Rotujicí video s nějakým podivným letadlem a jedna, pro mnohé jistě velmi vtipná, odpověd: BoS will be created primarily as a game for a single player.
Rotujicí video s nějakým podivným letadlem a jedna, pro mnohé jistě velmi vtipná, odpověd: BoS will be created primarily as a game for a single player.
Vtipné je to dvakrát. Zaprvý že lidi chtěj i ten multiplayer a podruhý až se někdo zeptá, kdo bude ten vyvolený, pro koho to celý dělaj. Ach ta angličtina, ta jim dělá problém.
patrně jim síťový kód dělá takové problémy, že než pro to dělat následnou podporu, tak z toho simu raději udělají hru jen pro Horriho :)
to se ale zase budou muset pochlapit s AI....
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
patrně jim síťový kód dělá takové problémy, že než pro to dělat následnou podporu, tak z toho simu raději udělají hru jen pro Horriho
to se ale zase budou muset pochlapit s AI....
Síťový kód podle mě není zásadní problém. Spíš bych řekl, že válčí s obsahem toho MP. Páčto tak jak je ROF, tam vlastně žádný síťový kontent není. Máš mapu a na ní se připojíš. Zbytek je věcí tvůrce mapy. Jenže vymyslet, co by to síťově mělo dělat, je docela složité. Musí být jednak o co bojovat, mít k tomu pravidla, mít k tomu podmínky vítězství, bodování atd. A zkušenost praví, že než mít špatnej kontent, radši nemít žádnej.
Numero, na tebe už nezbude, když je to "single player" ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Síťový kód podle mě není zásadní problém. Spíš bych řekl, že válčí s obsahem toho MP. Páčto tak jak je ROF, tam vlastně žádný síťový kontent není. Máš mapu a na ní se připojíš. Zbytek je věcí tvůrce mapy. Jenže vymyslet, co by to síťově mělo dělat, je docela složité. Musí být jednak o co bojovat, mít k tomu pravidla, mít k tomu podmínky vítězství, bodování atd. A zkušenost praví, že než mít špatnej kontent, radši nemít žádnej.
Ale v tomhle měl BoBek slušně našlápnuto, ne ? Sice editor by mohl být krapet omlazený, ale spojit možnosti RoF a BoB....
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Rotujicí video s nějakým podivným letadlem a jedna, pro mnohé jistě velmi vtipná, odpověd: BoS will be created primarily as a game for a single player.
patrně jim síťový kód dělá takové problémy, že než pro to dělat následnou podporu, tak z toho simu raději udělají hru jen pro Horriho
to se ale zase budou muset pochlapit s AI....
Síťový kód podle mě není zásadní problém. Spíš bych řekl, že válčí s obsahem toho MP. Páčto tak jak je ROF, tam vlastně žádný síťový kontent není. Máš mapu a na ní se připojíš. Zbytek je věcí tvůrce mapy. Jenže vymyslet, co by to síťově mělo dělat, je docela složité. Musí být jednak o co bojovat, mít k tomu pravidla, mít k tomu podmínky vítězství, bodování atd. A zkušenost praví, že než mít špatnej kontent, radši nemít žádnej.
Ale v tomhle měl BoBek slušně našlápnuto, ne ? Sice editor by mohl být krapet omlazený, ale spojit možnosti RoF a BoB....
Oni v těch odpovědích píšou, že si to můžou hráči udělat po svém. Jako že si mohou spáchat takovou mapu. Ostatně v ROFu to je použitý, stačí se mrknout na Flying Circus. Pak v tý odpovědi pokračuje ve smyslu, že nechystaj nic dalšího většího pro start BOS. Spíš jsem to chápal tak, že nechtějí dělat vývoj vlastního obsahu. Nechtějí dělat vlastní servery ani vlastní bitvy, žebříčky, pravidla. Ostatně komunita je velmi schopná, oni si to lidi vyroběj sami.
Stačila by online coop kampaň, kterou si můžeš založit podobně jako teď hrajeme Bloody April...
Nebo sloučit coop a df - mít df, na kterém je možnost sednout do letadla s přáteli / s AIčky (píšu zvlášť hlavně proto, že AIčka nebývají moc přátelská, obzvláště, když vám střelec v IL-2 je schopný nadávat za anti-G úhybný manévr, který mu zachránil život... )
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.