Kniha priani 4.13
|
veikso |
Přidané 21-05-2012 08:32
|

Uživatel

Příspěvek: 919
Založený: 15.01.08
|
Robo napsal:
Panek napsal:
No tak pak je to vysvětleno, ale sáhnout se do něj podle mne muselo. Protože já pamatuju doby, kdy 15mm bulo takové oťukávátko.
Nesiahalo, stale je to rovnake, asi lepsie strielas. Střílel na mě. To leccos vysvětluje |
|
|
|
jeronym |
Přidané 22-05-2012 21:14
|

Nováček

Příspěvek: 22
Založený: 30.09.10
|
Odbočím,když jsem četl nějaké knížky,většinou životopisy leteckých es,z druhé světové války,tak tam třeba byly zmínky o tom,že si třeba i tři letci mezi sebe rozdělili sestřel jednoho letounu.Možná vám to příjde jako zbytečnost,ale myslím že by nebylo špatné kdyby se třeba sestřel jednoho nepřítele,dejme tomu kdyby ho zasáhli nějakýmy kulkami tři letci,rozdělil mezi všechny aktéry tohoto vzdušného vítězství. |
|
|
|
BP_dFrog |
Přidané 22-05-2012 21:19
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 326
Založený: 20.01.08
|
To bude implementováno už ve 4.12 |
|
|
|
Pajda |
Přidané 22-05-2012 22:32
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 378
Založený: 11.09.10
|
Tak jsem dlouho uvažoval jak nenápadně uškodit Lavočkinům a něco úderného mě napadlo 
V hodně odborných článcích a dobových zápisech se tvrdí, že celá řada La5 až do prvních verzí La5FN měl zásadní problém s tepelnou izolací kabiny, tj. v kokpitu bylo prý běžně i 55°C. Co takhle zohlednit působení tohoto "nelidského" prostředí na pilota? Například formou pomalého blackoutu v závislosti na aktuální teplotě motoru a době trvání těchto teplot?
Návrat do "lidských" podmínek a tedy vymizení blackoutu by pak bylo možné řešit buď schlazením motoru(rapidním snížením výkonu), nebo otevřením kabiny(mimochodem ta prý šla otevřít jen do rychlosti 350km/h).
V každém případě by bylo třeba tento jev uchopit velmi obezřetně a automaticky se připravit na 99,9% reakcí ve stylu: "To jste to zase pěkně pos... "  |
|
|
|
310_Pip |
Přidané 22-05-2012 23:51
|

Uživatel

Příspěvek: 1613
Založený: 14.09.09
|
Pajda napsal:
Tak jsem dlouho uvažoval jak nenápadně uškodit Lavočkinům a něco úderného mě napadlo
V hodně odborných článcích a dobových zápisech se tvrdí, že celá řada La5 až do prvních verzí La5FN měl zásadní problém s tepelnou izolací kabiny, tj. v kokpitu bylo prý běžně i 55°C. Co takhle zohlednit působení tohoto "nelidského" prostředí na pilota? Například formou pomalého blackoutu v závislosti na aktuální teplotě motoru a době trvání těchto teplot?
Návrat do "lidských" podmínek a tedy vymizení blackoutu by pak bylo možné řešit buď schlazením motoru(rapidním snížením výkonu), nebo otevřením kabiny(mimochodem ta prý šla otevřít jen do rychlosti 350km/h).
V každém případě by bylo třeba tento jev uchopit velmi obezřetně a automaticky se připravit na 99,9% reakcí ve stylu: "To jste to zase pěkně pos... " 
mno ja nevim lavocky sice nebyly zdaleka idealni, ale izolaci narozdil od jaku mely celkem v pohode, u jaku jsem cetl i 60-70 °C a v letnich mesicich se pry temer v nich nedalo litat, musely mit otevrenou kabinu (plati hlavne pro jaky 1 a ranny 9)

Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
|
|
|
|
Pajda |
Přidané 23-05-2012 05:57
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 378
Založený: 11.09.10
|
Tak on to byl problém asi u spousty letadel (u Airacobry prý byla pro změnu hrozná kosa), ale u té Lavočky jsem ty stížnosti slyšel jaksi nejčastěji.
Ohledně jaků mám pocit, že byl přezdíván "samovar" hlavně z důvodu častého úniku chladící kapaliny do kokpitu(a to i spontánně). Nicméně věřím, že toto přehřívání kabiny trápilo všechny břízolety.
V každém případě se nebráním toto zavést i u jiných letadel, kde takovýto problém prokazatelně byl - tj. donutit piloty ve šturmu létat s tyto éra s otevřenou kabinou. |
|
|
|
Koty |
Přidané 23-05-2012 07:49
|

Diskutující

Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
To mi připomíná, jak nějakej čechoslovák (po válce) skoušel švalbinu. Málem se v ní upekl  - nějakej šmejdil si hrál s kolečkem topení za kabinou - bylo oteřeno na max. A s topením, které se používá jen v zimě a ve vysokých výškách tak pilot letěl v létě a málem se upekl  
Každopádně by o musel být redout.
EDIT: a říká se březolet
Upravil/a Koty dne 23-05-2012 07:51
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
313_OTTO |
Přidané 23-05-2012 09:32
|

Uživatel

Příspěvek: 547
Založený: 03.10.05
|
Pajda: No vzhledem k tomu, že by se to muselo udělat i u "temné" strany, tak by zas tolik keců nebylo. Nejen jak a la tím byli pověstní. Někde jsem četl (už nevím kde), že právě toto byl největší problém u Foků, a že teplo od motoru v prostoru nohou bylo pekelné.  |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 23-05-2012 10:33
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11133
Založený: 26.01.13
|
313_OTTO napsal:
Pajda: No vzhledem k tomu, že by se to muselo udělat i u "temné" strany, tak by zas tolik keců nebylo. Nejen jak a la tím byli pověstní. Někde jsem četl (už nevím kde), že právě toto byl největší problém u Foků, a že teplo od motoru v prostoru nohou bylo pekelné. 
U Fw 190 byl tento problem vyresen jiz v prototypove fazi. Potize s prehrivanim motoru jako takoveho pak upravou vedeni vyfukoveho potrubi, od verze A-2 seriove, zpetne ale i u A-1 a tech par kouscich A-0.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Pajda |
Přidané 23-05-2012 12:57
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 378
Založený: 11.09.10
|
Koty napsal:
Každopádně by o musel být redout.
Ano souhlas, lépe by seděl spíše ten redout. Dokonce již teď je jistá forma "přehřívání" pilota ve hře aplikována a to při požáru motoru
Koty napsal:
EDIT: a říká se březolet
Skutečně se jedná o břízolety, totiž v dobových materiálech a konstrukčních plánech se často objevuje záměrná chyba, že při stavbě sovětských letadel byla mimo jiné užívána i březová překližka. Ve skutečnosti se vždy při stavbě nového letadla vydala skupina komsomolců do hluboké tajgy s úkolem nalézt dostatečně mohutnou břízu, kterou na místě vysochali a tedy zpět z tajgy se vraceli již s hotovým polotovarem trupu na ramenech. Proto je zde označení břízolet na místě a zároveň proto se fašistické hydře nikdy nepodařilo dostatečně omezit dodávky nových strojů VVS na frontu.  |
|
|
|
Koty |
Přidané 23-05-2012 16:43
|

Diskutující

Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Pajda napsal:
Koty napsal:
Každopádně by o musel být redout.
Ano souhlas, lépe by seděl spíše ten redout. Dokonce již teď je jistá forma "přehřívání" pilota ve hře aplikována a to při požáru motoru
Koty napsal:
EDIT: a říká se březolet
Skutečně se jedná o břízolety, totiž v dobových materiálech a konstrukčních plánech se často objevuje záměrná chyba, že při stavbě sovětských letadel byla mimo jiné užívána i březová překližka. Ve skutečnosti se vždy při stavbě nového letadla vydala skupina komsomolců do hluboké tajgy s úkolem nalézt dostatečně mohutnou břízu, kterou na místě vysochali a tedy zpět z tajgy se vraceli již s hotovým polotovarem trupu na ramenech. Proto je zde označení břízolet na místě a zároveň proto se fašistické hydře nikdy nepodařilo dostatečně omezit dodávky nových strojů VVS na frontu. 
To je sice hezký, ale to í ve slově bříza se mění na «e» takže gramaticky zprávně je «BŘEZOLET» .
EDIT: A nejedná se o komsomolce, ale o komsomolky
Upravil/a Koty dne 23-05-2012 16:45
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Alan Grey |
Přidané 24-05-2012 05:52
|

Uživatel

Příspěvek: 946
Založený: 30.09.05
|

[img]http://i1154.photobucket.com/albums/p530/buster_dee/Pit1.jpg[/img] is not a valid Image.
http://forum.1cpu...tcount=114
|
|
|
|
Robo |
Přidané 24-05-2012 08:49
|

Uživatel

Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
Moc pekne, tentio projekt sledujem a velmi sa tesim.  |
|
|
|
Hoper |
Přidané 24-05-2012 13:15
|

Fusioner

Příspěvek: 12131
Založený: 29.09.05
|
ty volanty jsou "hrozný" ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]

|
|
|
|
JM |
Přidané 25-05-2012 00:26
|

Nováček

Příspěvek: 35
Založený: 16.10.09
|
Přání pro 4.30:
Možnost udělat si vlastní AI.
Vytáhnout AI do samostatné dll knihovny a zveřejnit interface. Program by předával AI údaje o okolí a sám by jen manipuloval s ovládacími prvky podle požadavků knihovny. Knihovně by se předávaly jen ty informace, které jsou normálně vidět ze sedadla kokpitu, plus géčka, plus výška nad terénem. Při startu programu by si il2fb vypočítal podle kokpitů část sféry, která je vidět ze sedadla, takže určování viditelnosti objektů by nemuselo být tak časově náročné. AI by se předávaly údaje přístrojů, jen pokud by nebyly rozbité, géčka vždy a výška jen pokud je vidět na zem. Údaje o objektech venku by nebyly přesné, ale např. na dva kilometry je vidět jen tečka/čárka, takže prostě "něco je tím a tím směrem asi 1800-2500 metrů daleko". Na bližší vzdálenost pak "je to FW asi na 500-600m, má čumák otočený asi na 210-230 stupňů a asi 10-15 stupňů nahoru." Čím blíž, tím přesněji. Ať si AI dopočítá samo, kam vlastně vlastně letí. Když se bude chtít AI podívat na druhou stranu, bude muset otočit hlavu a na půl vteřiny ztratí toho skopčáka z očí. Když otočí hlavu zpět, dostane hned údaj o tom, že tam něco je, ale podrobnosti až za pár desetin vteřiny. A tak dále, a tak podobně...
Mám rád ILa, ale C++ taky a tohle by mě bavilo možná ještě víc.
Upravil/a JM dne 25-05-2012 00:27
|
|
|
|
magot |
Přidané 25-05-2012 00:50
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
Robo napsal:
Moc pekne, tentio projekt sledujem a velmi sa tesim. 
mě se líbí ta kulová střílna, to je jak ze star wars 
ale na veřejnosti se obrázky nebo video myslím neobjevilo ze zbylých částí B-24 .. |
|
|
|
Koty |
Přidané 25-05-2012 05:40
|

Diskutující

Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
JM, myslím, že nějak podobně tam už to AI je, když mu letíš pod ocasem, tak o tobě neví...
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Satcen |
Přidané 25-05-2012 09:09
|

Nováček

Příspěvek: 61
Založený: 04.12.09
|
Trošku laická poznámka – kdesi jsem četl, že všechny verze po 4.09m už nejsou kompatibilní s Tiger´s Soundmodem (?). Je to opravdu tak? Mě to bez něj totiž tak nějak nedokáže pořádně vtáhnout do dění.... Takže zlepšení zvuků, aby byly minimálně na úrovni toho, co tu už bylo před dvěma lety ... |
|
|
|
cyberolas |
Přidané 25-05-2012 09:38
|

Uživatel

Příspěvek: 560
Založený: 24.04.08
|
No obecně bude asi problém se souborem buttons, kde jsou uloženy pokyny ke zvukům. SAS udělali svůj beta buttons, ale ten ani nerozlišuje Bf od FW apod., spíš tam jen vkládají fyziku všech možných paskvilů nových letadel.
Upravil/a cyberolas dne 25-05-2012 09:39
|
|
|
|
JM |
Přidané 25-05-2012 10:26
|

Nováček

Příspěvek: 35
Založený: 16.10.09
|
Koty napsal:
JM, myslím, že nějak podobně tam už to AI je, když mu letíš pod ocasem, tak o tobě neví...
Je, ale je to uděláno uměle, a navíc blbě.
... tečka za mnou nahoře, zvětšuje se. Nu což, ať je to co chce, nedostřelí to na mě.
... klesá a rychle se zvětšuje. Nu což, pořád je daleko.
... teď mi ho zakryl ocas. Nu což, nevidím ho, tudíž tam není.
... hm, to křídlo, co mi letělo kolem hlavy, to bylo moje?
A spousta věcí tam též není anebo je rovněž blbě.
Nemají žádný pud sebezáchovy. Jsou to super banzai kyborgové, jak psal někdo na 1CC. Všichni, i začátečníci, dokážou využívat vlastností letadla na 100.000%. Nikdy nedělají "normální" chyby. Nikdy nezvorají přistání jen proto, že to anabolické monstrum (třeba Spit14) nezvládli. Nikdy si nespletou vlastní letadlo s nepřítelem. Nikdy neuhnou před flakem a letí dál pomalu v 500m přes nepřátelské letiště. Neodhodí pumy a nezačnou bojovat, dokud na ně nezačneme střílet. Mají telepatické spojení - když stojím proti jednomu nepříteli daleko nad mořem, kde nejsou orientační body, a další jsou 10km od nás, okamžitě zamíří přimo na mě.
Ale o to všechno mi ani tak nejde, nechci napravovat chyby celého vesmíru. Chtěl bych si s AI jen tak pohrát a pak si to třeba pouštět proti jiným. |
|
|