No a MI8 je tam za 41 ojro . Těch 20 žolíků je lepší kauf Jinak je fakt super.Už se mi ji podařilo nastartovat,odlepit od země,jen to přistání ještě musim vypilovat
Tak autobus zakoupen, budu rozvážet děti do školy ...
[img]http://i37.photobucket.com/albums/e68/GTwiner/mi8bus_zps1404872b.jpg[/img] is not a valid Image.
To mě připomnělo starý dobrý quake, ten model "rotačáku" je snad identickej
[img]http://img560.imageshack.us/img560/6183/0nfs.jpg[/img] is not a valid Image.
Pánové mixéristi,co lítáte Mi8,máte nějakou radu,kde při přistání z visu držet otáčky rotoru tak,aby se to v poslední fázi sestupu nezřítilo? Docela často se mi stane,že když sestupuju z visu,tak na posledníh cca 20-30 m výšky se to začne klepat jak drahej ratlík a pak se propadne. Sestupuju vždy kolem 2-3 m/s a otáčky držím kole 4-5 na ukazateli.Nějaká rada? ( typu přistávej jako s letadlem neberu,ne vždy to podmínky dovolí ) .Dky
Před dosednutím vždy mírně zvyšuju otáčky a úhel listu rotoru, tak nějak citem.
Přijde mě to u Mi-8 mnohem snažší než u UH-1 tam je to fakt porod ...
Dokonce se mě podařilo sednout bez poškození podvozku i bez ocasu kterej jsem urazil o panelák, samozřejmě v šílené rotaci.
Je s tím spousta srandy
Zatím jsem našel 4 mise ( volný let,cold and dark start,trénink zbraní a útok nakolonu) - rychlé mise.
Mise - doručení dokumentů a pak nějaké další dvě,co jsem zatím nezkoušel.
Osobně mi zatím stačí to nastartovat a dát si kolečko kolem letiště,případný přelet na jiné letiště.Zbraně jsem taky zkoušel,ale pokud to neumím dosat v celku na zem,tak nějaké střílení je zatím pasé.Ale za těch 20 žolíků se to fakt vyplatolo
Pánové mixéristi,co lítáte Mi8,máte nějakou radu,kde při přistání z visu držet otáčky rotoru tak,aby se to v poslední fázi sestupu nezřítilo? Docela často se mi stane,že když sestupuju z visu,tak na posledníh cca 20-30 m výšky se to začne klepat jak drahej ratlík a pak se propadne. Sestupuju vždy kolem 2-3 m/s a otáčky držím kole 4-5 na ukazateli.Nějaká rada? ( typu přistávej jako s letadlem neberu,ne vždy to podmínky dovolí ) .Dky
2-3 m/s se mi zdá poněkud moc zkusil bych tak 1 a míň na posledních 50 m
Trošku z jiného soudku, teda modulu - zkuste si Su-27 vs P-51 nebo Su-27 vs Predator
Pony se nezdá a docela slušně se snaží :)
Teda samozřejmě za situace, kdy s jeho sestřelem "pospícháte" a ne že máte hafo času.
A teda najít Predatora je docela umění. I s AWACsem. Takže když tehdá Rusové sejmuli nad Gruzií gruzínský UAV, tak to mohl být slušný výkon...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Pánové mixéristi,co lítáte Mi8,máte nějakou radu,kde při přistání z visu držet otáčky rotoru tak,aby se to v poslední fázi sestupu nezřítilo? Docela často se mi stane,že když sestupuju z visu,tak na posledníh cca 20-30 m výšky se to začne klepat jak drahej ratlík a pak se propadne. Sestupuju vždy kolem 2-3 m/s a otáčky držím kole 4-5 na ukazateli.Nějaká rada? ( typu přistávej jako s letadlem neberu,ne vždy to podmínky dovolí ) .Dky
To zni jako typicky pripad viroveho prstence - kdyz sestupujes kolmo dolu prilis rychle, rotor vrtulniku se obali vzduchem, ktery klesa spolu s vrtulnikem a tedy se o nej vrtulnik nemuze poradne oprit. Reseni je bud klesat v doprednem letu, kdy se vzduch okolo rotoru obmenuje diky doprednemu posunu, nebo klesat kolmo, ale pomalu, aby se prstenec nevytvoril.
A když klesáš kolmo a pomalu, není pak nebezpečí, že si nad sebou "vysaješ" vzduch a pak se to propadne taky? Nejsem mixerista, ale tohle jsem někde slyšel.
A když klesáš kolmo a pomalu, není pak nebezpečí, že si nad sebou "vysaješ" vzduch a pak se to propadne taky? Nejsem mixerista, ale tohle jsem někde slyšel.
Podle mě je todle problém naopak rychlého klesání - pokud by se to stávalo při pomalém klesání, vrtulníky by nemohly viset a už vůbec stoupat a to už zní logicky, což? Navrhuji klesat pomalu ale z co nejnižší výšky - doletět si tak ve výšce 20-30 metrů a pak to pomalu položit.
A když klesáš kolmo a pomalu, není pak nebezpečí, že si nad sebou "vysaješ" vzduch a pak se to propadne taky? Nejsem mixerista, ale tohle jsem někde slyšel.
imho je nad tebou vzduchu celkem dost, ne? Jestli listy u vrtulníku mají stejný "silový" poměr, jako běžné křídlo, pak se většina vztlaku tvoří stejně na sací straně, ne na tlakové. A čím je rozdíl tlaků vyšší, tím to nese "lépe".
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.