January 08 2025 05:49:45
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 1

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,752
· Nejnovější pilot: 312Mates
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Cliffs of Dover (letový bojový simulátor z období bitvy o Británii) » IL-2: CLOD diskuse
 Vytisknout diskuzi
Team Fusion
falkon
falkon napsal:

Za 14 dni!

CHA! A vy ste mi neverili! Vyděšený
 
Rumcajs
Tak je to hezký. Moje dosavadní postřehy jsou tyto.
1) Viditelnost dotů je zas vylepšená. Především zoom se nově chová logicky. Tedy zoomovat se dá i na dot a ten se zvětší. Neztrácí se tak jako dřív.
2) Start s Bf 109 je teď takovej hodně divokej. Snad funguje to zamykání kolečka, ale zatím jsem to nezkoušel namapovat.
3) Zdá se mi, že upravili maximální stoupání vrtule u Bf 109E3 (víc jsem nezkoušel). Nově se nedá dajvovat na plný plyn. Je nutné hlídat otáčky.
4) Rozhodně je předělaná účinnost zbraní. Tolik mrtvejch pilotů po zásahu jsem nikdy neviděl. Teď to vypadá, že po zásahem z kanonů tak v polovině případů pilot umře. Taky ustřelení kusu letadla je nově asi častější. Myslím přímo třeba ustřelený křídlo. Ustřelený křídlo jsem před TF neviděl snad nikdy. Po TF 4.0 myslím jednou. Dnes asi třikrát.
5) Zvuky jsou předělaný. Neumím říct, jestli jsou věrnější, nebo ne, ale je to hezký. Konkrétně zvuky podvozku při přistání, asi zvuk motoru a zvuk zbraní.
6) Nemyslím si, že by Bf bylo chvilku schopný točit se Spitem. Je to možná poněku upravený, ale rozhodně se to nedá vykládat tak, že by se se Spitem dalo točit a s Hurrikem už vůbec ne. Stále je to tak, že Spit a především Hurrik provede manévr zvaný "pravý úhel". Z pohledu Bfka prostě instantní změna směru letu o devadesát stupňů.
7) Nemyslím si, že by Bf bylo nějak výkonově nad 100okt Spitem. S jedním takovým, co to uměl, jsem se popotahoval asi 10 minut nad Calais ve výškách 3000 - 7000 metrů. Nahoru, dolu pořád naplno a co nejplynuleji a nevzdaloval jsem se mu. Nakonec jsem se ho zbavil tak, že jsem ho dotáhl před hlavně jiného zuřivce v Bf.
8) Grafika. Jo je víc čmoudíků a ohýnků. Je asi dál vidět. Jsou trochu jiné barvy moře. Je víc mraků a není skrz ně vidět vzdálené cíle.
9) Přijde mi, že jsou trochu upravený řiditelnosti při vysoký rychlosti.
 
Joe Hallenbeck
Takže Britům vytáhli pancéřování za sedadly? Šklebící se
313_FlyBoy
RY-C
 
LangMaster
Ne jenom pancéřování i jeden stupeň kompresoru a ten pravý uhel uděláš jen jednou pak letadlo zůstane stát.
OctalCore AMD FX-8350
MSI 990FXA-GD80
32GB DDR3 Kingston HyperX 1866MHz
MSI N770-2GD5/OC
Samsung SSD 850 EVO 500GB
 
http://www.ok1slm.cz
Rumcajs
Kucí žiju v přesvědčení, že pancéřování žádný stihačky nebylo schopný ochránit pilota před zásahem 20mm kanonu. Dokonce i 12,7mm bylo dost na to, aby to probilo pancéřování při zásahu v podstatě z jakékoli vzdálenosti. Pancíře ve stihačce byly schopný zastavit 7.62mm. A taky je to rok 1940, pancíře z 1944 byly rozhodně jinde, že?

Taky netuším, proč by letadlo z WW2 mělo být schopný udělat za sebou v řadě víc takhle náročných manévrů. Hurrik není F16.

Navíc jsem včera ve výpisu každou chvíli viděl, jak nějaký LangMaster z 310 sundal Bfko. Takže ono to nebude tak zlé.
 
Baron
Niekedy nezaráta zostrel. Príklad: bojujem tesne nad vodou so Spitom pri Doveri, schytá plný zásah z guľometov i z kanónov do chvosta, padne do vrtáku a následne do mora - a nič. Zostrel sa neobjavil ani v štatistike.

Animácie pilota pri vyskakovaní sú podarené. Hodne. Mrknutí

Pri pristávaní som sa prvýkrát až zľakol, taká pecka sa ozvala Šklebící se Apropos štart - v options síce je možnosť nastaviť uzamknutie ostrohy, ale nefunguje to. Aspoň teda u mňa nto nefungovalo, nech som to namapoval či už na klávesu, kombináciu kláves alebo na tlačítko kvrdlátka. No štart (nielen) s Bf je docela adrenalín Pff

Celkovo je teraz CoD nádhera. Mrknutí

Ak to mám zhrnúť - BoS má po včerajšku nečakane tvrdú konkurenciu. Tak - a teraz do mňa Vyděšený
Hals - und Beinbruch!
 
606_JuLB
K postehom vyššie uvedeným:
2. Tuším 109E zamykaním ostrohy netrpela, mali by to mať iba Ju 87+88+všetkými milovaný Fiat Brrrrr a 109 až od verzie F (Edit:"The only aircraft in CLOD at present with Tail wheel locks are the JU87,JU88 and BR20"Mrknutí.
Zrejme ešte do misií nedodali vietor, no ovládanie na zemi nie je zatiaľ obtiažne. Konečne sa Spit pri rolovaní chová ako lietadlo s "pianovým" kolečkom pod zadkom, ale stále nie je problém udržať smer (Lagg3 v BOS je proti tomu na skoro nulovej rýchlosti neriaditeľný). Pristávanie treba konečne "vykonať", sadať bez skĺzu a na 3 body, inak nasledujú parádne poskoky. Vysunutý podvozok citeľne brzdí. Rozbeh v pohode, opäť treba včas kontrovať smerovkou. Už sa teším na testovanie Blembáka s bočným vetrom.
4. Účinnosť zbraní v Spitoch poklesla?Smutný Vystrieľal som skoro celú zásobu munície na pekne priamo letiace Bf, ktoré nechcelo pustiť Spita pred sebou. Pustil som mu vodu a benzín, ale to bolo všetko. V pohode stíhal Spita ďalej, žiadne kusy neodletovali, o PK môžeme ďalej len snívať.
Či mi demontovali pancierovanie som nezistil, žiadne Bf som za seba nepustil, zato ma zostrelili vlastní "pleco-snajpery" ranou do olejového chladičaNaštvaný
5. Zvuky super, Browning ma "ostrejší" zvuk.
6. Bf ma neutočilo, ale priznávam, žiadne to seriózne neskúšaloŠklebící se . Rovnako tak ani uhýbanie "na krv" som nemusel skúšať.
7. Opatrným používaním BCO na Ia 100oct som v nulovej výške zdrhajúcu 109 nestratil. Otázka je, ktorá verzia Bf to bola a ako to jej pilot "vedel".
8. Grafika je "tmavšia", stromy majú na väčšiu vzdialenosť "machule" miesto listov, dymenie je podstatne silnejšie a pekné animovanie výbuchu od záblesku a jasných plameňov na začiatku až po hustý čierny dym na konci (zlé spawn pointy sú aj na ManstoneŠklebící se). Pekné nezubaté tiene v kabíne!

Rýchlosti:
- aj keď som sa snažil, tak viac ako 290MPH krátkodobo som zo Spita IA100oct na hladine mora nedostal. Ustálene sa dá letieť cca 280MPH (škoda že "myš" neukazuje aj jednotky míľ).S Boostom sa však prehrieva o poznanie pomalšie než doteraz, takže sa už dá opatrne používať. Či skutočne vydrží sľubovaných 5 minút pochybujem.
- Hurribus krátkodobo 280MPH, bez Boostu aj dlhodobejšie 270MPH. Vždy plná nádrž aj zásobníky.

Už sa teším na ďalšie poletovanie!
i.ibb.co/DRFjqCp/JulB.png
 
310_cibule
A tohle zní opět velmi nadějně. Napsal včera mysticpuma ve vlákně, kde publikoval linky na patch:

v4.3 is most likely the only update team Fusion will release until v5.0, which will then take us into another theatre of war.

I could post much more, but we realise that you'll most likely already have skipped past this and have the file downloading.


http://theairtact...php?t=9360

Už se těším na wimpyho :-)
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
falkon
Diskusia nesuvisiaca s Team Fusion (ale skor pripominajuce hospodske kecy) presunuta do spravnej sekcie >>>
 
Joe Hallenbeck
Ale zpětné zrcátka zase chybí.... Hlavně že to lítá jako by tam byly... Šklebící se
Jinak by mě zajímalo, jestli opravili to, že při přehrávání tracku chybý mraky. Na starším patchi 4.01 probíhal let za poměrně slušné oblačnosti, ale na tracku byla jasná naprosto bezmračná obloha.
313_FlyBoy
RY-C
 
LangMaster
Zrcátka tam nejsou protože žerou fps takle me to bylo řečeno sice jsem navrhoval aby je tam dali ze vypnout jdou vždy ale nestalo se.
OctalCore AMD FX-8350
MSI 990FXA-GD80
32GB DDR3 Kingston HyperX 1866MHz
MSI N770-2GD5/OC
Samsung SSD 850 EVO 500GB
 
http://www.ok1slm.cz
beermajkl
Joe Hallenbeck napsal:

Takže Britům vytáhli pancéřování za sedadly? Šklebící se

Z Hurricanu určitě ale myslím si že TF posunuli CLOD zas o velkej kus dál,nemám s lítáním moc velký zkušenosti ale po estetické stránce je to určitě daleko lepší.Třeba je to jen o tom dát tomu čas a otestovat letový podmínky po modu a zas budou kladnější dojmy.Úsměv
Upravil/a beermajkl dne 21-03-2014 08:29
 
Joe Hallenbeck
Já jsem se zpětnými zrcátky problém neměl, tak nevím proč by tam být nemohly, navíc když se dají vypnout.
BTW do starého Ila se taky přidávala podpora pro TIR v době, kdy nebyl ještě tak samozřejmou součástí výbavy virtuálního pilota...
Ale chápu, možná by to spíše chtělo zásah do té části hry, kam nemají přístup...
313_FlyBoy
RY-C
 
Baron
Ak by niekto chcel historicky korektné nemecké kamufláže (tzn. so svastikou) , tu je návod ako nato:

http://theairtact...php?t=9369

EDIT: Je to priamo pre patch 4,3. Ak ste pouzili predchadzajuci Enabler, napr. na Bf-110C-2 a na Ju-87 neboli pri niektorych jedntokach svastiky.
Upravil/a Baron dne 24-03-2014 18:09
Hals - und Beinbruch!
 
Paulus
Už to tu jednou bylo né? Hledal jsem to a nenašel. Dík!
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
606_JuLB
PhilStyle od 92. urobil malé video-porovnanie účinku kanónových striel TF4.0 a TF4.3.

YouTube Video




Ku kvalite a obsahu príslušnej diskusie stačí poznamenať, že na ATAGu je príslušné vlákno uzamknuté.

Tento príspevok tiež nie je dôvodom na diskusiu, iba informuje o tomto porovnávacom pokuse. Záver nech si urobí každý sám, aj tá "najnáruživejšia" diskusia TF nijako neovplyvní.
 
magot
Tak buď jsou spity celopancéřový nebo po nich plive papírovejma kuličkama ...
 
LangMaster
Tak koukni na tohle https://www.youtu...aqJwHdMDK0
OctalCore AMD FX-8350
MSI 990FXA-GD80
32GB DDR3 Kingston HyperX 1866MHz
MSI N770-2GD5/OC
Samsung SSD 850 EVO 500GB
 
http://www.ok1slm.cz
Paulus
Ty Spity z ukázky byly německý – kříže na křídlech- dodatečně byly vybaveny pancířem…Šklebící se
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
SepiaX
Mno dobré hodnocení pro ten náš virtual, piloteček, zmeteček:-))
http://www.pcpilo...1&i=10
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

01-01-2025 10:10
Štěstí, zdraví, spokojenost a mnoho potěšení duchovních i tělesných, přeju všem!

24-12-2024 12:49
vesele vanoce a štastny novy rok vam všem

24-12-2024 11:15
Pohodové Vánoce a šťastný nový rok přejí Vencourovi

08-12-2024 13:02
Vypadá to, že Nvidia definitivně ruší GeForce Experience. Už se mi aktualizuje na Nvidia App.

06-12-2024 19:02
Viděl jsem jen prvních 8 sekund videa. Stačilo mi.

04-12-2024 13:31
Vlastně jako by miliony mozkových buněk vykřikly hrůzou a náhle utichly.

04-12-2024 12:50

03-12-2024 15:48
Zase po letech jsem zaskočil a tak vás všechny zdravím...borci Mrknutí

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

36,167,867 návštěv