4.10 patch
|
Lekk |
Přidané 29-12-2010 14:38
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
1stCL_Fucida napsal:
Lekku, co je na tom špatně? V čisté konfiguraci by Spit měl mít pádovku okolo těch 130 km/h, ne?
což o to pádovku možná díky elipse, ale že mi na 130Km/h stoupe 20 stop/sec je divný. |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 29-12-2010 14:45
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
A to ti přijde moc, nebo málo těch 20 stop? Pokud si to člověk přepočítá na metry, tak dostane 7 a když si člověk zjistí, že nejlepší stoupavsst je kolem 20 m/s, tak mi těch 7 přijd e uvěřitelných.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 29-12-2010 15:04
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10811
Založený: 26.01.13
|
Tj. cca 6 m/sec, no vzhledem k tomu, že můžeme předpokládat díky vysokému AoA v takové situaci vysoký aerodynamický odpor, tak mě to extra nepřekvapuje. Jak myslíš, že by to mělo být správně?
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 29-12-2010 16:47
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
1stCL_Fucida napsal:
...
to extra nepřekvapuje. Jak myslíš, že by to mělo být správně?
Fuči, todle byla pěkná podpásovka ... už se to učím nazpaměť.
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 29-12-2010 19:04
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
A vůbec, kde je největší specialista na lítani se spitem bez křídla, kam ste ho zašantročili, teď je totiž čas, aby se ffajtl konečně předved. kde je ta bačkora načítovaná
|
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 29-12-2010 19:34
|
Diskutující
Příspěvek: 2020
Založený: 22.01.07
|
Tak jsem jen tak zběžně mrknul na kariéru a římám si, proč tam za Slováky nedali ten začátek na Aviích?
|
|
|
|
saldy |
Přidané 29-12-2010 20:04
|
Diskutující
Příspěvek: 3626
Založený: 29.01.09
|
umění letu bez křídel zdá se nabývá s novým pačem nový význam
|
|
|
|
mkubani |
Přidané 29-12-2010 20:19
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 301
Založený: 02.10.05
|
Olda, najprv sa robila SK kampan (tusim rok 2004) a az potom Avia. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 29-12-2010 21:11
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10811
Založený: 26.01.13
|
Stejně to je už doba Si pamatuju, jak jsem poprvé slyšel ty slovenské hlášky v ILovském rádiu a jak se na netu rozmohlo létání v pěkných skinech 109tek Letky 13
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Frank |
Přidané 29-12-2010 22:48
|
Nováček
Příspěvek: 22
Založený: 24.02.08
|
310_cibule napsal:
4.10 umožňuje čtyři různé profily nastavení periférií.
Udělám si profil na bombry (kde potřebuju všechny trimy po ruce, zejména na směrovku a výškovku) a na stíhačku, kde třeba trim směrovky není až tak důležitá, ale vrtule ano.
Budiž blahořečen. Díky.
Bohuzel mam dojem, ze ty profily funguji jenom na nastaveni krivek, ale ne na prirazeni funkci k jednotlivym osam - to je vzdy stejne. Nebo jsem neco prehledl? |
|
|
|
Lynx23 |
Přidané 30-12-2010 00:23
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 164
Založený: 17.09.10
|
4.10 je sice moc pekna , ale docela me zklamala torpeda a nejhorsi je bomb fusing . Torpeda maji opravdu velmi prisne liminy (prisnejsi nez ve skutecnosti) a bez jejich presne znalosti si clovek ani neskrtne, ale no tak coz, na to se da zvyknout. Ale ten bomb fusing...
Chapu a podporuji omezeni vybuchu bomb pri nahodnem vypustenim na zemi, nebo od poryvu vetru. Problem ale je, ze to ve skutecnosti spousta bomb vubec nemela, navic jsou 2 vteriny opravdu velmi vrazedy limit. Jen tak pro predstavu, pokud pouzijete skip bombing v rychlosti 250km/h, musíte být alespon 25m nad cílem a bombu vypustit 140m pred cílem. To sice nevypada tak hrozne, ale ve vetsine bitevniku mate cil pekne schovany pod cumakem a vidite ... kam to hazete. U mensich rychlosti to neni s vyhledem o nic lepsi a u vetsich je zase problem nacasovani. Pokud nedej boze chcete utocit pod nejakym uhlem, aby jste neco videli musite odhazovat z daleko vetsi vysky aby jste se vesli do tech 2 sekund. Napr pri uhlu utoku 30° a rychlosti 250km/h musite odhazovat MINIMALNE ve vysce 70m a vzdalenosti 120m od cile.
Znicit jedouci tank (na ktery se musite strefit presne) je ted temer kouzlo. Nerikam, ze chci odhazovat bomby 10m pred cilem 3m nad nim, ale tohle (ty 2 sekundy) je trochu prehnane, bohate by stacila jedna. |
|
|
|
saldy |
Přidané 30-12-2010 01:53
|
Diskutující
Příspěvek: 3626
Založený: 29.01.09
|
Lynx23
nevim jestli to tak má být, dejme tomu, že jo ale ať aspoň funguje STUVI- ten co je v aradu funguje v pohodě ale ten v ju88 stále nereaguje-pod úhlem by měl vypočítávat předstih dopadu a nic.
Samozřejmě mě ty změny s výškou odhozu taky velmi nepotěšily, dnes jsem na AH skoro nic nezničil.
|
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 30-12-2010 07:13
|
Diskutující
Příspěvek: 2020
Založený: 22.01.07
|
mkubani napsal:
Olda, najprv sa robila SK kampan (tusim rok 2004) a az potom Avia.
Já vím Martine, ale ta Avka už přece nějaký pátek existuje. Od 4.09 Tak jsem si jen myslel, že by to bylo fajn. Jak už off nelítám, tak tuhle kampaň bych si dal
|
|
|
|
Tajpan |
Přidané 30-12-2010 10:34
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
Lynx23 napsal:
4.10 je sice moc pekna , ale docela me zklamala torpeda a nejhorsi je bomb fusing . Torpeda maji opravdu velmi prisne liminy (prisnejsi nez ve skutecnosti) a bez jejich presne znalosti si clovek ani neskrtne, ale no tak coz, na to se da zvyknout. Ale ten bomb fusing...
Chapu a podporuji omezeni vybuchu bomb pri nahodnem vypustenim na zemi, nebo od poryvu vetru. Problem ale je, ze to ve skutecnosti spousta bomb vubec nemela, navic jsou 2 vteriny opravdu velmi vrazedy limit. Jen tak pro predstavu, pokud pouzijete skip bombing v rychlosti 250km/h, musíte být alespon 25m nad cílem a bombu vypustit 140m pred cílem. To sice nevypada tak hrozne, ale ve vetsine bitevniku mate cil pekne schovany pod cumakem a vidite ... kam to hazete. U mensich rychlosti to neni s vyhledem o nic lepsi a u vetsich je zase problem nacasovani. Pokud nedej boze chcete utocit pod nejakym uhlem, aby jste neco videli musite odhazovat z daleko vetsi vysky aby jste se vesli do tech 2 sekund. Napr pri uhlu utoku 30° a rychlosti 250km/h musite odhazovat MINIMALNE ve vysce 70m a vzdalenosti 120m od cile.
Znicit jedouci tank (na ktery se musite strefit presne) je ted temer kouzlo. Nerikam, ze chci odhazovat bomby 10m pred cilem 3m nad nim, ale tohle (ty 2 sekundy) je trochu prehnane, bohate by stacila jedna.
súhlasím, ale zase posunuje to hranice lietani viac k reálu.
už asi nebude sa stávať, že priletí nízko nad zemou jedna nažhavená B25/Ju88 vypustí náklad a vymaže celý "prapor tankov" a skončí mapa na DF.
ale zase na druhú stranu..... tak to , zmizne vela pilotov -bombardérov.
ideálne by to bola, ak by sa táto obtiažnost dala nastavit v samotnom IL2, Podobne ako G-limit. A nech je na tvorcoch DF-serverov, Onnline War, tvorcov špeciálok ,či tú to obťiažnost povolia alebo nie. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 30-12-2010 10:49
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10811
Založený: 26.01.13
|
Nemyslím, že by nárůst obtížnosti způsobil odliv pilotů. V historii ILa se to nikdy nestalo. Naopak - kovaný bombardovací pilot by to měl považovat za výzvu - a tetelit se blahem, že se konečně i on může svým konáním více přiblížit realitě
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 30-12-2010 11:09
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Jenže pak tu máme problém, že na online serverech nelíta 1000 B-17, aby aspoň kobercově trefili co mají, ale tak 0-5
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
Lynx23 |
Přidané 30-12-2010 11:31
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 164
Založený: 17.09.10
|
No, taky souhlasím, ze to posunulo hranici letani vice k realu, ale prave ze ted je to vice prisne, nez ve skutecnosti. O bombarderech se nebavim, ty maji bombove zamerovace a odhazuji z dostatecne vysky, tedy se jich to az tolik nedotklo, ale bitevnici jsou ted docela v ... Nevim, kde DT vzali 2 sekundy, protoze pokud je bomba zajistena nejakym tim dratem, musel by ten drat mit 20m, coz je docela kravina. A elektronicke fuzovani melo tenkrat minimum bomb (a velka cast nemela vubec nic). Neni to tedy priblizeni k realite, ale jen posunuti hranice obtiznosti nekam za realitu. Bohate by stacila 1 sekunda, zamezilo by se nahodnym vybuchum pri odhozeni na stojance i z prilis nerealne malych vysek a i by to bylo vice realisticke, nez ty 2 sekundy.
EDIT: BTW, schvalne si zkuste spustit learning mission IL2-torpedo a IL2-ground attack. To ze torpedo selze protoze ho spustil z 20m bych jeste prekous, ale to ze u ukazkoveho skip bombing a dive bombing, ktere jsou opravdu predvedeny ukazkove ani v jednom pripade bomby nevybuchnou je docela oser...
Upravil/a Lynx23 dne 30-12-2010 12:08
|
|
|
|
311_Tank |
Přidané 30-12-2010 11:33
|
Uživatel
Příspěvek: 1021
Založený: 01.04.08
|
Jako misto tech fuzes melu upravit blast radius bomb abu jedna 1000lb nesrovnala se zemi pulku vesnice.
Odhazoveni bomb po jedne z dvou a vice motoraku by potesilo tez nejednoho pilota bombarderu.
Oficialne nemame zadne B-17 |
|
|
|
lochness |
Přidané 30-12-2010 12:15
|
Uživatel
Příspěvek: 954
Založený: 19.03.10
|
uz ponekolikate tu vidim zminku o Stuvi v Ju88 - co by presne mel delat? Me normalne jezdi kravata a kam ukazuje, tam padne bomba. Nevidim v tom problem.
Ty vybuchy pum jsou podle me vetsim oriskem, nez samotna pojistka. Kolikrat se stane, ze ani velmi tesny zasah (napriklad jedouci T34 s pumou SC250 a min) tank neznici/neposkodi. Je to skoda, protoze kdyz to clovek hodi kilometr vedle, tak je to jen jeho chyba, ale kdyz to posadi krasne pred tank a stejne je to k nicemu, to hodne zamrzi
A jak by to v realu vypadalo pri "zabkovani" na pevne zemi, kdy se puma nekolikrat odrazi od zeme? V 4.10 mi takova puma nebouchne a pripada mi, ze v realu by doslo k aktivaci - ale je to jen pouha domnenka, nicim nepodlozena.
|
|
|
|
Merten |
Přidané 30-12-2010 12:36
|
Uživatel
Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
606_Tempik napsal:
Jenže pak tu máme problém, že na online serverech nelíta 1000 B-17, aby aspoň kobercově trefili co mají, ale tak 0-5 Ani těch 5 se nenajde. |
|
|