Superpack C6, Ultrapack...a další...
|
Kocy24 |
Přidané 25-11-2009 07:36
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 165
Založený: 28.09.09
|
Mě by jsi taky mohl prosím poslat zprávu dík |
|
|
|
Anonymní uživatel |
Přidané 29-11-2009 13:57
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 201
Založený: 05.09.09
|
Tak... Kde je pravda???
Hades o efektivnosti zbrani v UP 1.8...
"And WHO told you that we have changed weapons effectiveness in UP 1.8?
Weapons are STOCK. Stock Weapons are STOCK. Other player-made weapons are Player-made weapons. Thats it."
Ako tomu rozumiet... UP1.8 nezmenil vlastnosti zbrani... vlastne nie ved ich zmenil autor weps modu... tym padom je UP cisty... Ale tym zavadza... Mozno o tom nevie...
Alebo...
Vie o tom a zavadza...
Alebo sa nic so zbranami resp. ich vlastnostami neudialo...
Babo rad... |
|
|
|
Tajpan |
Přidané 29-11-2009 18:51
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
UP1.8 nie sú zmenené vlastnosti.
ak stiahnete a naištalujete UP a spustíte JSGME , tak nemáte aktivovaný žiadny mód. V skutočnosti , ak teraz by ste spustili Il2.exe , spustí sa vám
UP1.8 - sú tam všetky lietadlá v UP1.8 ale bez weapons mod, bez odolnosti mostov atd.
Ak si ale v JSGME aktivujete Realistic pak , tak dostanete UP1.8 s weapons mod, tourgue efekt, bridge, train atd.
|
|
|
|
311_Tank |
Přidané 29-11-2009 21:23
|
Uživatel
Příspěvek: 1021
Založený: 01.04.08
|
Tajpan napsal:
UP1.8 nie sú zmenené vlastnosti.
ak stiahnete a naištalujete UP a spustíte JSGME , tak nemáte aktivovaný žiadny mód. V skutočnosti , ak teraz by ste spustili Il2.exe , spustí sa vám
UP1.8 - sú tam všetky lietadlá v UP1.8 ale bez weapons mod, bez odolnosti mostov atd.
Ak si ale v JSGME aktivujete Realistic pak , tak dostanete UP1.8 s weapons mod, tourgue efekt, bridge, train atd.
V popisku realistic packu neni zminka o weapon modu (v tooltipu) zato je tam dvakrat bomb torpedo fuses mod (ktery teda nefungujou) jde o preklep ? proc tam neni weapon mod jako samostatnej mod stejne jako vsechny ostatni, torque mod, bridges and trains ...
Abych rek pravdu co sem tak zkousel tak jediny co mi opravdu kazi dojem z UP je prava ten wepon mod nepresnost zbrani OK ale ze mi Ju-88 po kratky davce z celnaku s mosquitem udela krasnej fireball je imho trochu moc.
EDIT: Zajimavy taky je ze Hades tvrdi ze tam zadnej takovej mod vubec neni...
Prave tahleta netransparentnost kdy nikdo poradne nevi co kde je a co je jak upraveny me pekne sere... Za bude poradna dokumentace a bude to vsechno transparentni bude vsem hej do ty doby kdyz kdejakej hejsek kterymu se zda ze befko malo toci udelaj novej FM a prohlasi ted je to podle reality a nikdo nema sajna co stim FM proved a takovy mody sou minimalne diskutabilni.
Pak fokac toci jako befko, befko toci jako spitfire, spitfire toci jako zero .. a vsichni si nadavaj do cheateru
Upravil/a 311_Tank dne 30-11-2009 01:37
|
|
|
|
Anonymní uživatel |
Přidané 30-11-2009 01:47
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 201
Založený: 05.09.09
|
Tanku, tak to holt budes asi dobry strelec s tym Mosquitom |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 30-11-2009 05:07
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Tanku to se pleteš že v UP toččí spitfire jako zero. Befka a fokáči to jo. Všechny nový Real spity/mustangy/tempesty točí a stoupaj hůř, jak jejich původní verze ve šturmovi. To jen aby bylo jasné jaké barvy je tenhle mod
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
Adler |
Přidané 30-11-2009 14:32
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 274
Založený: 29.10.05
|
namatkovo vybrane stock a up lietadla a ich data = NO COMMENT
[img]http://jg1.sk/ftp/MODs/fw190a5.gif[/img] is not a valid Image.
[img]http://jg1.sk/ftp/MODs/spitfire5b.gif[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
Anonymní uživatel |
Přidané 30-11-2009 15:45
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 201
Založený: 05.09.09
|
No tym tabulkam sa rozumeju zasvateni, ale mna skor zaujima Tvoj nazor na ten weps mod. Toj sme sa natahovali ze ake je to realne ked klesne ucinnost zbrani so vzdialenostou od ciela a aky maju rozptyl a naraz nam mily Hades hovori ze v UP ziadny weps mod nie je...
Sice bol v 1.4 verzii ale uz nie je. Bol aj v 1.6 ako volitelny (to je zaujimave ze to nespomenul. Potom by sa zdalo ze tie mody co su v JSGME nie su castou UP). Faktom je, ze weps uz nie je na vyber v JSGME v UP1.8... Ty aj my potom strielame so stock zbranami akurat maju zmenene trasirky... A nasa debata par stran dozadu o zbraniach bola potom zbytocna... Alebo je to secko uplne inak...
Upravil/a Anonymní uživatel dne 30-11-2009 15:48
|
|
|
|
Adler |
Přidané 30-11-2009 15:58
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 274
Založený: 29.10.05
|
Weapon Mod si mozes aktivovat v JSGME ty zasvatenec ak ho chces skusat, ale samozrejme si ho tam musis najprv dat, tak ako predtym v UP1.7, alebo UI akomkolvek ... a co sa tyka grafov, tak na to nemusis mat IQ 150 aby si ich pochopil, staci tak 100
Upravil/a Adler dne 30-11-2009 16:00
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 30-11-2009 16:25
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
No dyť sem psal, že modrý díky packu líp kroutěj a červení maj penále. Spity kroutěj v UP hůř jak v původním a befka a fokáči kroutěj líp v UP než v původním. Ty grafy co jsi hodil to nevyvrací, ale potvzují, ne?
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
Adler |
Přidané 30-11-2009 16:38
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 274
Založený: 29.10.05
|
Ano, ako pises, potvrdzuju ... ja som nenapisal nic proti, len NO COMMENT
Spit Vb CW "diletant model" urobi asi o 1 sekundu pomalsie zatacku (plus asi -3 sekundy vdaka unreal enginu hry), teda asi za 19,5 sekundy (vdaka enginu 16,5 s v hre), co zodpoveda grafom RAE z vojnovych testov, avsak lepsie STUPA v zavislosti na vyske a je RYCHLEJSI oproti vanilkovemu originalu, ale zase asi o 1 m/s horsie akceleruje pri dajve alebo zoom climbe.
Fw-190A5 "diletant model" urobi zase zatacku za 23 sekund (v hre -3 sekundy vdaka ruskej preciznosti), co ale zase zodpoveda meraniam RAE. Je ale o nieco POMALSI a HORSIE STUPA v zavislosti na vyske, ale zase lepsie akceleruje v dajve a zoom climbe asi 2 m/s.
Ked povies A, tak treba povedat aj B, lebo na horizontalnej zatacke sa nevyhravaju suboje
Upravil/a Adler dne 30-11-2009 16:51
|
|
|
|
doktorkop |
Přidané 30-11-2009 16:38
|
Uživatel
Příspěvek: 732
Založený: 30.09.05
|
Zkrátka je třeba používat jakýkoliv mód pack pouze ve spojení s letouny které zvýhodňuje.
Tedy pardón-přibližuje realitě |
|
|
|
Anonymní uživatel |
Přidané 30-11-2009 16:50
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 201
Založený: 05.09.09
|
K tym grafom som sa nescel vyjadrovat, bo tu uz debata o tom bola a vyjadrili sa k nej seci zasveteni a zapojeni do debaty
Ak nesahali na stock FM a nechali tam povodnu masinu, tak je to v poho si myslim (a na vyber v UP, ako sa zda, mame stock stroje bez zmeny FM). Ak dosiahli novy FM v novej masine korektnou cestou, nemame co riesit. Aj o tom tu uz bola rec...
K tomu weps modu... Toto nie je take jednoduche ako to vypada. Hades hovori ze to nie je v UP. Weps mod tam bol, ale bol najprv ako cast UP, potom ako volitelna cast pomocou JSGME a teraz vraj v UP nie je vobec (tj. ani si ho nemozme volit v JSGME). Ak tam skutocne nie je, Tank moze byt spokojny, bo okrem ineho je vyborny strelec.
Preco potom bol Weps mod vyhodeny z UP? Bolo tu povedane ze v UP boli pomene urcite veci co sa tyka zasahov, zbrani a veci co s tym suvisia. Ak to plati aj pre UP1.8 nieco tu smrdi.
Ak sa nemylim, v UP1.7 som nemusel ziadny weps mod zvonku dodavat. Weps mod bol uz v UP1.6 ako volitelny, UP1.7 mal obsahovat to co UP1.6 plus novy obsah... (a to Hades potom keca ak tvrdi ze Weps mod bol naposledy v 1.4 Ved bol podla readme aj v 1.6 a ako sa zda aj v 1.7 ale ako volitelny... A to chape akoze to nie je sucast UP... Prinajmensom podozrive: "This mod was in UP 1.4, several months ago. UP 1.8 uses stock weapons." )
Tu je obsah UP1.6 aj s volitelnym Weps modom:
http://il2ultrapa...c,4.0.html
A tu je obsah UP1.7 (vsetko co UP1.6b plus nove):
http://il2ultrapa...291.0.html
Obidva UP 1.6/1.7 som uz vyhodil, ale ak ma pamat neklame, v JSGME bol Weps mod ako volitelny.
Takze ziadne dohadzovanie Weps modu: "ak ho chces skusat, ale samozrejme si ho tam musis najprv dat, tak ako predtym v UP1.7, alebo UI akomkolvek." Weps mod tam (v UP1.6/1.7) uz bol, len volitelny a v UP1.8 nie je v JSGME a Hades tvrdi ze sa v UP1.8 nenachadza vobec.
Weps mod som testoval uz davnejsie takze sanozrejme viem o co ide.
Upravil/a Anonymní uživatel dne 30-11-2009 16:58
|
|
|
|
Adler |
Přidané 30-11-2009 16:58
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 274
Založený: 29.10.05
|
Ked si testoval, tak vies co to je. UP 1.6 a 1.7 to tam mal v JSGME implicitne. Do UP 1.8 si ho musis pridat sam ak ho chces mat, ale ak je CRT2 server, tak ta nepusti dalej (ak nie si nejako vycurany) ... Josseho Weapon Mod sa da stiahnut na stranke Check Six (C6) a je aj obsahom C6 modpacku. |
|
|
|
Tajpan |
Přidané 30-11-2009 17:03
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
Weapons mod 1.8: zmenená trajektoria striel a zmenené páskovanie munície viac odpovedajúce reálu.
2Tank:
Ciel sme identifikovali ako Ju88 a velmi krátka dávka vystrelená zozadu na 400stop okamžite zapálila trup. Predná čast s kabinou sa odlomila a museli sme rychlým priťažením vyhnúť sa poletujúcim troskám.
Burbridge 4.11.1944 potreboval len 200ks 20mm na 3xJu88 plus 1xBf110 pri nočnom stíhaní.
Aspon teraz vieš , prečo LW stiahla Ju88 z denných letov nad Britániou pre rok 1943.
2tempík: v UP DM a FM robí redák Kwiatek. SpitIX je beštia. Mustang tiež. Typhoonom utočíš Bf i FW, len nesmieš stúpať.
Čo je pre FW a BF výhoda v UP oproti arcade IL2, že majú prepracované textúry na krídle, takže Bf109 i Fw190 je rovnako ťažko viditelné z profilu ako Spit v Il2.
Problém u LW a RAF (hlavne pre mna) je vtom , že dané stroje sú spravené podla motorov. a to je dost problematické určiť, ktorý typ je potom standartný a ktorý špecializovaný (vyrobený v pár kusov).
Ak niekto sa velmi dobre vyzná v motoroch a počtoch vyrobených, prosím kontaktujte ma na PM. Taký spitV alebo Bf109G6 má v Up cca 12 subverzíí rozdelených po 4 motorových skupinách.
|
|
|
|
Anonymní uživatel |
Přidané 30-11-2009 17:08
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 201
Založený: 05.09.09
|
@Adler: Jasan, ale naco by som ho potom daval do UP ked ho z neho vyhodili?
A uplne nerozumiem chlapikom co sa snazia s tzv. Fusion packom roszsirit UP o masiny co z neho vdaka strasnej sprske bugov vyhodili, napr.: Cant 1007 ci PZL P-24, Fiat Cr-32... Vysvetluju to compatibilitou UP s UI 1.2.5 ktory zatial nevysiel. Ako zacinajuci moderi... no budiz... Uvidime co z toho vystruzlikaju.
http://fusionpack.net/forums/viewtopic.php?f=4&t=89
Samozrejme abych povedal aj "Bé", nerozsiruju obsah UP len o bugyfrankenstroje ale aj ine. A pre viacerych z nas mozno bude zaujimave ako vyriesili pridanie Korea modu cez JSGME. Obsah Fusion beta si kazdy moze precitat v linku vyssie.
EDIT: Tajpane, ale kde to beries? Hades hovori ze:"This mod was in UP 1.4, several months ago. UP 1.8 uses stock weapons." Ak tam ten mod je, Hades nas asi nak one...
Upravil/a Anonymní uživatel dne 30-11-2009 17:11
|
|
|
|
Adler |
Přidané 30-11-2009 17:28
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 274
Založený: 29.10.05
|
Kukulo napsal:
@Adler: Jasan, ale naco by som ho potom daval do UP ked ho z neho vyhodili?
No ja ho od vydania UP1.8 nepouzivam, lebo lietame v JG1 teraz na CRT2 a nie kazdemu vyhovuje, ze nevie nic na 300m trafit ... (tam nam staci bocny vietor a ine mody) Mam ho vsak stiahnuty pre obcasne polety na "Brown-Trim-Settingu" s kolegom z letky, ktory je tiez znudeny obcasne vanilkovym sturmom.
Upravil/a Adler dne 30-11-2009 17:29
|
|
|
|
Tajpan |
Přidané 30-11-2009 17:46
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
Kukulo: príklad v Bf109 máš iné páskovanie v gondolách (ktoré je účinnejšie) a iné v nose ( slabšia účinnost). UP teraz je rovnaké.
|
|
|
|
Anonymní uživatel |
Přidané 30-11-2009 18:07
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 201
Založený: 05.09.09
|
Ide o to ci to je mod a ak ano ci to je integrovane do UP. Podla davnejsej diskusie na temu Josseho weps modu mal tento mat zmene prave "paskovanie" a co ine este, to vie malokto.
Ak je to ine paskovanie dielom stock sturma nie je co riesit. Ak nie, je tu podozrenie, ze nieco nehra... "And WHO told you that we have changed weapons effectiveness in UP 1.8?
Weapons are STOCK. Stock Weapons are STOCK. Other player-made weapons are Player-made weapons. Thats it."
Je naka refencia ze paskovanie je zmenene? |
|
|
|
Adler |
Přidané 30-11-2009 18:48
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 274
Založený: 29.10.05
|
UP nema integrovany JOSSEHO WEAPON MOD, len nejaku cast (pravdepodobne stopovky pol palcov a tak), ak vas zaujima aku, tak vam kludne dam mena suborov z weapon modu, ktore su v UP, ale netusim co upravuju, Josseho weapon mod ma ovela viac zmien (suborov) ako su v UP (tie take pismenkovo-cislove) |
|
|