoušeli se na ty limity příliš dostávat  .
Vysoká odolnost vůči přetížení je absurdní sama o sobě. Skoro každej trochu vytrénovanej člověk vydrží krátkodobě okolo 6 G. Jestli ti prakticky nečerná obrazovka a skutečně to používá FM ze Šturma, tak to znamená, že nadopovanej panďulák vydrží 10 - 15 G. Což je dost i na terminátora  .
když Tě sestřelí a zároveň zabijou pilota tak je v další bitvě jakoby slabší (má horší mušku, vydrží míň G atd....) a kvůli tomu tam je skill STAMINA který toto redukuje.
Když mě zabijou, tak mám horší mušku? A to je jako simulováno jak? Samovolný třes letadla, nebo mi zaměřovač tiká ze strany na stranu?  Tohle mi přijde opravdu velmi absurdní  .
Nicméně úplně to nezavrhuji - velmi se mi líbí myšlenka fyzického vyčerpání při dlouhém manévrovém boji. Pokud to nějakým způsobem kalkuluje s vyvíjenou silou a časem, po který je tato síla vyvíjena, tak by to mohl být super prvek. Ostatní zde zmíněné věci mi osobně dost smrdí.
tak to jsi mě špatně pochopil, monitor pořád černá, ale ne tolik abych ztratil orientaci.
A myslíš, že pilot má takovou sílu aby přemohl ovládání a udělal mánevr kterej Ty popisuješ? Asi ne....
Nevím jak to je přesně udělaný (třeba větší rozptyl střel, nevím), ale po zabití pilota dochází v další bitvě k zhoršení všech parametrů výcviku. A s tím vyčerpáním to popisuješ docela přesně, jenom nevím jestli na to má vliv délka a intenzita manévrových soubojů nebo jenom čas strávený v letadle. |
|
|
|
LEON |
Přidané 19-12-2012 19:59
|

Diskutující

Příspěvek: 2080
Založený: 28.10.10
|
Hoši, ve World of Tanks si taky běžně vylepšujete schopnosti tankisty a nikdo se nad tím nepohoršuje  |
|
|
|
tomaspelej |
Přidané 19-12-2012 20:19
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 116
Založený: 06.11.12
|
a taky se nikdo nepohoršuje nad tím, že tančík ovládá klávesama a myší.....a hle, ve WT se slovo MYŠ vyslovuje pomalu jako zhoubná nemoc, kterou nikdo nechce |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 19-12-2012 20:20
|

Diskutující

Příspěvek: 2517
Založený: 30.05.07
|
Ja vím Tomaspelej Představoval jsem si prostě velké mapy o mnoha lidech. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 19-12-2012 20:29
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11129
Založený: 26.01.13
|
tomaspelej napsal:
A myslíš, že pilot má takovou sílu aby přemohl ovládání a udělal mánevr kterej Ty popisuješ? Asi ne....
Věř mi, že má . A věř také tomu, že kdybys seděl v reálném letadle, tak budeš na vysoké rychlosti s letadlem manipulovat OPRAVDU jemně, protože ono zlověstné "skřípění" draku je e-e . Právě zavedením G limitů se původní IL-2 posunul mnohem dále, než je drtivá většina jiných simulátorů (krom RoFu, který "elementární" fyziku obecně modeluje naprosto fantasticky).
Walther Dahl ve své knize zmiňuje, jak jednoho krásného dne při ostrém breaku před Mustangem jeho Fw 190 A-8/R2 utrpěl (pravda, výrazně méně, než onen Mustang proměněný o chvíli později na teplo a světlo), nebo Jeffrey Quill, který zase ve své knize popisuje ošklivé deformace (a úplné rozpady) právě Spitfirů, kde pilot za mašinu příliš zarval (u Spitů byla situace natolik kritická, že bylo za tímto účelem dokonce přikročeno k úpravám konstrukce mezi verzí Mk.V a Mk.IX). Informací o "samovolně" rozpadlých strojích najdeš všude možně přehršel, ale častěji k tomu jistě docházelo při výcviku, nežli na frontě. Hotového pilota by šílenost jménem "rozjedu to a zarvu co to půjde" zase tak často nenapadla - ale stres v boji samozřejmě udělá své. Ostatně prakticky každý pilot, který se k bojové jednotce dostal, měl ve výcviku nalétáno relativně hodně velké množství hodin a tyto limity svého letadla si dobře uvědomoval. Permanentně zohýbaný stroj měli jen takoví výtečníci, jako Heino Sachsenberg (o něm to tvrdí Lipfert) a nedivil bych se tomu ani u Krupinského (tam je otázka, co mu ho zohýbalo častěji, jestli nepřítel, nebo on sám) a ostatně nepochybuji ani u samotného Lipferta, protože jestli dělal alespoň z části to, co popisuje, tak ten stroj musel dostávat šíleně na prdel .
Ono obecně vzato ti v reálu pud sebezáchovy nedovolí za ten stroj zabrat zase až extrémně prudce. Ale na PC to samozřejmě tak dobře nefunguje. Mimochodem - u některých letadel byly přímo dány instrukce, jak se má pilot chovat, aby si letadlo nezohýbal, nebo nedejbože nerozlomil. Třeba u Me 262 bylo vysloveně zakázáno pomáhat si při vybírání trimem - hrozila destrukce stroje.
Nevím jak to je přesně udělaný (třeba větší rozptyl střel, nevím), ale po zabití pilota dochází v další bitvě k zhoršení všech parametrů výcviku. A s tím vyčerpáním to popisuješ docela přesně, jenom nevím jestli na to má vliv délka a intenzita manévrových soubojů nebo jenom čas strávený v letadle.
Určitě by byl lepší nějaký ten efekt únavy spojený s vyvinutou "virtuální" silou, než postupná degradace v průběhu letu. Ale snad to bude v nějakém manuálu popsané přesně.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 19-12-2012 20:35
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
tomaspelej |
Přidané 19-12-2012 20:35
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 116
Založený: 06.11.12
|
právě že ten manuál je problém. vývojáři moc s EU komunitou nekomunikujou a na RU fórku to je pro Evropana podobný...takže 90% informací jsou postřehy a domněnky hráčů....
Moc to jejich chování nechápu, navíc teď vypli EU server a to se nedá hrát, většina Rusáků jsou totální jelita co nechápou vo co v tý bitvě jde....hlavně maníci s I-15 a pod. 0 rank letadly |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 19-12-2012 20:53
|

Stařešina

Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Když jsem se kdysi před lety potkal ve Kbelích na letišti s kapitánem Frelichem, kterej celej život sloužil u stíhačů jako velitel mechaniků, říkal mi, že MIG 21 se dal taky takhle poničit. Že když se s tím lítalo na hraně, museli po letu přenýtovávat potah křídel, páčto ty nýty byly vytahaný. A to se to rozhodně dělo pod zvukem. Tedy i takováhle stíhačka by se dala zničit čistě aerodymanickýma silama a to je to kus železa.
Jo a když to pilot provedl, platil mechanikům flašku. Páčto to byla jeho vylomenina. |
|
|
|
tomaspelej |
Přidané 19-12-2012 20:55
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 116
Založený: 06.11.12
|
ale moderní letadla mají hydraulické posilovače takže tam se tomu ani nedivím |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 19-12-2012 21:00
|

Stařešina

Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Hele přečti si nejdřív něco o letadlech z druhé světové a pak zkus znovu poučovat starší.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 19-12-2012 21:01
|

Stařešina

Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
tomaspelej napsal:
ale moderní letadla mají hydraulické posilovače takže tam se tomu ani nedivím http://aerospace....%C3%AD.pdf
Hydrauliku vůbec nepotřebuješ na zničení letadla. Řídící plochy se aerodynamicky odlehčují již odpradávna. Hydraulika se spíš používá pro těžká letadla a nadzvuk, kde jsou síly veliké v principu. |
|
|
|
LEON |
Přidané 19-12-2012 21:09
|

Diskutující

Příspěvek: 2080
Založený: 28.10.10
|
Dnes mi poradil kámoš, že se dají ty trapný hlášky ve WT vypnout, ALT+Y, paráda  |
|
|
|
tomaspelej |
Přidané 19-12-2012 21:12
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 116
Založený: 06.11.12
|
koukám, že jste všichni ing......tak se tu mějte krásně |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 19-12-2012 21:25
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11129
Založený: 26.01.13
|
tomaspelej napsal:
koukám, že jste všichni ing......tak se tu mějte krásně
Všichni Ing 100% nejsme . Ale vedle inženýrů je tady řada reálných pilotů i řada lidí, kteří se letadly zabývají hooodně do hloubky.
Když něco napíšeš, tak musíš být schopný argumentovat pro tento svůj názor a ostatně i přijímat argumenty druhých. To je zákon diskusních fór. Nikdo tě odtud nevyhání. Ostatně informace o WT přinášíš velmi cenné (byť se třeba mně zdaleka všechny nelíbí).
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|