October 22 2025 15:50:30
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
4.10 patch
Topper-Czech
Topper-Czech napsal:
Pln očekávání, neb co kdyby, jsem zapl il2 joy control a další osy jsem tam opravdu nenašel Zamračený Vyděšený


Já hlava dubová, ještě mít v JoyCtrl.ini tu správnou cestu Úsměv Vše se dá nastavit, jen osu "Radiátor" to nevidí.
 
http://www.e-airport.wz.cz
310_cibule
To je divný, ten můj ji vidí
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
1stCL_Fucida
No a nedá se tohle všechno v současnosti už namapovat i bez IL-2 joy?
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Topper-Czech
No dá, ale víš co.... setrvačnost...Šklebící se
 
http://www.e-airport.wz.cz
311_Tank
Mech napsal:
To mi pripomina dil Dogfights jak lovili Bismarcka Swordfishe, jak tam mluvili o tom, ze bylo potreba se trefit torpedem mezi vlny, jinak hrozilo ze se torpedo odchyli. Neco takovyho by asi ze 750 metru delali jen tezko(vim, jinej druh torpeda, ale problem s narazem na vrchol vlny zustava) a imho to ze to torpedo fungovalo i po 750 metrech plachteni vzduchem jeste neznamena, ze se tak bezne pouzivalo.
Vliv vetru, turbulenci, dopad samotnej..i pri nejlepsi vuli pokud mas to torpedo jen jedno nebudes ho hazet z vejsky, kde ses mnohem lepsi cil pro AA a zasah je dost nejistej.


Problem s dopadem do vln resi stabilizace torpeda ve vzduchu tak aby dopadovy uhel byl optimalnich 22-32 stupnu. Odhazove tabulky pak kombinuji rychlost a vysku tak aby toho to uhlu bylo dosazeno.

Snaha byla aby torpedo urazilo co nejvetsi cast trasy ve vzduchu. Odhazovalo se proto cca 1600m od lode stim ze torpedo dopadne 400-600m od lode. To zajistilo ze mezi odhozem torpeda a zasahem cile je nejakych 20sekund +- coz umoznilo zasahovat i rychle plujici a manevrujici cile.

Specialiste US NAvy odhadli ze utok z vysky na vysoke rychlosti znamena 50-60% vetsi sanci na preziti torpedoveho bombarderu nez pri pomalem letu tesne nad hladinou.

Jinak jsou zanznamenany uspesne odhozy na cile v Tobruckem pristavu ze 1400ft.
 
Hoper
311_Tank napsal:
Hoper napsal:
Možná bylo snahou tvůrců, aby piloti odhazovali torpéda ne 50m před lodí, jak se to dělalo dost často do teď :)

Odhazovat torpeda co nejblize k lodi je validni taktika torpedoveho utoku.


311_Tank napsal:
...
Snaha byla aby torpedo urazilo co nejvetsi cast trasy ve vzduchu. Odhazovalo se proto cca 1600m od lode stim ze torpedo dopadne 400-600m od lode. To zajistilo ze mezi odhozem torpeda a zasahem cile je nejakych 20sekund +- coz umoznilo zasahovat i rychle plujici a manevrujici cile.
...

tvá první mnou vyžlucená věta je sama o sobě v pořádku, ale už ne jako reakce na mých 50m :) viz těch pozdějších 1600m...
ale to jen tak pro pořádek :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Hoper
ještě k rádiím...

bohužel jen emerické a britské, ale je i tam např. smuteční oznámení o smrti Bonga, nebo rozhovor s Tibbetsem :)

http://www.stelzr.../mshws.htm


jen by bylo fajn, kdyby se ty skladby v patřičném adresáři při přeladění na odpovídající radio pokaždé nějak pomíchaly - naladit za letu rádio a slyšet pokaždé tu samou hudbu / věc docela omrzí :)))

ed: hm, tak holt kliknout na odkaz Music, radio broadcasts and other audio files ...
Upravil/a Hoper dne 28-12-2010 13:06
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
czs_scharck
.... by se mohlo hodit

[img]http://bunkriky.3nec.cz/images/morse.gif[/img] is not a valid Image.
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
 
606_hayes
co by som ja dal za 50fpsŠklebící se, ale ano aj mne padli trocha fps, ostaten mne padaju s kazdym dalsim patchomŠklebící se neviem cim to je ale nie o polovicu mne to padne o par
 
http://606.klikej.org/news.php
1stCL_Fucida
Saburo, nemáš spíš zaplou vertikální synchronizaci (to by nesouviselo s patchem 4.10, ale spíš s těmi přeinstalovanými Wokny)? Drží se to na těch 50 FPS stabilně? Tohle případně můžeš změnit v nastavení grafický karty.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
CSL1_Zmije
Borci všimli jste si nepříjemně posazeného zaměrovacího obrazce u FW190A8 a FW190A9 ve 4.10.Vertikálně je posunut níž a při zaměřování musíte mířit na první rafičku ne na střed, nebo jsem pako jenom ja a stema A8,9 kama neumím stříletSmutný
 
1stCL_Fucida
Nevšiml jsem si Úsměv

Pak by se ovšem nabízel tento závěr:

Jsi pako jenom ty a s těma A8,9 kama neumíš střílet Šklebící se
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Panek
Fuči chlastá vánoční punč. Šklebící se
 
1stCL_Fucida
Schnaps Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Lekk
Včera jsem si skočil na AH a zaletěl jsem se Spit Vb merlin 46.
Nestačil jsem zírat - ta mrcha stoupe na 130Km/h a neurve se...Zamračený
Něco je kurna špatně.Naštvaný
 
Merten
AH už jedou na 4.10?Lekku spit byl dycky šmejd Vyděšený
 
1stCL_Fucida
Lekku, co je na tom špatně? V čisté konfiguraci by Spit měl mít pádovku okolo těch 130 km/h, ne?
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
CSL1_Zmije
Panek napsal:
Fuči chlastá vánoční punč. Šklebící se

na ten je pozde a na silvestrovský brzoCool.Dle odpovědi si ale neco šlehnul určitěVyděšený
 
1stCL_Fucida
Pche Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_Fucida
Zkus jiné drivery na grafárnu. Těch 50 to drží stabilně, nebo to lítá i přes (třeba když se podíváš do nebe)?
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,335,163 návštěv