Tak proč jsem taháš nějaký nesmyslný paranoický demagogie o velkým bratru? Mě je fuk, jestli mám otevřený kód nebo něco sleduje moji herní aktivitu. Vždyť o nás už stejně vědí kde co, nebo si myslíš že ne?
Tak proč jsem taháš nějaký nesmyslný paranoický demagogie o velkým bratru? Mě je fuk, jestli mám otevřený kód nebo něco sleduje moji herní aktivitu. Vždyť o nás už stejně vědí kde co, nebo si myslíš že ne?
Prosím o citaci, kde tahám nesmyslný paranoický demagogie o velkým bratru. Pouze jsem poukázal, že jistý software od Nvidie má tendence odesílat data bez kontroly uživatele. Tebe to tak rozhicovalo, že si přemýšlel, zda si ho přeměřit a teď sem taháš dokonce velkýho bratra. Snad to nesouvisí...
Tobě to je fuk (proto to komentuješ), mě ne.
Hoši to všechno je ouplně fuk.
Grafika ve hrách či její vylepšení všeho druhu může být naprosto dokonalá(lé). Na výsledný prožitek to nemá pražádný vliv.
Protože Stejně dříve nebo později do všeho namrdají MLHU.
Jak jsem psal. Tyto technologie aktuálně najdete v posledním Zaklínači, kde vypadají velkolepě. Ale v naprosto drtivé většině jsou uplatňovány pro CGI ve filmech. Jinak existují hry, které jsou na PhysX enginu přímo založeny. Třeba nový Train Sim World pracující na nejnovějším unreal enginu. Ten, kdo má AMD, má místo plynulé hry kvůli fyzice celkem blbou sekačku. Jinak když už jste u toho OpenGPU, tak budoucnost je spíš ve Vulkan API, který jede i na mobilních zařízení. Jinak na Vulkan API jede třeba DooM z roku 2016 nebo The Talos Principle vydaný na konci roku 2014. Jo a jinak Karty Nvidie spadají do standardu OpenCL (Open Computing Language) stejně jako karty AMD. https://en.wikipe...an_supportUpravil/a AJaromir dne 06-05-2017 19:53
Jak jsem psal. Tyto technologie aktuálně najdete v posledním Zaklínači, kde vypadají velkolepě. Ale v naprosto drtivé většině jsou uplatňovány pro CGI ve filmech. Jinak existují hry, které jsou na PhysX enginu přímo založeny. Třeba nový Train Sim World pracující na nejnovějším unreal enginu. Ten, kdo má AMD, má místo plynulé hry kvůli fyzice celkem blbou sekačku. Jinak když už jste u toho OpenGPU, tak budoucnost je spíš ve Vulkan API, který jede i na mobilních zařízení. Jinak na Vulkan API jede třeba DooM z roku 2016 nebo The Talos Principle vydaný na konci roku 2014. Jo a jinak Karty Nvidie spadají do standardu OpenCL (Open Computing Language) stejně jako karty AMD. https://en.wikipe...an_support
1) Většina hráčů si to vypla hned, jak zjistili, že s touto fíčurou vlají divoce (až vichřicovitě) vlasy Geraltovi i uzavřeným místnostech
2) Vě spoustě her je sice krásná grafika, ale jinak stojí za "třináct". A naopak, ve spoustě her s horší grafikou je silný příběh a vysoká hratelnost a vnor do hry. Mohl bych posloužit mnohými příklady od Dwarf fortress až třeba po Andromedu, zhejtěnou na Jůtubu že by si od tvůrců pes kůrku nezobl, ale přitom hru v níž hráči tráví stovky hodin, spokojeně a nadšeně. Sám si odpověz, co je pro tebe lepší. Já osob. preferuji místo grafických vymyšleností immersi, příběh a hratelnost
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Alfíku a jsme u toho. Tohle se týká i těch našich rádoby leteckých simulátorů.
Chtěl bych: Simolátorovost co jak nejví to jde.
Super nejlepší a nejkrásnější krafické provedaní.
Příběh, náboj , zábavnou hratelnost.
A k..a žádnou mlhu.
Mlha je boj s limitama technologie. Stávající počítače nemají na to, aby zobrazovaly dost detailně okolí na stovky kilometrů daleko. Kdyby to šlo nějak snadno obelstít, už by to někdo dělal. Jenže to snadno nejde. A mlha je magické řešení, které to udělá smysluplně věrohodné a konzistentní. Aktuálně nic nenasvědčuje tomu, že by nás v této oblasti čekal podstatný pokrok.
Wt jel minimalně 1 rok bez mlhy a moje obstarožní železo stíhalo...
První 2-3 SC ochutnávky zadara byly bez mlhy. A moje obstarožní železo opět stíhalo...
WT s mlhou a bez mlhy jsou: DVĚ NAPROSTO ODLIŠNÉ HRY.
SC s mlhou a bez mlhy jsou: DVĚ NAPROSTO ODLIŠNÉ HRY.
Rumcajs, není mlha jako mlha. Pokud je to volumetrická mlha, tak ta taky žere výkon jako ďas. Ale vím, jakou mlhu máš na mysli. Oni jinak tou mlhou i maskují nehezkost terénu.
Taky si myslím, že je "mlha" ve hrách nadužívána. V PlanetSide 2 se dá LOD manuální úpravou konfiguráku oddálit skoro o třetinu bez citelnějšího poklesu FPS a to tam těch hráčů je na serveru o pár řádů víc, než na mapě ve WT. Nebo ať tu mlhu udělají jednoduše volitelnou, kdo má plečku, tak ať si tu mlhu nechá blízko, když mu to obstarožní železo nestíhá vykreslovat, ale ať kvůli tomu netrpí hráči s průměrnými herními PC...
Čít by to byl, kdyby se spolu s LOD zvětšila dohlednost na pěšáky/tanky/letadla. Ale ta mlha v PlanetSide 2 zakrývá jen nehezké postupné vykreslování terénu, na vzdálenost vykreslování hráčů nemá přenastavení LOD vliv. Max. vzdálenost vykreslení hráčů je tam totiž dynamická a řídí se podle aktuálního počtu hráčů v nejbližším okolí (v době bety se vykreslilo myslím max. 250 hráčů v dohledu, jak je to aktuálně nevím). Takže to, že si posunu jednoduchým přepsáním parametru v konfiguráku horizont terénu trochu dál, abych nelítal v nějaké mlhavé "bublině", ale mohl se v rámci možností terénem i kochat, tím podle mě nikomu neubližuju.
Ať je to jak chce.
My jím zaplatíme ve WT co se dá a oni nám na oplátku asi po roce skurví hru hnusným mlžením, rosplizlováním a rozostřováním.
Do SC nasypala partYa NESKUTEČNÉ megouše. A za odměnu? Mlžné sračky. Ne jen trochu mlhy ale hodně.
Zdůrazňuju, že veškeré "Reklamní upoutávky" a zdarma vyzkoušení, během kikstartru v SC a ještě dlouho po něm: BYLY BEZ MLHY!!!!!!
V obou případech nikdo z tvůrců v obou hrách nevysvětlil PROČ tohle skurvení!
Myslete si co chcete, ale ja tohle vnímám jako křivou ránu pod pás.
V případě SC to prostě vůbec nepochopím. Vyjedou ze super ultra vynikajíci grafikou a pak ji spláchnou do hajzlu. Tak proč ta námaha? Mohli ušetřit. A my taky.
I gotta say this new IL-2 mod. 43 is a beast. It flies and kills things very nicely. The PTABs are pretty cool too. For Soviet ground pounders this plane will be fun to fly. 4K skins are going to loo great on it too.
Jason
Přesně to sem jako německý stíhač potřeboval dalšího nesmrtelnýho iljušina s pořádnou výzbrojí...
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.